Hey meiden... Het maagzuur is bij ook net begonnen... pfff ben benieuwd of het een voorbode is! Enne dat van die thee had ik ook nog niet gehoord, maar dames als we overal naar luisteren kunnen we dadelijk niet eens meer een boterham of een appel eten. Ik drink gewoon lekker een paar kopjes thee op een dag (koffie lust ik niet)! Zoals voor alles geldt, met mate! het stoppen met roken is idd erg moeilijk! Hulde voor degene die al gestopt zijn... wij bouwen lekker af en nog 2 pakjes die we hier hebben liggen en dan kopen we geen nieuwe meer... Ik rook niet meer op mijn werk dus mijn vriend rookt daarvan het grootste deel op Knuffel aan iedereen!
Hallo meiden! Ik ga me ook maar bij jullie aansluiten. Na bijna 2 jaar ben ik eindelijk zwanger met behulp van een Pregnyl injectie. Als het goed is ben ik morgen 5 weken, dat betekent dat ik ongeveer op 16 juni uitgerekend ben. Wat duurt dat nog lang! 8) Ik kan eigenlijk nog niet zo goed bevatten dat het nu echt zo ver is. Soms lijkt het nog steeds alsof ik droom (behalve dat ik vanochtend al bij de huisarts zat ivm giga-obstipatie ). Verder nog niet echt bijverschijnselen, behalve zere borsten. Leuk dat ik eindelijk een plekje heb gevonden waar ik er over kan kletsen.
Jeetje Clau, van harte gefeliciteerd en welkom hier dan maar! 2 jaar erover gedaan, ongelofelijk! Ik wens je een heerlijke zwangerschap toe. Liefs Manuela
Jeetje, dit is echt DE geluksmaand voor de meiden die er al een tijd op hebben moeten wachten. Gefeliciteerd allemaal! (ook voor de meiden waarbij het sneller raak is natuurlijk )
Daar lijkt het wel op inderdaad Clau gefeliciteerd! Ik heb nog even op deze site zitten zoeken op thee en kwam daar een toppic tegen dat rooibosthee dus niet slecht zou zijn Ik probeer gewoon niet al teveel thee te drinken (max 4/5 kopjes) en dan vraag ik het nog wel bij de gyn of de verloskundige na. Verder drink ik op mijn werk water en ik zat er aan te denken op misschien flesjes sap oid mee te nemen. Nou ik moet gaan, want ik moet naar mijn werk fijne dag allemaal! (kom tussendoor nog wel een keertje lezen, zit toch alleen vandaag )
Ow meiden! Ook ik mag me hier aanmelden.... Na een vage test op woensdag nu een duidelijk streepje op vrijdag de 13e! Kan het nog weirder! Ben er helemaal van ondersteboven! Straks maar eerst de huisarts bellen geloof ik.... of de VK.. euh tsja kweet het niet zo goed.... Eerst maar ff een bakkie thee en dan bij jullie meelezen! Candijtje is *Blij*
goede morgen, Allereerste een vet welkom aan de nieuwe juni-mama's \/ in het bijzonder voor hen die zolang hebben moeten wachten, ik vind het dubbel super als iemand met zo'n lang en diep gekoesterde wens een posi test heeft, jeeh voor jullie Ook ik heb het boekje in verwachting gekocht en ik las het ook van die thee Beetje balen, ik drink nu in de morgen 1 á 2 kopjes en s'avonds het zelfde. Water drinken ben ik echt geen held in dus ik heb nu van lessini oplos limonade, daarvan doe ik een heel klein laagje in mijn water, het zal wel meer het idee zijn dat ik "geen water" drink tussen nu een een kwartier komt MvM, dus dan zal ik ff een verslagje uitbrengen,
Jeetje wat wordt hier veel geschreven ! Ik moest gewoon 4 bladzijde doorlezen ! Ik kan me ook niet zo goed herinneren wie wat schreef dus ik reageer even in het algemeen. Kunnen we trouwens niet iets van een overzichtje maken wie er allemaal juni mama's zijn, wanneer ze uitgerekend zijn en of het de 1e,2e of meer is oid ? Super om te lezen dat er veel meiden bij zijn die echt een lange poos hebben moeten wachten nu in blijde verwachting zijn ! @Bibi78: Je vroeg of ik minder onzeker ben nu ik weet wat ik kan verwachten. Aan de ene kant wel. Ik herken de pijntjes en dingen er om heen nu wat makkelijker dus in dat geval ben ik minder onzeker en zal ik minder snel de VK bellen. Waar ik wel onzeker over blijf is of alles wel goed zit, ik had met mijn eerste zwangerschap dat ik in vanaf week 7 echt behoorlijk misselijk was. Ik merk nu dus nog helemaal niets. Ik weet dat misselijkheid over het algemeen een goed teken is. Dus op dit moment voel ik me best onzeker of alles wel goed is met dit kindje, of het wel goed groeit enz. Ik heb een termijn echo gehad met 5 weken, veel te vroeg dus om iets te zien. Ik zag een stipje van 3 mm. Nu moet ik tot 31 oktober wachten tot de 2e echo en dat duurt lang ! Dan weten we pas of we een kloppend hartje hebben.... OW en ik heb mijn buikfoto's geplaatst in mijn album. Ik vind hem zelf echt al behoorlijk mijn buik, moeilijk te verstoppen ook voor de omgeving omdat ik normaal gesproken redelijk plat ben.
