Fijn dat het weer wat beter met je gaat Anja. En wat betreft dat bukken en tillen, dat moeten we allemaal beperken toch? Ik heb ook in de uitzendbranche gewerkt. (officieel nog steeds) Maar sinds 3 jaar niet meer op een vestiging gezeten. Ik heb eerst een project bij het CWI gedaan en nu doe ik alweer bijna 1,5 jaar een ander project. Mijn huidige werkzaamheden zijn het ondersteunen van 2 recruiters. Ik zorg er o.a. voor dat er afspraken ingepland worden, ik doe de contractaanvragen e.d. Ik heb het erg naar mijn zin en heb het erg gezellig met mijn collega's. Ik ga nu dus ook weer afsluiten, kan natuurlijk niet te laat komen, haha.
Ik werk als coördinatrice op de tussenschoolse opvang. En tot november werkte ik ook in de weekende in een discotheek, maar omdat ik zwanger was ben ik daar mee gestopt, hield namelijk te weinig tijd over voor mijn andere twee kids vond ik, dit natuurlijk omdat ik erg snel moe was enzo en daardoor meer tijd op bed doorbracht. Soms mis ik het wel een beetje, maar heb zeker geen spijt dat ik daar ben weggegaan. En wat ik nu nog wel doe vind ik helemaal toppie. Ook ik ben van plan weer BV te geven. Ik heb het bij de oudste 2 mnd gedaan, toen stopte het radicaal na weer begonnen te zijn met de pil ( waren ze me even vergeten te melden :x ). En bij de jongste heb ik het 5 mnd gedaan, toen had ze er niet meer genoeg aan en kwam weer ineens voor nachtvoedingen, nadat ze al 4,5 mnd doorsliep Dus toen was het zo klaar...... ben iets teveel gehecht aan mijn nachtrust Nu hoop ik het iig weer te kunnen doen en hoelang moet maar blijken. Ik vind het iig wel ideaal, als ik namelijk zo nu en dan kolf kan me mannetje ook de fles geven, en als je het in regelmaat doet en niet teveel en "gelijk"( de fles) is het geen probleem dat ze bijvoorbeeld niet meer de borst pakken. gelukkig heb ik geen last van lekkages..... hoop ook dat het uitblijft voor de bevalling net als bij de eerste twee..... Ik haal het daarna wel weer ruimschoots in denk ik... heb geloof ik BV voor een drieling Anja fijn te zien dat je weer een beetje mobiel bent, en vooral nog niet tillen en bukken enzo he.... het is je allemaal maar zwaar gemaakt zo tijdens de zwangerschap.... sterkte. Ky... geweldig hoe jij lekker schrijft, heerlijk om te lezen allemaal.En hoe mijn buik er nu uitziet.... eigenlijk geen idee Ik zou zeggen de groei staat een beetje stil, maar volgens de VK vrijdag is mijn BM al tot mijn ribbenboog ongeveer. Ik zal vandaag/vanavond even een foto maken en weer erop zetten als mijn mannetje thuis is.
@ Ky, ik doe het inderdaad wel gewoon rustig aan omdat ik het anders ook echt niet trek. Heb jou lijst gezien ja en daar schrok ik wel van hoor! Hoop dat het bij die bandenpijn blijft. Vooral op mn werk doe ik het lekker rustig aan, en thuis, thuis houd mn mannetje me wel in de gaten. Mag ook niet helpen met het kamertje, verven enzo. Lastig hoor want ik wil graag dat het snel af is en mannetje heeft niet altijd zin. En pushen werkt averechts... hihi Ik werk dus met verstandelijk gehandicapten mensen op een woongroep in een instelling. De meeste hebben daarbij ook nog eens een gedragsstoornis of een stoornis uit het autisch spectrum. Ik deed ook 1 op 1 begeleiding met een jongen die vrij agressief kan zijn als hij iets niet meer begrijpt, maar daar ben ik in januari mee gestopt... Stel dat ie gericht in mn buik schopt o.i.d..... En tot mn verlof werk ik halve dagen, of van 7-11 of van 1600-2000 uur. Bevalt me goed, vooral na een vroege dienst duik ik mn bed vaak weer in.. Hoe is het afgelopen bij de woningstichting... ben ff je naam vergeten... Kunnen ze nog wat aan die hangjongeren doen of in iedergeval die wietlucht, bah...
