Dat is inderdaad fijne service KY. Kunnen ze ook niet ff bij mij langskomen? Al staat het op mijn lijstje voor als ik mij ga vervelen. Tot nu toe heb ik na een week verlof nog niets van het lijstje geschrapt. Die kleurtjes die je aangeeft zijn idd ook unikleurtjes. Heb er wel wat van, maar vaak zijn ze niet effen maar in combinatie met andere kleuren en/of plaatjes waardoor het niet meer uni is. (snap je nog wat ik bedoel?) @ Manuela, kan mij voorstellen dat je blij bent. Mannetje en ik hadden het er vanmorgen weer over. Ons lukt het maar niet om de knoop door te hakken. Vooral bij de meisjesnaam blijven we met meerdere opties dubben....
Ijs, ja heerlijk! Heb sinds een week van die perenwaterijsjes en aardbeienwaterijsjes in huis. En lekker dat ze zijn! Ga er zo ook maar eentje nemen geloof ik, lezen over ijs doet eten geloof ik, haha! Mn mannetje komt straks lekker op tijd naar huis, stelde hij gister voor om ergens in het dorp te gaan lunchen, gezellig! Fijn Manuela dat jullie nu dè naam hebben, ik moest toen ook wel even slikken hoor, vooral nadat ikd e proefdruk van ons geboortekaartje zag. Wauw! Op 1 mei krijg ik smiddags telefonisch een intake van de kraamzorg. Ben benieuwd. Net het bed afgehaald maar ik maak het samen met mn mannetje maar weer op, wat een klus is dat ben er deze keer maar niet eens aanbegonnen, we doen het samen wel, hihi... Ik heb een superactief kind in me geloof ik, elke keer als ik snachts ben wezen plassen merk ik dat er binnen in me ook eentje wakker is, zo ook sochtends en savonds wanneer manlief tegen de beeb "praat" en aan mn buik voelt. Na het eten is het minder want dan word mn maag een speeltje geloof ik... Dames, fijn weekend en veel plezier op koninginnedag!
Jeemig wat een geklets, ik hou het niet meer bij! Ehm, Manuela, kijk maar uit....ik heb op donderdag mijn vervanger ingewerkt, diezelfde nacht braken mijn vliezen, haha...zo van, nou, werk is overgedragen: WE KUNNEN! Wat een weertje hè, lekker om verlof te hebben nu! Die ijsjes werken verleidelijk, ik ga maar eens even naar de winkel, moet ook brood en suiker halen, daar kunnen best nog ijsjes bij Mirthe heeft de magische grens van 2 kilo gehaald, dus tja, haar vriendje Wiebe mag maandag, op exact 36 weken, naar huis, we gaan ervan uit dat Mirthe dan volgende week zondag ook wel naar huis mag, zou niet weten waarom niet, ze drinkt als een tierelier, heeft geen alarmen en is suuuper lief.... Oh, dat kan het wel eens zijn, ze willen haar gewoon houden! Naast haar ligt Mikail, met erg luidruchtige, wat oudere ouders die geen Nederlands praten en een duiveltje van een zoontje van een jaar of 3/4, jeemig. Die breken de hele tent af als ze er zijn....je ziet de verpleging ook scheve gezichten trekken als ze weer binnenkomen, haha.... Maar goed, Mirthe is straks dus wel wat lawaai gewend, dat scheelt... Zo, ladies, naar buiten allemaal! Voor de nog werkenden onder ons, succes vandaag! Maar, bijna lang weekend! Voor iedereen, pfff, als ik sommige kwaaltjes lees heb ik zoveel medelijden, zeker nu het zo warm is....ik leef met jullie mee hoor, echt waar! Dikke aanmoedigingszoen dus van mij....denk maar zo, de laatste loodjes wegen het zwaarst, maar gaan ook snel voorbij! De tijd lijkt af en toe te vliegen! Oh, en Bibi, de kleine maatjes zijn inderdaad veel in roze, blauw of creme....de kleurtjes zijn vaak van de hippe merken die ik persoonlijk veel te duur vind! Wat ik wel heb gedaan is wat effen broekjes, goedkoop, bij H&M en dan 1 of 2 van die hippe truitjes, dan kan ik combineren! En, hoezo niet zo vies in de eerste weken? Mirthe zat gisteren flink onder de derrie! Ik moet elke dag het pakje dat ze aan had meenemen voor de was, want ze liggen wel de hele dag in een bedje te ronken hoor! Haha......zet de wasmachine maar vast aan! x
