Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    @ Nachtvlinder, ben blij dat het weer rustig is thuis, althans ga ik nu gewoon vanuit hoor ;)

@ Laillae, dit is inderdaad mijn1e zwangerschap (buiten een vroege miskraam om).

@ Velobabe, bedoel je OZ of CZ?

@ Moon, moed houden hoor..... Gaat vaker goed dan fout he! Sterkte en ik duim ook voor je mee!

@ all, vandaag begonnen met mijn goed voornemen om niet tussendoor te snoepen wat ik voor de zwangerschap al niet meer deed maar sinds 2 weken weer wel pff. Maar nu zit ik hier ook weer met een zak M&M naast me 8)

Ik ben nog niet echt serieus bezig met geboorte kaartjes, maar dat gaat gauw gebeuren. De naam van onze kleine zijn we gelukkig ook over uit met veel pijn en moeie zeg ;)

Dames, ik ga nu snel effe jouw vrouw, mijn vrouw kijken.

Alvast weltrusten en tot morgen.....

Ooh ja @ Shelde, ik heb heb ook erg het idee dat mn buik laag is. Het zakt al voor mijn gevoel, ik heb het hier al met een paar collega's over gehad en vele hadden dit ook vroeg en vertelde ook eerdre te zijn bevallen...
    Nou ik ben benieuwd hoor, ik vraag er de volgende naar bij de verloskundige!

2. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Lailae, jij bent nu toch naar de Wizz?
    Laat je nog even weten wat je ervan vond?

Ik heb ook net geboekt. Ga samen met een vriendin op 7 april. Nog 4 weekjes. En volgens mij hebben we wel mooie plaatsen, zitten op rij 10.
    Heb er echt zin in.

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hmm heb jouw vrouw, mijn vrouw (in dit geval een homo koppel hihi) al gezien...

Dus ga weer lekker verder.

4. linnepin

linnepin Fanatiek lid

25 aug 2006
    1.030
    0
    0
    groepsleidster kinderopvang
    brabant
    Hallo iedereen,
    Nou, het is weer even geleden, maar we zijn intussen verhuisd. Nog een paar kleine dingetjes en dan zijn we klaar. Alleen de babykamer moet nog wel helemaal gedaan worden, maar daar hebben we nog wel even de tijd voor. Ik ga hem denk ik behangen met één muur aquakleurig behang en de rest gewoon wit.
    Verder wil ik de accesoires ook aqua en lime houden. Vind ik wel hele leuke kleuren.

Met mij gaat alles verder goed. Wel veel last van mijn maag. Het lijkt net of ie dan geplet wordt. Vooral als ik net gegeten heb en een beetje voorover of in elkaar zit. Dat is minder, maar ja.

Heb gisteren een zenuwbehandeling gehad bij de tandarts. Dat was niet echt lekker, maar ik ben blij dat ik (zo goed als) van de pijn af ben. Hij had het eigenlijk uit willen stellen, maar omdat ik woensdag, na mijn eerste bezoek aan hem op maandag, zo'n ontzettende kiespijn had, heeft hij toch alvast een begin gemaakt met die behandeling. Het klinkt gek, maar ik was toch blij toen ik die verdovingsspuiten kreeg. Heerlijk, om op dat moment geen kiespijn te voelen.

Ik ga nu nog maar even de hond uitlaten en dan lekker naar bedje toe.

x Linda

5. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    cindy..mooi te lezen dat het goed gaat met jullie..

Ik heb mn blije doos nog niet gehaald...kon mn kousen halen..die vond ik even belangrijker. De doos gaik vanmiddag halen..heerlijk weer die vrije middag in het vooruitzicht. Alleen mn schoonpa is thuis bezig en ik heb geen zin in de hele middag met hem....dus ga ik lekekr even met mn ma winkelen... :D

Ik had ook dat groene badje bij de prenatal in de folder zien staan..miss dat het die wel wordt.

Idd lijken wij wel vreselijke snoeperds...ze hebben hier op mn werk nu zelfs paaseitjes aangerukt :confused: ...oohh wat erg.. ik kan ze natuurlijk niet weerstaan....maar ja er is al iets van 12 kilo bij toto nu toe dus eigelijk moet ik me wel een beetje gaan inhouden.

Lekker zon druktemaker in mn buikie... ga weer even genieten (en werken :( )

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Moon: Succes vandaag in het ziekenhuis, ik denk aan je.............

