Jeetje mama's wat kletsen jullie lekker door Velobink en ik hebben afgelopen weekend de kinderkamer behangen. Nu hoeft er alleen nog een klein stukje geverfd te worden en is het wachten op de kinderkamer. We hadden hem al kunnen hebben, maar we hadden niet verwacht dat we de kamer zo snel af zouden hebben. Nu komt de kamer waarschijnlijk in de 1e week van april. Er is nu alleen 1 probleempje: de studeerkamer waar de internetverbinding was...is de babykamer geworden. Zit dus nu met de laptop in de woonkamer, met allemaal draadjes uit de meterkast Nu moeten we gaan uitzoeken hoe we draadloos kunnen internetten : Daarom ben ik nu dus minder online en kan ik ook niet op alle berichtjes reageren. Vindt het zo'n rommeltje met al die draden... Maandag 19 maart gaan we voor de tweede en laatste keer naar Eindhoven voor een gratis echo van drie kwartier tot een uur en dinsdag 20 maart gaan we voor de 6e keer naar de VK. Druk, druk,druk
hihi heb me zelf ook even toegevoegd! en ja heb idd de betaalde versie! waarom geen flauw idee eigenlijk, kon zo weinig met die gratis hihiihi @ lailea heb je een babyvision in de buurt? dat vind ik nou echt topmensen! zijn superlief en nemen echt de tijd voor je... vreselijk als ze zo onaardig doen, snap het wel het is hun werk, maar voor jullie is het zo bijzonder, en dan zo akelig behandeld worden is niet goed voor de reclame he @ velobabe wat fijn dat het kamertje af is, toch een hele geruststelling dat dat nu al klaar is en eerder da verwacht! als je draadloos wil internetten lijkt het me verstandig om een router te kopen ben je van die draadjes af ik zal ff kijken of ik daar info over kan gaan winnen zo heb koppijn dus gaat weer ff liggen ennuuh manuela ik heb geen gegevens meer hahah ben al met verlof, zit in de ww ben trouwens heel erg benieuwd wie de spits af gaat bijten als het zover is kussie nachtvliinder
Goedemorgen, Dara ben ik weer. Heb geprobeerd om zoveel mogelijk te lezen. Maar dat is niet helemaal gelukt. Nieuwe juni mamma's van harte en welkom. Leuk dat jullie mee komen kletsen. Hier druk weekje geweest. Gewerkt en rare verhalen. Ik hoop dat iedereen zich een beetje goed voelt. Een beetje is al goed hoor! Gaat best wel hier. Beetje emo deze week en moe. Oftewel janken en slapen. Rare verhalen dus. Bij ons in de vriendengroep zit een vreselijke fantast. Sinds het begin dat we haar kennen (iets meer dan twee jaar) heeft ze de meest onwerkelijk verhalen. Er zijn veel te veel om ze allemaal te noemen, maar een paar voorb. tijdens haar zwangerschap zat ze met 26 weken al te puffen, het kind zou gestolen worden na de bevalling, ze had een totaalruptuur, maar stond na 5 dagen al met de baby in de kantine te dansen etc... Nu is ze vorige week gevonden op een parkeerplaats in een plas met gescheurde kleren. En ze beweert verkracht te zijn, maar ook dat ze niks meer weet. Dat was allemaal op de woensdag vorige week en zondag was ze alweer leuk op een feestje! AFgelopen dinsdag is ze opgepakt voor de dreiging van dat ze haar zoontje wat aan zou doen. Ze wilden een spoedopname. Alleen 's avonds had ze zich er al weer uitgekletst en was ze alweer thuis! De hele buurt was afgezet en 80! man politie waren voor haar op pad. Dus met mijn overvloed aan hormonen ben ik natuurlijk nu een dikke schijterd en hoop dat ik haar nergens tegenkom. Dit was het in het kort maar er is nog zoveel, dat maken "normale" mensen niet eens mee in 4 levens en zij in 2 jaar. Dus een drukke week. Moon, ik las dat je nog niet helemaal weet wat je wil mbt onderzoeken. Ik kan mij beide kanten wel voorstellen. Maar ik denk dat geen van jullie 2-en schuldig is! Zo voel je dat meestal niet voor elkaar. Wij hebben ook mensen zat in onze omgeving die moeite hebben met zwanger worden en een heleboel onderzoeken hebben gehad en waaruit bij 1 stel naar voren kwam dat het zonder hulp niet zou lukken, omdat 1 van beide minder vruchtbaar is. En mbv hebben ze nu een prachtige zoon, die vreselijk op de degene lijkt die minder vruchtbaar is. Succes ! Ky, ik ken dat gevoel met namen. Omdat ik zoveel kinderen zie door mijn werk, kom ik heel veel namen tegen. En dan wordt het ook niet makkelijker. Want je herinnert je altijd de minder leuke kinderen en die namen zijn dan ook al niet leuk! Dus laat ik manlief zijn stem zwaar meewegen. Liefs allemaal, Monique PS, ik las weer iets over niet reageren op iedereen. Ik ben altijd al lang blij dat ik mijn verhaal even kwijt kan en reacties zijn leuk, maar zijn niet verplicht, anders hadden we nu al wel over de 1000 pagina's gehad!