Bibi, ik snap precies wat je bedoelt hoor! Vaak heb je inderdaad opdrukken die verwijzen naar een jongetje of meisje. Candijtje, gelijk heb je dat je je mannetje laat meehelpen met het bed. Dat soort taken kunnen zij ook prima doen! Ik heb trouwens de proefdruk van het geboortekaartje zónder naam gedaan, omdat ik bang was dat iemand het kaartje zou vinden... Lijkt me wel mooi om straks zo'n kaartje in handen te hebben... Judith, Mirthe mag gewoon naar huis volgende week! Ik voel het aan mijn water! Oh wat zou ik mijn wondertje graag in mijn armen willen houden. Zelfs Jop begint er nu ook over. Dan zegt ie "ik wou gewoon dat ze er al was", zo lief! Maar het wachten duurt lang hoor. Ik zou er niet aan moeten denken om mijn kindje achter te moeten laten in het ZH, maar als ik jou verhalen lees, dat je meissie het zó goed doet, dan lijkt nu nog maar een weekje wachten wel een luxe. Maar ik weet ook wel dat een week ook ontzettend lang kan duren als je ergens naar verlangd... Pfff, ik ben het gewoon een beetje zat af en toe. Gewoon te nieuwsgierig... Jop heeft zojuist het bed omhoog gezet en de vluchttas grootendeels klaar gezet. Dan is dat ook weer klaar. En er zit hier zo'n klein zwart-wit-spring-spinnetje, ieuw ieuw ieuw. Jop heeft hem geprobeert te frituren met de electronische vliegenmepper, maar hij springt steeds weg (zou ik ook doen!). Hij loopt hier nog ergens over de grond, dus ik zit met mijn voeten omhoog!
Hoi meiden, Hier was ik weer is. Misschien hebben jullie het al gelezen maar vertel het hier toch ook even. Had gisteren m'n echo.. ging volle moed er heen. Nou ik liggen... echo... ik en me ma zagen klein vruchtzakje. Hij zei: ik kan niet vertellen hoe ver je bent en ook niet of je wel zwanger bent Ik helemaal stil. Verteld over dat ik telkens getest had. En dat ie toch echt positief aan gaf. Nou dat kon van een eisprong zijn dat ie positief aan gaf. Ja geloof je het zelf! Ik dus niet... Naja moest maar bloed gaan prikken. Zo gezegd zo gedaan... en dan zou ik de uitslag vandaag krijgen tussen 12 en 1. Om kwart voor 12 belde hij al. Vond beetje raar zo vroeg... Ik had heel veel HCG in me bloed maar moet morgen bloed gaan prikken dus vroeg waarom? Ja omdat ik bang ben dat het buiten de baarmoeder zit Ook krijg je een echo dus wil je om 10 uur morgen op de verloskamer zien. Ik ben me echt rot geschrokken... en hoop het gewoon niet zo is.
Oh Moon, wat vreselijk! Ik hoop echt dat hij er gewoon naast zat en dat je gewoon "normaal" zwanger bent... Dat paasei was er toch niet voor niets? Daar moest een reden voor zijn... Ik duim voor je en we horen het morgen, toch?
Ik hoop het ook Ky. Ben echt helemaal onderste boven. Ik was net de winkel uit toen ie belde en liep naar de auto. Tranen liepen over m'n wangen. Ja hoop wel dat ik morgen goed nieuws heb. Als het wel zo is denk ik dat ze het gaan weg halen.