Suske als ik dat bij mijn zusje soms zie inderdaad het spuit eruit. Heb ik nu nog geen last van gelukkig, maar ze lekker wel. Red het nog met een shirt, maar zal straks wel iets op mijn matras moeten leggen! Bibi de foto's van de kinderwagen heb ik van het internet gehaald. Onze uitvoering is alleen rood! En zodra de kleine kan zitten is de bak zwart en de voetenzak rood! Vond het zo zielig om de kleine van de zomer in een zwarte kinderwagen te leggen, haha! Nog 8 weken en dan staat hij als het goed is klaar.
@ Ky, ehm ja, in spagaat....nou nee....ben benieuwd vanavond! @ Bibi, zat gister lekker op de bank uit te chagrijnen van het werk, bedenk ik mij ineens dat het na zes uur is en ik nog steeds geen sportkleding heb......er staat nu dus in mijn digi-agenda dat ik om vier uur naar huis ga, ff H&M-en... Werk, tja, ik durf het met het verhaal van Nachtvlinder bijna niet te zeggen..... Ik werk als medewerker beleid en communicatie bij een woningstichting.....maar niet die van Nachtvlinder hoop ik... ben wel van mening dat er meer gedaan moet worden aan dergelijke zaken...in je huurcontract staat dat de corporatie verplicht is jou woongenot te garanderen, die heb je zo niet. Zijn er meer mensen die er last van hebben? Dan kan je ook terecht bij een huurdersbelangen vereniging als die er is.... en inderdaad wat Chiesa zegt, blijven bellen, net zo lang tot ze er gek van worden, daar kunnen corporaties erg slecht tegen Succes vandaag, ben benieuwd of ze je helpen! (ik wil wel wat pasta brengen als je honger krijgt hoor... ) Dank voor alle steunbetuigingen voor mijn werk....zucht, Ky, je had zo hier kunnen werken met jouw verhaal. We hebben drie jaar lopen klagen over een collega die slecht werkt, haar naaste collega al bijna overspannen. Komt eindelijk het moment dat het MT doorheeft dat het zo niet langer gaat, gaan een paar mensen haar ineens verdedigen van "ach, zo erg is het toch niet"... Maar ondertussen wel weer klagen.... Vanmorgen stond de eerste dus al aan mijn bureau van, wanneer gaan we nou eens dat aanpakken? Ik heb alleen maar gekeken....niets gezegd. De collega tegenover mij begreep het en zei "ja, wij dachten gisteren, maar toen hadden jullie blijkbaar niet zo'n zin". Krijg je terug, dat is niet mijn werk en wat ik zeg maakt toch niets uit en er kan hier toch nooit wat........ ik wil verlof! Ik wil zo graag met verlof! Nou moet weer werken, vanavond verslagje van de Zwanger en Fit (als ik ooit nog een sportbroek kan kopen, haha....) Rustig aan u allen....
