@ lique, ik heb de zwarte quinny buzz 2007 combi al in huis Waarom... eeh ik vond hem er leuk uit zien reed lekker in de winkel, mijn vriend is lang en ik ben klein, je kunt hem zeer hoog uitschuiven dus voor beide een goed houding. Hij is snel in en uitklapbaar, eeh verder weet ik het niet meer hihi. Het is heel persoonlijk denk ik toch wel.. Ben ook benieuwd wat de andre hebben of gaan nemen, misschien kun je daar wat van opsteken. Succes alvast.
Nou ik heb het nog wel aan mijn vriend gevraagd, die vroeg gelijk hoezo dan, nou ik heb er gewoon zin in. Hihi..hij toen..dan doe je het toch. Hihi..hij zal wel denken die is gek..hihi..
@ Moon, tja, da's dan weer een nadeel van zo'n snel groeiende buik Knap dat jij je er zo doorheen slaat hoor enne.....dan ga ik voor de volgende stelling: de aanhouder wint! @ Viona, ja, kon je van tevoren maar weten of je zo'n masker krijgt! Heb wel steeds nog gesmeerd met van die bruinende dagcreme, niets aan overgehouden, maar ja, zon is anders.... Leuk hè die doek, hadden ze toen nog wel die Forever Friends? Was bruin zeker...
Eeh moest dus nog een blz verder lezen.. zie dat er al meer op je kinderwagen vraag gereageerd hebben... duhh Maarre bij de buzz kun je het zit je naar je toe en van je af zetten...
Ik durfte niet eens die bruinende dagcrème, had er wel aan gedacht omdat ik zo vaak bleek ben. Ja die doek is echt schattig, laatst hadden ze wel die groene Forever friend doek. Eerst wilde ik die ook halen maar ik heb niets van Forever Friend voor de rest, dus dacht laat maar.
Haha leuk toch! @ judy Ja dat is zkr een nadeel. Want heb nu een sweater aan van marco en daar zie je hem ook nog doorheen. Ja dat is een mooie! Alleen Marco die wil deze x nog wel en daarna wil ie er eerst goed over na denk als het weer mis zou gaan. Hij had nooit verwacht dat het zo zou gaan. Dat dokteren snapt ie maar dat het dan telkens mis moet gaan.. dat had ie niet zo bekeken. Hij dacht zwanger en dan gaat de rest wel goed. Maar helaas was/is dat niet zo.
Ach meid, kan me Marco ook wel voorstellen, maar stel nou dat uit de komende onderzoeken blijkt dat er niets mis is met jullie genen.......dan zou het toch een keertje goed moeten gaan. Maar de emotionele druk is wel errug zwaar, zeker als hij ook eigenlijk alleen maar van de zijlijn mee kan kijken dat jij nu misschien wel weer al die ellende moet ondergaan..... Wel mooi dat jullie daar samen steeds weer uit komen! Klinkt misschien stom van een oude doos als ik, maar ik had dat op mijn 21e nooit door kunnen maken, was toen nog echt niet zo volwassen! @ Viona, nou ja, die creme doet mij dus niets, dus wie weet....kan het gewoon geen kwaad. Het zou toch wat zijn als we tot eind mei niet in de zon kunnen zitten.....en dan, tot hoe lang na de zwangerschap kan je eigenlijk nog zo'n masker oplopen? Geen idee..... @ Chiesa, dat zit deel naar voren en achteruit kan ook bij die Mutsy ja, dat was ook wel een voorwaarde, want het lijkt me ook erg gezellig om het kindje mijn richting op te zetten.....
Tuurlijk voor hem is het ook niet niks. Je ziet je vrouw vol verdriet en pijn is ook niet fijn om elke x te zien. En dan snap ik ook best dat ie zo gaat denken. Ik denk dat als ik m'n voor geschiedenis niet had dat ik het dan ook nooit had kunnen trekken. En zonder me mannetje ook niet.. ben van watje bikkel geworden haha
Ziet er gezellig uit Viona! Wil ook nieuwe foto's maken, maar batterijen leeg........de oplader schiet ook niet op, zucht...
Ooooohh ik ben helemaal in luvvvve Vanmorgen de pretecho gehad en het was echt super om te zien zeg! Zo`n mooi klein wezentje in mn buik dat erg beweeglijk was maar liet zichzelf goed op defoto zetten Die zal ik er vanavond even op zetten. Moet zo naar de verloskundige namelijk. Maar kan iedereen zo`n pretecho aanraden hoor, tis ht geld zeker waard! Doeiii!
