Nee okay... Maar vind het een moeilijke keuze. Ga volgende week maar even langs me HA. Kan ik goed mee misschien kan zij me helpen.
Vandaag gelukkig weer wat drukker gehad op het werk. Daardoor niet mee kunnen lezen. Ik reageer ff alleen op de laatste berichtje okay? @ BLoem, ik had ook maandag mijn eerste kennismakingsles bij zwangerschapsgym, zaten we dan toch niet stiekum in dezelfde groep? In welke plaats ben je geweest? @ Manuela, bij mij is het ook misgegaan met "wij jonge ouders". Ook maar 1 keer gehad. Ik heb gisteren een email gestuurd en netjes vandaag antwoord gekregen. Vanaf mei krijg ik het blad opgestuurd en volgende week krijg ik de bon om de doos op te kunnen halen. Lullig trouwens van je collega's @ Hester bij mij werd het kraampakket automatisch opgestuurd. @ Marlieke, jij ook hartelijk welkom bij de juni mama's. Klets maar lekker mee, gezellig hoor. @ Lailae, vanavond (nu?) heb je je pretecho. Hoop dat je helemaal blij terugkomt @ Candijtje, best lekker om eens zo vroeg naar bed te gaan, toch? ga ik vanavond ook maar eens doen. Vandaag weer wat rustiger aan gedaan? @ Mijnimeel, wij waren het eigenlijk al heel snel eens over de namen. @ Judy, lijkt mij een lekker idee dat het kaartje al zo goed als klaar is. Wij hebben er nog steeds geen een gevonden waar we allebei weg van zijn. @ Moon, ik kan mij voorstellen dat je dat een lastige keuze vindt. Sterkte. @ Nachtvlinder, moest helaas werken vandaag en kan dan niet tussendoor berichtjes typen. Maar .... over een week of 5 zal ik mijn best doen hoor, haha @ Viona, wij waren er eerder over uit wat de meisjesnaam wordt en later pas de jongensnaam. @ Ky, ik heb de knoop doorgehakt en mijn collega dit forum laten zien. Zij gaf aan dat ze uit zichzelf niet zo snel hier zou aanmelden, maar door mijn enthousiasme werd zij toch wel nieuwsgierig. Ze heeft mij wel beloofd om de dingen die ze leest voor zich te houden en niet aan andere collega's enzo te vertellen. Ik merk dat ik mij iedere keer loop te verontschuldigen als ik niet op iedereen kan reageren. Zijn er nog steeds mensen die zich gepasseerd zouden voelen als we ons niet excuseren? Volgens mij was het namelijk vooral Amari. Het belemmerd mij namelijk om af en toe spontaan iets tussendoor te schrijven. Voel me nu een beetje "verplicht"om eerst naar iedereen te reageren en dat kost dan steeds een hoop tijd. Ben ik hierin de enige en stel ik mij een beetje aan, of zijn er meer die deze mening delen?(Ik waardeer eerlijke reacties) Liefs, Bibi
@ bibi nee hoor je hoeft niet op iedereen te reageren daar is de groep veels te groot voor,w eet je wat ik altijd doe. als ik een nieuw berichtje in tik dan zie ik altijd een paar laatste berichten en daar haal ik gewoon de dingetjes uit.. ik merk het ook hoor dat ik dan zeg ''sorry dat ik niet op iedereen reageer'' maar dat komt omdat er ineens mensen minder gingen reageren omdat we geen antwoorden gingen geven op hun... nou ik heb geen tijd om op iedereen te reageren, dat gaat gewoon weg niet, en ik doe alleen nog maar wat ik kan onthouden ( ook niet veel dus) maar goed je moet gewoon tussendoor iets posten hoor en niet alleen maar op iedereen reageren, is ook leuk toch als je ff iets tussendoor post! voor de gezellie dus doe wat jij het liefst wil! zo nu een bakkie koffie!