nou daar ben ik weer, ben dus niet langs geweest, ben ziek en misselijk letterlijk van de geur, heb gister alleen maar zitten uitkotsen hang nu net op met de woningstichting, en die meneer neemt mijn klacht serieus..Ja dat zeiden ze 2 maanden geleden ook al en nemen weer contact met de wijkagent op..de dame die hier alles van weet, zit nu met zwangerschaps verlof! hij zegt dat ze er waarschijnlijk niet veel aan kunnen doen, aangezien de jongeren al weg zijn zodra de politie is geariveerd, of de mensen van woonplus zelf.... ik heb ook gezegd dat wij al nu al een jaar bezig zijn met een ander huis te zoeken, maar dit niet toegwezem krijgen en ik hoop met mede deze overlast er een beetje actie ondernomen wordt, en dat ik er vanaf ben... klinkt gemeen maar ik ben het echt goed zat, helemaal na gister nu ik er zo ziek van geworden ben... ik wordt hier helemaal moedeloos van, er moet kennelijk eerst iets gebeuren voordat er wat gedaan wordt, want we lopen zo ook kans op brandgevaar, aangezien die lucht nergens naar toe kan gaan, stel je voor dat het gebeurt en mijn huis in de fik staat! bah bah en dan te bedenken dta ik er dalijk midden in zit met mijn zoontje! en nee judy ik denk niet dat jij bij mijn woningstichting zit hihi ik zit bij de woonplus schiedam! en als je er wel zit, hihih zeg eens dan dat we urgentie moeten krijgen hihihi.. ik denk dat ik het ook maar ga aankaarten bij de vk misschien dat zij nog iets voor mij kunnen uithalen! zo dat was ff de updat, ik zag dat julie weer een hoop hebben geschrevn maar daar kom ik later weer op terug! dikke kus van mij en judy voor mij ff geen pasta meer, komt me neus uit nu
Schiedam, neeeeeee in de verste verte niet, haha, gelukkig! Hoewel, als het nou zo was kon ik er misschien meer aan doen..... Is er een mogelijkheid stiekem een camera neer te zetten? Laten ze peuken achter? Kan je lawaai opnemen? Alles om te bewijzen hoe of wat? Is de ruimte waar ze staan af te sluiten? (mooi compromis voor de woningstichting) Drugsoverlast en hangjongeren zijn wel de lastigste en minst aantoonbare overlastzaken, maar ze moeten niet beginnen met "er is weinig aan te doen"....noem het voorbeeld Ondiep maar even, misschien dat iemand bij jou in het complex wel ineens denkt, ik neem het heft in eigen handen! Enne, beterschap! Oh, bedenk mij nu: kwaad met kwaad bestrijden. Kan je bij een fopwinkel geen bussen met strontlucht kopen? Nou ja, een voorbeeldje, maar als het voor deze jongeren ondraaglijk wordt daar te staan? Een bus chloor leeggooien? (ja, dat is weer brandgevaarlijk, sorry) maar iets dat erg stink ofzo, dan gaan ze daar niet meer staan....
Zo dames, ik reageer even alleen op de laatste pagina... Anja, ik heb je aanvullingen op de lijst verwerkt! Wat fijn te lezen dat het wat beter met je gaat. Bibi; super dat je het zo naar je zin hebt op je werk! remember; ik ben ook erg benieuwd naar je nieuwe foto! candijtje; hihi pushen werkt idd niet bij mannen, maar ja, ik weet hoe erg het op je zenuwen kan werken als je graag wil dat iets gedaan wordt maar het zelf niet kan. Lique; hihi lijkt me een heel raar gezicht om te zien dat de melk eruit spuit Hopelijk houd je het verder droog Judy; ik kan het me helemaal voorstellen dat je heel graag verlof wil. Zeker met dit soort situaties... hopelijk gaat de tijd lekker snel! En ik ben benieuwd hoe de zwanger en fit cursus is vanavond, in ieder geval veel plezier! nachtvliinder; wat een naar verhaal van die blowlucht! Als je over straat loopt en een keer wat ruikt is het niet zo erg, maar in je eigen huis! Bah! Helaas weet ik dat een woningstichting ook vaak