Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoi,

Ik hoop dat ik op bijna iedereen reageer:

Chiesa: mijn uk heeft ook de hele rijd naar beneden geschopt. Raar gevoel he!

Ky: niet hard zeggen hoor, want de straie kan juist nu pas komen en het gaat helaas nooit meer weg. Het is echt erg bij mij, bovenbenen, buik en borsten. Je voelt het ook als putten in je huid. In de zwangerschap zijn het rode/ paarse strepen

Bibi: ik werd een paar weken geleden wakker van een bloedneus heel raar. Maar verder niet meer gehad. In vorige zwangerschap wel vaker en het houd dan niet zomaar op aangezien je bloed dunner is nu

Judy: wij hebben ook pannenkoeken gegeten, jammie jammie. Mijn mannetje zou ze gaan bakken maar we werden bij mijn schoonouders uitgenodigd om daar mijn zwagers verjaardag te vieren door daar pannenkoeken te eten. Dus helemaal lekker makkelijk :))

Nachtvlinder: zou wel makkelijk zijn om te onthouden dan de 24e

Ik hoop dat mijn meisje eerder komt. Maar ik ben 8 juni jarig en 17 juni uitgerekend. Dus wordt spannend. Maar het zou voor mij wel een lange zwangerschap zijn want de vorige was 36 en toen was ik het al zat voordat in zw. vergiftiging kreeg. En ik moet eerlijk zeggen dat ik me nu toch ook wel al shit voel en het duurt nog zolang. Maar die bewegingen maken alles wel steeds goed hoor.

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    oww wdie krampen, nou had ik die voor mijn zw al maar als ik me uitrek en ik voel het aankomen ( in mijn slaap )
    duw ik als het waren mijn voeten omhoog, en dan is het eigenlijk al weer weg, dus heb nog niet echt kuitkrampen gehad, wel beginnende hihi..

zo heb nu het eerste wasje erin gedaan, met rompertjes en dergelijke...
    tja wat kan ik zeggen, nesteldrang is toegeslagen en niet zo'n beetje ook :oops:

alles is gesopt, gezuigd en aangeveegd, alle rommel is opgeruimd en zelfs de papieren heb ik netjes op zitten bergen :x

en ik vrees dat het pas het begin is :S...
    ( hihi heb zelfs alle rekeningen de deur uit gedaan, op tijd!) hihihi

pffff ben wel alleen heel erg moe , iemand ook zo'n last van?

zo ga ff verder nesten hahaha doei doei

3. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Vandaag weer eens werken. Deze week (ma,di, woe) groep 5. Wordt net weer gebeld. Jammer dan ben al bezet. Wanneer je in deze periode werkt moet je elke keer anderen teleurstellen. Dat vind ik wel vervelend. Maar ja het is niet anders.

Even over vannacht. Ik heb weer eens kloten geslapen. Gisteren een verjaardag gehad en veel te veel lekkers gehad. Natuurlijk de hele nacht last van (maagzuur etc) maar ook weer erg dromen. Ik heb twee dromen gehad waarin mensen dood waren, een triller en ook nog een leuke maar die is opeens weer opgehouden die ging over Johnny Depp, mhhh, die was leuk!

Onze uk trapt ook constant in mijn blaas, vooral wanneer ik nog net niet naar de wc moet. Dat zijn momenten waarop ik denk het is een meisje, onze zoon deed dat namelijk nooit!

Ky, geeft niks hoor. Hebben wel meer mensen last van. Gaat eigenlij knooit weer over. Hoopvol he! Het wordt wel minder, maar gaat stiekem niet weer weg. Had nog steeds last van en nu weer (en dat weet ik dan wel weer).

Onze zoon was 3 weken te vroeg. En is geboren tegelijk met de dochter van een vriendin. Op de trouwdag van de opa en oma van mijn man. Nu is mijn vriendin weer 3 weken eerder uitgerekend en dan is het de verjaardag van die opa van mijn man! Als het weer gebeurt gaan we er wat mee doen, want dat zou wel erg speciaal zijn. Maar ik geloof ook in het volle maan verhaal. Maar wanneer het nu volle maan is, of 2 of 14 juni?