Viona; fijn dat alles weer goed was bij de vk! En gefeliciteerd met de erkenning. Hebben jullie ook gekozen voor de achternaam van je vriend of krijgt de kleine jouw achternaam? Brussie; wat heerlijk dat je verlof hebt! Zal wel een drukke bedoening zijn als je nog een kleintje hebt rondhobbelen dus probeer zoveel mogelijk te rusten hoor. Anja; wat apart om zo achter de koninklijke familie te lopen! Wij hebben vandaag al een oranje tompouche gegeten ter ere van de verjaardag van Wim-Lex Suske; ik doe mijn best Enne practice what you preach he... jij moet het ook rustig aan doen! Ik hoop dat volgende week met de echo gewoon alles goed is. Bibi; veel kleertjes zijn idd erg geslacht gebonden. Maar ik ben het even vergeten, wilden jullie het niet weten, of liet jullie kleine gewoon niks zien? Ky; hihi jij hebt idd mazzel dat je nu pas voor het eerst je bed uitmoet om te plassen! Om 4 uur ben ik er al minimaal 2 keer uitgeweest En wat heerlijk dat jullie tuintje zo wordt verzorgd. Kunnen ze bij mij niet ook even langskomen Er is inderdaad een last van mijn schouders gevallen.. ben ook zo blij met de naam na al die maanden twijfelen! En jij met je klein zwart-wit-spring-spinnetje haha dat wordt nog wat Candijtje; hihi jij bent aan dezelfde ijsjes verslaafd als ik zo te lezen! Wat apart dat jij een telefonische intake krijgt... het is toch je eerste kindje? Ik dacht dat ze dan sowieso langskwamen. Enne laat je mannetje idd maar lekker het bed verschonen hoor! Judy; haha dat is wel apart zeg! Maar ik heb haar een paar donderdagen ingewerkt. Ik heb alleen nog niet het idee dat het werk is overgedragen want volgende week moet ik nog werken en die week erna begint zij pas echt. Wat super dat Mirthe weer een mijlpaal heeft gehaald! Die kleine doet het echt fantastisch. Hopelijk krijg je een prachtig moederdag cadeau, je kindje lekker thuis. Ik vind het trouwens super dat je nog zo lekker actief meekletst hier! Moon... Nu moet het gewoon goed zijn hoor! Ik ga heel erg hard voor je duimen en hoop zo dat je morgen goed nieuws te horen krijgt. Pfff, ik heb geen puf meer om te werken. En ik hoef maar tot 16.00 uur
@ Candijtje, hoe was de lunch met je mannetje? Je zal vast lekker genoten hebben. En bed opmaken vind ik nu ook lastiger hoor. Wij doen het nu ook samen. @ Judy, jippie weer een mijlpaal bereikt. 2kilo! Ik heb gisteren ook twee effen broekjes bij de C&A gehaald met 40% korting. Nu nog die leuke shirtjes. @ Ky, met je voeten omhoog zitten is in ieder geval goed tegen dikke voeten ivm vocht hihi. maar nu al bang voor zo'n klein spinnetje? dat wordt wat straks in Suriname @ Moon, ach meissie toch. Slik. het is je ook echt niet gegund he? Ik hoop echt dat het IN de baarmoeder zit en niet erbuiten. *duim* duim* @ Manuela, kom op meis! nog eventjes.... bijna lang weekend en daarna bijna verlof! Het is bij ons niet zo dat de kleine niks liet zien, wij (vooral hubbie) wil het als verrassing houden. mmmm lekker trouwens oranje tompoucen, krijg er gelijk trek in. Heb ze alleen niet in huis. Wel die perenijsjes waar we het steeds over hebben. Ga er denk ik lekker eentje nemen hihi. Mijn schoonzusje komt nu even langs. Gaan we lekker in de tuin een spelletje doen en ff bijkletsen. Gezellig! Tot later weer. XX
He, Moon, ik hoop toch echt dat het geen buitenbaarmoederlijke zwangerschap is. ik zal voor je duimen morgen, sterkte! [-o< Allemaal werken we nu nu naar het eind toen, he! Ook voor jou, Judy, hopen we dat het eind van het ziekenhuis in zicht is! Aambei is wat weggetrokken. Dat rotding komt denk ik ook door het warme weer: dat is niet bij te drinken en dan krijg ik meer obstipatie Heb alle weekendboodschappen gedaan, alleen nog melk halen. Ik zag dat de Albert Hein maandagochtend toch gewoon open is bij ons, dat kan makkelijk zijn. Wat gaan jullie met Koninginnedag doen? Ik heb nog niks gepland. Misschien wat kinderspeelgoed op een rommelmarktje zoeken. Alhoewel ik het idee heb, dat ik nu al meer speeldingetjes voor de kleine heb dan de halve wereldbevolking ooit zal hebben...