@ Lailae: Hoe was het bij The Wiz, leuk hè?!?!?! Ze belden net van een andere afdeling dat ze nieuwe paaseitjes hebben gekocht of ik zo een bakkie kom doen............................maar natuurlijk!

@ Nachtvlinder: Ik denk graag mee met eetwensen voor de avond, zeker als het ons dames makkelijker maakt! Wij belandden gisteren uiteindelijk in een eetcafeetje aan de saté, lekkerrrr...

Hé, ik heb ineens een andere banner? Hmmm... heeft die site ineens codes veranderd ofzo, nou ja, deze is ook leuk....

Gister op kraamvisite, bij een meisje Noortje.... Ik had het kleintje vast, begint mijn kleine gelijk te schoppen. Dus ik zeg: zo, nu al ruzie op een plekje op schoot! Zegt de papa van Noortje "misschien gaan ze wel later zoenen!" Maar toen wij zeiden dat het daarvoor helemaal niet uit hoeft te maken wel geslacht wij op de wereld zetten, haha, hij had toch wel enige voorkeur, haha...

Vanavond op ons zeven weken oude neefje passen, wordt een leuke vuurdoop voor mijn man, heeft nooit op kleine baby'tjes gepast!

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Haha, nachtvlinder, die buikfoto met al die kleertjes op de achtergrond......... :) Jij hebt echt mega nesteldrang hè......

Las ik nou ergens dat jij ook met wasverzachter had gewassen en opnieuw mocht beginnen? Heb je natuurlijk expres gedaan, nog een keer, nog een keer!

8. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Chiesa
    Ik bedoel OZ ;)
    Is er niemand die ook bij OZ verzekerd is of hebben jullie ook nog geen kraampakket gekregen?

@Moon
    Ik duim voor je [-o<

Ik maak me nu toch wel zorgen :(
    Voel de kleine sinds afgelopen woensdag niet/heel weinig...
    Mijn hubbie is ervan overtuigd dat alles goed is, maar ik weet het niet...

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Velobabe: Ik heb het vorige week gehad dat ik haar een paar dagen nauwelijks gevoeld heb. Ze lag heel diep (we hadden ook een pretecho, die daardoor niet lukte (de 3d). Nu is ze weer erg aanwezig op het pijnlijke af soms.

Probeer even op bed te liggen en contact te maken. En als je je echt zorgen maakt gewoon ff de VK bellen.

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ moon als het goed is ben je nu ongeveer aan de beurt of je ben al geweest! meid mijn hoofdje is bijje meid, heel veel sterkte!

@ judy hahah je bent een kei! ik had het idd met wasverzachter gedaan, en toen ik eenmaal aan het strijken was schoot het me te binnen dat ik dat niet moest doen, dus kon overnieuw beginnen :( :oops:

Als het goed is komt mijn vader lekker eten brengen, dus lekker NIET koken vandaag! jeuheeuu
    En morgen is mijn schoonvader jarig en gaat mijn schoonmoeder koken dus ook NIET koken :) hahah scheelt in de boodschapjes he ;)

vandaag ff shoppen voor een boxkleed en een mobiel want zondag komt mijn box! :)

@ velobabe als je het niet vertrouwt gelijk de vk bellen, ik had dit ook voelde 2 dagen de kleine niet.. heb wel de angelsound en hoorde hem wel maar hoeft niet te zeggen dat het goed gaat! dus gewoon bellen meid!

en is normaal dat je nu idd minder de kleine voelt vanwege de groei, maar als je er ongerust op bent gewoon bellen!
    (((KNUFF))))

nou ga op me pappie wachten hihih dikke kus nachtvliinder en voor degene alvast een fijn weekend! ;)

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Goede morgen meiden!

Gister weer lekker wezen zwemmen :D Altijd lekker zo beetje dompelen in het water, tja in bad past mijn buik niet meer onder water..

Gister ook lekker een massage van mijn vriend gehad. :D
    Heb al drie dagen last van mijn rug, dat is zo vervelend, je voelt het bij alles wat je doet..bah :(

Vanavond gaan we met wat vrienden naar de bios, weer een tijdje geleden. Lekker met zo'n bak popcorn en de allergrootste maat beker drinken..hmmmm 8)

*Moon..Deze keer moet het blijven zitten hoor..ik duim voor je!
    Ik had het aan het begin ook last van, iedere keer om de zoveel weken, maar ja bij jou is het een ander verhaal.. Kom op hè meis!