niet veel kan doen hiertegen (heb ook bij een ws gewerkt namelijk). Misschien eens in de gaten houden wie er naar binnen gaan of als er hangjongeren staan, je vriend er naartoe sturen. Ze aanspreken op het feit dat jij er erg veel last van hebt. Hopelijk is er snel een oplossing voor je! Shanna, mooie foto's joh! Echt heel leuk Hier gaat alles prima, morgen even naar onze tussenpersoon voor de belastingpapieren/verzekeringen en maandag eindelijk de pretecho! Ik kan niet wachten, heb er zo'n zin in! Zojuist ook de proefdruk van het geboortekaartje gekregen, wat is ie ongelooflijk mooi geworden zeg *zucht* Wat ons betreft is ie helemaal akkoord maar we wachten even maandag af ivm het geslacht Anders zul je net zien dat het verkeerd gezien is vorige keer hihi Zo maar eens even wat koken en wat mailtjes eindelijk beantwoorden. Veel liefs Manuela PS. als jullie aanvullingen hebben op het overzicht, pb me dan even, want soms lees ik over dingen heen door al jullie gekletst
Goedeavond, Ky, ben ook blij dat meer mensen last hebben van die kletsziekte. Er zijn idd gewoon teveel interessante onderwerpen! En die manne van ons. Ze zijn wel heel lief (vooral als pappa!) Zo snel naar de zwangerschapscursus. Vorige keer was ik te laat. Was te nieuwsgierig naar een telefoontje! (Vreselijk toch) De meeste vrouwen (in totaal 7) van onze cursus, en dat zijn er dus 5 krijgen de tweede en zijn er voor de gezelligheid. Dat vond ik best grappige. Er zijn ook maar 1 of 2 die weten wat het is! Tot de volgende keer! Knuffels Monique
hey hallo, hier ben ik ook weer eens... Ik had vanmiddag een afspraak bij de verloskundige... Baby was goed gergroeit, mn ijzer was aan de de lage kant maar hoef er niets voor in te nemen maar heb toch maar effe floradix gekocht. Is altijd goed! Ik was maar 1 kilo aangekomen gelukkig sinds de laatste bezoek = 3 weken geleden dus ik ben dik tevreden. Wel heb ze liever dat ik een mensendiek ga volgen of iets dergelijks omdat ik toch aangeef last van mn rug, pijn in de bekken en banden pijn te hebben. Toch nog wel een hoop maar verder voel ik me zo goed he! Of ik wil me ook goed voelen... Ik denk kom op je bent jong en je moet niet zo zeiken! Hebben sommige van jullie dat ook? Nou nachtvlinder, helaas is het altijd zo dat er eerst IETS moet gebeuren voordat er pas actie ondernomen wordt! Toch heel veel succes met je koffieshop naast je pff Shanna, leuke foto's zeg! Met de post mee gekomen, wat een giller En natuurlijk een schat van een hond Doei allemaal
Zo dat was de eerste Fit en Zwangerles.... Zijn met ongeveer tien dames, dacht, als ik zo in dit topic lees dat ik wel een van de oudste of met gelijke leeftijden zou zitten... Nou mooi niet. Er is een dame 28, de rest allemaal ouder! Zelfs een van 39, zwanger van de 3e. Omdat er in de folder staat dat je bij een tweede of derde of.... kind een verkorte cursus kan volgen dacht ik ook met allemaal eerste zwangeren te zitten, maar de helft had al 1 of 2 kindjes... Ook een dame uit Thailand, al een jaar in Nederland, spreekt bijna geen nederlands en ze werd ook opgehaald door zo'n stereotype "thailandtoerist"....nou ja, misschien een vreselijk slecht vooroordeel van mij, maar het viel wel een beetje op...haha.... Maar, de cursus, ehm ja, veel voorstellen en nog een kwartiertje oefeningen. Leren opstaan, zitten en staan, wat bekkenbodemoefeningen en toen weer naar huis! Voor de geïnteresseerden, de partneravond is de een na laatste avond, dus jullie kunnen de mannen nog even gerust stellen....mits er een ander programma is natuurlijk! Heb verder nog niet teruggelezen, zal eens even kijken...