Ik ben in dit topic gestapt op het moment dat Angel opriep dat de juni mama's mee moesten kletsen, haha....dat was op hetzelfde moment dat de discussie ontstond dat er niet geantwoord werd op sommige dingen. Dus als niet beginneling van dit topic en binnenkomer bij de discussie is mijn mening dat dit topic er is voor de ontspanning en gezelligheid en dat niets MOET. Als jullie een keertje niet op mij reageren, nou dan niet! Ga ik niet van wakker liggen, ben ik niet boos om..dus Bibi, gewoon typen wat je wilt, niet verontschuldigen aub. De vaste meepraters weten wel dat het teveel is om steeds alles bij te lezen, ik kan ook niet alles teruglezen.... Kijk, straks, als iedereen met verlof is, verwacht ik natuurlijk dat elke komma wordt gelezen, hahahaahah..... Oh, ik ga Wie is de Mol kijken! Wie zou het zijn!?!
Zo ik ben terug van de pretecho. Wel happy maar niet helemaal. Ik heb een eigenwijsje. Met het hoofdje diep naar beneden tegen mijn placenta die voor zit. Dus geen 3d waar we voor gingen en ik vond de 2d ook niet zo duidelijk maar altijd leuk om te kijken. Ook dat je beweging voelt en het ziet. Ik heb gesprongen maar ze wilde niet met haar hoofd draaien en omhoog komen. Maar er is voor de 3e keer gezegd dat we een meid krijgen dus zaterdag mogen de muren echt roze! Nou moest ik betalen en gaan ze het nog 1x proberen. Morgen weer bellen voor een afspraak. En als het de volgende x niet lukt zonde van het geld. Wie had dit ook alweer ook, Shelde?
Marlieke, van harte welkom hier! We houden hier ook een lijstje bij dus ik zal jou er ook opzetten. Weten jullie al wat het geslacht van de beeb wordt? En per wanneer ga je met verlof? Dan is het weer up to date. Judy; haha jij bent een van de grootste kletskousen hier anders hoor En wat goed van je man dat hij lekker auto heeft gereden! Moon; inderdaad moet je doen waar jij je goed bij voelt. Maar ik zou het persoonlijker prettiger vinden om te weten waar we aan toe zijn, dan steeds een MK krijgen en niet weten waardoor het komt, of dat het misschien juist met medicijnen oid verholpen kan worden en je wel papa en mama wordt. Maar dan nog, het is jullie beslissing, ik kan alleen mijn visie geven. Met je HA praten is wellicht een goed idee, leg gewoon voor wat je/jullie angsten zijn hieromtrent. Veel succes en een dikke knuffel voor jou en Marco! Shanna; vind het erg gezellig dat je hier meekletst! En wat een mooi idee om door haar jullie kaartje te laten ontwerpen, dat is wel heel speciaal! Bij de site waar wij de kaartjes besteld hebben zeggen ze dat als je voor 12 uur smiddags belt om naam etc. door te geven, dat je ze de volgende dag hebt. Dat is behoorlijk snel dus. Wij hebben idd nu ook een proefdruk aangevraagd, zodat alles er goed op komt te staan. mijnimeel; wij zetten ook lengte/gewicht op het kaartje. En ik wil ook niet dat mensen zomaar aan de deur staan en gewoon een afspraak moeten maken. Helaas heeft niet iedereen zoveel fatsoen om van tevoren te bellen. Een tipje van de sluier, op ons kaartje komt daarvoor het volgende te staan: "Als je van te voren even belt en aan mijn papa en mama vertelt, wanneer je mijn luier komt verschonen, dan zal ik je met een volle belonen". lailae; ik ben heeeel benieuwd hoe de echo is geweest! Wel foto's showen he?! Ky; hihi was je patatje lekker? En volgens mij zitten we idd in de 7e maand. bibi; je hoeft je zeker niet te excuseren! De een heeft nou eenmaal meer tijd/mogelijkheden om vaker hier te posten dan een ander, dat maakt je niet minder welkom en ik neem aan dat niemand zich gepasseerd voelt! Wel fijn dat je collega de eventuele info die ze over je leest voor zich houdt. Maar ik neem aan dat je niet hebt verteld wat je nickname is? Er zijn zoveel meiden hier op het forum.... En een tip voor mensen wat ik altijd doe, is 2 internetpagina's open zetten, in de ene kan ik mijn