Hallo lieve juni mama`s, Ik ben jullie echt niet vergeten, ik lees elke dag trouw mee maar jullie gaan zo ontzettend snel met schrijven! Lieve Moon, ik hoop dat het nu deze keer een keer goed mag gaan, ik ga echt heel erg hard voor je duimen en ik hoop dat je snel duidelijkheid krijgt! Veel succes! Judy, ik hoop dat jullie Mirthe snel naar huis kunnen halen, dan kun je haar de hele dag lekker knuffelen! Ky, ik las dat Job al het bed omhoog heeft gezet, is dit niet een beetje vroeg of moet het al zo vroeg? Manuela, nog maar 16 uur werken, heerlijk, kun je straks weer helemaal bijkomen en opladen voor de beeb. Viona, gefeliciteerd met de erkenning van jullie beeb, ook weer geregeld, een lekker gevoel toch? Ik zie dat al veel van jullie lekker verlof hebben, ik moet nu nog 5 dagen werken en dan heb ik ook verlof! Het voelt voor mij wel een beetje dubbel want ik zal mijn collega`s en bewoners best wel missen (dan ga ik maar regelmatig een bakkie doen). Verder gaat het met mij goed, ik ben vandaag voor controle geweest en alles was helemaal goed. Meiden, het gaat allemaal zo ongelofelijk snel, nog maar een paar weken en dan hebben we allemaal een klein ukkie thuis! Enne mag ik er misschien ook bij op de lijst? 17 juni uitgerekend, geslacht onbekend, 6 mei verlof, graag thuis bevallen, plus 10 kg, ik wil graag borstvoeding geven. (ik weet niet hoe ik het erin moet krijgen ). Kus Senna
01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof,hoofdligging,gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging, 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-07 1e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27), J 09-06-07 1e kindje bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember(29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Brussie (33) M 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 15.Cimbomlu (37) ? 12-06-071e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 16. Monique (30), ?, 13-06-2007, 2e kindje, verlof na 25 april, gew. onbekend, bijz = thuis 17. Nachtvlinder (22)J14-06-20071e kindje verlof n.v.t.gew. + 4.7 kilohoofdligging, ligt al in de bekken. bijz = ziekenhuisbevalling 18. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei, gew + 20 kg, bijz = thuis proberen te bevallen, wil BV geven 19. Bloem79 (27)J16-06-20071e kindje,officieel verlof 06-05-2007, laatste werkdag 26 april, gew +6 kg, thuisbevalling. 20. Laila (31) M,17-06-07 2e kindje, verlof na 2 mei, medische ziekenhuisbevalling 21. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007, gew + 10 kg, bijz = medische ziekenhuisbevalling 22. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 23. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 24. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007, 1e kindje , 8 mei verlof, gew. +8 kilo, thuis bevallen 25. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof gewicht=? bijz= ziekenhuis bevalling 26. Cindy (31), ?, 20-06-2007, 1e kindje, 10-05-07 verlof,gew + 12 kg, hopelijk thuisbevallen 27. Chaya(35)J J20-06-20073e en 4e kindje gew +12kilo bijz=ziekenhuis bevalling 28. Anja (37) J 28-06-07 3e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 8 x meisjes 8 x jongens 13 x verrassing Bevallen 01. Judy77 (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr bijz: we streven naar thuiskomst voor moederdag!! En dat gaat lukken!geeft borstvoeding
Aaaijjneee, Moon, dat meen je niet, het is niet waar hoor, die man ziet het gewoon niet goed, omdat het een mega klein vruchtje is.... 4 weken en 6 dagen, misschien ben je stiekem pas 3 weken en 6 dagen en is het nog niet goed te zien... Nee, kan het niet geloven, ga de hele middag, avond, nacht en morgen aan je denken, dit MOET gewoon goed gaan, je eigen eitje, je eigen kindje, gedver, de tranen staan in mijn ogen..... Sterkte en succes morgen! Dikke kus, Juud