Judy, Vond je het ook leuk? Wij zijn met 7-en bij de cursus. Inhoud is ongeveer hetzelfde. Onze cursusleidster is een fysiotherapeut en heeft een breed scala aan oefeningen, dus wij mogen twee keer oefeningen doen, eerste keer staand en de tweede keer liggend. Hoe oud ben je zelf? Bij ons zijn het bijna allemaal 30+. 1 is wat jonger en dan een groepje 30 en dan ouder. Dat is op zwemmen ook zo, iedereen is bijna 30 of ouder. Maar ook veel met de 2e. Vannacht lekker geslapen. Dus vandaag weer last van nesteldrang. Dit is even verplicht rusten! Knuffels Monique
@Judy77 Was je de jongste, altijd leuk. Enne het wordt tijd voor je verlof @Suske Draag gewoon een grote sjaal over je jas, doe ik ook En lekker kletsen mag toch. Kan het af en toe alleen niet bijhouden... @Candijtje Verweken, aambeien in plaats van aardbeien... Zwanger zijn @Viona Is je kamertje al geleverd? @Bibi78 Hoe was de gym? @Shelde Je hebt gelijk. Als we de kleine niet voelen gewoon de VK bellen. Allemaal luisteren naar Shelde @Nachtvliinder Een huis kopen @Ky84 Heb nog geen problemen met mijn laarzen. Heb al wel leuke ballerina's gekocht die qua kleur leuk bij onze Quinny passen UPDATE VAN MIJ Maandag 19 maart om 09.30 heeft de Babydump gebeld. De babykamer en de andere spullen worden zaterdag 31 maart tussen 07.30 en 11.00 bezorgd! Maandagmiddag hebben we om 15.45 hebben we onze derde en laatste gratis echo gehad in Eindhoven. De echo heeft een uur geduurd. Om 15.50 begon de pret en we hadden geluk. Er kwam weer iemand niet opdagen waardoor we weer een uur naar ons Biebke hebben kunnen kijken We hebben heel veel fotos meegekregen en we mochten weer een knuffeltje uitzoeken. We zijn nu al helemaal verliefd op je! Het djbeen van ons Biebke is nu trouwens 5,1 cm en de voetjes zijn nu 5 cm! Nu zullen we echt tot juni geduld moeten hebben... We hebben weer niet kunnen ontdekken of ons Biebke een jongetje of een meisje is. Voordeel:we kunnen ons niet verspreken Nadeel:je blijft je afvragen is het een meisje, is het een jongetje Gisteren, dinsdag 20 maart, zijn we voor de zesde keer naar de VK geweest. Alles was ok! Mijn bloeddruk was 120/75 en de hartslag van de kleine was tussen 145 en 155 bpm. Het hoofdje ligt bij mijn linkerheup en je ruggetje ligt bij mijn rechterheup en dan in een boog omhoog. Je voetjes liggen aan de linkerkant tegen mamas ribben aan. De volgende afspraak is vrijdag 13 april. Dan ben ik al 31 weken zwanger!
Goedesmorgens, Ik ga nu niet naar een cursus. Ik zie het wel. Bij mijn vorige zwangerschap wel naar yoga gegaan maar vond het niets. Ik kan nu trouwens niet in kleermakerzit zitten en 's avonds moet ik gewoon liggen van de pijn. Maar toen waren er alleen maar oude mutsen die het niet over hun zwangerschap hadden vond ik erg jammer. Nu ben ik ook zo'n oude muts maar is toch wel leuk om over je zwangerschap enzo te praten ipv werk. Volgens mij beweegt ze wel iedere keer maar ik kan het echt niet voelen, Ook niet als het bewegingen zijn of het haar vuistjes of voetjes zijn. Maar ik hoop dat maandag met de pretecho laatste poging voor 3d ze wel met haar hoofd naar de zijkant ligt. Gisteren een plankje 2x gegrond en volgens mij gaat dat wel dekken met lak erover heen. Dus als ik me goed genoeg vole ga ik het wagen om de meubeltjes wit te maken. Maar in mijn hoofd wil ik zoveel maar mijn lichaam wil niet, zo frustrerend! En wat eerder mijn Casema probleemm( factuur 1000 euro omdat zij zo achter liepen met administratie en dan foutieve bedragen berekenen) daar wordt je helemaal gek van. Ze hebben per mail een bedrag van 230 bevestigd dat ze dat in mindering gaan brengen en onbeperkt bellen kon ook . ( heb ik nooit voor getekend) en aangezien we vaakl met mobiel bellen moeten de gesprekskosten wel meevallen die naberekend worden. En omdat ik een mail stuurde dat ik nog geen post had gezien van de mindering en op internet bij factuurgegevens zag ik ook niet gewijzigd. Krijg ik gisteren een mail volgens mij kwam er stoom uit mijn oren en neus! En ik ging bijna bevallen : dat het onterecht was dat ze niets gaan crediteren. Volgens mij als je een bevestiging stuurt kan je dat toch niet terugnemen? Ik wordt er echt doodziek van het gaat echt om een groot bedrag! En dan zie je ook nog eens onwijs vaak de reclame op tv en in de bus, kill and attack!
