Hoi FF snel een berichtje, ik lees straks alles door: Wiz was hartstikke leuk, rij 11 en kon het goed zien En een oproepje, kan iemand mij helpen aan Plus voetbalplaatjes? Tot snel
zoo meiden ben ik weer... voel me beetje rot, moon kwam me vanmiddag het vervelende nieuws al vertellen en ben klein beetje van streek, normaal d8 je er niet zo over na, maar moon is ook beetje msn maatje en dat steekt vooral omdat ik het haar zo gun.. ging vandaag weg maar vergat mijn idpfff dus wij weer terug en zijn ff gaan shoppen hebben een boxkleed gehaald en een heel leuk mobieltje van winney the pooh met licht en geluid dus nu ff wachten tot zondag want dan komt de box! ga ff me oogies diecht doen want ben kapot! dikke kus
Moon: Ik ben er sprakeloos van, zit met tranen in mijn ogen . Ik wil jou en Marco heel veel sterkte wensen.
Lieve Simone, Wat ontzettend kloten. Ik zag je banner toen ik aan het bijlezen was en schrok ervan. De tranen sprongen in mijn ogen. Het is ook niet eerlijk. Ik wil jou en Marco heel veel sterkte wensen bij het plaats geven van jullie grote verlies. Dikke knuffels Monique
Sorry, voor de overige dames. Ik doe de volgende keer weer mijn best om op de hoogte te zijn en jullie te beantwoorden. Knuffels Monique
Aah liefie! Kop op! Je moet niet van streek raken je moet wel om je kleintje in je buik denken.. Komt allemaal wel goed hiero! Heb(ben) al zoveel mee gemaakt dat we hier ook wel weer over heen komen. Dikke knuffel @ monique Zkr niet eerlijk maar ja doen er niks aan. Ik weet in elk geval wel dat ik zwanger kan raken met wat hulp.
@ simone ik weet het schat, en denk echt wel aan die kleintje, maar denk ook beetje aan jou hoor ! ben blij om te zien dat je zo vol optimisme zit, maar niet alles opkroppen hoor! das ook niet goed.. heb net weer wat kleertjes gestreken, maar heb het nu f fin me rug en ga ook steeds meer me voeten voelen vroeger was ik echt zo'n iemand '' wat kwaaltjes''? die gebeuren me niet. hahah nou ben 3 keer zo hard terug gepakt want heb overal last van Ik heb ook trouwens leuke paastakken gekocht, en ook paaseitjes voor decoratie :^o ga me voeten ff in een teiltje doen denk ik hahah fijne avond iedereen! dikke kus sally
Allereerst Moon wat vreselijk voor je meid. Dikke knuffel en hoop dat je het verdriet een plaatsje kunt geven en dat het snel wel allemaal mag lukken bij jullie! Zo heb niet alles bijgelezen want het was wel veel en ben best moe maar was toch te nieuwsgierig om helemaal weg te blijven Mijn buik begint nu echt flink te groeien zal weer eens foto's maken want heb er net wel een nieuwe in mijn album gezet maar die is toch al weer bijna 3 weken oud. Verder is het kamertje bijna af. Nog even wat aankleden en strask alles mooi inruimen in de kastjes en dan is ie klaar voor de kleine Heb een foto-tje in mijn album staan. Morgen nog even lekker met een vriendin shoppen, alleen moet ik me wel inhouden met kleertjes kopen want zij weet nog niet wat het wordt. hmmm dat zal niet makkelijk worden Nou volgende keer zal ik weer wat meer reageren op iedereen maar ga nu eerst ff met een kop thee op de bank zitten . doei
**Spijkervrouwtje..Wat een mooie babykamer! Als of ie net uit de winkel komt Ben nu helemaal reuze benieuwd hoe onze babykamer er uiteindelijk uit gaat zien
Zo dames, zo te lezen gaat alles goed hier... Ik ga vandaag lekker met mannetje shoppen voor nieuwe schoenen want zelfs zij die op hakken wonen, moeten tijdens de zwangerschap vreemgaan met platte modellen Natuurlijk gaan we ook nog even voor de beeb shoppen, ik zag in een ander topic dat er bij de blokker een wipstoeltje in de aanbieding is ( 12,99), dus even kijken of het wat is. Verder moeten we nog best veel hebben, maar ja, die f*** belastingdienst moet eindelijk eens op de proppen komen zodat we ook daadwerkelijk los kunnen in de winkel Iedereen een hele fijne zaterdag gewenst! Liefs Manuela
Ohja, en ik heb de hartslag van de frummel gisteren opgenomen met de angelsound! Echt zooo cool om te horen, hihi lijkt wel een housenummer!
