Hoi allemaal, hier even een teken van leven. Ben nogal druk met werk, en een vriendin van me is bevallen, maar met dat kindje ging het allemaal niet zo lekker, hij ligt nog steeds in Utrecht en het is afwachten wanneer ie weer deze kant op kan, dus heb niet veel tijd om hier te beppen. Vanmorgen bij de HA geweest en alles was eigenlijk goed. Mijn HB was wel weer wat gedaald en mijn suiker aardig gestegen. Dat kan wel kloppen, want ik heb zo af en toe heel erg dorst, dan kan ik drinken wat ik wil, maar dat helpt dan allemaal niet. De volgende keer moet ik weer ff suiker prikken. Ik vind het trouwens helmaal niet prettig als de HA gaat voelen hoe de beeb ligt, jeetje zeg, dat doet gewoon zeer. Nog 4 weken werken.......heerlijk, ben eigenlijk nu al wel aan verlof toe. Nou, ik ga er weer vandoor. gr patje.
@ Patje, sterkte met je vriendin en baby...hopelijk kunnen ze snel gaan genieten! @ Ky, oh jee, astrologie! Wij zijn afgelopen zomer in China geweest. Onze gids ging voor de hele groep de chinese astrologie oplezen en kijken of de aanwezige stellen (twee stellen die 22 jaar getrouwd waren en wij die toen nog geen maand getrouwd waren....) bij elkaar pasten wat deze tekens betreft. ALLEMAAL NIET! Nou ja, aan het voorbeeld van de andere twee stellen hebben wij ons maar vastgeklampt, haha.... Mijn man is Leeuw, ik schorpioen en er komt nu een tweelingdame bij. Mijn moeder is ook tweeling, dus die kan haar lol niet op, denkt dat ze er een soulmate bij krijgt geloof ik, haha.... @ Candijtje en Manuela en de anderen met een pretecho....veel plezier! Ik heb net nog even snel een date gepland. Stom zeg, hebben ze op de site foto's en voorbeelden staan van echo's met 32 en 34 weken, beweren ze nu dat ik wel deze week moet komen, anders is het te laat! Nou ja! Dan komen wij toch deze week! Na gister allemaal roze dingen te hebben gekocht willen we eigenlijk nog een klein beetje de bevestiging door het zelf te kunnen zien...hopelijk werkt de kleine mee! Zo, geloof dat mijn nesteldrang ook is opgekomen...ik heb de was grotendeels gedaan, ga nu ff de ramen lappen, want dat kan echt niet nu de zon erop staat. En hopen dat de bank op tijd komt....kan ik ook nog ff boodschappen doen, haha... En dan is het wel weer genoeg voor een vrije dag x
Goede morgen meiden! Hier gaat alles weer bijna zoals het moet, heb af toe nog hoofdpijn, lichte misselijkheid en mijn buik is nog wel erg gevoelig. Wilde me net beter gaan melden..neem de planning niet..dan niet hè.. Nee ga straks weer proberen. Maar ga denk pas weer donderdag werken want ik zie het nog niet zitten om morgen vroeg op te staan. Want ik heb standaard bij ochtenddienst al hoofdpijn, dat maakt het allemaal niet beter. Of zal ik morgen pas bellen..hmmm.. 8) Ben trouwens door dat ziek zijn gelijk een kilo kwijt..maar ja dat zal er denk wel net zo snel weer aan zitten 8) De kleine lag vorige week dinsdag bij de VK nog met der hoofd boven, voor mij links boven, kontje links onder en de rest naar rechts toe. Maar volgens mij is ze al flink bezig om met der hoofd naar beneden te gaan draaien, zover ik haar goed kan voelen. Kon van het weekend zo over der bolletje aaien, kon heel goed de vorm van het hoofdje voelen, toch nog heel vreemd..tja hoe moet ik dat zeggen..apart.. Heel apart gevoel van binnen En ik voel nu ook meer trappelen naar beneden en links, dus kijken hoelang ze zo blijft liggen..hihi..hoop tot de volgende keer bij de VK, kan ik kijken of ik gelijk had Maar ja volgens mij heeft ze de eigenschap eigewijs, die ze van papa en mama heeft, al onder de knie **patje..Bij mij is het al gevoelig als de VK het doet, laat staan de HA. Hoop