Thnx meissies... Het is nu een stukje minder, hoop dat het weg is. Heb alleen niks gevonden maar volgens het ziekenhuis kon het ook in stukjes @ judy Lekker he dit weer! Ik dacht vrijdag, vandaag lekker naar de dierentuin te gaan maar helaas. Wie weet is het volgende week ook weer lekker weer @ sally Haha volgens mij kan dat nu ook al hoor! Grappig...
Hoi Wat een lekker weer vandaag zeg. Het kamertje gaat wel wat worden geloof ik. De muren zijn bijna egaal en wit dus mijn mannetjes zal deze week beginnen met kleur verven. Ik kan niet wachten duurt veel te lang allemaal. Maar ook druk met andere dingen en ik kan nietveel. Moon: ik heb je al niet meer op de msn gehad, dus ging ik ff kijken hoe het nu is. Kwalitatief Uitermate Teleurstellend, dat je nog zo'n last hebt en het waarschijnlijk nog niet kwijt bent. Bij mijn miskraam haf ik vruchtzakje gevonden maar vruchtje was ik al kwijt. Ik duim voor je dat het snel over is! De kamertjes die af zijn zien er heel mooi uit. Doeiii
Moon, ik wil je even heel veel sterkte wensen. Waarom is het toch zo oneerlijk verdeeld in de wereld he.....
Lieve Moon, Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe de komende tijd, ik hoop dat er snel betere tijden aanbreken. Ik heb het zelf nooit meegemaakt maar ik kan mij er wel iets bij voorstellen. Kus van Senna
Moon, even een bloemetje voor jou om je ontzettend veel sterkte te wensen... ik kan me niet voorstellen waar je (alweer) doorheen gaat.... Je mag hier altijd je hart luchten en anders staan we ook via pb/msn voor je klaar. Liefs Manuela
Goede morgen meiden! Het is weer verrukkelijk weer! Nu ben ik lekker twee dagen vrij, heb wel van het weekend gewerkt, maar dat hoord erbij. Iedereen is weer lekker wezen typen van het weekend, heb wel van het weekend meegelezen, maar geen tijd gehad om wat neer te zetten Gister zou mijn vriend eigelijk de plinten gaan zetten..pooh..heeft hij niet gedaan. Nou vanavond ben ik ook thuis..dus vanavond is de avond van de plinten Ik heb de box ook al een tijdje staan, maar zit steeds te twijfelen om hem al in elkaar te zetten. Zal even kijken wat mijn vriend ervan vindt [-o< Waarschijnlijk zijn we al uit de naam Maar die wil ik wel nog geheim houden :-# Zaterdag ging mijn vriend met zijn oor op mijn buik liggen, begon de kleine gelijk te bewegen, pok pok tegen zijn oor..hihi..alsof ze het weet Je wilt niet weten waar ik de laatste tijd gek op bent.. Brinta pap..hihi..ontbijt er nu elke dag mee 8) Heerlijk met een laagje suiker Ik ga zo maar weer eens een boord nemen 8) Genietse van de dag! **Moon..Je kan hier altijd alles kwijt hoor en ik wens je nogmaals heel veel sterkte meis! Dikke knuf!
Aaah wat zijn jullie toch lief! Doet me echt goed... Hier gaat het vandaag wel. Voel me niet zo lekker. Net of ik griep gehad heb. Me arm doet volop pijn en me bil, was gisteren voor we naar het zhuis ging eerst even lekker van de trap gevallen Morgen mag ik om 10 uur een echo en als er nog iets zit kan ik misschien dezelfde dag nog geholpen worden (hoop dus dat het weg is ) @ viona Hihi suc6 met de plintjes!
@ Lieve Moon, heel veel sterkte, ik hoop zo morgen ook positief voor je uitpakt en dat alles weg is. hier is alles goed, gisteren een dagje heerlijk dierentuin gehad, samen met hubbie lekker gewandeld in het zonnetje. Jammer dat ik vandaag moet werken tis toch veels te mooi weer! wat dat betreft, kan niet wachten tot mijn verlof ingaat... nog zo'n 10 weken pffff ben er klaar voor, zonnetje erbij, helemaal goed Overmorgen lekker een weekje op vakantie dus das een goede start. Overigens heb ik best moeite gekregen geinteresseerd in mijn werk te blijven, herkent iemand dit? ik ben zo'n werker en nu met de beeb lijkt alles anders en heb ik er heel geen zin meer in En dan de kledingkast..mpfff weer een spurt gehad, pas weer bijna niets Nou en verder is alles top en ben ik zo benieuwd naar ons mannetje! Geniet ze dames! xxx
@ viona, wat herkenbaar pap eten 's morgens.... ik doe het ok al een paar dagen hihi. Heerlijk he! @ dora, gezellig zo'n dagje dierentuin en ook nog eens een weekje op vakantie.... oooh wat heerlijk zeg! Inetresse in je werk zal nog wel minder worden als je baby er eenmaal is hoor ik van iedereen haha, kan nog wat worden dus Ik ga zo lekker effe in de tuin werken.... Ja met handschoenen aan hoor Tot strakkies
Ik kan ook echt niet wachten tot mijn verlof. Ik ben er echt aan toe! Het word nu ook allemaal zwaarder, ik heb nu al zo'n vier/vijf dagen last van mijn rug, van het midden naar boven en heel de dag lichte hoofdpijn. Mijn buik is de laatste tijd ook wat gevoelig, boven en onder mijn buik. En dat steeds opstaan word ook wat moeilijker. En dat maakt de drang naar verlof alleen maar meer. Nog zes weekjes volhouden.. Ik kan de hele dag op mijn werk alleen maar aan de beeb denken en de rest gaat langs me, dus dat je interesse minder wordt is helemaal niet gek. Tja mijn kledingkast is ook niets meer, kon al heel snel niet mijn gewone kleding aan, maar nu word mijn positiekleding zelf wat aan de krappe kant..bahhh.. Zo lekker joh dat je overmorgen op vakantie gaat..heerlijk..ben jaloers! Hihi..fijne vakantie alvast! Geniet er maar lekker van!