hee meiden! ik ben lekker een dagje vrij vandaag! heerlijk uitgeslapen! (ben nu net wakker) ga straks naar de kapper, ik ben mijn lange haar zat! en laat waarschijnlijk een cm of 20 eraf knippen! (dan is het net onder mijn schouders) over die thee: wat je ook wel wat meer mag drinken is groene thee! daar zit geen theeine in (schrijf je dat zo?) vanmiddag komt onvrwacht mijn schoonzusje uit duitsland! kunnen we het haar toch face to face vertellen! super leuk! mijn schoonouders zijn nog steeds op vakantie, die komen volgend weekend pas thuis... dan vertellen we het hun! fijne dag allemaal! liefs elfje
benne we weer, de dame van MvM is net weg, gelijk een foto gemaakt en in mijn album gezet. Ik heb voor het boek gekozen, en aan het einde krijgen we het serviesje. Wel grappig allemaal, nu is het echt begonnen lijkt het wel. Toen me hubbie net de test zeg van MvM had ie gelijk weer een smile op zijn gezicht.....zo schattig. Ik ga nog geen buik foto plaatsen daar ik al voorzien ben van een buik ik zal een foto plaatsen als er echt wat duidelijke veranderingen te zien zijn. Ik denk dat dat wel snel zal zijn, bij mijn vorige twee droeg ik heel erg naar voren, dus met een week of 4 zal ik ook wel een echte zwangere buik foto plaatsen
Hallo, Jeee...ik kan het niet meer bijhouden, de verhalen! Wel gezellig zo! Ik heb vanmiddag een afspraak bij de gyn. Zal een inwendige echo krijgen. Ik denk zelf dat het te voeg is om iets te zien, hoop niet dat ik teleurgesteld ben. Ben sowieso erg onzeker. Heb nergens last van! Nog steeds niet! Ik weet dat dat niet hoeft maar zou toch fijn vinden als ik een teken had..al zijn het maar donkere tepels! Gisteren moest ik voor het werk weg..ik naar de toilet hellup....wat bruinverlies. Nou echt de rest van de dag was ik helemaal van de wap. nu heb ik nergens last van...kan dus gewoon eenmalig geweet zijn. Anyway....ik laat jullie zsm iets weten! Lief..karin
karin, een embryo zie je niet maar wel de vruchtzak dus bevestiging dat je zwanger bent. dat vonden mijn vriend en ik al heeeel speciaal. succes meid ennuh vraag de fotootjes mee he
alle nieuwe juni mamas van harte gefeliciteerd en welkommmmmmm maar inderdaad er zijn veel meiden die heel lang hebben moeten wachten en al een stuk of 3 a 4 die met een injectie zwanger zijn geraakt. maar daarentegen ook wel een aantal die enorm snel zijn zwanger geraakt. waaronder ik de tweede ronde. leuk leuk ow bibi, als je links in het zwangerschapsmenu kijkt zie je bevallingslijsten staan, daar staan onze namen met vermoedde bevallingsdatum en de hoeveelheid kinderen. http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger_index.php
Ik denk dat je mij bedoeld met bibi Bedankt voor de tip ! Ik kwam net de zwangerschap van week tot week tegen tegen, echt goed in beeld gebracht hoe je kindje er op dit moment uitziet en wat er in deze periode ontwikkeld. Iets voor jullie ?
