Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Zo ronde twee,

Remember, ik heb nog niet verder gelezen, maar meid ik hoop dat je je wat beter voelt en minder last hebt van harde buiken.

Het blijft maar drukker en drukker worden. Welkom en gefeliciteerd Sanne en Lucie! Arme vlos in het land. In de warmte van juni hebben ze het retedruk met ons allemaal!

En natuurlijk ook Brussie, welkom en van harte!

Candijtje, leuk die dozen! Ik vond bij de eerste die van de Kruidvat drie keer niks, dus ik hoop dat inmiddels wat gevulder is! Hoezo hebberig?

Fijn dat het goe dgaat Cindy!

Goed ik ben nu weer t/m 321 gekomen. Volgende keer weer verder. Moet namelijk nog steeds koekjes en wc-papier kopen!

Knuffels Monique

2. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Zooo ben weer naar zwangerschapsyoga geweest, kon weer niet mijn houding vinden :( Heb weer wat kleine dingetjes geleerd, maar vooral wat ik niet fijn vind. Moesten voor een bekkenbodem-oefening in kleermakerszit zitten, daarbij gingen mijn bovenbenen zeer doen en kreeg last van mijn rug. En dat hiel ik ook de rest van de les. We gingen ook onze eigen voeten masseren, nou vond ik niets want dan krijg je warme voeten en ik heb liever koude voeten :( Geef mij maar ijsblokjes om mijn voeten te ontspannen :p

Hihi voor de yoga heb ik nog even die vriendin van me gebeld over of ze konden zien wat het wordt..hihi..drie keer raden...
    een jongen!..hihi ik moest erg lachen. Ze vond het ook wel leuk, maar wel zonde van al die kleertjes die ze al heeft gekocht voor een meisje. Hihi ga van het weekend kijken bij der of ik wat over kan kopen, want ze heeft bij alles al de labeltjes eruit gehaald en gewassen.
    Maar straks heeft ze een meisje en een jongetje..ideaal toch?! 8)

Nou ga straks weer lekker slapen..heerlijk want ik weet als ik wakker word de rugpijn weg is. :D

Slaap lekker meiden!

3. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Goedenavond, geen tijd om op t forum te komen...

Ook niet bij gelezen... :(

Zag wel effe snel een nieuwe Sofaan... Welkom hier!

Zag ook de geweldige echo foto van manuela, hoe duidelijk ook zeg! Super hoor! :D

Nog een vraagje: Wie gebruikt (of gaat gerbuiken) er een molton bedzeil? Ik hoor namelijk verschillende verhalen hierover. Ze staan wel op een uitzetlijst maar heb toch van velen gehoord dat ze het niet gebruiken??

4. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik heb ze wel gehaald voor de kraamzorg, die vroeg er echt om voor als de kruiken alsnog gaan lekken ofzo. Daar hebben ze speciaal naar gevraagd. En ik had zo ie zo voor onder de hoeslaken ter bescherming van het matrasje.

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    even snel een note om te laten weten dat alles goed gaat.
    Heb wel een bacterie... welke precies hoor ik vandaag en met de medicijnen die ik nu heb moet ie weggaan , de harde buiken zijn iig wel al minder.

hele fijne dag allemaal

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
  7. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Dat is niet lekker een bacterie, ik hoop voor je dat het snel weg is. En gelukkig zijn je harde buiken minder. Ik weet niet wat het is, want ik heb het nog niet gehad. Maar wat ik gelezen en gehoord heb doet het heel erg pijn. Sterkte meid!

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ Bloem: Hoe breed was de rol? Ik heb al eens een fout gemaakt door een stsof uit te kiezen die een meter breed was en mijn moeder liever 1.20 had gehad......

Maar dank, ga zaterdag eens lekker de Albert Cuijp afstruinen, zodra klaar volgen uiteraard de foto's! Gelijk voor de gordijnen kijken en moet ook nog een stoeltje bekleden....

Gisteren een draagzak binnengekregen, die wilde mijn man graag en ach, lijkt me ook heerlijk om even snel naar de super te kunnen lopen met die kleine in de buidel........dussss....onze lieve poes was gister weer het klosje, die mocht in de draagzak, zal dit weekend de foto op het web zetten, want het is een prachtig gezicht, manlief met zijn "kindje"...

Ook tweede les Zwanger en Fit gehad, was leuk, gelukkig.....met al die oefeningen gaat de tijd lekker snel en ik bleek toch niet eens de minst fitte te zijn.......;)

Zo, moet nu weer aan de slag, dus tja, sorry als ik even niet verder reageer......zondag is weer een afspraakloze dag ingelast en wellicht lukt vrijdagavond ook nog wel even, het is zoooooo druk.... Vanavond bowlen en gourmetten met de collega's (nee, ik ga geen ballen gooien...) en morgen pretecho! Joepie! Ben zo benieuwd of er iets te zien is!

Nou, ik ga werken, voor de dames die thuis zijn vandaag: GENIET! Wat een weertje!

Doei!

9. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi allemaal,

Jeetjemina: kan mijn ogen haast niet openhouden vandaag. Zit vanaf 8 uur al op mijn werk, maar ben zoooooo moeeeeee.... Vannacht haast geen oog dicht gedaan.

Cindy: bij deze een lotgenootje!