Viona; hele leuk box joh! En dat boxkleed is ook super, staat erg mooi! Brinta pap... hmmm ik krijg er spontaan zin in! Ik heb alleen geen melk in huis want dat staat hier altijd zo lang dat ik het steeds moet weggooien. Ik deed trouwens ook vaak hagelslag of vlokken door de brinta hhhmmmm Moon; heel veel sterkte morgen. Ik ben het met Judy eens. Ik vind dat je je er ongelooflijk goed doorheen slaat! Nu weten we natuurlijk niet hoe je je van binnen voelt, maar zoals je hier mee blijft kletsen vind ik echt super van je! Dora; ik heb hetzelfde, vind het totaal niet leuk meer om te werken want het interesseert me gewoon geen moer... ik wil alleen maar met mijn buik en babyspullen bezig zijn, maar ja, er moeten wel centjes verdiend worden anders komen er geen spullen Alvast een hele fijne vakantie! *me is jaloersssss* Waar ga je heen? lique; wij hebben de Quinny Speedi, foto's staan in mijn album. We hebben hem 2e hands gekocht via MP. Of hij in de praktijk ook fijn is, is nog maar even afwachten Senna; van harte gefeliciteerd! Judy; fijn dat alles weer goed was bij de vk. Is toch altijd weer een geruststelling. Heerlijk ook dat je lekker met de laptop in de zon kan zitten hoor! Candijtje; wat leuk dat je echo zo goed was! Ik moet nog 2 weekjes wachten helaas... Ik ben erg benieuwd naar je foto's Ik heb vandaag hard gewerkt in de tuin, en vanochtend mijn nagels laten doen. Was erg lekker in het zonnetje maar op een gegeven moment had ik er ook wel weer genoeg van. Vanavond weer lekker naar de yogales voor de 2e keer. Is het misschien een idee om het lijstje van Angel Eyes er weer eens bij te pakken en dan de datum van de 20 weken echo te veranderen in de verlofdatum? Hebben we weer een overzichtje en een datum om naartoe te leven fijne dag verder! Liefs Manuela
Senna: gefeliciteerd! Judy: Leuk die wikkeldoeken, he? Ik heb een roze en een lime. Volgens mij is de roze van Pooh en de lime van forever friends. Ik ben niet zo van de beertjes maar ze zijn niet zo groot en het is echt een koopje. Als je ziet hoe duur de wrappers zijn enz. Toch twijfel ik nog steeds voor 1 in de maxi cosi maar die zijn echt duur. Misschien als het echt nodig is of als ik misschien bonnen heb gekregen. Maar deze is toch lekker als je 's avonds in de tuin zit en als je kindje net geboren is. En geen geld Viona: jij bent ook al zo snel. De box hoeft nog niet te staan hoor, hahahah Moon: ga je niet op de uitslag wachten? Ik heb het niet gedaan hoor. Mijn mannetje is een typisch gevalletje binnenvetter. Ik dacht dat hij het niet zo zwaar had als ik maar was wel zo. En hij vind het gewoon verschrikkelijk om mij met pijn te zien. Maar hopelijk is alles niet voor niets geweest en mag ik in juni een onze kleine meid in mijn armen houden. Morgen mag ik weer naar de gyneacoloog en donderdag voor de pretecho. Ik ben weer benieuwd. Ik ga maar ff vragen of zij weet waar mijn hoofdpijn vandaan komt. Ik wordt er echt gek van elke dag. Nu maar hopen dat mijn bloeddruk nog goed is. Ik ben nog steeds bang voor zw.vergiftiging
Mijn zwangerschapsverlof begint op 24 april..Leuk idee! Jahhhh die box stond maar in doos achter een paar stoelen en kon het echt niet laten
@ manuela Van binnen valt het ook wel mee. Beetje kwaad en verdrietig maar verder niks. Kan wel heel verdrietig worden enz maar het komt er niet mee terug. @ Lailae Nee gaan niet op de uitslag wachten. Straks komt er niks uit en zijn er weer 3maanden voorbij. Hmz mijn mannetje is ook binnenvetter laat weinig merken. En wil zich altijd groot houden voor mij. Hoop dat je geen zw vergiftiging hebt ... @ candijtje Wat leuk joh! Ben benieuwd naar de foto's