Goedemorgen! Ster, Clau en Candijtje van harte meiden! Weer 3 erbij! Ik hoop dat ik me niet vergist heb en dat ik geen nieuwelingen over het hoofd heb gezien, jullie kleppen ook zoveel nu! K ben vandaag precies 6 weken! Joepie weer een week dichterbij de felbegeerde 12 weken. Op de helft daarvan zeg maar. K voel me nog steeds goed, af en toe ff een vlaag van misselijkheid en echt zere tetters vooral bij het uittrekken van de beha, dan moet ik ze echt ff vasthouden want anders. . .auw!
Goeie morgen allemaal, Ja, het is al bijna 11 uur en ik ben net uit mijn bed. Ik was al vroeg wakker maar had nog geen zin om er uit te gaan, ben weer in slaap gevallen en nu net wakker.... Ik hoef alleen vanmiddag te werken. Heerlijk. Ik wil alle nieuwe zwangeren ook feliciteren, wat zijn er idd veel zwanger die er lang voor hebben moeten wachten! Het is jullie van harte gegund! =D> Ik zie ook al mooie buikfoto's langskomen, nog even en ze gaan weer verder groeien. Ik heb ook de ene dag het gevoel dat m'n borsten uit elkaar knappen en de volgende dag valt dat weer mee. Heel vaag. Ik drink trouwens de thee van de herbalife, daar krijg je een beetje energie van. Verder drink ik van alles wat, alleen normaal vind ik de spa fruit (bosvruchten) erg lekker, maar ik vind 'm nu vies. Rare nasmaak krijg ik ervan.........
OHHH ik heb de nieuwe zwangeren niet eens netjes gefeliciteerd ! Bij deze dames ! @ Ninetje: JOEPIE 6 weken, gefeliciteerd ! Bij 12 weken doen we samen een ronde dansje ! Vervelend dat je (.)(.) zeer doen. @ Patje: Schandalig 11 uur ! hihi....geniet er maar lekker van hoor nu het nog kan. Strakjes als je ukkie er is komt daar echt niets meer van. Dan wordt je om 7 uur wakker gemaakt door een kleintje met een grote smile ! (is overigens nog leuker dan uitslapen hoor ! )
Ster, Clau,dikke proficat! Candijtje, zie je wel, het is zover, dikke proficiat! Welkom hier meiden! Manuela, ja je mag dat vragen, ik moet jaarlijks op medisch onderzoek van het werk, ik ben maatschappelijk assistente en kom eigenlijk dagelijks in contact met allerlei mensen. (mensen met drugsproblematiek, kansarmen, onhygiënische situaties, politiek vluchtelingen enz). Volgens de arts meer kans op infecties, enz Ik ga ook bijna dagelijks op huisbezoek, en moet dus jaarlijks getest worden op tbc enz... Bibi: ja aanvankelijk zou ik wachten tot 12 weken, maar inmiddels had ik het mijn ene collega-vriendin verteld en de anderen zitten ook te gissen, ik zie dat ze me echt in de gaten houden, sinds ik zwanger ben zijn mij ogen ook getrokken, zie ik er moe uit, en is het net onder mijn ooglid donkerder van kleur. Als ik het rond 9weken vertel, kan ik ook mijn werkgever uitleggen waarom ik bepaalde huisbezoeken of mensen beter vermijd, en kan mijn collega dat overnemen. De arts heeft mij dat gisteren aangeraden en heeft mij aangeraden, mensen waarvan ik weet die agressief uit de hoek kunnen komen, te vermijden ( fysiek geweld). voor de rest, bij mij ook, ene dag gevoelige borsten, andere dag niets. anders tot nu toe nog geen specifieke symptomen. Dit wekend zal ik het een paar vrienden vertellen, we gaan in november op weekend, en nemen altijd een heleboel drank mee, dus ik zal zeggen voor 'ons' geen drank groetjes flyke