Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

Oct 13, 2006
    154
    0
    0
    bibi...ik wil je nog een keer helpen hoor..wil echt fotos zien.. ;)
    links in het menu op fotoalbum klikken..tja en dan begint het probleem bij mij ook iedere keer...hoe kom je in je eigen album..?
    Ongeveer middenin je scherm staat dan
    Persoonlijke albums van gebruikers » Jouw persoonlijk album

daar moet je dus op klikken op die jouw persoonlijke album...

links onderin staat dan een knopje UPLOAD PLAATJE...die moet je dan hebben en dan kan je een verkleint plaatje erop zetten.
    dan kom je wel verder volgens mij want dat verkleinen van die fotos is ook aleens omschreven.

Chiesa...wat een buik :confused: je mag trots zijn hoor!

2. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Goede morgen meiden :)

:D :D 20 maart komt de babykamer binnen :D :D
    Ik ben superblij :)
    Ik ben zo benieuwd hoe het gaat staan :)

Ik heb enorm lekker geslapen, maar ben nog wel erg moe. Morgen en overmorgen ben ik gelukkig weer vrij..lekker :)

3. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Wordt aftellen ;)

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    @ Kleine Jantje, ik vind je wieg heeeeeel gaaf! Kan zo in een strip van Ot en Sien staan, prachtig, bijna een poppenwiegje! Huis ook mooi, jammer dat ik in het midden van het land woon, daar zijn boerderijen niet te betalen of je moet mazzel hebben. Wel veel opknapwerk, stoer van je hoor, zeker nu je ook nog een kleintje krijgt!

@ Bibi, Ja leuk hè, Joepie, heeft vast niemand hier! Nee, muts, haha, onze naam is veeeeeeel leuker, maar ben veel te bang dat een van de eerder bevallen dames hier leest, vast niet, maar toch......hou het nog maar even voor mezelf.... Noortje was het in ieder geval niet, dus de opluchting was groot maandagavond!

@ nachtvlinder, vind de bank ook mooi! Leuk met die andere kussens, kan je op een gegeven moment ook nog eens iets anders mee doen als je het zat bent. Heerlijk ook dat het een slaapbank is, lekker in het weekend met manlief DVD'tje, bed uitschuiven, haha, zie het al voor me!
    Wij hebben op de slaapkamer een heel klein tv'tje, dus willen nog wel eens het matras naar beneden slepen, slaapfeestje in eigen woonkamer!

Onze nieuwe bank komt over een maandje....als ik jouw bank zie denk ik....was het al maar zover!

Gisteravond het geboortekaartje geregeld, nu wachten op de proefdruk!
    @Lailae, tekening van je zoontje is ook erg leuk! Als je hem nu gewoon vraagt of hij een mooie tekening voor zijn nieuwe zusje maakt? Da's toch wel spontaan?

Morgen op kraamvisite bij Noortje, het laatste kind waarop wij moesten wachten voor de naam......en vrijdag op neefje Tijmen (zeven weken oud) passen, kinderrijk weekend dus......

Jullie nog plannen op klussen, pannenkoeken eten of slapen na?

5. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Soms kan je niet wachten dat soort dingen en dan denk het kan niet snel genoeg gaan..maar andere kant wil je nog lekker genieten van die buik en die kleine die telkens onverwachts beweegd :D

6. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ viona spannend!
    we willen wel eindresultaat zien he doet het altijd goed! ;)

ik weet niet meer wie het vroeg maar de bank hou ik nu gewoon hoor! :) ben er nu toch best wel blij mee..

@ moon toen je de lacxo dronk heb je er water bij gedaan?
    domme vraag maar vriendlief heeft me een keer een lekkere glas laxo gegeven zonder water er toe te voegen, dus het was mierzoet en niet te drinken ..hahahah :rolleyes:

is bij jullie de beeb ook zo stil? ik voel hem al 2 dagen niet schoppen, maar hoor hem wel met de angelsound... ik hoorde dat als het een groeispurt maakte ook zo rustig zo zijn?
    maak me wel beetje zorgen , vooral omdat de kleine eigenlijk heel druk is, ik voel hem al vanaf week 15 elke dag, en nu ineens 2 dagen niet meer... :(

maar goed ga maar ff verder poetsen...genieten van het zonnetje ( NOT!) :)

7. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    haha judy en bedankt!

pannekoeken....jammieeeeeee ...kheb honger nu :p

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Kleine Jantje, lief dat je wilt helpen met de foto's, maar de manier waarop ik het moet doen is het probleem niet. Dat lukt allemaal wel. Alleen de foto's die ik wil gaan verkleinen schijnen het probleem te zijn.