berichtje typen en in de andere kan ik lezen wat iedereen geschreven heeft, zo kan ik op (bijna) iedereen reageren. Zo wissel ik dus telkens tussen de twee pagina's, lezen -> typen, lezen -> typen. Maar dit doe ik ook alleen als ik er genoeg tijd voor heb hoor. Maar dan heb ik voor mezelf het idee dat ik "bij" ben hihi. Bedankt trouwens voor jullie steun over mijn werksituatie. Ik heb gisterenavond een lange mail naar mijn manager gestuurd en gelukkig staat ze volledig achter me. Ze kwam vanochtend nog even bij me praten, terwijl ik weet dat ze er eigenlijk geen tijd voor had. Ze heeft ook gezegd dat als er nog iemand bij haar komt, ze die persoon meteen naar mij stuurt en zei, als ze dat niet willen/kunnen hoeven ze ook niet meer bij mij aan te kloppen. Das nog eens duidelijke taal he?! Ben zo blij met haar... Verder ben ik aardig moe, vanmiddag even liggen tukken op de bank, maar was eigenlijk te kort (half uurtje, toen kwam mijn mannetje thuis) en ik ga dus lekker op tijd naar bed vanavond. Gelukkig nog maar een dagje en dan is het weekend! Veel liefs Manuela
@lailae, balen zeg! Ik hoop dat het de volgende keer wel lukt. Maar wat raar, heb nl zelf in het ziekenhuis onduidelijke echo's gehad. Dus iedereen iedere keer helemaal verliefd na echo's, maar ik steeds een beetje teleurgesteld door te hoge verwachtingen. Daarom heb ik aan BabyView gevraagd, wat als de echo niet duidelijk/mooi is. Toen kreeg ik te horen dat je dan terug mag komen. Dan vind ik het raar dat het voor jou na de volgende keer, dan zonde is van je geld. Vind ik geen garantie hoor! En je was er qua kaartje al een beetje uit, maar ik ben er net achter dat je ook nog drukkerij in de dorpstraat hebt. Dus wellicht is dat nog de moeite waard voordat je definitief gaat bestellen. @All, ik heb wel meegelezen maar reageer niet zo vaak. Juist omdat ik bang ben dat mensen zich gepasseerd voelen als ik niet op hen persoonlijk reageer. Wat mij betreft reageren we gewoon op dat gene waar we op willen reageren en /of wat we nog hebben kunnen onthouden. De nieuwe juni mama's welkom: welkom! Gezellig en Shanna, je bent idd een echte kletskous, gezellig. @Moon, knap hoor hoe je er mee om gaat en je moet gewoon voor jullie zelf een keuze maken mbt onderzoek. Ik hoop voor jullie dat het de volgende keer helemaal goed gaat. Fijne avond! Groetjes Cindy
Good old andijvie stampot, haha....heerlijk! Ik heb trouwens helemaal je werkverhaal gemist, waren ze onaardig tegen je?
Cindy; voor jou geldt ook dat je je echt niet schuldig hoeft te voelen als je niet op iedereen reageert! Je kunt ook alleen op de mensen reageren die een berichtje schrijven waar jij wat op wil antwoorden... of gewoon posten over wat jij hebt meegemaakt! Zoals Judy al zei, lekker kletsen, niets moet! Lailae; ik zie nu dat je echo een beetje is tegengevallen maar ik begreep idd ook dat als het niet goed lukt, je gratis terug mag komen. Ik zou dat wel even aankaarten hoor!
Hmmm, jammie! Dit heb ik gisteren gepost over mijn werk.. Pff vandaag gezeik op mijn werk, mensen hebben tegen mijn manager geklaagd dat ik er niet bij ben en kribbig/geirriteerd reageerd. Maaar ze mocht niet vertellen van wie het kwam en ook geen voorbeelden noemen, ja sorry hoor, maar wat moet ik dan met die info?! Ik kan er zo toch niks mee! Nu weet ik wel 2 voorbeelden van dat ik kribbig heb gereageerd naar mensen, dus zij moeten het denk ik zijn geweest, maar ja dat weet ik dus niet zeker. Maar in die gevallen stond ik volledig in mijn recht, ik hoef me toch niet als voetveeg te laten behandelen! Ik ga ook zo nog even een mail sturen naar mijn manager, want dit vind ik echt een misselijke actie van die mensen, mij lekker zwart lopen maken terwijl ik niet eens precies weet waar het over gaat en ook nog eens dat ik me daardoor niet kan verdedigen cq mijn kant van het verhaal kan vertellen!
