Heeeeeejjjjeeeeee, wie begon er nou met een chocoreep met hazelnoot? Maar zo zie je maar, dankzij de patatjes zijn jullie straks wel weer lief tegen elkaar, niet alleen de liefde van de man, maar blijkbaar ook die van de zwangere vrouw gaat door de maag! Haha....eet smakelijk meid enne.....veel plezier met goedmaken Wij krijgen binnenkort ook een proef van ons kaartje, ben benieuwd! Kleine Jantje, je doos nog opgehaald?
hahaha judy grapjasje ben je ook he maar ja dankzij jou weet ik wel wat ik eet vanaaf en hoef ik ook niet te koken... en lekker filmpie kijken vanaaf en gezellie op de bank loungen.. jammer dat ie pas na 7 uur weer thuis is...
@ Nachtvlinder, begrijp je gevoel wel hoor. Zou ook boos zijn. Het is echter nou eenmaal zo dat wij er de hele dag mee bezig zijn en mannen kunnen heel makkelijk niet aan de kleine denken als ze niet bij ons zijn. Terwijl wij, of in ieder geval ik, echt wel 24/7 bezig ben met zwanger zijn, babykamer, kaartje etc. Voor de goede orde en het feit dat ie zo lief zei dat ie van je houdt, zou ik het maar idd met kaarsjes bij de frietjes goed maken. Lief blijven voor elkaar. Haha, als vriend dat leest zal ie zeggen "Mag je dat zelf ook wel eens gaan doen" Hahaa, nee hoor ben wel lief, maar heb wel korter lontje dan anders (en hij was al niet zo lang ) Hier was ik dinsdag erg opgelucht. We hadden een nieuwe echo en de baarmoedermond was zowaar langer geworden, hij was eerst 0,5 en nu 1,5 ! Was zo blij! Dus rustig aan doen, heeft geholpen en we zijn inmiddels in week 25 dus gaat gooooeeeed! Ben zo happy. Tuurlijk blijft het risico op een vroeggeboorte zeker aanwezig maar het is aan het verbeteren en niet aan het verslechteren dus dat is toch al heel wat. We mogen nu met 29 weken weer terugkomen voor een nieuwe echo. Bij die medische echo's wordt niet naar de kleine gekeken hoor dus heb ons guppie niet nog een keer gezien, dus geen reden om jaloers te worden. Kreeg op de kooptoe nog wel een uitstrijkje om te kijken of er geen infecties was en een onderzoek inwendig met de hand van de gyn.....ongemakkelijk en pijnlijk. Ik dacht echt als die 2 vingers al pijn doen, laat staan een heel hoofd. AUWWW! Maar ja het voelde goed (volgens gyn), dus dat was een schrale troost. Verder bericht de kamer komt 5 april, joepie! Maar eerst nog de nieuwe kledingkast (huidige kast staat in babykamer en die gaat dus weg) en die komt pas over 2 weken, dan hebben we 1 weekend om kasten in elkaar te zetten, over te leggen en de oude kast uit elkaar te halen en dan gauw de betreffende muur behangen. Spannend allemaal, en zou blij zijn als de kamer af is en volgens mij ga ik er vaak even kijken dan En ja de kaartjes, ik vind het maar moeilijk. Ik had 3 proefdrukjes van internet opgevraagd, maar wij vinden er maar 1 wel leuk maar die is het ook nog niet helemaal. Zal toch langs een drukker gaan om wat boeken te halen (Lailea, weet jij waar in Zoetermeer?). En, wij hebben 17 maart een pretecho met de opa's en oma's. Leuk! En ben benieuwd of het geslacht niet in 1 keer voorbij komt, omdat we het eigenlijk niet willen weten (inmiddels ook weer wel, maar blijf bij eerder standpunt ). Met kleertjes is het vaak wel handig hoor, leuke kleertjes maar vaak echt of jongen of meisje. Nu veel creme en lime kleurige kleertjes en de kamer wordt dus lime, rose en blauw en oranje. Heel verhaal weer. Succes met alle kwaaltjes, hormoontjes etc. en lekker genieten van die bewegingen in je buik. Heerlijk he? Ik kan het soms nu ook van links naar rechts zien gaan, vriend heeft het ook gezien. Ik leek wel een alien (leuke koosnaam, hahha). Ik blijf gezellig met jullie meelezen en als ik tussendoor tijd heb weer even wat van mij laten horen. Liefs Cindy
ow wou ff zeggen dat ik wel een hele leuke etos doos had! zaten echt super dingetjes in... fopspeentje en bijdehandjes doos... lekker geel hihi..enn tijdschriften en nog wat rommel hahah maar von hem wel leuk, en mijn vriendin had ook een blije doos die had ze dubbel dus had ook al wat van haar gekregen, zaten luiers in newborn en leuke speen met i love mama en nog een doos voor bijdehandjes .. maar goed we zien het wel
