okey ik zeg al niks meer... zal ff me grote loep er bij gaan houden, mijn leesbril is me nu al niks meer waard
haha goeiemorgen nachtvliinder! Waarschijnlijk was jij net bezig met een nieuw antwoord waardoor de mijne er nog niet opstond, dus het is je vergeven hoor hihi
Dank je wel meiden! Ik voel me nog steeds niet lekker, maar heb gelukkig niet meer gekotst sinds vanmorgen. Ik heb nu al heel wat gedronken ook al is de kans dat ik dan moet kotsen, ik heb steeds zo ontzettend dorst.. Ik probeer nog wat rust te nemen..tot snel..
Meiden ik krijg net mijn kraampakket van Zilveren Kruis binnen! Wat leuk zeg! Echt alles zit erin en nog een leuke hondspeugdoek en boek met tips etc. Echt een verrassing op de zaterdagmiddag! Oja Manuela, misschien is je voeten hoger leggen ook beter tegen kuitkrampen? Tegen dikke enkels wel heel goed! En nachtvlinder: heb geen idee wat ik precies in mijn slaap doe, maar uittrekken kan echt niet op het moment dan schiet het acuut in mijn kuit! Viona: drinken is heel belangrijk, dus als het gaat gewoon doen!
Hoi Nieuwe meiden welkom! Vertel alles. Wat is kok dan met juni mama's? Remember wat naar dat je nu al van die harde buiken hebt. Nou lig maar lekker! Nachtvlinder: ik heb ook zo'n mutsje bestel. Ik ben ook benieuwd maar wel goed wegstoppen aangezien de naam erop staat hahaha Viona: beterschap meid. EN niet schuldig voelen over je werk hoor Jullie hebben het gehad over zuur. En ik nog denken he daar heb ik geen last van. Maar ja hoor vandaag erg last van vooraal met bukken toen ik de comode aan het verven was. Lekker rustig aan gedaan de rest van de dag want van ff de comode verven heb ik toch wel veel pijn in mijn bekken. Maar het is voor een goed doel. En vanavond gaan we pokeren met een stel vrienden heb ik wel zin in . Zo ik ga weer de rest lezen. Fijn weekend
Ik heb gister pas de aanvraag voor de kraampakket van OZ op de bus gedaan erg hè?! Hihi mijn VK heeft er gewoon op gezet dat ik thuis beval want dan krijg je meer in het pakket dan als je neerzet dat je in het ziekenhuis bevalt..
hallo forum-tantes! lekker gewekt door het zonnetje! hmmm heerlijk! laat de zon maar schijnen kus van mij
Hallo juni-moeders, Ik heb me een paar weken geleden pas aangemeld en kom er nu pas achter dat dit forum bestaat (juni-moeders) . Vanaf nu zal ik jullie regelmatig bezoeken, reken daar maar op! Lijkt me leuk en ik ben benieuwd! Zelf ben ik 14 juni uitgerekend van mijn derde kindje... De eerste twee zijn al weer een tijdje geleden geboren (resp. 4 en 6 jaar) en ik merk dat ik veel van mijn zwangerschapskwaaltjes alweer vergeten ben en dat valt soms bar tegen...
hallo lucie welkom! toevallig ik ben ook 14 juni uitgerekend en je komt maar lekekr mee kletsen hoor harstikke gezellie bij ons! toch forum-tantes!
Het is zeker heel erg gezellig hier! Dus van harte welkom Lucie! En het zonnetje schijnt heerlijk zeg.. ik ga zo dadelijk de auto naar het (hopelijk) ook zonnige brabant Toedellsss
Ik ben wel al wat langer aangemeld maar kom er ook nu pas achter dat deze bestaat! Ik ben 11 juni uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn dochter wordt 26 mei 2 (toen ik zwanger was van haar was ik 10 juni uitgerekend ) Ben benieuwd wanneer dit jochie zich zal laten zien, en dan heb ik het niet over een echo! Verder ben ik heel blij dat ik ruim over de helft zit. Ze zeggen wel eens dat 't 'maar' 9 maanden is, maar voor mij lijkt het wel olifanten-dracht!
Hey lucie, welkom hier! Tuurlijk is het hier gezellig nachtvlinder Viona, ik hoop dat je je vandaag helemaal weer lekker voelt? Ik heb gisteren heerlijk geshopt alleen voor de baby en dus erg arm nu hihi. Ik heb ook de doos opgehaald bij prenatal en er zaten best leuke dingen in... Of nou ja... De newborn luiers zijn altijd goed want ongeveer 8-10 x per dag verschonen dan zijn ze zo op haha. Met zo'n groot ding erbij waar je je billendoekjes in moet doen Er zaten ook wat speentjes bij, maar ik wil daar liever niet aan beginnen... Opvolgmelk van nutrilon vanaf 6 maanden. Melkpoeder houder ofzo iets.. Al met al valt het eigenlijk toch mee he. Nog even iets anders: Bij de 20 weken echo hebben wij gevraagt aan de echoscopiste of ze ons kon vertellen of ons kindje een jongen of een meisje is? Ze vertelde dat ze het geslachtsdeel van 3 kanten moest bekijken om het zeker te weten! Maar bij ons kleintje lukte het het alleen van 2 kanten... Ze vertelde dus dat het vermoedelijk een meisje is, aan de strepen te zien blablabla. Ik ben daar natuurlijk blind van uit gegaan, maar nu de bevalling steeds dichterbij kom vraag ik me steeds vaker af: Ooh nee, dalijk is het toch een jongen Geeft niets maar ik heb geen jongensnaam etc. Hoeveel kans dat de echoscopiste het goed heeft? Iemand enig idee? OOOH de twijfel is ineens toegeslagen tien ik gisteren een roze dekentje kocht! Doeii
Hey mede zwangeren! Ik laat ook weer eens van me horen, Hier gaat op zich redelijk, heb veel harde buiken en doe al zo min mogelijk, langer dan 10 minuten lopen resulteerd onherroepelijk in pijn gezien mijn binnenhuid schijnbaar niet echt meer mee wil rekken en tesamen met harde buiken extra gevoelig. Verder alles eigenlijk goed, meisje groeit goed, bloeddruk is perfect, gewicht zoals t mag... Kinderkamer meubeltjes staan..nu nog een nieuw behangetje! Maar daar hebben we dan nog ongeveer 11 weken de tjd voor...Lekker laks! Hoe is het zo verder met jullie? K zal proberen vaker te komen weer... Samen aftellen he?