dat je suiker volgende weer normaal is of in ieder geval gedaald is. Hihi nu ik ziek ben (tussen haakjes) worden de dagen die ik nog moet werken ook al minder..hihi..het zijn er nu al drie minder en morgen vier. Had eigelijk heel het weekend ook moeten werken tot en met morgen 8) **Nachtvlinder..Hiep hiep hoera..voor jullie twee jarig samen zijn **Candijtje..Als je maar niet zo'n eigenwijsje hebt als de mijne Hihi..heel veel plezier! (waarschijnlijk ben je al onderweg ) **Lailae..En dan kunnen die uren zo lang duren..hihi..Klinkt ook als een eigenwijsje **Manuela79..Mijn moeder kan het ook nooit laten om iets te kopen. En ja dat verhaal van zit de kleine er nog in? Komt eg bekend in de oren. Op mijn werk komen ze meestal..Ben je nog steeds aan het werk? Hihi Veel plezier bij je echo! Als het weet ga je het ons dan ook vertellen? Laatste keer op mijn werk vertelde ik aan een collega van dat het af toe raar vind dat sommige, die ik niet zo heel vaak zie maar nog wel een paar keer in mijn zwangerschap heb gezien, inene gaan vragen 'Ben je zwanger?" En nog geen twee minuten later kom ik zo iemand tegen 'Ben je zwanger?" Uhmm ja al een tijdje.. Ik dacht dat het wel duidelijk was de laatste paar maanden.. Voor sommige mensen niet dus..hihi.. **Ky84..Ja mooie docu hè?! Ik zat zelf alleen bij de bavalling een beetje vies te kijken, hihi ik weet dat het zo gebeurt, maar ik hoef het niet te zien..hihi.. **Judy77.. Genietse vandaag! Kussss..
Ooohh, nou snap ik dat liedje! Nee, grapje, Viona, ik zou lekker morgen bellen, denk aan jezelf, je bent nu toch al ziek, een dag meer of minder is niet erg, zeker niet als je aangeeft bij de ochtendienst al hoofdpijn te hebben, zorg maar lekker dat je begint zodra je een dagdienst hebt. De eerste werkdag na ziek zijn gelijk om half vier op is volgens mij een slechte start!
Hallo allemaal, Hier ben ik weer even. Druk weekend gehad, dus geen tijd om op het forum te verschijnen. Nu weer aan het werk. En voordat ik alles had bijgelezen (....3 uur later, hihi....) even snel een berichtje. Manuela: : En? En? Ben nieuwsgierig.... : Viona: Zou me nog niet beter melden als ik jou was. Lekker nog een dagje of paar daagjes bijkomen meid, waarom niet?
Jeetje wat een bijlezen weer! Maar we zijn er weer. Yeliz, Sanne, Lucie, Brussie allemaal welkom! Er kunnen er altijd meer bij! Cindy1975, ik slaap ook nog steeds halvers op mijn buik. Gelukkig lukt het nog. Ben blij met iedere week dat het nog lukt, haha! Verder las ik wat over aankomen. Nou ik ben al 15 kilo aangekomen hoor. Niet zo heel verwonderlijk aangezien ik al aankom van water en brood en nu niets laat staan. Moet er nu wel een beetje op gaan denken hoor! Moet er ook weer een keertje af... En ik hoorde iemand vragen wat voor werk iedereen doet, nou ik ben applicaitie-beheerder/programmeur. Dus op de automatisering bij een groot bedrijf! Verder gaat alles hier prima, niets te klagen. Mag me dus gelukkig prijzen als ik sommige van jullie hoor! Heel veel sterkte met alles!
Hoi Dames, Vanmiddag weer naar de verloskundige, heb er helemaal zin in om het hartslagje weereens te horen en benieuwd of ze nog iets tegen de kuitkrampen heeft! Verder krijg ik of een eigenzinnige tweeling of een gevoelige kreeft! Beide lijkt me leuk trouwens! Ben zelf schorpioen en mijn vriend is kreeft, ben benieuwd hoe de beeb matcht. Oja, heeft jullie man/ vriend ook weleens stress over wat er allemaal komen gaat? Mijn vriend is heel happy, maar af en toe vliegt het hem helemaal aan. Al die veranderingen die komen gaan (wij gaan ook nog verhuizen in september). Komt wel goed! Allen een fijne dag en geniet van het mooie weer!