Oh jeetje, wat belachelijk! Ik hou niet zo van die achter de rug om opmerkingen. Zeg het dan eerst tegen die persoon zelf en dan pas tegen je manager, we zijn toch volwassen mensen? Net alsof je naar de juf gaat om te zetten dat iemand je schep gepakt heeft.....zucht.....nou groot gelijk heb je! @ Nachtvlinder, ach, een paar maar toch? Nog de herhaling van De Mol kunnen zien op internet? Of staat ie er nog niet op...... hadden we toch gelijk met die letters die Inge uitbeeldde.... Hoofdpijn een beetje gezakt? @ Shelde, ben ook heel benieuwd, hopelijk snel een proefdruk in huis.... Stom hè dat er zo groot kraampakket op staat... Onze buurman had m in ontvangst genomen, wij waren niet thuis.......hij had niet op mijn buik gelet en mijn winterjas is vrij ruim, dus het viel verder ook niet op. Dus stond ie een beetje schoorvoetend bij ons aan de deur "gefeliciteerd, wanneer" Nou, over 12 weken zegt mijn man, hahaha.... @ Suske, wat een verhaal! Het is niet prettig om in een plas gevonden te worden met gescheurde kleding, maar het zal duidelijk genoeg zijn dat deze dame hulp nodig heeft! (krijg wel een beetje de kriebels van het woord totaalruptuur, wil je dat hier niet meer gebruiken ) Een hoop heisa, vreemd dat mensen met dergelijke problemen zo lang midden in de maatschappij blijven wandelen, dit moet toch een keertje fout gaan. Als niet meer haar, dan met haar zoontje....heb inmiddels wel genoeg van het woord Familiedrama....toch? En over dat niet reageren, was juist positief bedoeld, geloof dat iedereen nu wel inziet dat altijd maar reageren niet te doen is! Gelukkig..... Dus vertel jij maar lekker wat je kwijt wilt! @ All, heb gisteren heeeeeel erg last gehad van brandend maagzuur. Voel het alleen in mijn keel, net of er een gloeiendheet stuk voedsel is blijven hangen, bah! Vandaag iets minder last, maar voel het wel, vrees alweer voor vanavond..... Iedereen is deze week ook helemaal verbaasd over de groei van mijn buik ineens, kind ligt ook lekker steeds met de billen tegen mijn maag te drukken.... Geen probleem verder, maar heeft iemand van jullie de gouden tip? Hier roept de een "melk" en de ander "nee, geen melk een cracker is goed"enz enz....dacht het toch maar even aan de ervaringsdeskundigen te vragen! Enne........bijna weekend! Heeeeeeerlijk!
Judy: Ik heb bijna elke daag last van dat stomme maagzuur. Ik heb maagtabletten van de Kruidvat. Als het echt erg is, neem ik er daar 1 van. Helpt wel goed meestal.
