Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Mijnimeel: Hopelijk kan je met het dieet je suiker onder controle houden en hoef je nog làààààng niet te spuiten, of beter gezegd nooit te spuiten(is eigenlijk nog beter hé).

Judy: Zo je mannetje heeft eindelijk zijn rijbewijs kunnen ophalen. Heeft hij nog lang op moeten wachten dan, of niet?

Bibi: Ik zag dat jij in de omgeving van Rotterdam zit, ik in de omgeving van Zwolle, dus kleine kans dat we op dezelfde pufcursus zitten ;) .

Moon: Het is inderdaad een moeilijke keuze die je nu moet maken. Ik kan je alleen maar adviseren om er samen heel goed over te praten. Evt. kan je HA jullie hierin ook helpen. Elke keuze heeft zijn voor en nadelen. Sterkte in elk geval.

Lailae: Wat een eigenwijs meisje hebben jullie zeg. Zelfs na het springen (zie het al voor me :whistle: ) nog lekker een eigen willetje, dat belooft nog wat ;)

Manuela: Goede tip om 2 internetpagina's te openen. Ik zit nog steeds met pen en papier achter de computer, wat ouderwets he!.
    Ook de tip van Shelde om het kladblok te openen is een goeie. Zal de volgende keer het eens op die manier doen.

Suske: Vreemd verhaal van die 'vriendin' van jullie. Ik kan me voorstellen dat het moeilijk is om hier serieus op in te gaan. Op een gegeven moment weet je niet meer wat je wel en niet kan geloven.

Shelde: Bij mij gaan er ook (maar) 2 boterhammen in hoor. 's morgens eet/ drink ik een beker brinta en tussen de middag 2 boterhammen.

Nou, ik ga zo maar even de diepvries schoonmaken (hoezo nesteldrang :oops:). Heb vandaag gewerkt tot 14.00 uur, maar dit moet tóch echt nog even gebeuren.

Fijn weekend all!

2. Niet meer actief

Over de Prenatal doos, ik ben ook even langs gegaan en al mijn 3 e-mailadressen stonden niet geregistreerd. Dus heb het weer opnieuw gedaan (volgens mij nu al voor de vierde keer...). En toen kreeg ik bericht" welkom TERUG". Heel vaag.

@ Lailae, hoe ging je pretecho? Ik ben vandaag geweest en vond het he-le-maal geweldig! Ik moest huilen toen de kleine lachtje! Fantastisch!

We hebben weer een nieuwe zie ik! Wat leuk! Marlieke welkom!

@ Mijnimeel, wij weten de naam al. Alleen voor een meisje dan. Mocht het toch een jongen zijn, dan hebben we een héél groot probleem! Haha!

@ Judy, wat lees ik nou, heeft je man eindelijk zijn rijbewijs? Gefeliciteerd, wat goed! Wij hebben gisteravond ook de geboortekaartjes besteld met een hééééél leuk gedichtje erop. Ik ben benieuwd.

@ Shanna, bij cardxl kun je van te voren de kaartjes bestellen. Je krijgt dan binnen 3 werkdagen een proef in je mailbox. Daarbij kun je nog het e.e.a. wijzigen. Nadat jij akkoord hebt gegeven is hetw achten totdat de baby geboren is. Als de baby geboren is geef je de naam, datum, gewicht etc door en dan heb je ze soms de volgende dag al in huis! Ik heb eerst een proefexemplaar aangevraagd bij meerdere sites. Die krijg je dan binnen een week in huis, maar wel blanco. Dan kun je kijken naar de kleur en het formaat en het papier etc. Wel leuk. Gelukkig hadden mijn man en ik bij dezelfde echt zo iets van, "ja, die past helemaal bij ons".

3. Niet meer actief

IK HEB NIEUWE FOTO'S VAN MIJN KLEINE ONDEUGD IN MIJN FOTOALBUM!

@ Bibi, we doen volgens mij allemaal ons best om op zo veel mogelijk mensen te reageren, maar volgens mij hoeft dat helemaal niet. Ik denk dat je gewoon lekker mee moet lezen en als er iets gezegd wordt waarvan jij echt iets hebt van "oh daar wil ik op reageren" dat je daar op reageerd en anders niet. Toch? En als je zelf iets te vertellen hebt...

@ Lailae, ook geen 3d echo dus, dat had ik de eerste keer ook. Lag ze inderdaad met dur hoofdje tussen rug, placenta en blaas. En met haar armpjes gekruisd. Vandaag hebben we een goede (gratis) herkansing gehad! En ik hoop voor jou straks ook!

