Radna, gefeliciteerd meid! Wat leuk dat er zo veel meiden uit "ons" MMM groepje nu ineens juni mama zijn! Super gewoon. Radna, genieten he! @ Silla: balen meid. Sterkte de komende tijd. We zullen in ieder geval aan je denken.
zo ik heb net gewoon 2 uur liggen knorren ik ben echt zo moe vanavond verjaardag beh ik zou het liefste gewoon in mijn bed blijven liggen tot morgenochtend gisteren heb ik ook een cadeautje gehad een hele lieve zachte knuffelbeer van mijn mannetje
Hello All Nou, vanmiddag bij de VK geweest. Ik had gehoopt wat meer duidelijkheid te hebben, maar helaas. Ze hebben alleen maar urine gecheckt op eiwit en suiker, mijn gewicht gemeten en mijn bloeddruk opgenomen. Verder wat gegevens in de comuter gezet en dat was het. Niks gevoeld, geen echo niets. Nu moet mijn bloed nog gecheckt worden, maar daarvoor moet ik naar de GGD. En voor een echo moest ik ook een aparte afspraak maken. Eigenlijk over 2 a 3 weken, maar het is mij gelukt om volgende week al te komen. Ik zei dat ik zo graag het goede nieuws aan mijn moeder wou vertellen op haar verjaardag de 18e. Daarom mag ik de 17e al komen voor een echo. GELUKKIG! En twee weken later mag ik dan terug om het hartje te horen. Dus, de afspraak was enigzins teleurstellend, maar ook wel weer positief omdat ik toch snel een echo mag. jippie! @ Angela, ik ben benieuwd hoe het bij jou gegaan is bij de VK @Karin, ik heb ook nergens last van "vervelend" he? @ Elfje, hoe reageerde je vriendin? @ Patje, vervelend he dat "liegen" en dat terwijl je vol vreugde het goede nieuws wilt uitschreeuwen. Nog ff geduld. Spannend hoor. @ Ninetje, mooie duidelijke streep hoor. @ Radna, gefeliciteerd met je zwangerschap @ Droppie, ik hoop dat je toch nog een gezellige verjaardag hebt gehad. (in ieder geval een zachte knuffelbeer, lief hoor van je mannetje) Oh ja, volgens mij ben ik Duveldraakje vergeten : Hartelijk welkom bij de juni mama's
hello ladies, Silla, tjee meis wat zwaar, ik denk aan je. Radna, nogmaals welkom, ook lekker op die wolk klimmen Ninetje, das heeel duidelijk ja Bibi , mooi dat je al zo snel mag komen , leuk hoor Angel, ben je al terug van de Vk, hihihi, nieuwsgierigggggg Nou mijn eerste kwaaltjes zijn geariveerd, ik heb me toch al de hele midaag een maagzuur , brrrrrr ben der helemaal naar van en dan ook nog eens een vreselijke misselijkheid er boven op, zo misselijk dat ik er van baal dat ik niet moet overgeven, want ik denk dat dat me echt op zal luchten nou ga zo maar ff plat en dan kom ik later nog ff kieken, fijne avond alvast allemaal
Bibi fijn dat je al zo snel toch een eerste echo krijgt. Hopelijk hoorje dan een mooi hartje Angela, hoe was het bij ju vandaag? Elfje was het gezellig bij je vriendin? Karin; ik heb geregeld tijden dat ik niks voel hoor, begin dan meteen te twijffelen of het er nog wel zit Misschien over een week nog eenkeer testen voor een duidelijkere streep? Ikheb er ooknog een liggen denk dat ik die vd week ook nog maar eens probeer Patje, Ik zou ook het liefst van de daken schreeuwen dat ik zwanger ben. Eerst morgen het onderzoek bij de gyn maar eens afwachten en dan gaan mijn mannetje en ik denk ik een datum prikken wanneer we het mijn ouders en zijn moeder vertelllen. Radna proficiat meid, welkom bij de club Remember ach het hoort erbij meid, weet je in ieder geval zeker datje zwanger bent Sterkte ermee he. Ninetje kan niet duidelijker hoor die streep. Ik ga me morgen als ik terug ben vd gyn ook opgeven voor MvM Droppie hier begint de vermoeidheid ook met vlagen, gewoon lekker rustig aan doen meid Meiden ff vraagje, ik heb in principe morgen een inwendige echo staan bij de gyn maar kan dat wel als je zwanger bent? Beschadigen ze dan het kindje niet of zo Of zou ik een gewone echo krijgen.... :
