Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Ik ga bij een groot kindercentrum werken vanaf maandag ;) ik ga er vanuit dat ze voor hun personeel wel een soort van voorang hebben :oops: Ik wil nu nog niet zeggen dat ik zwanger ben, dat doe ik wel als ik door de proeftijd heen ben ;) gemeen he

2. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Goeiesmorgus meiden :D

Gaaf joh Angel Eyes, ik hoop vandaag ook wat te zien te krijgen ;)
    Altijd fijn natuurlijk als je je kleine mee kunt nemen naar je werk. En ik zou het ook pas vertellen als je proeftijd voor bij is hoor ;)

Elfje leuk dat je vriendin zo reageerde. En die kelren en boeken zijn natuurlijk altijd welkom ;)

Ninetje. Lekker he als je vanalles krijgt. Ikheb 2 oudere zussen en heb hier ook al een zolder vol staan ;)

Nou ik ga zo maar naar mijn werk en dan daarna meteen door naar het zh vanmiddag. Laat daarna wel weten hoe het gegaan is :D

3. @linnepin: jeetje wat schrikken zeg heel veel sterkte meid!

@angel eyes: Wat mooi al die echo, heerlijk dat je een echo hebt gehad, dan is alles wat echter!

All: Hier alles goed, heb gister bericht gehad van moeders voor moeders hier in Alkmaar doen ze daar niet aan, alleen in dichtbevolkte gemeente dacht dat wij daar ook wel bij hoorde, maar helaas niet, vind het echt jammer dat ik niks kan doen voor andere mama's.

Ons kleintje staat al op het dagverblijf ingeschreven, waar mijn dochter Celina ook zit, je moet er vroeg bij zijn anders heb je geen plek.

Fijne dag vandaag allemaal!

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    goeie morgen dames,

pppff wat wordt er veel geschreven dames, ik kan het alemaal niet onthouden hoor.
    @ angel eyes, wat een duidelijke echo! Die wil ik ook ;)

@spijkervrouwtje, ik hoop dat jij ook zo'n duidelijke echo krijgt!

@linnepin, veel sterkte. Is niet niks!

@ elfje, wat leuk dat je vriendin gelijk met spulletjes aankwam.

Toen ik gisteravond thuis kwam kreeg ik ineens na een lekkere douche toch steken in mijn linker borst! Echt de hele nacht last van gehad en nu voelt het nog steeds niet echt fijn.
    En ik was om 7.30 klaar wakker en ben nu alweer moe, ppff nog niks gedaan maar ik kan nu al wel weer slapen geloof ik. :(
    Aaah dat wordt nog wat. ;)

Mijn moeder is oppasmoeder dus ik denk dat ik voor de grap maar eens een afspraak maak voor een gesprek, hihih.
    Ik ga maar even met haar overleggen welke dag ze het liefst onze kleine friemel heeft.
    Ik werk voor mezelf dus ik kan zelf bepalen wanneer ik werk.
    Ik ga denk ik om de week op zaterdag werken en de week dat ik zaterdags werk ga ik er 1 avond bij doen en in de week dat ik zaterdag vrij ben ga ik 2 avonden werken en dan 2 dagen erbij.
    Dan zit ik op ongeveer 26 uur denk ik.
    Ik zeg eerst nog geen klanten af, want wie weet komen ze na mijn verlof helemaal niet terug, ik zie vanzelf wel wie er dan nog belt voor een afspraak.

Hoe gaan jullie het doen?

gr patje.

5. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hee patje,

ik werk 2 hele en 2 halve dagen, en ben net begonnen met een post-hbo opleiding! hihi ik had me ingeschreven, met het idee: ik kan alles wel uitstellen vanwege mijn kinderwens, maar zo komt er al 2 jaar eigenlijk weinig uit mijn vingers...

de opleiding moet ik afronden met een assesment op 9 mei... hihihi zou ik net redden dus!

ik weet nog niet hoe ik mijn werkweek wil invullen wanneer we een kindje hebben...

liefs elfje

6. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    dat kan dan idd net :)
    Hard aan de slag dus.

7. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Goeiemorgen,

Angel Eyes wat gaaf!
    Ik ga vrijdag voor een echo, hopelijk krijg ik dan ook wat te zien!
    Mag je dat printje mee naar huis nemen?

Met mij gaat alles prima...nog steeds nergens last van. Af en toe steken en een vol gevoel..eetlust is niet zoals het is maar verder......niets!
    Eigenlijk moet ik blij zijn maar het maakt me ook een beetje anstig.

Ik temp nog steeds...en dat zit goed, is alleen maar gestegen .... volgens mij maak ik me zorgen om niets...

Zo raar het dringt ook nog niet tot me door..hopelijk na vrjidag wel!

Groetjes...Karin

8. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    goed morgen,

angeleyes.....schattig al he zo'n echo, fijn voor je dat je je nu zekerder voelt.

spijkervrouwtje....., ik hoop dat jij ook een mooie print heb straks.

elfje....... wat leuk dat je vriendin al zo'n goed voorgevoel hd.