Casema..........bel de ombudsman eens, of Radar ofzo....zie op die site ook veel klachten.... @ Suske, Tja leuk, dat weet ik nog niet.... denk dat de groep nog even in moet komen, met name ook lastig doordat je niet op gang komt als een oefening steeds ook in engels uitgelegd moet worden aan iemand die geen woord Nederlands spreekt.... (ter illustratie: Op de vraag hoeveelste baby zei ze 27, maar dat moest 27 weken zwanger zijn....) De dames die ook al een kind hadden, tja, leuk voor ze, maar die zijn er heel anders mee bezig, deze dames in ieder geval wel. Weten niet hoeveel weken ze zwanger zijn en ach, het gaat allemaal goed, beetje laconiek. Miste inderdaad de overtuigde zwangeren! Maar ja, was maar 1 les en de cursusleidster lijkt me wel een goede, dus volgende week is het vast leuker! Ik moet altijd even inkomen in dit soort clubjes... Oh, ik ben 29 trouwens.... En er zit een dame bij ons in de groep met een naam die wij voor onze kleine hadden uitgezocht, alleen anders geschreven, dat was wel even vreemd bij het voorstellen! En ja, Velobabe, ik ben aan verlof toe! Maar ja, moet nog even vijf weken afzien en inwerken, haha... Kreeg gisteren de tip van die 1000 stukjes puzzels te maken tijdens het verlof...iemand zin om te komen helpen, haha.....
Wat hebben jullie je zwangerschapscursus lekker op tijd! Bij mij begint hij pas half april en kan ik er waarschijnlijk 2 niet meedoen, omdat die na m'n uitgerekende datum zijn. Ik zal ook wel (een van) de jongste zijn... maar dat is bij alles eigenlijk. Chiesa: Ik herken het wel, het je goed voelen. Ik heb ook last van m'n banden en bekken, maar klaag er eigenlijk niet echt over. Als iemand vraagt hoe het gaat is het: goed. Ik voel me soms een oud omaatje, maar over een weekje of 11 is dat hopelijk voorbij. M'n man is morgen onverwachts vrij, dus morgen vinyl leggen en de meubeltjes monteren. Heb er helemaal zin in!
Hoi lieve allemaal, even een zeur-update-je van mijn kant Net terug van een weekje vakantie waarin ik me toch niet echt heb kunnen ontspannen eigenlijk last van snel ziek, zwak en misselijk en stemmingswisselingen van uitgelaten tot doodmoe enzo..maargoed ook natuurlijk fijne dagen gehad en ik mag eigenlijk niet klagen maartoch.... Persoonlijke irritaties: - om de 20 minuten moet ik plassen, om gek van te worden, kleine beetjes zonder pijn gewoon veel druk, alleen de nachten gaan nog redelijk met een keer of 4 per nacht...VK zegt kan maar kan nog erger worden - mijn ribbenkast is door mijn groeiende baarmoeder flink aan het knellen en het blauwe plekken gevoel is er nu de hele dag... ik vrees echt de komende 3 maanden een beetje....want ik weet niet hoe ik staan/zitten of liggen moet - mijn onderrug begint nu goed zeer te doen bij verkeerde houdingen. -mijn rechterborst is begonnen met kleine lekjes van een druppel - mijn jeuk is nog altijd aanwezig..... en ik smeer me suf... - snáchts veel last van zuurbranden en maagzuur in mijn mond MAW BAH EVEN NIET LEKKER en ik weet het, dat als dit al het ergste is... ik niet mag zeuren maar toch.. iemand tips voor bovenstaande kwaaltjes of alleen al herkenning Liefs, Dora... die zit te zeuren vandaag....xxx