Welkom alle nieuwe juni mama's! Chiesa: Ik heb precies hetzelfde... is het wel echt een meisje? Want ik heb van maat 50-68 al een hele gardarobe bij elkaar gekocht. :shy: Ik denk dat we ook nog even een jongensnaam moeten bedenken om achter de hand te houden. Beide keren was het trouwens met 2d, alleen vanaf de onderkant. Ninetje: Das lang geleden. Vervelend dat je zo'n last hebt van je buik! Ky: Poeh, dat was wel even schrikken, die kramp. Gelukkig is het daarbij gebleven. Ik hoop dat je er geen last meer van hebt! En leuk die astrologie! Ben benieuwd! Cindy: Kamertje ziet er leuk uit! Mooi behangetje! En fijn dat alles goed gaat! Manuela: Hahaha, leuke reactie, offie er nog in zit. Veel plezier bij de pretecho! Nachtvlinder: Fijne dag vandaag! Wat ga je maken? Judy: Ze willen dat je deze week komt, omdat de kleine anders te dipe ligt en vaak al aan het indalen is. Ik hoop dat de kleine ook meewerkt! Viona: Fijn dat je weer een beetje beter bent! Ik hoop voor je dat de kleine draait! Hier ligt ze al een hele tijd met d'r koppie naar beneden. Ik hoop dat dat zo blijft. Zo, ik ben weer een beetje bijgelezen. Hier is de babykamer zo goed als klaar! Ben zo blij! Dit weekend de laatste dingetjes gedaan en al een beetje ingericht. Er moeten nog wat kleine dingetjes, zoals een leuk schilderijtje, lakentje enz. En de gordijnen moeten nog op lengte gemaakt worden. Even m'n moeder lief aankijken. Die wil dat vast wel doen. Foto's staan in m'n album.
Ja ik heb ook al besloten om morgen pas te gaan bellen, een dagje erbij maakt ook niets uit en ik sta toch boven sterkte. En woensdag heb ik zo ie zo vrij. Donderdag hoef ik pas om één uur te beginnen. Dus ik neem het er nog van.. Ik heb ook zo'n zin om weer eens naar die babyspeciaalzaken te gaan, om nog meer ideeën op te doen en natuurlijk nog meer inkopen te doen 8)
Ja ik heb heerlijk de deur open staan, toen ik nog thuis woonde verklaarde ik mijn moeder voor gek dat ze deur open had staan. Want het is toch wel een beetje fris, maar ik vind het nu heerlijk Hihi nog even en ik ga op mijn moeder lijken...neehhhhh..hihi
aaahhh, kan het niet meer terugvinden: Wie van jullie had nou zelf het hemeltje gemaakt? Ik wil zaterdag stof gaan kopen, zodat mijn moeder aan de slag kan, maar durf niet zo goed te schatten hoeveel stof ik moet hebben..... HELP!
Eeeuhhh, alleen Manuela heeft de pretecho vandaag hoor... Ik heb hem 2 weken geleden al gehad.... Ik wenste haar veel plezier toe... Was ik nou zo warrig of hadden jullie last van de maandagmorgenblues?
Dames dames, weer een hoop geschreven! Bedankt voor de antwoorden over het geslacht. Ik moet er maar op vertrouwen dat die echoscopiste het goed heeft! Het is niet zo dat ze twijfelde maar moest erbij zeggen dat het eigenlijk van 3 kanten bekeken moet worden. Hier geen maandag morgen blues alhoewel.. Op t werk vertelde vanmorgen mn collega een grapje en mn "kwartjé" viel erg laat hahaha. Manuela heel veel plezier met je echo! Viona, altijd goed uitzieken voordat je weer aan het werk gaat... Je schreef over je misselijkheid en ik moet je zeggen dat ik ik mijn misselijkheids gevoel sinds het weekend ook weer terug heb helaas... Ik hoop dat het gauw over is, want ik wil niet WEER misselijk zijn! Zeker niet de laatste loodjes! Enne morgen zijn wij OOK 30 weken hihi doeii
Hallo meiden, Weer even een berichtje van mij. Hebben jullie dat nu ook, dat je na een uur of 6 werken een megadip krijgt? Ik heb er nu wel last van hoor....pfff.... nog 2 uurtjes en dan lekker even tukken. Woensdag moeten wij weer naar het ziekenhuis voor een echo in verband het verwijdde niertje van de kleine en gaan ze checken of mijn placenta voor de baarmoedermond zit. Spannend, spannend. Probeer me er niet al te druk om te maken, maar dat zal morgen wel komen.... Naar aanleiding van al die kilo's die erbij zijn gekomen (bij mij inmiddels 8): het geeft allemaal niets en in de meeste gevallen heb je echt zelf niet in de hand hoeveel kilo je aankomt. Dus, lekker dooreten meiden! De voedingsstoffen moeten ook binnenkomen!