Hier ook gister het kraampakket van zilverenkruis binnengekomen. Sjeee zeg wat zijn dat voor mega lappen maandverband, hahaha... Heb de doos maar gauw boven neergezet. Wel leuk dat hondenspuugdoekje, en het pakket zat in een plastic opbergbox, ook handig! Nu nog de doos van de prenatal en de kruidvat doos, daar moet je volgens mij heel lang op wachten die van het kruidvat... We zijn uit de namen, ook een geruststelling, nu kunnen we een proefdruk maken van het geboortekaartje ook. Leuk leuk leuk Nou ik dnek dat we zo nog wel even een wandelingetje gaan doen met dit mooie weer. Dames een fijne zondag!
Ja ik voel me al een stuk beter, heb nu alleen nog hoofdpijn en heb ongelooflijk honger, had gister maar één boterham op, maar dat ga ik denk wel vandaag inhalen Bij mijn 20wkn-echo zei de echoscopiste dat het een meisje werd bij mij, en dat is dus in 2D, dus hebben het toen niet van drie kanten gezien. Bij mijn pret-echo zei de echoscopiste ook toen vanaf één kant had gezien dat het een meisje werd. Dus volgens mij krijg je een gewoon een meid! En heerlijk hé dat shopppen voor de kleine! Ik ben eraan verslaafd!
Dag Lucie, dag Brussie (Amersfoort, wat leuk, ik ook!) welkom! Wat een weertje he dames! Oh hebben ons gisteren helemaal een slag in de rondte geshopt en net nog maar even de binnenstad ingelopen voor dingen die we gister nog niet hadden.... Bijna de hele basislijst en nog veeel meer in huis gehaald word ik echt blij van! Veel roze en echte meisjesdingen, dus ik hoop met Chiesa mee: als het nou maar geen jongetje is.... Wij willen nog graag een pretecho binnenkort, dus wie weet zien we dan nog iets, maar ach, als het door drie verschillende mensen gezien is, waaronder binnen 2 seconde echo door een gynaecoloog, dan zou je toch denken...... Viona, gelukkig ben je weer een beetje beter! Lekker buiten gaan zitten meid, zon is altijd goed! Moon, was jij gister in Amersfoort? Zou zweren dat ik iemand zag lopen die erg op jouw foto uit het album leek, maar ja, er zijn meer meisjes met bruin haar, haha... Candijtje, fijn hè zo'n kraampakket! Leuk dat je uit de namen bent, het is echt gek hoor om je proefdruk straks te zien met de naam die je hebt uitgezocht....moet er nog erg aan wennen, iedere keer weer.... Oh tegen KRAMP.....niet lachen, maar op mijn zwcursus zeiden ze een stuk zeep in bed leggen. Gewoon zeep in een washandje en dat bij het voeteneinde, zou helpen tegen kramp....tja, het is misschien achterlijk, maar als het helpt, kan het nooit kwaad te proberen! Morgen komt onze nieuwe bank, hm, moeten we de oude vandaag even buiten zetten, eens kijken hoe we dat gaan doen....pfff.... Beetje jammer, we hoopten in een week de nieuwe bank en vloer te krijgen, dus in een weekend de muren van de woonkamer te schilderen... Nu komt de bank veel eerder dan we dachten, is de vloer juist weer vertraagd, dat redden we niet eens meer voor de geboorte ben ik bang, dus over twee weken maar wel de kamer schilderen, dan kunnen we goed inrichten en als die vloer komt.....de boel weer leeghalen, zucht.... Nou ja, ik ga naar buiten, veeeels te mooi weer! x
Hihi af en toe schrik even dat je alweer zo ver bent..hihi..alsof het je leeftijd is..ik ben overmorgen ook op de 30..pfff..het gaat zo hard..
Alsof het mijn leeftijd is.........oeh, gevoelig....nee, die is pas over 7 maanden 30....... Maar inderdaad, het aftellen is nu echt begonnen! Nog 10 weken, 70 dagen, en nog maar 20 dagen werken, zucht.....eindelijk, morgen is de 2 daar ook weer weg.... Dan kunnen we eindelijk in tientallen gaan aftellen!
Hihi bij mijn msn ben ik al een tijdje aan het aftellen..net als jou ook de dagen die ik nog moet werken.