Knuffels Monique

4. Caecilia

Caecilia Fanatiek lid

7 apr 2006
    1.578
    0
    0
    Houten
    @elfje, ben benieuwd hoe het met je is :) (we begonnen samen aan de clomid rondes...).
    Ik ben inmiddels bevallen van een prachtige zoon Xander. Voor jou de laatste loodjes (en een verbouwing las ik ergens :)) Succes en zet hem op je eigen kind vasthouden is echt een zaligheid en een enorm gevoel!

Liefs
    Caecilia

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    lialae...ben benieuwd hoe je echo is gegaan vandaag....
    ik zag ook niet veel verschil op de foto...maar toch voel ik het verchil wel hoor als ik mn hand op mn buik leg.

Moon..Toppie gefeliciteerd meis en eehh vasthouden deze keer hoor!

Judy..die mannen ook! heb je wel een nieuw jurkje kunnen vinden?

zou zaterdag mijn laatste paardrijles doen ..maar het was rotweer dus afgezegd...meteen maar besproken dat ze voorlopig even niet hoeft te komen...ga lekker zelf wat rondhobbelen vanaf nu :D
    Gisteren wel nog een mega bok gehad...humm :( ..lag er eigelijk zowat af..hummm.... :cry:. Toch zo lief geweest om dat tegen manlief te zeggen..mag natuurlijk meteen niet meer op mn paard...haha hij kan me wat...hij zei dat ie een slot op de stal ging doen :confused: ...maar dat doet ie niet :)

Spijkervrouwtje..krijgen we weer een neiuwe buikfoto..ben nieuwschierig

Suske..stekte met die waterpokke....krijgt de kleine in je buik die nu ook dan.?

over de stria..ik smeer me al een hele tijd in met buiksmeersel van het kruidvat..prima spul..ook mn borsten smeer ik ermee in want die hadden al striae....dus die mogen van mij niet nog meer krijgen.
    ik moet ook af en toe als ik in de kamer zit lachen...dan schopt die kleine zo hard...haha..gezellig..paps een hand op mn buik en dat doet ie niets meer...de grapjas ;)

ik heb gelezen dat de beeb nu ieder kwartier actief is ongeveer :confused: ...maar je voelt het niet altijd (gelukkig maar :( )

ster. goed idee zon vakantie...

ik hoop dat de beeb niet veel te vroeg komt..ben zelf 12 mei jarig en wil niet tegelijk jarig zijn :cry: ..dus graag minimaal een week later. (8 juni uitgerekend). Ik was precies op tijd volgens mn mams..mn broer was te vroeg en de kinderen van mn broer waren ook allemaal te vroeg.

nachtvlinder...geen last van nestdrang hier nog...wel inderdaad onwijs vermoeid..het is net weer of we in de eerste 3 maanden zitten zo moe ben ik...mn benen zijn ook moe maar dat zal met die spataderen van doen hebben...en mn buik begiont ook wat "in de weg"te zitten ;)

nachtvlinder..ik heb ook heel beroerd geslapen vannacht..het regende ook pijpestelen hier dus moest steeds plassen.
    Manlief heeft vanochtende nog een muis moeten vangen..die nemen de katten mee naar binnen als kado...(levend). Uiteindelijk heeft ie hem in zijn broekspijp :confused: gevangen..aahhhh..hij liever dan ik...en die katten maar toekijken :)

kusje van ons

6. De pretecho vanavond gaat niet door, ivm ziekte daar.
    Baal ik echt van. Nu afspraak donderdag 15 maart 's avonds.

7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Goede morgen meiden!