@ Manuela - gelukkig ben ik niet de enige dus ik ga lekker naar Z.Frankrijk, beetje ontspannen, wandelen..helemaal goed (ouders wonen daar) @ Candijtje - wat fijn! gaaf he, ik was ook verliefd na vorige week donderdag, zo mooi was dat ventje en hij had hele grote voeten hihi, die werden gewoon een 1,5 week ouders geschat
Ik heb zo mijn eerste les van zwangerschapsgym, maar toch ff snel een berichtje tussendoor: @ Viona, ik eet al de hele winter brinta, heerlijk! Leuk geworden hoor, je box. Veel succes vanavond met de plintjes @ Dora, ik had juist aan het begin van de zwangerschap totaal geen motivatie meer. Nu gaat het wel weer, het is ook erg gezellig. Alleen dat opstaan 's morgens By the way: fijne vakantie, geniet er maar lekker van @ Chiesa, tuintje weer lekker opgeknapt? was wel erg mooi weer voor. Ik zat helaas de hele dag binnen op kantoor @ Lique, wij hebben de bugaboo gekocht (staat in mijn album) volgens mij wel een van de duurste, maar wel heel licht, compact met veel standen/mogelijkheden. En het matrasje is ook goed om evt een keer als wiegje te begruiken. @ Senna, gefeliciteerd! @ Moon, heel veel sterkte en succes morgen. Hoop dat alles weg is voor je. @ Candijtje, hopelijk was alles goed bij de VK, ben benieuwd naar je foto @ Manuela, leuk idee van het lijstje . Ik ga 23 april met verlof, joehoe @ Lailae, bijna de langverwachte pretecho....nog maar 3 nachtjes slapen! @ Judy, you made me jealous (ik heb alleen op de berichtjes van vandaag gereageerd hoor, anders kom ik in tijdnood ) Tot later!
Jeetje Chiesa, is dat jou buik op het plaatje (valt me plotseling op), best groot al he Senna: gefeliciteerd he! Wij gaan in 12 april hiervoor. Zijn jullie ook nog van plan om in de toekomst te gaan trouwen? Ons plan wel namelijk! Moon: veel sterkte met ontzwangeren, doe het maar rustig aan! Bibi: hoe was je eerste zwangerschapsgym? Ben benieuwd! Oja waarschijnlijk ga ik precies dezelfde kleurencombi bestellen bugaboo cameleon als jou! Hij is leuk Vandaag heb ik dus de ledikant ook besteld (had eerst alleen de commode en kastje) en ik kon er gelukkig nog een keer 10% korting afkrijgen (wel daar te besteden), zie album. Verder heerlijk gewandeld vandaag (een uur totaal) zo lekker! Morgen weer werken na een week vrij, zucht.... Manuela: Oja mijn laatste werkdag is 4 mei (8 mei ben ik met verlof)! Vul jij dit in op de lijst of doen we dit zelf?
Hoi allemaal, Snel een berichtje van mij. Ik heb wel alles gelzen, maar ook weer alles vergeten. D ekamertjes worden leuk zag ik op verschillende foto's. Ik ben nog niet uit over de kleur van de muur, of turqoise of oranje. Nog even over denken. toch nieg ik meer naar turqoise. Mijn verlofdatum begint de 6 mei. Ik stop gewoon wanneer de meivakantie is afgelopen. STiekem dus al een week eerder. MJaar misschien gaan we nog een weekje weg en dan wordt het nog een week eerder. Moeten we ook nog even zien. Afgelopen weekend zijn we uit de namen gekomen. We hebben nu namen voor beide geslachten. Dus dat is klaar. We hebben in ieder geval iets af! Vorige week naar de vlos geweest. Alles was goed. Groei goed en bloeddruk was ook goed 120/55. Volgende keer prikken. Dat is niet leuk, want de eerste keer moet nuchter! En ik heb honger zo gauw ik mijn bed uitkom. Vandaag nog niet zo veel gevoeld. Kleine frummels, geen beste trappen. Komt zo nog wel. Morgen en overmorgen weer werken en dan heb ik er toch minder aandcaht voor. Merk wel dat alles minder wordt. Fietsen wordt vermoeiender net zoals eigenlijk alles. Buik gaat in de weg zitten en ga zo maar door. Klinkt denk ik bij velen wel bekent. Simone, ik hoop dat het goed gaat in het ziekenhuis morgen. Ik zal aan je denken. Goed ik ga mij op de bank nestelen en tv kijken. Niet te veel schrijven ik ben weer een paar dagen niet aanwezig! Knuffels Monique