tja maandagmorgenblues, ik was niet helemaal wakker ja. Manuela dan veel plezier met de echo hahah. Ik ben vanavond aan de beurt dus niet alleen Manuela. Misschien dat jij er ook last van hebt? Shelde: mooi je kamertje Cindy: leuk je kamertje mooi behang! Mag ik vragen waar jij je gordijnen hebt gekocht? Ik moet ook op zoek en ik heb roze voile gekocht voor als vitrage en ik vind ook nog eens roze gordijnen misschien iets te. Dus misschien wordt het lime zit ook in het behangetje. En aangezien ik niet echt lang kan shoppen kan ik wat gerichter zoeken. Ik ga weer liggen en ik hoop dat ik een beetje met mijn meisje kan spelen dat ze wat draait want volgens mij ligt ze weer niet goed. Want waar ik voel trappen zit haar hoofdje denk ik ook. Vorige x zaten haar voetjes ook net boven haar hoofdje en ik wil toch wel een 3d shot. Wij gaan daarvoor eerst lekker bij de Febo eten wie weet wordt ze daar ook lekker actief van, meestal wel van eten. Doeiiiii
@Shelde, mooie kamer en leuke vlinders. Je brengt mij op ideëen @Lailea, ik heb ze gewoon bij de Hema gekocht en laten verduisteren. By the way, bij Embe verloskundigenpraktijk is er 2 april een modeshow met positiekleding. We hoeven nog maar 2,5 maand maar wie weet is het wat voor je? Ik ga wel, maar heb mezelf voorgenomen niet te veel te kopen.....ben benieuwd of het lukt... @ Viola, geniet nog lekker van je extra "vrije" dag. @ Manuela, spannend. Veel plezier met de pretecho, geniet er van. @ Judy, goede dag gekozen om vrij te nemen ! Heerlijk @ Nachtvlinder, gefeliciteerd. Gezellig etentje vanavond of andere plannen? @Lique, gaat snel he die kilo's? @ Ster, succes bij de VK vanmiddag. @Chiesa, dus vanaf morgen officieel hoogzwanger jij! De laatste 10 weken, wat gaat het sneeeeeeeeeeel @Shanna2, spannend woensdag. Ga voor je duimen dat alles ok is! Verder is alles goed hier, bijna 28 weken ben zooooo blij! Verder is het mega druk op werk en collega is vrij....dus halve dagen komt weer niets van maar kan zo moeiljk om 12.30 uur mijn spullen pakken en weg gaan als ik weet dat er nog zoveel gedaan moet worden. Ik zou het wel moeten doen, maar kan het niet. Ga proberen nog even van het zonnetje genieten. C U! Groetjes Cindy
Zooo heb daarnet lekker bijna twee uur in bad gelegen..eerst een beetje weg doezelen, en toen werd ik gebeld door mijn ventje en ook door mijn ma gelijk daarna, moeders zijn altijd een beetje ongerust.. Daarna heb ik zeker ander half uur erover gedaan om het jonge ouders blad te lezen..weer nuttige tips O ja ik zag dat je als de kleine in eerste weken van die scherpe lange nageltjes heeft en daarmee zichzelf krapt op het gezicht, dat je de nageltjes mag vijlen met een speciale kartonnen babyvijltje. Van de week als ik weer ga werken ga dat even tegen mijn collega zeggen, hij heeft een zoontje van zo'n zes weken en hij doet handschoentjes om de handjes. Ziet er zo zielig uit..hihi..kijken of hij naar me luisterd.. **Candijtje..tja maandagmorgenbleus..daar houden we het maar op **Chiesa..Ja morgen 30 weken! Misselijkheid vind ik wel vervelend maar niet eens het allervervelendste, ik heb sinds het weekend nog meer last van maagzuur gekregen. Kan er niet van slapen. Gister voor het slapen gaan een Rennie( melk is op ) genomen, dat hielp gelukkig wel. Maar ander half uur later werd ik weer wakker en kreeg gelijk weer last van maagzuur heb toen maar weer een Rennie genomen. Daarna heb ik gelukkig de hele nacht doorgeslapen.