Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    he karin, heb je wel de eerste dag van je laatste ongi ingevuld?

2. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

karin wat is jouw uitrekendatum?

denk dat daar de fout zit.
    die zwangercshap banners gaan op basis van uitrekendatum

3. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    ja ik heb de eerste dag van mijn laatste menstuatie ingevuld...dat is dus niet goed?

Moet dus uitrekendatum invullen maar hoe kan ik dan dan doen?

4. Mijn dochter van ruim 3 gaat nu nog 2 dagen naar een kinderdagverblijf en 1 dag passen opa en oma op (mijn ouders)
    Dat gaan we hetzelfde doen bij de nieuwe baby.

5. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    @ Elfje,

jij bent ook met Clomid en Pregnyl zwanger geraakt... bij mij waren er 2 eitjes te zien waarvan we zeker weten dat ze door de Pregnyl beide gesprongen moeten zijn...

Weet jij hoe groot dat kans op een tweeling is? Was er bij jou maar 1 ei te zien toen je voor de FM ging?

Ik heb een beetje het idee dat het er misschien wel eens twee kunnen zijn...

Liefs Cath

6. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hallo allemaal!

Ik mag mij ook bij jullie aanmelden :D:D:D

Ik ben 20 juni uitgerekend van ons 1e kindjes en heb vanochtend een positieve test gekregen!

Liefs
    Manuela

7. Gefeliciteerd Manuela en veel plezier hier.

8. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Ik ook met behulp van Clomid en Pregnyl :oops:
    Tijdens mijn FM's was duidelijk dat er 2 eitjes zouden springen en waarschijnlijk drie! Ik hoor maandag hoeveel het er zijn. Momenteel ga ik ook uit van 2 want ze hadden tegen mij gezegd dat er ZEKER twee zouden springen, dus dan kan het alleen maar meevallen (denk ik dan maar zo).

Hoeveel eitjes zag jij tijdens de FM?

9. Angel Eyes

gefeliciteerd manuela! wat leuk zeg.
    nou ennuh welkom hier he.

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Dankjewel meiden! Kan het nog niet goed geloven... en mijn vriend al helemaal niet! Ik moet van hem nog een keer testen ;)

11. Angel Eyes

haha ja ik heb het ook een paar keer gedaan.
    en de laatste keer hebben we het zo gedaan. ik heb mijn urine opgevangen, en hij heeft de test uitgevoerd. dat was wel heel erg leuk hoor....... :)

12. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Gefeliciteerd Manuela! Geniet ervan, ook al is dat de eerste weken soms wat moeilijk door de onzekerheid! ;)

@ Mijnimeel; ik had twee duidelijke eitjes... op cyclusdag 12 waren ze beide 16 mm. Door de Pregnyl moeten ze beide zijn gesprongen.

Bij jou helemaal spannend zeg met drie, stel je voor een drieling! ;)

Liefs Cath

13. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    He he!

Daar is Manueel dan eindelijk!

Lieve schat, van harte gefeliciteerd nogmaals! ;)

Die man van je moet niet miepen hoor, duidelijke streep!

Welkom bij de juni mamma's vrouwke!
    Gezellie!

14. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

Ben net terug vd gyn. Krijg ik die inwendige echo, zegt diegene die de echo doet, hoe ver ben u in de cyclus, ikke: nou iets meer dan 4 weken, zegt zei oh dan zit je op je ongi te wachten... euhhh nee ik ben zwanger :)
    Oh nou dan is deze echo wel een beetje vroeg zei ze, ikke, ja dat vond ik ook al maar degene die ik maandagochtend aan de telefoon had vond dat ik toch maar moest komen...
    Ze heeft toch nog even verder gekeken en dacht het vruchtzakje te kunnen zien zitten...
    Daarna naar de gyn, even gezellig mee gekletst, was superlovend over de kaartjes van FF :D en vertelde me dat ik dan 4wkn en 3 dagen zou zijn (scheelt weer een dag ;) )
    Ik mag over 2 weken al weer terug voor een echo want dat doen ze normaal altijd met 6 weken vertelde ze. Dus hopelijk zien we (want dan gaat mijn mannetje ook mee) een mooi hartje kloppen.
    Of ik daarna nog onder behandeling vd gyn blijf weet ik niet, kan ook goed zijn dat ik dan naar de VK ga.

Ben wel blij met de afspraak de 25 ste want in het weekend erna viert mijn moeder haar verjaardag heb ik meteen een mooi kadootje :D

Oja weet niet meer wie er zoveel last van maagzuur had maar las net in het zh in een boekje dat 4 x p/d een lepel vanillevla goed schijnt te helpen ;)
    Nou ik lees straks nog wel verder ga nu eerst ff lekker met mijn honden wandelen :D

15. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Hee spijkervrouwtje,

Heeft de gyn niet de echo gedaan?
    Die van mij dat dat namelijk zelf..
    Maar ze hebben dus wel het vruchtzakje gezien...super toch?

liefs!

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum

Dankjewel schatje!

Ben blij om hier te mogen zijn :D :D

Kussss

17. Demi

Demi Actief lid

10 jul 2006
    367
    23
    18
    Manuela gefeliciteerd en welkom bij de juni mama's!

Hier niet veel te melden, heb bijna geen last van kwaaltjes.

Vanmiddag de laatste test gedaan die ik in huis had, en hij was super positief!

Angel Eyes en Spijkervrouwtje wat fijn dat jullie al een echo hebben gehad, ik mag volgende week vrijdag!

Liefs Demi.

18. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hey meiden,

even een vraagje, ik heb sinds vanmiddag steken in mijn onderbuik. Denken jullie dat ik me zorgen moet gaan maken? Ben zo bang, zeker na het verhaal van Silla....

Als meerdere zwangere vrouwen hier last van hebben zou ik alweer iets geruster zijn.

Liefs Cath

19. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hoi Katrien Duck, ik heb daar dus al sinds de eisprong last van... zover ik heb begrepen hebben meerdere vrouwen hier last van. Je baarmoeder gaat draaien/op een andere manier in je buik liggen zodat alles goed kan groeien. Maar als je je echt ongerust maakt, zou ik even de ha gaan bellen.

20. Katrien Duck

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik heb in het begin ook wel buikpijn gehad, maar dat was meer menstruatiepijn. Nu worden het scherpe steken....

Hoop dat het meevalt, zal morgen nog even afwachten. :(

Deel Deze Pagina