Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen all,

Hoe is het vandaag met jullie?
    Ik zit een beetje in de stress....
    Ik ben ook nog blijven temperaturen en nu ging ie gisteren al naar beneden en vanmorgen weer. Eerst schommelde ik rond 37.1 en 37.2. Gisteren 37.0 en vandaag 36.9. En dan zo'n verhaal van die arme Silla, help :( .
    Gelukkig mag ik vanmiddag naar mijn eerste afspraak bij de VK.
    Oooh, ik ben zo zenuwachtig. Ik hoop echt dat alles goed is.
    I will let you know....

Liefs,
    Bibi

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus meiden :D

Hier gaat het zijn gangetje, ga zo weer naar mijn werk.
    Heb de laatste dagen moeite om sochtends mijn ontbijt naar binnen te werken dus ben benieuwd of dat de komende weken nog erger gaat worden. :(

Bibi ik zou je thermometer in de la leggen meid, heb ik ook gedaan. Ik wil me nu niet meer te druk gaan maken over of mijn temp wel hoog blijft. Gewoon gaan genieten ;)
    Wel leukd at je dadelijk al naar de VK mag. Bij mij in het dorp doen ze dat pas met 10/12 weken las ik dus dat wordt nog even wachten.

Silla wat vreselijk voor je. :( Ik wens je heel veel sterkte toe.

Patje ik hoop dat het niet teveel erger wordt met je rug. En of je gekraakt mag worden, geen idee misschien daarover de VK bellen?

Suske ik krijg morgen een echo omdat die al gepland stond vorodat ik wist dat ik zwanger was omdat mijn man en ik de MMM ingingen.
    Ik had gisteren gebeled om alle onderzoeken af te zeggen maar toen zei de VK dus dat de echo en het gespreke daarna met de gyn gewoon door kon gaan (al hoewel er waarschijnlijk nog niks te zien zou zijn op de echo ;) ) Dus vandaar dat ik morgen al mag komen.

Duveldraakje welkom hier!

Nou meiden ik moet er vandoor.
    Groetjes Marielle

3. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Jeetje Silla, wat erg voor jullie.
    Heel veel sterkte!

Liefs Demi.

4. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

goedemorgen dames,

Ik ben een beetje stil van het verhaal van silla. Maakt de onzekerheid inderdaad groot.
    Vanavond mag ik naar de gyn. Weten jullie of ze wel kunnen zien dat je uberhaupt zwanger bent?
    ik ben zooo bang dat ik te horen krijg nou je wordt elk moment ongesteld...... :cry:

Gisteren wel iets heel liefs met mijn mannetje. vraagt ie aan me hoe hij iets uit kan printen(hij is niet zo technisch, computers is mijn ding)
    Dus ik vertelde dat we eerst een toner moest kopen. toen zegt ie ow jammer dan gaat mijn plannetje niet door, hij wilde allerlei babynamen gaan uitprinten om op die manier samen te bedenken. Lief he.........

5. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Silla heel erg veel sterkte!

Angela...laat je iets weten als je vanaovnd bent geweest. Je moet je geen zorgen maken. Je hebt toch helemaal geen tekenen dat het niet goed is....
    Ik ben benieuwd of ze het hartje zullen zien tikken...waarschijnlijk niet, is pas bij ongeveer 6 weken. Maar ze kunnen wel precies zien hoever je bent!

Ik heb nergens last van! Hellup...het besef is er niet dat ik zwanger ben. Iedereen is misselijk en zere borsten en ik heb dat niet. Dat maakt mij weer onzeker ;)
    het enige wat ik heb is wat witte afscheiding....

Nou tot snel weer...

Liefs Karin

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames,

Het maakt mij ook weer erg onzeker als ik het verhaal van silla lees. Ik moet er maar niet zoveel bij na denken en toch proberen te genieten.
    Morgenavond komt moeders voor moeders, ben benieuwd of ik mee mag doen.

Ik begin nu het gevoel te krijgen dat mijn borsten echt wat steviger beginnen te worden. Ik voel het vooral s'ochtends als ik opsta, ze zijn dan ook iets gevoeliger.
    Ik heb trouwens gister het negen maanden boek gekocht, heb er al aardig wat in gezet.

@ spijkervrouwtje, ik heb het ook niet zo op een ontbijtje tegenwoordig, bleh 2 beschuiten krijg ik met moeite weg.

gr patje.

7. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    goedemorgen meiden,

Moeders voor moeders heeft net de flessen gebracht... en ga zo mn eerste donatie doen! hihi :)

ik krijg ook al in de 8e week (7 weken 5 dagen) een echo, omdat ik met behulp van hormoonbehandelingen zwanger ben geworden. volgens mij mag ik na 2 echo's overgedragen worden naar een verloskundige...

ik heb ook nogsteeds weinig klachten.... ik wou dat we 2 weken verder waren, dan had ik tenminste wat bevestiging...

mijn beste vriendin ga ik vanmiddag inlichten, ze komt aan het einde van de middag.... ik heb er super veel zin in!

fijne dag allemaal!
    liefs elfje

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    @ Karin
    Ik had deze week ook nergens last van. Gisteren weer last van maagzuur en 's avonds wat misselijk. En ik stond net op met last van m'n buik (is nu wel weer een betje weg)
    Wees blij dat je nergens last van hebt!

@Angela
    Wel laten weten hoe het gegaan is he!

9. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He elfje, ik kan ook haast niet wachten om mijn beste vriendin te vertellen dat ik zwanger ben.
    Zei is in de eerste ronde ook gelijk zwanger geraakt en dat was vlak na mijn mk, en bij haar gaat alles gelukkig erg goed.
    Ze vindt dat wel vervelend en is dus erg medelevend nu, alke maand vraagt ze of ik al ongi ben, en deze maand had ik natuurlijk volmondig ja gezegd.......
    We willen het haar (hun) vertellen als we bij de dokter geweest zijn volgende week.

Spannend hoor.

Ik wens je veel plezier vanmiddag.

10. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Vraagje, ik heb het boek veilig zwanger gekocht maar wil nog een leuk leerzaam boek hebben..iemand tips?

11. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    @ patje:leuk he! wanneer vertel jij het haar?

@karin: ik heb het boek "zwanger" van verschillende schrijvers..
    anja de grient deux, marjon labordus, sasja nicolai e.a.
    ISBN: 9027423148 heel mooi boek met harde kaft en veel mooie foto's. heel overzichtelijk.

liefs elfje

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedemorgen Ladies,

@Duveldraakje, van harte meiske en welkom bij ons!

@bibi, we snappen allemaal je ongerustheid, zeker na wat er met Silla gebeurt is. Mijn temp was vanaf het begin al 36,9 dus ik denk dat het niet zorgwekkend is lieverd. Misschien is je nachtrust verstoort, ben je vaker wakker geweest of dergelijk. Er zijn veel redens waardoor je temp hoger of lager is. Succes bij de vk vanmiddag! Laat je weten hoe het was?

@spijkervrouwke, dat is bij ons ook met 10 weken normaal, echter mag ik al met 8 weken komen en krijg ik met 10 weken de eerste echo daar bij hun. Heerlijk morgen al een eerste blik op jullie kindje! Ondanks dat t misschien nog niet echt te zien is. Succes!

@Angela, geen zorgen een vk kan voelen of je zwanger bent hoor. Als jij je onzekerheid duidelijk maakt dan kan zij inwendig voelen aan je bmm.
    Hartje is nog te horen met de domptone, das pas met 12/13 weken.
    Krijg je gelijk al je echo?

@karin06, Ik ben ook niet echt misselijk hoor meiske, was met mijn eerste wel anders,oef! Ik ben daardoor ook een beetje onzeker, gezien ik mijn vorige zwangerschap wel erg miselijk was. Maar niet elke zwangerschap is het zelfde hoor!
    Mijn vriendin is nooit misselik geweest en heeft 2 gezonde kids! No worries dus!

@Patje, iedereen is denk nu een beetje onzeker, is niet gek hoor.
    MvM komt zometeen bij mij, ben benieuwd hoe duidelijk mijn streepjes zijn ;)

@elfje, leuk ook al zon vroege echo! Ik ben benieuwd hoe je beste vriendinnetje reageert!

@All,

Nou MvM komt dus zo naar hier, mijn bakje plas staat al helemaal bedekt met folie in de koelkast, ben erg benieuwd naar het streepje, dat moet nu toch wel erg duidelijk zijn nietwaar?
    Toch zou ik me zorgen maken als t streepje licht blijft hoor, ik zal strakkies een foto plaatsten in mijn album. Ben er best een beetje nerveus voor.
    Ondanks er vanaf zondag heel licht een misselijkheid aanwezig is, blijven die krampen aanhouden onderin me buik en die zijn niet echt geruststellend, ook al horen ze erbij. . .

13. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ninetje, ik hoop dat je een hele mooie streep hebt bij mvm.

@ elfje, ik moet maandag naar de HA en dan gaan we het die donderdagavond vertellen.
    De vriend van mijn vriendin die werkt op schiphol en is donderdagavond pas weer thuis, dus voor ik weer aan het werk moet gaan we ff daar langs. Heb er al echt heel veel zin in.

Ik begin nu toch wel echt lui te worden hoor, ik heb nog niks bijzonders gedaan vandaag en zit de hele tijd te gapen. Moet zo nog werken maar ik kruip liever mijn bedje in ;)

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Nou meiden, ze is geweest en zie hier het resultaat!

Echt een superduidelijke 2de streep! Ik ben best opgelucht!

Ik heb allemaal leuke dingetjes gekregen en heb gekozen voor t besteksetje bij de bordjes van dick bruna.

Fijne dag all!

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Als dat geen duidelijke test is! ;)

16. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Zo die test is echt super positief Ninetje!

Meiden is er al meer nieuws over Silla, ze had vanmorgen toch een echo?

Liefs Demi.

17. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    hallo allemaal,

ik kom ook gezellig bij jullie mee kletsen,
    heb vannochtend posi getest, geloof t nog steeds niet helemaal, maar verklaart misschien wel waarom ikmt al een week zo onwijs warm steeds heb, terwijl ik t normaal altijd koud heb!
    ik heb 31 okt een echo bij de gyn, als ik nu zelf reken, ben ik denk 4wk en 2 dagen,. had er helemaal niet op gerekend omdat ik vrijdag bruinige afscheiding had, dus zat eigenlijk te wachten op ongi............

grappig he elfje, dat we hier nu allebei zitten!

liefs radna

18. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Gefeliciteerd Radna en welkom bij de juni mama's

Nu nog een mooie banner aanmaken he!

Liefs Demi.

19. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    heeeeeee radna!
    echt super meis!
    ontzettend gezellig dat je hier mee komt kletsen!
    liefs elfje

20. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Radna...welkom!

Ohhh die test wow die kan niet duidelijker ;)
    Ik had nog een test over dacht gisteren ach why not..getest maar nog steeds een licht streepje...ga ik meteen twijfelen! Had ik afgelopen vrijdag ook. Heeft een van jullie dat ook dat het streepje licht blijft...

Deel Deze Pagina