Ohoh, is dat zo? Dan is ze met m'n frietje niet blij! En nee, het kraampakket is niet echt aantrekkelijk! zeiltjes voor bij de bevalling, die verbanden. Ik heb er zin in!
Ik ben toch maar wat gaan maken voor mezelf..lekkere afbakbroodjes met kipfilet en komkommer..hmm..lekker gezond na zo'n dagje snoepen En o ja ik ben wel erg benieuwd naar de foto's van jouw babykamer
Hoe gaat het trouwens met jullie buiken? Hebben jullie last van straie? Mijn buik wordt er niet mooier op in ieder geval. Het bolle gedeelte krijgt allemaal 'mooie' rode streepjes.
Ik heb tot nu toe geen straie op mijn buik..maar wel aan de zijkant naar achteren en bovenaan mijn benen naar mijn billen. Maar dat had ik al aardig snel. Ben wel erg benieuwd hoe het er straks eruit ziet.
Iehhhhhhh zocht net op google afbeeldingen op nageboorte...getsie...en dat waren mini foto's......getsie getsie getsie
Het was een soort grote rode ballon met allemaal aderen erop. Ik vond het niet erg smakelijk. Geen idee van wie het was... dus zal het niet terug kunnen vinden.
Nou ik ga er niet aan beginnen want ik heb net een hele komkommer opgegeten..dus die wil ik graag binnenhouden.
Nou meiden. Vanaf zondag niet gelezen en zomaar 10 pagina's erbij . Moon: 'Gelukkig' dat het kindje via de 'normale' weg is gekomen, gelukkig geen toeters en bellen aan je lijf! Ik vind het knap hoor hoe sterk je blijft. Je kan je verhaal altijd bij ons kwijt hoor! Dikke knuff voor jou. Dora: Prettige vakantie 8). Wij gaan volgend weekend een paar dagies weg, heerlijk! Jeuk is erg herkenbaar, vooral 's nacht, wordt er gek van (en mijn hubbie helemaal!) Senna: gefeliciteerd met jullie geregistreed partnerschap. Heeft toch iets extra's. Ster: gave babykamer zeg! Weet je al welke kleuren je de muur gaat doen? Lique: Wij hebben de mutsaert trans4mer (3-wieler) besteld. Helaas hebben we hem nog niet binnen. Shelde: last van nesteldrang . Had ik gister ook hoor!! Heb gister de bovenverdieping grondigschoongemaakt, inclusief alle kasten! Shanna: welkom hier. Mijnimeel: wat balen dat je zwangerschapssuiker hebt, moet je nu ook insuline spuiten? Maandag voor het eerst naar zw.schapsgym geweest. Was nu eerst een kennismaking, helaas geen bekenden in de groep. Verder eigenlijk weinig nieuws te vertellen. Zal proberen jullie bij te blijven en dan wat sneller te reageren. (is ietsie makkelijker voor mij ) Ga nu even koffie drinken en gtst kijken.
Hoezo kletskousen... er gebeurt hier nooit iets Ik heb het blad Wij jonge ouders maar 1 keer ontvangen, dacht dat het eenmalig was, maar ik begrijp dus dat jullie het blad iedere week/maand ontvangen? Want als dat zo is, ga ik gewoon even bellen want dan is er dus toch iets misgegaan. En ik dacht trouwens dat de Prenatal doos de leukste was van de gratisdozen?! Maar zo te lezen valt het een beetje tegen... Pff vandaag gezeik op mijn werk, mensen hebben tegen mijn manager geklaagd dat ik er niet bij ben en kribbig/geirriteerd reageerd. Maaar ze mocht niet vertellen van wie het kwam en ook geen voorbeelden noemen, ja sorry hoor, maar wat moet ik dan met die info?! Ik kan er zo toch niks mee! Nu weet ik wel 2 voorbeelden van dat ik kribbig heb gereageerd naar mensen, dus zij moeten het denk ik zijn geweest, maar ja dat weet ik dus niet zeker. Maar in die gevallen stond ik volledig in mijn recht, ik hoef me toch niet als voetveeg te laten behandelen! I k ga ook zo nog even een mail sturen naar mijn manager, want dit vind ik echt een misselijke actie van die mensen, mij lekker zwart lopen maken terwijl ik niet eens precies weet waar het over gaat en ook nog eens dat ik me daardoor niet kan verdedigen cq mijn kant van het verhaal kan vertellen! Hierbij trouwens ook weer een update van het overzichtje. De pb-tjes die ik tot nu toe heb ontvangen zijn allemaal verwerkt! Fijne avond allemaal! Liefs Manuela