haha erg he... straks willen we allemaal niet meer werken we denken alleen maar aan de beebjes2bee en ik begin het idd ook lichamelijk zwaarder te vinden en ook last van mijn rug!
Moon heel veel sterkte morgen, hoop voor je dat je alles al kwijt bent. Verder heb ik nog een ander vraagje. Hebben jullie allemaal al een kinderwagen uitgezocht en besteld en zoja, welke hebben jullie gekozen en waarom.. Vind het echt zo moeilijk. Ons budget is zeer ruim, omdat we hem krijgen. Maar dan nog. Ik hoor graag nuttige tips...
Ik heb de Quinny Speedi Topline Papillon, je hebt turquase met groen en roze met groen. Ik vind ze allebei superleuk en mijn vriend ook (dat is natuurlijk ook belangrijk). Je kan een dreami, wandelinzit en maxi-cosi erop zetten..erg makkelijk! Die maxi-cosi is echt superschattig ervan! Hij is makkelijk te besturen en makkelijk om te bouwen. Ik had het in ene keer door. De luiertas ervan is ook erg leuk!
Ik heb de quinny buzz, ik vind deze erg mooi en handig, alles zit erbij. De wagen lijkt op die van Viona. Vanmorgen ben ik met mijn mannetje en onze moeders naar het gemeentehuis geweest, wij zijn nu geregistreerde partners! Mijn schoonmoeder pinkte nog wat traantjes weg want mijn schoonvader was er niet bij (is 1 januari overleden). Hierna hebben we thuis koffie gedronken en gebak gegeten. Groetjes Senna
@Viona, ook lekker vrij vandaag? Ben maar eens met de laptop in de tuin gaan zitten, nu maar hopen dat ik geen aanleg heb voor een zwangerschapsmasker, want nog 12 weken niet in de zon zitten, dat hou ik echt niet vol! @ Lique, Wij hebben de Mutsy 4 rider uitgezocht... Lekker stoer met vier wielen, wendbaar en een eigen versie van de maxicosi, dus alles in dezelfde kleur... Maar het ging ons toch voornamelijk om het voormaat, gewicht en wendbaarheid! Enig nadeel, 14 tot 16 weken levertijd, we zitten nu op de 9/10 weken, dus tja....nog 4-6 weken te gaan! Nu maar hopen dat die kleine niet te vroeg komt, haha @ Moon, succes morgen, laat je ff weten hoe het is gegaan? Ook ik hoop gek genoeg dat je alles kwijt bent! Leef zo met je mee, bijna gek om hier nog vrolijk te zijn over mijn eigen zwangerschap, maar dat schijnt het oneerlijke van het leven te zijn.. Vanmorgen bij de VK geweest, bloeddruk goed, HB goed, kindje groeit lekker, al met het hoofdje naar beneden, maar ja, kan nog veranderen natuurlijk, maar nu ik het zelf gevoeld heb, weet ik dat ze al een aardig tijdje zo ligt... Fijn om alles weer ff gezien, gevoeld en gehoord te hebben, kan ik de komende drie weken weer op teren! Er lagen net bij de Dirkx wikkeldoeken van Pooh, knalroze, 4,99, geweldig. Ze moesten er ook van forever friends zijn, maar die waren al op.......gelijk maar één meegenomen, leuk ding zeg! Met "been gleuven" zodat je het kindje nog beter kan inwikkelen.... OH, dit is lekker zeg, buiten zitten, mag deze dan heeeel lang duren?
Gefeliciteerd Senna! Bedankt voor jullie reacties. Hoop dat er nog anderen reageren. Deze wagens zijn dus makkelijk in gebruik (inklappen, ombouwen enz) en vooral mooi. Ik vind de boodschappenruimte een beetje beperkt, moet straks namelijk alles lopend meenemen. Kan bij jullie ook de stang verplaatst worden( dus met zitje naar je toe of van je af). Vind ik ook nog wel belangrijk.
Ja ik ben heerlijk vrij, bij mij op het balkon staat de zon nog niet, maar ga denk ook niet erin zitten. Ben wel bang voor een zwnagerschapsmasker. Ik heb die wikkeldoek ook gehaald Kon hem echt niet laten liggen vorige week Hihi ik ben nu de box in elkaar aan het zetten Wel veel spijltjes, maar ik heb ze nu allemaal erin, nu nog verder in elkaar zetten
@ senna Gefeliciteerd! @ judy Ja laat het jullie weten morgen. En meis geniet er van! Komt hier ook allemaal wel goed. Ik ga met goede moed verder. Ga nu lekker 6 weekjes ontzwangeren (hoop dat me buik snel weg is want moet er steeds naar kijken) en dan weer proberen. @ viona wat dacht je? doe het gewoon?