En je wieg is inderdaad wel erg schattig hoor.

Wat moet er trouwens nog een hoop gebeuren in je huis :confused: . Doe je wel een beetje rustig aan?

@ Viona, EINDELIJK. nog maar twee weekjes.....

Enne.... Ik heb ook besloten om straks EINDELIJK de pannekoeken te gaan bakken waar ik al zo'n tijd zin in heb.
    Het wordt echt een bakmiddag, want ik heb mijn collega's ook al mijn beroemde cake beloofd 8)
    Ga zo dus maar eens aan de slag

9. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja tuurlijk ga ik mijn best doen om die foto's erop te zetten :p

En het is normaal dat je beeb af en toe rustig is, laatst was de mijne ook zo'n drie dagen heel erg rustig, terwijl normaal heel de dag voel bewegen, en nu is ook weer flink aan het bewegen. Kan ook dat je beeb een beetje diep ligt dan voel je het minder goed.

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Ja, was al een uurtje met dit bericht bezig, werk onderbreekt erg veel....hha....nu is het meer richting lunch, begin honger te krijgen van mijn eigen bericht!

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Volgens mij waren we net allemaal tegelijk aan het schrijven hihi

@ Judy, ik begreep wel dat Joepie niet de naam was, maar vond het wel een leuk grapje ;)
    Leuk zo'n weekend, kan je vast wennen
    @ Nachtvlinder, gelukkig heb je de Angelsound, maar als je het echt niet vertrouwd gewoon de VK bellen hoor

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Ja, heb zelf ook erg heel erg moeten lachen, nooit bij nagedacht dat ik het zo op had geschreven! Zouden er mensen zijn die hun kind werkelijk Joepie hebben genoemd? Wel toepasselijk :)

Ach, wennen....morgen is niet veel bijzonders hoor, het is een vriend van mijn man, ik heb niet veel contact met ze, gewoon een bijbehorende visite zeg maar. Vrijdag wordt wel leuk! Ik heb al erg veel op neefjes en nichtjes gepast, ook toen ze net geboren waren, dus voor mij is het bekend terrein. Ben alleen heel benieuwd hoe mijn man het gaat doen! Hij is nooit zo met andermans kids bezig geweest, maar nu met het zoontje van zijn broer, herken zijn enthousiasme haast niet, leuk hoor!

13. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Oh, zou ik het nog vergeten! Mijn man heeft gister EINDELIJK zijn rijbewijs gehaald! Drie keer is scheepsrecht zeggen ze, nou dit keer dus echt!

Ze zeggen dat het een nadeel is als je pas later je rijbewijs gaat halen, dan ben je voorzichtiger dan op je 18/19e. Nou boeier, hij heeft m eindelijk. Alleen flauw dat ie nu vijf werkdagen moet wachten op dat nieuwe pasje? Komt ie vanmorgen bij het gemeentehuis, heeft het CBR zijn slagen nog niet gemeld en zit er een krasje op zijn pasfoto......

Hallo, die clown kreeg toch ook gewoon een paspoort? Nu heeft hij morgenavond pas tijd en dus volgende week donderdag pas het pasje en dus dan pas rijden, je krijgt niet eens even een tijdelijk bewijsje? Vaag, ambtenaren (niet allemaal hoor;))

14. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zo vervelend zeg dat hij nu een week moet wachten op zn rijbewijs, ik kreeg hem gelijk mee. Maar ja heeft het wel gehaald :D Feliciteer hem maar van me ;)

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Judy, wat leuk voor je man dat hij 'm nu heeft. En nu kan jij je laten rijden, haha

16. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    Joehooeee idd 3 x is scheepsrecht gefeliciteerd mannetje van judy!

en nu ik nog ff halen hihihi 8)

17. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    @ judy

Fijn dat ie hem gehaald heeft.
    Gefeliciteerd!

5 dagen wachten?
    Pff das wel lang man.

18. nachtvliinder

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    schiedam
    p.s ben nu lekker ff 2 pannekoekjes aan het bakken :)

hihihi

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ook haha

20. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Jullie maken me hongerig!
    Ik heb ook wel mix maar geen zin om te bakken.
    Ga maar saai brood eten hihi

Share This Page