Ohja en wat betreft de placenta... nou ik heb al tegen mijn vriend gezegd dat de vk dat ding echt niet aan mij hoeft te laten zien (ze gaan hem altijd onderzoeken), gadverdamme wat een smerig ding. Ook al heeft mijn kindje er 9 maanden in gewoond, dat ding hoef ik niet te bekijken en te analyseren. Op de info avond in het ziekenhuis, lieten ze er ook een plaatje van zien, ik draaide meteen mijn hoofd weg en zei, he gets, moet dat nou, dat vieze ding in beeld hihi
Dankjewel Bloem, ik heb dat ook even gedaan en moest idd alles (opnieuw) invullen dus blijkbaar stond ik ook niet geregistreerd. Wie weet krijg ik dan een dezer dagen toch de uitnodiging in de bus. Liefs Manuela
Jullie zijn weer lekker bezig: placenta hier, placenta daar.... Jak! Gatsie! Bah! Zit de komkommer er nog in Viona? Maar het zit toch in ons lichaam meiden en die kleine kan niet zonder.... Dus we zullen dat ding straks toch dankbaar moeten zijn. Wat balen van dat gezeik op je werk Manuela. Kun je die mensen die je denkt die het gezegd hebben er niet op aanspreken? Je ziet dan vanzelf of zij het gezegd hebben of niet. Zo kun je er inderdaad niets mee! Dus, lekker van je af laten glijden meissie.... Heeft totaal geen zin om je er druk om te blijven maken....
Hoi hoi, Wat was het gezellig hier. Daarom kan ik ff niet op iedereen reageren: Moon: ik ben blij dat het via de natuurlijke manier er uit is gekomen. En wat goed dat je er zo mee om kan gaan. Wat dat onderzoek betreft, je moet er goed saampjes over nadenken. Maar het kan volgens mij wel zo zijn dat ze je evt kunnen helpen met kindje houden als er iets aantoonbaars is. Bij mij hebben ze dat onderzoek pas na 3 miskramen aangeboden want ze rekenen de buitenbaarmoederlijke ook als miskraam. Shanna: Welkom, jij bent ook een lekkere actieve bep. Ik ben gisteren bij de gyn. geweest. Alles is in orde. Alleen was mijn bloeduitslag er nog niet van antistoffen maar als er iets is belt ze me. Maar verwacht niets aangezien het bij Gui ook niet was. Lekker actieve hartslag en trapjes en mijn baarmoeder zit precies waar ik dacht. Ik mag over 3 weken weer op controle en krijg over 6 weken een groeiecho. Morgenavond de pretecho het is bijna zover. Ik heb sinds 3 dagen een lijn tot boven aan., Was eerst tot navel nu hele buik. Ik heb 2 dagen enorme pijn gehad in mijn borst onderaan, Er is een enorme bobbel bij gekomen. Zal wel voor de melk zijn maar bh was aardig pijnlijk en zonder ook. Ik draag nog steeds beugel tshirt bh's Ik vind die meegroei niets zit geen vulling in. Wil ik niet voor het grote maar dat ze niet vragen of ik blij ben hun te zien hahaha Wij hebben boeken laten komen voor geboortekaartjes naar we hebben eigenlijk niet verder gekeken. Wij waren er direct over uit. Alleen de tekst nog precies. Alleen weer een moeilijke uitgekozen dat hoop werk is voor jezelf vouw en plakwerk. Maar mijn mannetje zei al hulp genoeg. Dat was de vorige x ook. Maar dat weet ik allemaal niet meer toen lag ik voor pampus in het ziekenhuis. Wat de placenta gesproken, ik heb het niet gezien aangezien ik onder de medicijnen zat en iedere keer in slaap viel. Ik had het wel willen zien maar ik had ook alles wel bewuster mee willen maken ik wist niet zoveel meer van mijn bevalling alleen de pijn. Daarom hoop ik dit keer met volle verstand te bevallen en niet ingeleid te worden want dan krijg je bijna direct de heftige weeen . Die duurde 17 uur. Zou toch mooi zijn als het bij mij ook binnen 4 uur gepiept is zoals bij mijn vriendin Nou tot de volgende x!