@Cindy Fijn, zulk goed nieuws. @Nachtvliinder Het komt helemaal goed! Ik voel de kleine ook wat minder de laatste dagen, maar dat schijnt bij de groeispurt te horen. Vindt het wel vreemd dat alle juni mama's blijkbaar zo'n honger hebben. Heb al tijden echt helemaal nergens trek in Ga zo weer even een uurtje fietsen op mijn racefiets die in de woonkamer staat. Heb dat nu 1 week niet gedaan vanwege de griep. Baal er wel van dat ik nu mijn hubbie niet op kan halen op de racefiets, maar ja ons Biebke is het allerbelangrijkste
Nachtvlinder: wij beleven een zwangerschap heel anders./ Ik be er continue mee bezig en heerlijk mijn handen op mijn buik om de bewegingen te voelen. Maar bij hen is dat minder. Komt pas als ze die kleine in hun armen hebben. En die hormonen van ons zijn ook niet altijd makkelijk )Dan zijn zij echt papa en wij zijn eigenlijk nu al mama. MMM lekker patatjes Judy: ik was de schuldige maar hij is lekker Cindy: gelukkig is die groter geworden , met dat voelen ligt eraan welke gyn. je hebt gehad. Er zitten er een paar bij hahahahLa carte Frederique ga ik weer bellen. Met mijn zoon werden er boeken thuis afgeleverd. http://www.lacarte.nl/ En ik heb een kaartje liggen van Primaprint in het stadshart Het rond 22 3211923 Ik ben 15 maart aan de beurt voor de pretecho met opa en oma;s en tantes erbij, jij ook bij babyview? Voor strakjes eet smakelijk, ik ga maar roerbakmie maken ik heb van de week al febo op. En vanavond laat ik de kleine meid in mijn buik swingen op the wiz
Al die hormonen die door onze lief gieren..hihi..nou ik heb ook wel gemerkt dat mannen er ook flink last van kunnen hebben Maar ja elke ochtend als hij gaat werken geeft hij zoentjes op mijn buik en zegt hij 'Wel lief zijn hè voor mama' hihi en dan smelt je wel hoor Ik heb net weer inkopen gedaan bij de Hema en Prenatal ..had er zo zin in met dat zonnetje (de zon is zo lekker dat ik gewoon zonder jas buiten heb gelopen). Bij de Hema nog wat leuke rompertjes gehaald van een maat groter en wat dingen die nodig zijn. En bij Prenatal natuurlijk de Blije Doos en twee schatige pakjes voor de kleine en groen badje, luieremmer en badthermometer. Hihi word ik zo happy de peppy van En ben weer lekker naar de kapper geweest..ook zo heerlijk. Dat zonnetje doet je echt goed
Ik heb vandaag wel met jullie mee gelezen maar had weinig zin om te reageren. Heb wel even met Sally op msn gezeten want heb vandaag licht roze bloed verloren. Ben heel erg geschrokken en meteen ziekenhuis gebeld. En omdat ik ver van het ziekenhuis woon kon ik vandaag niet meer komen maar mag ik morgen ochtend. Het kon innesteling zijn of weer een beginnende MK. En ze wilde me wel even zien... belde alleen om te vragen wat het kon zijn. Dus vond wel heel lief dat ze me morgen laten komen. Maar het is nu weer weg. Maar voel me niet echt prettig er onder. Nu zijn er gelukkig bij oktober mama's wel meer die er op het moment last van hebben dat stelt je dan wel weer iets gerust maar zie niet zitten om weer een kindje te verliezen. Maar denk maar zö: deze gaat gewoon uit bloeien tot een lief klein ventje/meisje
@Lailae. Bedankt ziet er leuk uit. Ja Prima Print had ik ook gezien, maar had het idee dat je daar alleen terecht kunt met een eigen ontwerp. Nou ja ga wel kijken. Bedankt voor de tips! En ja idd bij babyview, lekker centraal in het stadshart (wonen we ook dus da's wel handig). Hoop dat het goed lukt bij jullie en dat er niet weer een ziekmelding tussendoor komt. En ja Febo hadden wij gisteren nog, paaseitjes ook dus hier gaat het lekker eten ook wel door.....Nu mousaka met sla gegeten. En misschien van het weekend wel pannekoeken, daar heb ik ook trek in na het lezen van de laatste pagina's Fijne avond allemaal! Liefs Cindy
@ moon je weet het he deze blijft! moet van mij 8) en je kaarsje brand hoor, keep up the good hope, en ik weet wel zeker dat iedereen hier met je mee duimt! morgen weten we meer ( gelukkig maar) en je weet klop maar gewoon aan mijn schermpje hoor! dikke digi knuff van mij hier! (((KNUFF)))
Hi Moon, Jeetje schrikken meid, getver. Ja je hoort het vaker dus ik hoop nu ook voor jou dat het deze keer niets te betekenen heeft. Ik heb het ook in het begin gehad even en daarna is het weer opgehouden. Ik duim voor je en heel veel succes morgen. Liefs Cindy
Thnx meis! Dikke knuf terug! @ cindy Ja was zkr schrikken. Ik at er na een koekje en slikken deed gewoon pijn van de spanning.