Zo ik ben weer wakker, op dit moment wilde ik eigelijk nog slapen, maar ja ben dus wakker. Meestal als ik wil uitslapen word ik tussen half tien en tien uur wakker..word er gek van..dat is geen uitslapen wat ik in gedachten had. Maar ja dan kan ik hier wel lekker bijlezen :)

Zaterdag waren gezellig vrienden blijven eten, gezellig samen boodschappen gedaan en gekookt. Hadden vooraf stokbrood met kruidenboter, hoofdgerecht kipfilet championnensaus aardappeltjes salade en nagerecht lekker ijs. Lekker lekker lekker! Maar had al zoveel stokbrood op (was ook zooo lekker) dat ik van de rest maar heel weinig op heb :oops:

Zondag voetbal wezen kijken bij een vriend, was ook weer gezellie.
    En daarna zijn we langs mijn ouders gegaan, daar gegeten want ik had geen zin om te koken :p . Heb ik weer wat dingetjes voor de kleine gekregen, twee lakentjes en een kruippakje, echt zo lief! En natuurlijk roze hè :D :D

De kleine was van het weekend weer flink aan het bewegen, daarvoor was ze enkele dagen enorm rustig.
    Zaterdag avond lag zo met der kont omhoog dat ik der kontje kon beet houden en lig ze tegen me hand te wiebelen..hihi..echt zo schattig :D :D
    Zondag lag ik lekker in bad begint ze inene aan alle kanten te bewegen..hihi..gekke meid! ;)
    Maar voor de rest schopt ze me nog niet gemeen, ze kan we lekker dwars liggen zodat ik bijvoorbeeld even niet rechtop kan zitten, dan denk je ohhhhhh eigewijsje! ;)

Ik hoop dat onze kleine meid op de uitgerekende datum komt, dat is dan 05-06-07 en dat is ook onze verlovingsdatum. Maar de kans is super super klein. En zal waarschijnlijk ook niet gebeuren, want bij mijn moeder waren we ook allemaal later geboren.

Ik heb ook wel vaker last van krampen in mijn kuiten dan eerst, maar heb er niet echt hinder aan. Als ik kramp krijg dan strek ik mijn been goed met de tenen richting mijn neus en dat helpt bij mij echt goed.

Heb ik geleerd bij zwangerschapsyoga, die heb ik trouwens al een paar weken. Bij ons kom je vanaf je wilt en gaat door tot de bevalling. Hebben niet zoveel weken en vanaf die datum tot en met die datum. Is wel lekker.
    Ik doe het ook bij iemand thuis op zolder. Is ook altijd in groepjes en af toe een partnerles.

Ik heb ook enorm straie op mijn lovehandles, bovenaan mijn bovenbenen en mijn billen scheuren een beetje. Ik ben al van het begin bezig met smeren, maar je ziet het, ze komen toch. Hoop maar dat het wegtrekt allemaal :(

Ik wil ook pannenkoeken! Heb er al een week trek in, maar mijn vriend houd er niet van. Ohhhh ik wil pannenkoeken! Ga denk alsnog van de week pannenkoeken maken, pech voor hem :p

Ik wil ook er ook even tussenuit! Ik ben er echt aan toe. Daarom probeer ik om de week een weekend vrij te krijgen, net als dit weekend, is echt heerlijk! :D :D

Mijn buikband van VSM is ook te groot, maar heb hem gister wel omgehad maar dan onder mijn shirt en dan zie je nog een rand van de buikband. Is ook een ideetje en ik en mijn vriend vonden het erg leuk :D

Nou ik ga denk nu maar even ontbijten en even tv kijken, lekker rustig. En dan begint het huishouden weer :( , maar ja dat moet ook gebeuren :) En natuurlijk nog even genieten van mijn vrije dag :D :D

8. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dat is wel erg jammer zeg! En dan moet je nog zo lang wachten, balen!
    Heb ik een aantal keer bij mijn VK gehad, dat ik 'smorgens vroeg sms krijg dat er wat tussen is gekomen. Nou dat vond ik ook erg balen, want elke keer kijk ja naar elk soort afspraak uit.