SIlla, heel veel sterkte met dit grote verlies! Radna, welkom en van harte gefeliciteerd! Eigenlijk heb ik niks te melden een beetje saai.. Lekker tv avondje vanavond. eerst (hoe heet het nog maar) ... en dan Gilmore girls. Mijn eetlust is juist weer gegroeid. Moest ook wel, want ik werd bij elke keer opstaan ggantisch duizelig en mijn bloeddruk was rond de 60, en dat is voor mij wel een beetje laag. Hebben meer meiden hier last van? Maar ja door meer te eten zit ik 's avonds weer lekker in mijn bed te boeren (sorry niet zo smakelijk) Wat kan ik hier aan doen, want dat is zo irritant! Knuffels Monique[/img]
He meiden, Ik lees net pas wat er is gebeurt met Silla. Echt vreselijk voor haar zeg. Ik moet er niet aan denken dat het mij zou overkomen. Hier gaat het ook niet echt lekker. Mijn zwager heeft afgelopen zondag een beroerte gehad en ligt nu in het ziekenhuis. Dus ik zal niet zoveel op het forum te vinden zijn de komende weken, denk ik. Hij heeft niet zo heel veel familie en vrienden, en de familie die hij verder heeft, heeft geen auto, dus alles komt op ons neer. Heel lastig. En ik ben al zo moe, komt er ook nog eens zoiets bij. Het is echt zo zielig voor hem. Hij is pas 40 jaar. Niet meer normaal. Hoe gaat het verder met jullie? Nou, ik ben moe, een beetje misselijk af en toe en nog steeds zere boobies. Dus het valt allemaal nog mee. Groetjes, Linda
Aaf ladies! @radna, gefeliciteerd en welkom bij het gezellie juni forum! @Suske, ik heb dat ook hoor, heb een vermeerde eetlust en boer me suf, denk dat je het maar gewoon voor lief moet nemen meis, het zal er best bij horen. @Spijkervrouwke, ik denk dat ze inwendig zullen doen omdat je nog maar heel pril zwanger bent en ze het andere niet kunnen zien, ik geloof niet dat ze het vruchtje kunnen beschadigen ermee, want de echo komt niet in je baarmoeder, ik denk dat je het mag vergelijken met de *piep!* van manlief Echter als je je er zorgen om maakt dan gewoon zeggen! Succes! @Linnepihn, meid wat een naar nieuws! Heel veel sterkte ermee! Hier qua kwaaltjes niet veel veranderd, heb wel het idee dat de misselijkheid toeneemt. . . Heeft iemand nog wat van Silla gehoord?
Hoi allemaal, Nou ik ben terug van de GYN =D> \/ hihi zo grappig ik heb gewoon het vruchtzakje gezien op de monitor. het is wel nog heeeel inniminie maaar ik was overduidelijk zwanger zei ze! Ik ga zo ff fotootje uploaden. en over 3 weken mag ik alweer terug voor de tweede echo. Ik ga zo ff alle verhalen doorlezen, maar we zijn net thuis en wilde jullie direct vertellen dat alles goed zit. Ik ben zolang zwanger als dat mijn banner aangeeft, dus precies op schema zei ze. wat de gyn zei was dat veel vrouwen de maand voordat ze zwanger zijn een hele rare ongi hebben. dat kon ze niet verklaren. grappig he. ik ben nu eindelijk pas echt blij, het is gewoon echt zo. ik twijfelde ondanks al die positieve testen nog steeds idioot he. We zijn maar direct even doorgereden naar mijn schoonouders, mijn schoonmoeder ging huilen en mijn schoonvader pakte me direct stevig vast hij vindt het zo leuk. zo... nu ga ik even in alle rust de berichten lezen en reageren Ow me so happy!
ik heb trouwens fotos gemaakt van de echo's beetje slechte kwaliteit foto maar je kunt het wel zien. stelt nog niet veel voor maar ik schoot vol toen ik het zag........ ze staan in mijn album
Even een vraag aan jullie... Hebben jullie je al ingeschreven bij de thuiszorg? Ik heb al wel informatie aangevraagd (zit een inschrijfformulier bij). Ik vraag me af wanneer je je moet inschrijven. Zou na de eerste echo (12 weken) vroeg genoeg zijn? Of liever nu al?