@ lailea jammer dat je pretecho niet was zoals je wilde...en wat raar dat je niet even gratis terug kom komen, dat hadden ze bij mij ook gezegd is het niet mooi of onduidlijk dan mag je nog een keer komen en dan is het gewoon gratis.. een vergoeding of hoe noem je dat! @ judy ja er zijn een paar die er uit springenhe met kletsen @ manuela wat een goede tip van je met die 2 schermen hahahah heb ook patatje gegeten met een milkshakieee maar was iets te veel van het goede dus zat na afloop al mijn eten weg te puffen, hahah alvast oefenen de kleine is flink aan het hikken, en volgens mij vind hij dat niet echt fijn want ik voel hem dan steeds draaien, en dan net niet tegen het enge gevoel aan ga weer ff lekker op het bankje liggen.. oja zijn er nog dames met site's voor hun ukikie's? die wil ik graag zien en ff bekladden natuurlijk met een onzin berichtje zal die van ons ook maar ff promoten hihi ( daar deed ik het eigenlijk voor ) www.beebjebosch.beebiesite.nl kusje van mij! voor iedereen die wilt!
Leuke site nachtvliinder! Ik heb onze beeb als vriendje toegevoegd, maar heb jij de betaalde versie van de site? Enne jij moet ook nog gegevens aanleveren voor het overzichtje he En jouw kusje neem ik in ontvangst, en ga nu ECHT slapen hihihi... Toedelsss
Marlieke: Welkom hier! Judy: Ben benieuwd naar jullie kaartje! SHanna: Selektvracht bracht mijn kraampakket. Er stond groot op Kraampakket, dus was niet te missen. Mijnimeel: Wij zetten we de lengte en het gewicht op het kaartje. De meesten vinden dat interessant... De eerste naam hebben we... nu de 2e nog. Lailae:Balen dat je ook geen 3D kon doen. Klopt, bij ons is het ook 2x niet gelukt. De kleine lag te diep, er was te weinig vruchtwater voor het gezichtje (er was genoeg vruchtwater, maar het gezichtje lag bijna tegen de binnekant van de baarmoeder) en was veel te bewegelijk. Manuela: Hoezo lekkere kletskous? En ik open het Kladblok als ik alle bercihtjes langsga. Ook makkelijk Wij hebben lekker geklust in de babykamer (klink raar, dat klussen nu). Woensdag wordt het vinyl geleverd. Toch geen vloerbedekking genomen... Ik was gisteren alleen de bovenkant van de deupost vergeten, dus die moet ik nog even doen. Ik heb steeds sneller last van m'n banden bij het lopen. Ik geloof niet dat daar veel aan te doen is. Ik loop gewoon maar wat langzamer.
Cindy: Ik zal in de dorpstraat ook nog ff prijscheck doen. Nou babyview zegt dus dat je nog maar 1 poging krijgt. En ze vroeg nu wel geld aangezien ze wel moeite had gedaan. Ik vond haar ook niet zo aardig. Ik kon kiezen 2d betalen of nog terugkomen voor 3d en dat nu betalen en als het de volgende x weer niet lukt met 3d dan is het jammer. Maar wel geld betaald voor de tijd. Nu we zullen het zien. Ik hoop dat het wel vrij snel kan en niet pas over 4 weken ofzo Trusten
Wij hebben ook moeten betalen voor de 3D. Ze heeft het allebei de keren geprobeerd, maar het apparaat kon scherpstellen, door de verschillende nagatieve factoren. Zowiezo hadden we een vrij goedkope echo, waar we nog een flesje en speeltje bij kregen ook.