Maar ja zo moet je denken, dan is je beeb weer wat voller ;)

9. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    o das niet fijn..

misschien bevalling tussendoor ofzow?
    wel jammer want het is wle weer een hele tijd wachten zeg :(

hier zit ik met ongeduld te wachten op onze nieuwe bank!
    tussen 9 e 1 komt tie, dus duurt niet lang meer volgens mij.... :)

bah nestdrang zit hoog, maar er is niks meer te verzinnen zo erggg heb ik het, en zag gister dat het ook een paar weken voor de bevalling weer omhoog komt, nou ben ik blij mee, ik denk dat er niks meer over is..

dus meiden bied me vrijwillig aan ;) ( geintjuhh) :p

@ viona je mag bij best een pannekoekje halen hoor! zijn we gek op! Voor mijn zw moest ik er niks van hebben, maar nu kan ik ze niet weerstaan :oops:

dussss :)

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh oh oh oh oh wat waren de pannenkoeken lekker! Heb er drie gegeten. Twee met tonijn en een met vruchtjes en slagroom! Dacht vanmorgen veel zwaarder te zijn, want het toetje was zelfgebakken appeltaart (mijn man is soms net banketbakker, heeeeeerlijk!) maar gelukkig wees de schaal gelijke kilo's aan met vorige week....

Door die antibiotica ook geen last meer van verstopping, in tegendeel :oops: , maar bedacht me dat over 8 weken, start van het verlof, de kilo's wel komen! Vanmorgen ook weer een heerlijk ontbijt gemaakt, daar heb ik nooit tijd voor natuurlijk......oh oh....

Ky: inmiddels maar bedacht dat ik wel een ander leuk jurkje vind. Die Hema is in het dorp waar ik werk en tja, ik kom altijd een collega tegen. Veel te bang dat ze me een keertje snappen daar, weten ze gelijk dat het een meisje is. Vandaag ook nog even thuis gebleven, dus laat ik ook maar geen controle riskeren ;)
    Zal jouw VK-bevindingen wat hartslag betreft even naar mijn nichtje mailen, haha, ff lekker op het verkeerde been brengen..

Ik heb ook wel een beetje voorkeur voor datum. Of nou, niet echt een datum..... Ik ben volgens de VK 3 juni uitgerekend. Dat is nog mooi! Maar ik moet niet overtijd raken, want 15-6 mijn moeder jarig, 16-6 onze trouwdag, 17-6 een oom jarig, 22-6 mijn schoonvader en zo kan ik nog wel even doorgaan...... In mei hebben we nog bijna geen verjaardagen, dus eind mei zou erg prettig zijn! Anders zitten we straks in een week tijd vijf keer met de familie in een kamer, da's toch wel teveel van het goede!

@ nachtvlinder: vind dat je in je album met 22 weken al wel een leuk buikje hebt hoor! Niet echt klein voor 22 weken! Hoe is het nu dan? En ach, ik ben nu ook pas 3-4 kilo aangekomen en moet zeggen dat ik best een leuk buikje heb... Zegt dus helemaal niets, gewoon een licht kindje en een kindje die al jouw reserves opeet, gunstig!

@ Lailae, jammer zeg.....nu hopen dat het snel de 15e is....

Zo, ik ga me maar even nuttig maken en wat was opvouwen. Ik heb dus Totaaaaaal geen opruim of schoonmaakwoede, dus dames, als iemand zich geroepen voelt, haha...

x

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet

12. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames, ik ben ook erg benieuwd wanneer de kleine gaat komen, ik ben zelf 3 juni jarig, de kleine van een vriendin 4 juni, een vriend 5 juni, een vriendin 15 juni en een vriend en onze trouwdag op 16 juni! Hahah, ik hou geen datum over zo!

Hebben er meer dames last van pijn in het schaambot? Ik heb zo af en toe ( wat trouwens wel vaker wordt nu) net het gevoel of ik in mijn kruis getrapt ben of dat er met een mes wordt ingestoken zeg maar. :(
    Dat doet echt onwijs pijn.

Ons kleintje trapt ook zo af en toe naar beneden, dit is idd niet echt een heel fijn gevoel.

Een goeie vriendin van me is nu ook uitgerekend dus het wachten is op een telefoontje! We hadden hun zaterdag nacht al succes gewenst ivm de volle maan, maar de maansverduistering heeft roet in het eten gegooid denk ik. ;)

Ik moet zo weer werken, maar ik krijg nu al steeds minder zin om te werken, heb er gewoon geen zin meer in, maar ik moet nog 7 weken.
    Ik denk niet dat ik het hele dagen vol ga houden, dus als het zover is dan moet ik alle klanten die op de middag gepland staan maar afbellen en me voor de helft al ziekmelden. Ik begn steeds sneller last van mijn rug te krijgen en vreselijk moe in de middag.
    Nou ja, mag verder nog niet klagen. Het gaat verder prima zo.

13. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Hoi Dames,

Hebben jullie tips tegen het slechte naar de wc gaan?

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Antibiotica slikken...

Nee zonder gein, probeer anders bij een reformwinkel vezelpoeders te halen. Niet te zuipen, maar werkt wel! En volgens mij kan het geen kwaad in deze zwangere toestand....

Oh, en volgens mijn dietiste willen twee kiwi's op de nuchtere maag ook nog wel eens werken!

15. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    @ Moon, hi meid even snel tussen door. Fijn te horen dat alles goed is, echt super! En je stoelgang op gang krijgen......bij mij doet Roos Vicee Laxo werkelijk wonderen! 2 glazen per dag en no problemo meer, terwijl ik voor mijn zw-schap al problemen had!

Succes!

Liefs Cindy

16. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    bleghh kan het niet uitstaaaaaaan

ik kan mijn bank niet in elkaar zetten, moet dus wachten tot mannetje thuis is, en aangezien die niet echt technisch is moet ik wachten tot schoonvader komt... en aangezien die liever lui dan moe is :( hihi

weet ik veel hoe lang ik moet wachten... is zo'n leuk trekje van me.. het moet gelijk en nu! en nu met de nesteldrang helemaaaaaaaaaaaaaaaaaal erggg..

en als het me schoonvader te laat wordt gaat hij meestal naar huis en dan zit ik zonder bank en zonder bed :cry: ik weet ik loop op de zaken vooruit maar kan nu al janken bleehhhhh..

zo das er ff uit..

oja en een tering zooi dat het hier is al dat plastic en karton en nu ben ik kapot en moet nog boodschappen doen blegghhh hahaha
    wat ergggg moest het ff kwijt hoor :oops:

17. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zo ben even door heel mijn huis gevlogen..vaten, was, strijken, stofzuigen, stoffen, opruimen en weet ik veel..Dan heb ik dat ook weer even klaar mee 8)

Maar daartegen over staat wel dat ik zometeen lekker in bad ga, lekker genieten en lekker genieten van die kleine..want die is weer lekker druk bezig vandaag..heerlijk vind ik dat :D :D
    Mijn bad is al aan het vollopen :p ..

Vanavond heb ik al mijn intakegesprek van de kraamzorg..nu al?..ja nu al..zij belden vorige week..nou okay dan..hebben we dat ook weer gehad.
    Maar wat houd het precies in :(: :(:
    Is het alleen een gesprek over wat je wilt enzo? of gaan ze ook nog verder in huis kijken? Wie weet het?

18. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    @ viona in ruil voor die pannekoeken, neem ik lekker badje bij jou...kheb geen bad helaas :cry:
    en ik wil zoooooooo graag in bad nu lekekr met boekkie erbij..
    ben nu helemaal kapot ben zo moee..*gaap*

19. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    moon..3 kiwis op je nuchtere maag inderdaad of een glas lauw water op je lege maag. ;)

Ik krijg nu ook echt trek in pannekoeken...heb wel toevallig van het weekend al beslag gekocht....volgens mij ook alleen maar omdat jullie het hier over pannekoeken hadden :D

viona..komt er echt iemand langs dan voor dat intakegesprek..mn schoonzus zei dat ze dat altijd telefonisch doen..ik dacht er heel wat van te verwachten maar ga nu idd maar uit van dat telefoontje.. Ik zou het wel persoonlijker vinden als ze langskomen...wel leuk!

Nachtvlinder...hahaha...moet wel lachen..jij bent ECHT zwanger...haha..alles poetsen en nu helemaal in de stress voor die bank....en die kleine maar lachen in je buik....
    Ga lekker pannekoeken bakken of in bad liggen meis...ONTSPAN :idea:

20. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Ik zal vanavond een foto maken van de wieg die mn ma weer helemaal op en top heeft aangekleed...hij is bijna af...echt heel mooi geworden (moest ik nog even kwijt hoor)

Deel Deze Pagina