@ Mijnimeel, "Als je van te voren even belt en aan mijn papa en mama vertelt, wanneer je mijn luier komt verschonen, dan zal ik je met een volle belonen". Die is geweldig!

@ Manuela, ik zit ook op twee pagina's! Wat grappig! Wat mij alleen gebeurd is dat ik nu drie pagina's achter loop en zometeen klik ik op "ok" en dan wordt het gepost. Een pagina verder lees ik dan dat er al antwoord is gegeven op mijn vragen oid. Ik loop dus steeds een beetje achter de feiten aan, haha. Oh en fijn om te lezen dat je manager achter je staat. Ook wel logisch want het sloeg echt nergens op.

@ Nachtvlinder, onze babysite is www.babyfitzjim.beebiesite.nl. Er moet nog veel aan gebeuren, ik hoopte eigenlijk dan manlief er zich op zou storten maar die heeft "betere" dingen te doen.

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Nachtvlinder: whhhahahaha....ik weet wel wat ik ga eten vanavond, krijg spontaan trek van dat plaatje! enne.....pruillipjes werken goed op mannen hè ;)

Maar eerst even gele vla kopen, zucht, voel het nu alweer opkomen...ga maar even een stukje wandelen, zoals Shanna adviseert, door het pand, haha, van werken komt vandaag op de een of andere manier toch geen barst....

@ Shanna, fantastisch dat er toch iets mogelijk zou kunnen zijn, toch? Ik hoop dat je zus snel zwanger is! Kunnen jullie samen genieten! En ja, lijkt griep, klinkt heel erg van twee weken geleden in mijn lijf! Duurt ongeveer 1-2 weken en dan moet het weer goed gaan. Ik heb uiteindelijk wel antibiotica gehad, omdat de combi met astma het erg benauwd maakte....dus ach, HA bellen kan nooit kwaad, toch?

@ Shelde, ik red zes echt niet hoor, bah hou ook niet van brood...maar....eet wel twee plakjes ontbijtkoek en meestal 4 boterhammen, dus tja, zal wel op hetzelfde neerkomen....

@ Viona, gut geef mij ook van die stoelen, haha.....ik zit voor geen meter, herken het alleen recht kunnen zitten.....maar ja, voor een goed doel hè, om ff lekker weer een cliché boven tafel te halen!

@ Manuela en Ky, een week wachten op je rijbewijs, achterlijk! Maar goed, gisteren heeft ie bij mij in de auto gereden, en bij zijn collega van Amersfoort naar Barendrecht, morgen weer rijden, ach, hij leert het wel... Maar hoe eng zeg! Wat wilde ik vaak zelf op de rem trappen, hahaha!

@ Ky, ja, wij zelfde, wel meisjesnaam, hopelijk vergisten alle drie de dames zich niet toen ze meisje zeiden. We hebben wel een lijstje van jongensnamen toen we nog niet wisten wat het zou worden, dus dat wordt dan ff snel beslissen, haha...

Ik ga ook maar eens Brinta in huis halen, lekker met een beetje suiker, hmmmm.....

Zo, wij gaan voor de verandering aan de vrijdagmiddagborrel....voor mij de vrijdagmiddagfris dan.....doen we nooit, eens kijken of het leuk is, haha, alle managers zijn weg en als de kat van huis is.....

5. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh, zal vanavond jullie sites even bekijken, dat is prettiger om thuis te doen, zeker als de teletubbies ineens door de boxen schallen ;)

6. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Dank je wel.
    Ik heb het allemaal zelf gedaan.

Plaatjes haal je van internet en als je die op www.photobucket.com opslaat, staan er onder de plaatjes verschillende codes.
    Beebiesite werkt met HTML codes... die code kopieer je en plak je in je site.
    Het is allemaal een beetje puzzelen in het begin hoor!

Als je iets wil weten, PM me maar!

7. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hmm ben helemaal verslaafd aan quaker havermout! brengt echt ouwe herinneringen naar boven, ben gelijk een papje voor mezelf aan het maken hihihi :oops:

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ ky wat een scheetje en die lach wat heerlijk!

ik zou zo nog een keer gaan nu ik dit weer heb gezien hihih :-k
    hmm ff denken hoor! ;)

9. Ky: ik hoop dat ik de volgende x ook geluk heb ( ma 26 mrt)
    Ze zijn echt mooi de foto's wat een schatje!

10. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Ky, wat een fantastische foto's! Heel bijzonder.
    Maar ben jij echt nog maar 28 weken zwanger? Ik nu ook, maar mijn buik is toch iets (lees: veel) minder dik.... Hoe kan dat?