**Velobabe..Ik heb ook OZ, maar ja ik moet hemn nog bestellen, eerst nog even een krabbeltje van de VK.
    En ja dat je de kleine niet of weinig voelt kan te maken hebben met een groeispurt..als hier zo hoord hebben er meer der last van en ik heb er ook last van gehad en na drie dagen kwam ze flink bewegen.. Maak je niet te veel druk of bel je VK even..

**Judy77..Nou dan moet je niet bij mij kijken, ik heb zoveel kleertjes, dat het genoeg is voor heel de zomer 8)

Oh ik wil ook paaseitjes..hihi..gister stond er nog bij in de supermarkt..maar ik heb ze niet genomen..want dan weet ik het wel weer.. 8)

12. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Moon: Al nieuws?

@ Nachtvlinder, is er geen hypoallergeen wasverzachter ofzo? IK krijg nu wel eens kleertjes van mijn schoonzus, zijn helemaal kartonnig, terwijl ik zo van zachte kleertjes hou....ook voormezelf! :)

Heerlijk als je niet hoeft te koken hè. Wij passen vanavond op, dus gaan ook niet koken, gewoon ff iets uit de over bij de Appie ofzo. We zouden patatjes eten, maar die zaten gister al bij de saté en het moet niet te gek worden toch? :oops: Morgen bij mijn zwager eten, dus ook voor mij, weinig boodschapjes!

Kunnen we weer lekker gaan shoppen ;)

@ Viona, mijn collectie begint ook al te groeien hoor! De jurkjes zijn onweerstaanbaar en alle basics moeten nog worden aangeschaft. Dit weekend gaat mijn man de kast voor de kinderkamer afmaken (wordt nu geschilderd, moet nog een plank in en een roede en deurknopjes) en dan kan de kast gevuld worden! Kijk nu al uit naar het shoppen!

Vind dat zwemmen toch wel een lekker idee......ga je gewoon naar vrijzwemmen? Veel plezier bij de film (welke?) en geniet van die bak popcorn en mega drink! Haha....als je maar niet tegen de clue naar de wc moet!

@ Velobabe, mijn man kan nu met zijn oor op mijn buik het hartje horen, misschien eens proberen? Of inderdaad op je rug op bed en dan bijna irritant lang op dezelfde plek wrijven, dat helpt mij mij steeds weer, ga ik rondjes om mijn navel draaien met mijn vingers, komt ze er op een gegeven moment bijna doorheen!
    Maar ehm, gewoon lekker de VK bellen, want een heel weekend met stress is ook niet wat! Toch?

Pfff nog twee en een half uur werken.....zucht, bijna weekend...

13. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja we gaan altijd gewoon vrijzwemmen, nou zwemmen kan je het niet noemen, meer dompelen :p
    We gaan naar Norbit, nieuwe met Eddie Murphy, moet lachen zijn! :D
    Hihi dan houd ik het maar op tot het einde :p oeieoioei..
    Ik houd van shoppen voor de kleine :D :D :D

14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ons kleintje is gisteren overleden :'(
    Begon vanmorgen ook stolsels te verliezen en erge krampen.
    Ik wacht tot volgende week vrijdag of het uit zichzelf los komt.
    En anders toch weer het ziekenhuis in :-\
    Krijgen ook een chromosoomonderzoek of we misschien 1van ons de oorzaak is dat het niet goed gaat.
    Wilde we toch wel weten kan zo zijn dat 1 van ons chromosoomafwijking heeft.
    Maar moeten daar volgende week bloed voor prikken en gaat het naar het UMC en dan duurd het 3maanden voor we meer horen.

15. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :cry: .........

*sprakeloos*

16. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik ben ook sprakeloos..ik heb gelijk tranen in mn ogen :cry:

Meissie toch..

17. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Moon... een hele dikke knuff voor jullie. Het is zo verdomde oneerlijk :(

Ik ga even bijlezen, maar moest hier even op reageren.

18. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Moon.. KNUFFFFFFFF!

19. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Snap er ook niks van.
    Maar ja is de natuur en kun je helaas niks tegen doen.
    Hoop alleen dat het snel komt.. ziekenhuis zie ik echt niet zitten.
    Maar als het niet komt ja dan zit er niks anders op.

20. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh nee Moon..............zit met tranen in mijn ogen te lezen.......zo oneerlijk!

Stom om met je mee te hopen dat het snel komt, maar ziekenhuis, nee kan me voorstellen dat je dit liever thuis in je eigen omgeving samen doormaakt.....

Niet te geloven!
    Heel veel sterkte en een vreselijk dikke knuffel voor troost, ook al is dat een hele schale......

Deel Deze Pagina