@Nachtvliinder Hoe is het nu met je hoofdpijn? Hopelijk gaat het gauw over. Bedankt voor je advies over de router. Heb daar niet zoveel verstand van @Lailae Jij ook bedankt voor de info. Heb het typenummer opgeschreven en zal dit weekend eens op zoek gaan. @Suske en Judy77 Totaalruptuur Dat klinkt niet prettig. Het zou verboden moeten worden
@ judy ja heb met pruillipje gezeten op de bank dus toen heeft mijn scheetje maar wie is de mol opgezet maar zodra ik wist wie het was geworden was de lol er ook weer af idd we hadden al zo'n voorgevoel @ velobab ja de hoofdpijn is aan het zakken, heb ff vicks er op gesmeerd en dat helpt altijd goed! en ben nu weer aan het schoonmaken morgen komt me beste vriendin slapen.. dus MOET SCHOON! zo was ik nou vroeger echt nooit! was de grootste sloddervos, hahah waar nesteldrang allemaal niet goed voor is he 8) @ shelde en Judy wat **Piep** zeg dat je last heb van maagzuur, ik heb (er) nog geen last van , en om eerlijk te zijn zit ik er ook niet op te wachten.. vin het zo rot al als ik maar een hap te veel gegeten heb, dan ik dan echt spuugneigingen heb maar dikke knuff tegen de maagzuur he wat ik wel veel hoor is dat gele vla goed helpt tegen de maagzuur, dus misschien is dat een optie ... @ suske hmm wat een een raar verhaal, idd wat judy zegt familidrama hebben we al te veel gehoord! misschien last van postnatale depressie? ik opper maar wat.. gaat weer ff wasje draaien ennuuh judy heb je je spaghetti nog gevonden 8)
Halloooo allemaal, Als eerste even een tip over het brandend maagzuur [-o< . Eet kleine beetjes per keer, zodat je maag het niet te druk krijgt! En voor het slapen gaan, niet (of weinig meer) meer eten. Wat ook werkt (bij mij dan) is om even een stukje te gaan wandelen Hoeft niet eens buiten, maar wandel eens door je huis.... Zo verteert je eten sneller, waardoor je beter kunt slapen! Dit werkt bij mij als een tierelier! Wat een raar verhaal Suske. Is deze vrouw psychotisch? Of heeft ze een rare vorm van het IK-WIL-AANDACHT-virus? Want daarvan ken ik er ook wel een paar.... (Even over dat niet reageren op elkaar. Ik vind het eigenlijk wel heel vervelend en heel brutaal dat jullie niet op elk bericht van mij reageren. Vanaf nu verwacht ik van jullie allemaal dat je dag in dag uit je computer aan hebt staan en iedere 5 minuten checkt of ik al een bericht heb gestuurd. Begrepen? En oh wee, als je niet reageert! ) Ik heb geprobeerd een beebiesite te maken, haha. By the way: errug leuk op jullie sites te zien! Nu heb ik er een stuk op 10 aangemaakt (kan inmiddels geen leuke naam meer verzinnen), maar ik krijg iedere keer een poepkleur-scherm.... En die wil ik niet.... Ik wil rood ofzoiets. HELP: kun je de achtergrondkleur ook veranderen? Even serieus nu. Even over de testen/onderzoeken van tegenwoordig: mijn zus is al twee jaar bezig om zwanger te worden. Heel errug. Ze hebben allerlei onderzoeken gedaan (zij de meest afschuwelijke; dat haar baarmoeder er half uitgetrokken werd en vloeistof in werd gespoten etc, yak). Nu blijkt het zaad van haar vriend niet goed te zijn, maar toch zitten er nog goeie zaadjes bij, zodat ze deze maand gaan starten met kunstmatige inseminatie (=geen ivf, das erna). Ze kunnen zo ontzettend veel tegenwoordig! Nu maar hopen dat ze snel zwanger wordt.... Jullie snappen dat ik in tranen uitbarstte toen ik mijn zus ging vertellen dat ik zwanger was (na 3 maanden proberen), slik.... Maar ze ging en gaat er heel goed mee om. Maar ik gun het haar ook zo.... Zit zelf trouwens ziek thuis nu. Weet eigenlijk niet waar ik last van heb, van alles eigenlijk: misselijk, hoofdpijn, buikpijn, rugpijn, dan weer koud-dan weer warm, ene moment voel ik me prima, maar als ik dan weer iets gedaan heb, is het weer mis. Herkenbaar, gewoon griep? Heb de huisarts al gebeld, maar die zegt dat ik het nog een paar dagen aan moet kijken; griep heerst! Maar ik vind het toch spannend met zo'n kleine in mijn buik....
hahah shanna poepkleur , sorry moest gelijk ff lachen hihi ja die kan je veranderen hoor.. moet je naar help gaan in de index en daar staat een heel rijtje met tips en hoe je dingen moet veranderen! over je zus, wat een moeilijke tijd zeg! ik heb helaas geen zussen en ook geen broers en weet ok niet eigenlijk hoe ik op dat siirt dingen moet reageren, ik klap altijd dicht als mensen met een mk hebben te maken of niet zwanger kunnen raken, terwijl ik zelf zwanger ben, dus dat begrijp ik wel dat je in huilen ben uitgebarsten en tja nu ga ik niet meer op je reageren dat snap je zelf ook wel he
Zelfs de help-knop helpt me niet. De letters veranderen wel, behalve die vreselijke achtergrondkleur niet. Ook niet als ik ACHTERGROND aanvink....