Kan 's avonds wel in slaap komen (als ik niet nog te lang tv kijk, want anders kan ik geen goede houding meer vinden), maar als ik 's nachts (voor de zoveelste keer) naar de wc moet, kom ik niet meer in slaap. En dan kan ik uren wakkeer liggen. Niet erg als je de volgende dag vrij bent of later kan gaan werken, maar vanochtend ging om 7 uur de wekker. Ik stront chagrijnig natuurlijk, want sliep pas net weer. Ach ja....

Eerlijk gezegd ben ik vannacht ook wel gaan piekeren over de echo vandaag hoor, vind het toch wel super spannend. [-o<

Had vannacht gedroomd dat een moederolifant haar pasgeboren baby oppakte met haar slurf, heel hard op de grond smeet en toen opat.... :cry: hihi.... Wat zegt dat over mij? :oops:

Jullie ook rare dromen?

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ehm, dat je zwanger bent? Haha.....denk niet veel meer dan dat! Rare mutsen worden we nu, gaan we dromen over dit soort vreemde dingen...tja.....

Of je had een leuke droom over een babyolifantje en ineens kreeg je honger! :)

11. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi ze zeggen dat het erbij hoord van die dromen..heb er ook genoeg al van gehad, is echt af en toe schrikken.

Heel veel succes vandaag bij de echo! Wel even laten weten hè?!
    Hoop voor je dat het positief is..

12. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    De uitleg van een collega op het werk van de droom was het volgende:
    Je krijgt vast een kind om op te vreten!

Ja, dat denk ik ook! Een geruststellende gedachte.

13. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Oh ja, en thanx voor jullie steun wat betreft vanmiddag. Laat het zeker even weten!

14. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi is wel beter om de positieve dingen uit je droom te halen..
    Mooie uitleg van je collega :D

15. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hihi Shanna die droom van je... Laatste tijd droom ik ook wel raar, niet over de beeb maar gewoon rare dingen, auto in de brand, met een boot mee en dan je koffers er zien afvallen. En da tin combinatie met personen die je normaal gesproken nooit tegenkomt samen zeg maar, gewoon weird dus ;) Succes met je echo vanmiddag!

Judy, ik heb vanavond mn 1e les zwanger en fit van Amant. Ben benieuwd, ben je in joggingbroek gegaan ? Staat makkelijke kleding... hmm nog maar even opz oek dan...

Beterschap Remeber, hopelijk slaat de kuur snel aan, harde buiken is nou niet echt een pretje geloof ik...

Chiesa, over bedzeiltjes had je het, denk dat ik gewoon een onderlegger zon molton ding ga gebruiken als bescherming van het matrasje van die kleine, hoop niet dat ik dekruiken lang nodig heb en heb nieuwe dus gaan waarschijnlijk, hoop ik, niet lekken...

Hier een beetje wisselvallig dagje. Vanacht werd re gebeld dat een client van mijn woongroep is overleden. Is allemaal heel snel gegaan. Het moeilijke daaraan is dat zijn moeder eigenlijk alles naar zich toetrekt en ons niet op goed op de hoogte houd. Afwachten wanneer de uitvaart is. Gelukkig hebben we steun aan onze manager en die onderhoud ook zo goed en zo kwaad als het kan contact met moeder.

Vanavond dus de 1e les van mn gymclubbie, cursus Zwanger & Fit, ben reuze benieuwd hoe het gaat en met hoeveel dames we zijn. Maargoed dat horen jullie nog ;)
    Geniet van het weertje, ik zit heerlijk met de schuifpui open en ga zo het zonnetje maar ff in!

Fijne dag!

16. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    @ candijtje, ja ik ben in joggingbroek gegaan. De eerste keer is eigenlijk alleen voorstellen, dus wat je ook kan doen is Spijkerbroek, gympies en een shirtje. Je doet wel wat oefeningen, tenminste, dat ligt dus aan het tempo van voorstellen.....

De volgende keer zou ik wel zeker in joggingbroek gaan, kreeg gister toch wel pittige oefeningen te doen, waarvoor mijn spijkerbroek niet lekker zou zitten. Was er gister nog 1 die in rok en laarzen kwam, die had het niet geheel comfortabel....

17. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Oh en veel plezier natuurlijk!

18. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Thnks voor je info judy!

Heb nu een stretchbroek met shirtje aan, dus dat zit wel oke ja, lijkt me niet handig in een rokje nee, hihi...
    Ga van de week maar op zoek naar een joggingbroek ;)

19. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Bij H&M heb je heerlijke broeken te koop kost maar 14,50euro..

http://shop.hm.com/shop/do?action=views ... AM_MAM_KLA

moet je even op 5e pagina klikken..2e plaatje klikken..en dan op MAMA broek.
    Ik heb hem echt vaak aan, dus ook lekker voor thuis.

20. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hoi Viona, bedankt voor het meedenken voor een joggingbroek, handig die site van H&M, heb er meteen een tshirtje en een blousje bij besteld, benieuwd wanneer ik het in huis!

Had al wel een gewone joggingbroek van mn man in de kast gevonden maar vond de band niet zo lekker om mn buik zitten, en deze broek is echt een mamabroek ja, handig, denk dat ik er veel plezier van zal hebben!

Deel Deze Pagina