@Moon, ook mijn duimen draaien overuren hoor. Dit wondertje moet gewoon blijven zitten! Vandaag met mn moeder op stap geweest voor wiegstof. echt hele leuke stof gevonden! ZO mooi, limegroen met ecru. Maandag gaat ze beginnen, het eind resultaat zal ik laten showen hoor. Maar ben helemaal happy! Ook gordijnstof gevonden, zelfde stofje komt terug ion de wieg dus hjet kamertje word echt 1 geheel
Ik heb net alles wel bijgelezen, maar het is mij op dit moment even teveel om op iedereen persoonlijk te reageren. Ben er wat te moe voor. Gisteren was ik bij een collega wezen eten en ging ik tegen 23.00 pas naar bed. Om 23.30 uur ging de telefoon, maar toen ik wou opnemen hield het op. Weet dus niet wie het geweest is. zeeeer irritant. Hup terug naar bed en om 24.00 uur kwam manlief thuis uit z'n werk. Ziek!. Die arme schat heeft de hele nacht liggen hoesten. Normaal zou hij naar de logeerkamer gaan, maar dat gaat nu niet meer. Het is nu de babykamer geworden. Ik heb dus de hele nacht geen oog dicht gedaan. :thumbdown: Gelukkig kon ik eerder stoppen met werken omdat ik naar de VK moest. Dat was wel weer een leuke opsteker want alles gaat gelukkig helemaal goed. Kleine was goed gegroeid en mijn buik zag er mooi uit zei ze. Update: bloeddruk-> 120/70 gewicht -> + 2,4 kilo (totaal + 10 kilo) HB -> 7.6 afstand schaambod-top baarmoeder -> 24 cm hartslag kleine -> 120 Ik heb trouwens ook vandaag het kraampakket binnen gekregen. Gek idee dat we dat allemaal nodig gaan hebben, al die watten en verband enzo. ale: Ik denk dat ik maar eens ff lekker ga bankhangen, ff relaxen.
Sterkte Moon! Ik duim voor je! Nachtvlinder, heb je lekker frietjes met kaarsjes aan gegeten? Ik heb toch last van maagzuur. bah bah bah. Een pilletje helpt wel even, maar na een tijdje komt het weer op. Hebben jullie ook last van je onderbuik bij het lopen? Het is sinds maandagmiddag en nu telkens als ik eventjes moet lopen heb ik er last van. Ik weet niet of het bandenpijn is of iets anders...het zit ter hoogte van m'n schaambot zo ongeveer (en dan links en rechts). Ik zat ook aan indaling te denken, maar dat lijkt me nogal vroeg (ze zat al wel erg diep met d'r koppie bij de echo vorige week). Iemand die dit herkent?
@ shelde ik heb dit ook al hel lang en heb het even bij de vk geheckt en hij zegt dat het bandenpijn is, het voelt net alsof de beeb dwars ligt.. als je dit voelt, even rustig aan doen, even wat rustiger stappen... ik heb hier ook zoooo'n last van maar helaas valt weinig aan te doen... @ bibi ik wil niet weten wat er in dat kraam pakket zit [-( hih wordt er helemaal eng van denk ik hahahah ja shelde heb heerlijk van de patatjes gegeten en hebben chocolaatjes gehaald bij de plus...