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Zozo dames, een tijdje niet geweest :confused: Maar dat zijn we gewend hier ;)

Wij zetten ook geen gewicht en en lengte op t kaartje. Over de naam zijn we uit allicht met wat moeite van mn vriend omdat wij iemand van gezicht kennen en die kennen we ook weer via via en hun dochtertje heet zo en nu wilde hij het niet meer :( Ik heb hem omgepraat want we zien die lui nooit! Zijn geen vrienden, ook geen kennissen, alleen een hoi als je elkaar dus wel eens tegen komt...
    Wat vinden jullie ervan?

Voor mij zijn verontschuldigingen ook niet nodig, het moet allemaal leuk blijven en juist die spontane berichtjes zijn leuk!

@ Shanna2, wat rot voor je zus! Ik hoop dat de volgende stap naar zwanger worden ook zal lukken! En voor jou beterschap!

@ ky84, wat een lieve duidelijke foto's zeg!

Prettig weekend :D

12. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Meiden zat net met traantjes in mijn ogen: Lieke is zwanger! Ronde 19 ofzo en zou net beginnen met IUI, zo gaaf dat het niet hoeft. En zo leuk om te lezen dat die walvisclub zo enorm aan het uitbreiden is!

Ben een paar daagjes niet geweest, maar kan niet alle pagina's terug lezen (het is zoveel :oops: ).

Heb woensdag allerlei babyspulletjes gekregen van een vriendin! Een maxicosi, een fietsenrek waar maxi-cosi op kan gezet, aankleedkussen, spuugdoekjes luiers, ding voorin de box een slaapzakje. We zijn er erg blij mee! En zondag gaan we dan eindelijk de kinderwagen bestellen!

Oja van de week zag ik voor het eerst mijn buik spontaan bewegen, zo cool 8) 8) En mijn vriendje heeft het hartslagje gehoord van de beeb via closet-rol, ook weer zo'n mooi moment!

Goed weekend allemaal en ik lees snel weer alles bij hoor!

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Haha mijn vriend ging zat gisteren ook met een closetrol op mn buik te luisteren maar hoorde helaas niks! Hij zegt: ik weet niet waar jij die onzin vandaan haalt hoor haha ;)

14. Marlieke

Marlieke Fanatiek lid

19 feb 2007
    1.881
    0
    0
    fulltime huisvrouw en moeder
    Twente
    Dank je Candijtje. En wat leuk, je bent even ver als ik.

En Mijnimeel: We zijn er nog helemaal niet uit wat namen betreft. Hij of zij moet het er toch de rest van zijn/haar leven mee doen, dus moeilijke opgave.

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hallo Allemaal,

allereerst hartelijk dank voor jullie lieve reacties mbt het reageren op elkaar. Lucht mij wel op moet ik zeggen.

@ Velobabe, hoop dat het gaat lukken met dat draadloos internet, want we willen je natuurlijk niet te lang missen.
    @ Suske wat een verhaal zeg over die "vriendin"van jullie. Kan mij voorstellen dat je die voorlopig even niet wilt tegenkomen.
    @ Judy, ik heb ook wel last van brandend maagzuur, maar volgens mij nog niet zo erg als jij. Bij mij helpt dat hapje vanille vla wel. En ik vind het toch lekker.
    (die vla dan ;) )
    @ Nachtvlinder, veel plezier vandaag met je vriendin
    @ Shanna, idd lastig die situatie met je zus, kan mij voorstellen dat je het moeilijk vond. Beterschap trouwens.
    @ Shelde, volgens mij kom ik er wel aan. 's ochtend eet ik of twee boterhammen of een bord brinta en 's middags eet ik ook 4 boterhammen op mijn werk. En nog zit ik dan wel eens te "zoeken" naar iets lekkers omdat ik dan trek heb. Help ben ik de enige die zoveel eet?
    @ Bloem, nee, dat zal dan idd wel niet haha
    @ Ky, wat een onzettend mooie foto's *smelt*
    @ Chiesa, als dat een naam is die jullie in principe allebei mooi vinden dan zou ik het gewoon doen. Het gaat nu om julie kindje die een heel leven lang die naam draagt en dat moet wel naar je zin zijn. Vooral als je die mensen (bijna) nooit ziet.
    @ Ster, wat fijn zeg dat je zoveel spulletjes hebt gkregen, scheelt een hoop. En, ga je morgen de Bugaboo grijs/rood bestellen of wordt het toch een andere?
    @ Viona, ik voel mijn kleine nu gelukkig ook weer. Hij/zij was donderdag ook haast niet aanwezig.