Nou ik ben vannacht goed misselijk geweest en vanmorgen is het er dan ook voor het eerst van gekomen :(
    en een hoofdpijn daarna...............tjonge hé lijkt wel alsof iemand me met een hamer heeft ingeslagen

haal ik me mannetje uit bed om de kids klaar te maken voor school, zegt ie heel droog," tjaaaa dat noemen we nou ochtendmisselijkheid he!.."
    oooooo wacht maar , zijn beurt komt ook nog wel , hahahahahaha

maar vedre voel ik me wel lekker , ik ben niet extreem moe ofzo, ik denk dat ik vandaag ook maar eens de vk ga bellen om me aan te melden.

nu ga ik eerst ff lekker ATWT kijken ;)

9. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hallo allemaal,

Ik ben zo extreem moe dat ik vanmiddag verlof ga opnemen. Mijn ogen vallen gewoon dicht, vreselijk gewoon. Verder last van mijn borsten maar verder voel ik me helemaal prima eigenlijk :)

10. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedemorgen allemaal!

Ik reageer ffkes algemeen,

Kinderoppas heb ik niet nodig, ik werk niet en kan dus zelf voor mijn dreumes gaan zorgen 24/7.
    Dat zijn dan we weer de voordelen van een man die als internationaal chauffeur werkt.

Ik zou nu in de vruchtbare week zitten en natuurlijk issie deze week weer geen nacht thuis geweest!

Het is idd heerlijk als je zoveel dingetjes krijgt idd en we zijn er dan ook erg blij mee!

IK was vanacht ook misselijk en elke ochtend een klein beetje, dus wie weet heb ik ook geluk.

Fijne dag allemaal meiden!

11. Angel Eyes

goodmorning all,

Ik hoop voor diegenen die voor een echo moeten dat ze net zon mooi plaatje krijgen te zien.

Ik ben op mijn werk mijn opvolger aan het inwerken dus kan niet steeds iets typen ;)

Vanavond ga ik naar het circus met mijn vriendin en haar tweeling, twee mannetjes die in januari 3 worden. heb er wel zin in alleen ben ik kapot! maargoed misschien ff uurtje eerder naar huis. anders val ik vanavond om.......

fijne dag voor jullie

dikke knuf

12. Angel Eyes

ow trouwens ben gestopt met roken vandaag :(
    pittig hoor.
    maar mijn mannetje doet wel lief mee hij rookt alleen boven in de computer kamer en de woonkamer is vanaf heden rookvrij!

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Wow angel!

Netjes van je meiske!

IK ben nog steeds niet zo strong, zit op de 10 pd en dat waren er eerst 40/45, dus al een hele mindering. Maar nog eigenlijk te veel.

Knap van je meiske, k ben trots op je!

14. karin35

karin35 Actief lid

3 okt 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    ik heb een vraagje

wat is de reden dat jullie allemaal al zo vroeg een echo krijgen?
    ik weet niet beter of je moet wachten tot 12 weken.

maar wel leuk om al die echo's te zien hoor.
    vorige zwangerschap had ik een bloeding gehad en kreeg ik mijn eerste echo met 7 weken, maar dat was dus een spoed echo.
    ben benieuwd wat me nu te wachten staat, hoop dat alles goed gaat

heel veel liefs karin 35

15. Angel Eyes

Hey karin, die afspraak van mij stond er al voordat ik wist of ik zwanger was, het was om te kijken of ik geen cystes had. nu mag ik over 3 weken alweer terug voor het hartje en daarna rond de 12 weken voor een exacte termijn echo.

maandag komt MvM, en ik heb op 1 november een afspraak bij de VK.

het boeltje gaat rollen nu,

16. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    hey karin,
    ik ben met behulp van de medische wereld zwanger geraakt, en krijg dus al in een vroeg stadium een echo (7w,5d) om mijn zwangerschap te bevestigen.
    daarna krijg ik waarschijnlijk nog een echo ter controle...
    daarna word ik verwezen naar de VK, en krijg ik waarschijnlijk pas mijn termijn echo...

liefs elfje

17. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    @ remember, balen dat je misselijk bent dat je moet spugen en dan ook nog hoofdpijn krijgt als toetje.

ik heb me net bijna versproken toen ik een vriendin aan het knippen was. :-&
    Ik moest ff ff nadenken wat ik ging zeggen toen ik me bijna versprak.
    Hihih, nog een kleine week en dan gaan we het de vrienden vertellen.
    Zaterdag hebben we een verjaardag van een vriendin en we gaan dan maar met de auto, dan rij ik wel........schande, want we wonen in hetzelfde dorp :oops:

18. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ik krijg ook pas een echo met 10 weken.

Dat is de termijn die ze hier bij ons aanhouden.

Ik zou hem t liefste ook eerder willen maar goed het is niet anders, daarbij met de 10 weken echo is het nog maar 2 weken tot de mijlpaal van 3 maanden. . .

Ik mag de 31ste met 8wk4dgn voor de eerste intaken bij de vk.

19. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    ik krijg maandag te horen wanneer ik de eerste echo krijg, ben benieuwd.

20. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ik krijg vrijdag een echo maar vraag me af of ze iets zullen zien?
    Is nog zooo pril!

Snappen jullie dat trouwens op de banner staat dat ik 4 weken en 2 dagen zwanger ben terwijl mijn laatste NOD op 15 sep was...

Deel Deze Pagina