Goedemorgen allemaal, wat een heerlijk weertje he 8) Hier word ik nou vrolijk van @ Ster, zo jij heb zeker effe lekker kunnen relaxen.... Je kast en commode zijn erg mooi zeg! @ Lailae, sorry ik ga nooit naar de plus dus heb ook geen voetbalplaatjes voor je... @ Nachtvlinder, hoe je dat schrijft over die kwaaltjes herken ik ook zo erg.. Ik zei altijd tegen mijn familie dat als ik zo'n 'zeikert' zou worden dat ze me dan effe een dikke tik moest geven haha. Enne tot 20 weken had ik de meeste kwaaltjes haha. Gister wurmde ik me nog in mn superlage spijkerbroek omdat ik zo graag weer een spijkerbroek aan wilde... Hij zat uiteindelijk maar kreeg zo moeilijk mn schoenen aan en dicht pff haha Doeii dames
Ik weeg minder dan daar staat En ik mag 12kg in totaal aankomen..wuhhhh..van mij mag best minder Hihi wat aankomt komt eraan, je kan niet veel tegen gaan.
Manuela : wat dacht je van een paar leuke hippe gympen! En inderdaad weg met die hakschoenen daar krijg je alleen maar kuitkrampen van, ha ha Spijkervrouwtje: wat supergaaf is je babykamer geworden, heel mooi! Goed weekend allen!
Bij mij zegt ie dat ik 22 kilo moet aankomen, hahaah....en dat ik ondergewicht heb. Maar goed kijkend, de berekening van de BMI loopt niet goed mee. Volgens die berekening zou ik nu 79,68 kilo wegen, ben 73,5, ach.....
Haha nou kuitkrampen krijg ik juist van platte schoenen hoor, ik kan beter op hakken lopen (normaal gesproken) daarom heb ik ook eigenlijk bijna alleen maar hakken. Mijn achillespezen zijn allebei 5 cm te kort dus het voelt voor mij natuurlijk aan op hakken... Maar goed, dat is nu niet echt een optie meer. Het zijn iig zwarte reeboks geworden, kunnen ook prima onder een nette broek en zitten heerlijk. Zijn eigenlijk van die aerobic schoenen maar dat is nu juist erg fijn. En een paar aardig dure nette wit/beige instappers voor het voorjaar. Ik trok ze aan, en liep heeeeerlijk! Dus de twijfel ivm de prijs was erg snel weg
Hihi chiesa, ik zie al helemaal voor me hoe je je in je spijkerbroek aan het wurmen bent... ik ken het gevoel. Laats mijn kast opgeruimd en daar kwam ik de spijkerbroek tegen die ik net paste doordat ik 5 kilo was afgevallen... kon wel janken... maar ja, na de bevalling maar weer SB-en!
Hallo meiden, Wat een super mooi weer was het vandaag, echt genieten! Ik heb een stuk in dat topic over die gewichten zitten lezen en dat leverde heel wat discussies op. Ik probeer mij er niet druk over te maken (ook al vind ik dat soms lastig). Ik voel mij toch snel dik (ik ben ook niet mager). Vandaag hebben we de kinderwagen opgehaald en hebben we een bad, babyfoon en kruiken gekocht. Ik ben helemaal blij! Kus van Senna