Ik heb gisteren zelfs in het ziekenhuis gezeten voor een hartfilmpje.
    Ik ben er inmiddels aan gewend dat ik de kleine overdag amper voel. Maar 's avonds en 's ochtends wordt ik dan weer gerustgesteld dat alles goed is. Donderdagavond was anders. Ik had maar 1 heel flauw schopje gevoeld en verder niets. Besteedde er niet teveel aandacht aan. Vond het wel jammer, maar ben gaan slapen. Vrijdagochtend voelde ik de kleine nog steeds niet bewegen. Heb geprobeerd om cotact te maken, maar het lukte niet. Toch maar naar mijn werk gegaan, maar het zat mij niet lekker. Ik heb om 8.00 uur de VK gebeld, en het verhaal verteld. Op dat moment stond zij toevallig nog in het ziekenhuis en heeft direct een afspraak voor mij gemaakt. Ik mocht om 9.30 uur langskomen. Om 10.00 uur lag ik daadwerkelijk aan zo'n apparaat om de hartslag van de kleine te volgen en gelukkig ging alles goed. Mijn bloeddruk ook. Daarna nog even heel kort een echo om te kijken of er voldoende vruchtwater was en gelukkig kon ik weer opgelucht terug naar mijn werk.
    Ben 's avonds gelijk verwend door mijn hubbie. Die was natuurlijk ook geschrokken. Maar ik had het hem verteld nadat ik wist dat alles goed was. Toen ik 'avonds thuis kwam had hij een heel lief pakje voor de kleine gekocht en zijn we uit eten gegaan. Een fijne afsluiting van een hectisch dagje.

16. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje Bibi, wat een verhaal! Kan me voorstellen dat je geschrokken bent. Ben blij voor je dat de beeb het gewoon nog prima doet :p Doe het maar rustig aan!

En Chiesa: mijn vriend vertelde net dat hij het hartslagje juist niet via de closet rol hoorde maar op het moment dat hij zijn oor op mijn buik legde (en het was niet heel lang ofzo). Ach het blijft steeds verrassend wat de beeb wel/niet doet he ;)

Nieuwkomers welkom en tot gauw!

17. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hey bibi, wat een fijne verloskundige zeg! Heerlijk dat je meteen kon komen maar nog beter dat alles goed is met je kindje haha! Heb je dat ook weer extra te horen gekregen...
    wat betreft die naam.. Tjazie die lui nooit dus wat mij betreft staat het vast!

En ster, ik laat m binnenkort ook zonder rol luitsteren ;)

18. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Gelukkig heeft de kleine zich vanmorgen weer volop gemeld haha.

Toevallig heeft mijn hubbie ook voor het eerst geprobeerd om het hartje te horen. Het hartje hoorde hij niet, maar wel het trapje van de kleine :D

19. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Nou, de vla is binnen, hopelijk werkt het!

Jeetje Bibi, lekker dan.....ben blij te lezen dat alles goed gaat, maar die ongerustheid is niets! Laat je nog maar even extra verwennen dit weekend ;)

Ik krijg over een half uurtje visite, maar ben doodmoe, pffff...hopelijk vlot de avond een beetje, is het gezellig of wordt het niet al te laat.....morgen gelukkig nog een dagje niets doen, heerlijk!

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Ook hier een lekker rustig weekendje voor de boeg. Heerlijk uitgeslapen vanmorgen, daarna wat boodschapjes in het dorp gedaan met mn mannetje en toen is hij verder gegaan met het babykamertje.

Sinds een paar dagen echt last van mn stuitje, vervelend gevoel voornamelijk als ik op een harde stoel zit en weer op moet staan. Lastig, maar begreep dat dit ook door de zwangerschap zou kunnen komen na wat gespeur op t`internet. Volgende kee rmaar ff aan de VK voorleggen.

Fijn dat je de kleine weer voelt Bibi is altijd wel weer een geruststelling dan he.

Vla of melk helpt bij mij niet echt tegen mn maagzuur, moet dan toch echt een Rennie nemen en dat hekpt heel snel gelukkig. Dus voordeelverpakking laatst gekocht ;)

Fijn weekend!

Deel Deze Pagina