Hahaha, wat zijn jullie weer lekker op dreef. Ik heb net 2 geboortekaartjes gemaakt. En ik vind ze erg leuk allebei. Ik hoop dat m'n man het ook wat vindt. EN ik hoop dat ze groot genoeg zijn om af te laten drukken. Shanna: beterschap! En ik hoop dat je zus ook snel zwanger is! Je kan nu wel lekker aan je beebiesite werken! De onze is: www.gompie.babysite.com
Ik lees net een antwoord van de VK hier op de site... dat je 6 boterhammen op een dag moet eten! Hoeveel boterhammen eten jullie? Ik ben al blij dat ik er 2 of 3 naar binnen krijg! ('s ochtends eet ik meestal yoghurt met banaan of cruesli)
Het is gelukt! Computernerd die ik ben.... Nou, bij deze introduceer ik onze site: www.beebievanopstal.beebiesite.nl Er staat alleen nog niets op. En dat ligt niet alleen aan mijn gebrek aan computerkennis, maar ook aan onze computer. Dat ding is zo traag. Wilde er natuurlijk een foto op zetten. Heb een half uur gewacht.... En nog niets.... Mijn geduld raakt een beetje op, dus een andere keer maar weer verder ermee. En nachtvlinder: ik vind het super dat je iedere keer op mij reageert, haha!
Halloooo, hoe vinden jullie hem? IK WIL AANDACHT! Reageer eens!.... Potverdriedubbeltjes.... Ik vind dit echt heeeeel vervelend hoor.... Waar is iedereen? Jullie laten mij in de steek he? Jij hebt een leuke site, Sandra! Hmmm.... Hoe heb je die gemaakt....? Zelf gedaan? Of door iemand anders laten doen? Nog tips voor nerds als ik?
Oh ja, SORRY, voordat ik het vergeet zal ik even op jou reageren Sandra: Ik eet ongeveer 6 volkoren crackers op een dag; zit toch hetzelfde in?
Goede middag meiden! Heb weer ochtend-dienst gehad en dus weer heel vroeg opgestaan Hebben wel op enkele werkplekken nieuwe stoelen, die zitten echt heerlijk en mijn ogen vielen ook dicht. Dat is echt super vervelend..maar ja.. Heb weer even alles bij gelezen..tss was maar één dagje niet geweest. Gister was de kleine heel de dag enorm rustig en vanmorgen ook..maar de kleine heeft in een uurtje weer alles ingehaald..poeh..zie ik der links, rechts en in het midden bewegen, kon het gewoon iet bijhouden..hih.. **Ky84..Ze zeggen dat je jeuk ook minder wordt door een mentol-crème te gebruiken. Heb zo'n vaginale spray gehaald en heeft hetzelfde effect als mentol, het helpt wel tot nu. Maar heb ook die speciale mouse om te wassen gehaald (vergeet altijd die naam ervan en heb geen zin om naar de badkamer te lopen ) Ohhhhhhhhhhhhh ik heb net enkele sites van jullie geopens, eentje heeft ook muziek erop, krijg ik die teletubies te horen. Ik heb zo'n hekel daaraan..hihi..die kleine krijgt dat echt niet te horen [-X **Manuela79..Die tekst van je vind ik echt super, heb m gelijk opgeschreven, hihi grote kans dat ie in ons kaartje komt 8) **Judy74..Ik roep ook MELK voor maagzuur, ik heb ook enorm vaak last van maagzuur, al weken. Maar als je net je tanden hebt gepoetst hebt is dat natuurlijk niet zo lekker, dus dan neem ik een Rennie, die helpt net zo goed bij mij. **Shelde..Laatste tijd eet ik elke ochtend Brinta..hmmm..hihi..is denk ook net zo voedzaam, zit in ieder geval veel vezels en vitaminen in. Hihi. Als ik moet werken eet ik meestal wel vier boterhammen. Maar ik eigelijk nooit aan zes boterhammen per dag. Poeh ik haat die rugpijn echt en heb ook nog eens pijn net onder mijn ribben bovenaan mijn buik, dus kan alleen maar kaarsrecht zitten of liggen..bahhhh.. Slapen gaat de laatste dagen ook niet meer zo makkelijk erdoor..maar ben denk niet de enige hier.. Zo ik ben weer een beetje bij.. Kusss