@karin, bedankt voor je bemoedigende woorden, maar het was gewoon onzekerheid. ik ben ietsje gerustgesteld, ik ben in ieder geval zwanger dus wat dat betreft geen twijfel meer. maarre jij hebt nergens last van? ook niet moe ofzo? wil je wat van mij lenen? Ik heb trouwens ook dat boek veilig zwanger gekocht, dat is met die blauwe kaft toch? erg interessant boek en leuk geschreven heel helder. @patje, dus morgen krijg je nog een test? leuk hoor. hey en die borsten raar gevoel he? Ik vindt vooral mijn tepels en tepelhoven aanvoelen alsof ze verbrand zijn. en mijn borsten alsof iemand erin heeft lopen stompen haha doet echt zeer mannetje mag er even niet aanzitten @ elfje, en hoe reageerde je beste vriendin? inderdaad waren we maar twee weken verder he. Ik rkijg trouwens over 3 weken weer een echo. daar ben ik wel blij mee hoor dan zit ik niet nu nog 8weken in onzekerheid totaan de magische grens. @ ninetje, ik vroeg net aan de gyn over die krampen onderin, ze zegt er gebeurd momenteel zoveel daar dat is volkomen logisch. zolang het maar geen erge pijn is is het oke. Wat een duidelijke test, nou als je nu nog zou twijefelen haha niet nodig dus. @ radna, welkom hier he, ennuh geniet van je zwangerscjap! @ droppie, lief he die kadootjes. mijn mannetje ook die minischoentjes en dat boek. Ik heb gisteren voor hem twee ajax slabbetjes gekocht. ik dacht ik krijg kadootjes maar hij heeft tenslotte ook zijn best gedaan toch @ bibi, jeetje jammer joh dat ze geen echo hebben gemaakt. maar ik was speciaal voor een cho gekomen omdat ze vermoedden dat ik cystes had. dus ze ging checken voor cystes maar stiekem ff turen naar de baarmoeder Ik had trouwens geen cystes! @ remember, jeetje meis zon maagzuur? helpt een rennie niet? die magje toch gewoon gebruiken tijdens een zwnagerschap? @ spijkervrouwtje, Wij wilden het alleen vertellen aan echt dierbaren. nou elke dag komen er mensen bij maar wel alleen familie en van ons beiden twee beste vriend(inn)en ach ja. lief en leed deel je met elkaar toch. vindt de reacties zooo leuk. @ suske, ik heb ook een lage bloeddruk en soms heb ik het idee allemaal kleine lichtpuntjes te zien. dan eet ik even snel wat zoets maar goed lijkt het me niet. voordeel is wel dat onze bloeddruk niet heel snel extreem hoog zal zijn. @ linnepin, sterkte met je zwager. vervelend hoor. en dat ook alles op jullie terecht komt terwijl jij juist je rust nodig hebt. maarja begrijp wel dat jullie het doen. zow hey was ff lang bericht. maar heb de hele dag niks kunnen lezen en schrijven omdat ik druk ben met inwerken van mijn opvolger. dit zal de hele week zo zijn. ik ga mijn mandje opzoeken ben gebroken.
@angeleyes! helemaal top meis! Super geweldig en leuke reacties lieverd! @shelde, toevallig was vandaag de vrouw van MvM hier en die wist mij te vertellen dat je het voor week 16 geregeld moet hebben, dus 12 weken is vroeg genoeg. @elfje, leuk! Heerlijk als je zon leuk kadootje krijgt en gek he dat ze het al doorhad? Had ze daar reden toe? Ik kreeg vandaag een telefoontje van een moeder uit de klas van mijn dochter, die had gehoord dat ik zwanger was en had nog een bedje en een bijpassende commode staan, beuken met ietswat rood erin, mag ik zo hebben van haar, zo lief! De kinderwagen krijgen we van mijn pa dus alleen nu nog als dure uitgave de box, heerlijk zoveel helpende mensen! Trusten all, tot morgen weer!
Dat is zeker lekker Ninetje! Zo duur hoeft een box niet te zijn hoor. Kijk maar eens op marktplaats, vaak staan er daar heel veel mooie boxen! Dan wacht ik eerst even op de echo voordat ik me inschrijf. Thanks!
nee ik ga me de komende weken maar eens focussen op wat ik allemaal moet regelen. maar 16 weken dus ninetje zow hey dat is al vlot.....
Let ook op kinderopvang als je dat wilt gebruiken. Want de wachtlijsten zijn vaak lang... Eigenlijk belachelijk dat je alles zo vroeg moet regelen. Maar dan is het ook maar gedaan, dat is ook wel lekker!