Cimbomlu, gelukkig is ie weer een beetje weg getrokken. Ik merk ook dat met dit warme weer de ontlasting wat moeizaam verloopt, maar gelukkig voor mij (nog) geen aambei. Met koninginnedag weet ik nog niet wat ik ga doen. Ik wacht eerst af hoe ik me voel. Op zich lijkt het me leuk om de stad in te gaan, maar ik vraag me af hoe lang ik het trek in de drukte... We zien wel. Senna, het bed hoeft nog niet omhoog. Het moet voor de 37e week omhoog, maar het in en uitstappen verging mij vrij moeilijk. Nu rol ik heel gemakkelijk in en uit bed . Oja, wij hebben bierkratjes onder het ebd gezet. Klossen kun je pas vanaf 36 weken bij de thuiszorgwinkel halen. Moon, ik hoop echt voor je dat ze het niet weg hoeven te halen [-o< Ik duim voor je meid! Zo, wij gaan zo effe uit eten. Nu had ik een witte broek in mijn kast uit mijn "dikke" periode en ik dacht echt van die pas ik wel. Toen was ik namelijk ook 72 kilo. Maar toch krijg ik m echt niet dicht! Dus ik heb voor de verandering maar eens die roze buikband (van VSM) onder mijn bloesje aangedaan en het staat niet eens zo gek. Ik hoop alleen niet dat ie omhoog kruipt, want dan ziet iederen dat ik mijn gulp naar binnen heb gevouwen... Jullie allemaal een héél fijn weekend toegewenst! Geniet ervan en maak gebruik van de rust!
Ik heb effe zitten tellen en ik kom op de lijst die we gemaakt hebben op 8 meisjes, 7 jongens en 13 verassingen. En dat is exclusief Mirthe. Nu staan er onder de lijst 8 jongens. Soms ben ik een beetje scheel, maar wie verwacht het 8e jongetje? Of moeten dat er 7 zijn? Dat zou leuk zijn, want dan is het 7 om 7, hihi.
Goede avond meiden! **Manuela..De kleine krijgt de achternaam van mijn vriend. Haar tweede naam wordt dezelfde als die van mij, mijn moeder en mijn oma. Toch een beetje van allebei **Moon..Ik ga ook constant voor je duimen! Dit mag gewoon niet. Hoop zo voor je dat het gewoon in je baarmoeder zit! Knuffffffff! Hebben vandaag mijn auto weggebracht want waarschijnlijk is mijn dynamo stuk. Hoop dat ik 'm snel weer kan ophalen. Zijn daarna naar Willemstad geweest, even lekker gegeten en gedronken. En lekker schepijs gegeten Hmmmmmmmmm.. Morgen gaan we een beetje winkelen in de stad en ook even langs Burgerhout..hihi ben verslaaft aan babywinkels Zondag gaan we lekker bbq-en bij mijn broer en schoonzus..Hmmmm is alweer een jaartje geleden 8) Met koninginnendag gaan we waarschijnlijk naar de drukte in de stad..hoop maar dat ik het een beetje uithoud Fijn weekend allemaal! Kussss..
Meiden vandaag een drukke dag gehad, dus zit net 8ter de pc! lees dalijk wel ff terug! wat mijn oog als eerste zag... MOON godverdomme het moet .! het kan niet anders dan dat hij het verkeerd heeft gezien! ik ga ontzettend voor je duimen! zal mijn kaarsje weer branden! godver de tranen biggelen alweer oevr mijn wangen, wanneer houdt het op? Leven is niet eerlijk ingedeeld! dikke kus en dikke mega digi hug van mij
Ik hoop het ook meiden. Als het wel zo is dan hoop ik dat ik niet geopereerd hoef te worden. Het is dan nl bij m'n rechter eierstok en dat is de enige die het doet
01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof,hoofdligging,gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging, 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-07 1e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27), J 09-06-07 1e kindje bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember(29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 15.Cimbomlu (37) ? 12-06-071e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 16. Monique (30), ?, 13-06-2007, 2e kindje, verlof na 25 april, gew. onbekend, bijz = thuis 17. Nachtvlinder (22)J14-06-20071e kindje verlof n.v.t.gew. + 4.7 kilohoofdligging, ligt al in de bekken. bijz = ziekenhuisbevalling 18. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei, gew + 20 kg, bijz = thuis proberen te bevallen, wil BV geven 19. Bloem79 (27)J16-06-20071e kindje,officieel verlof 06-05-2007, laatste werkdag 26 april, gew +6 kg, thuisbevalling. 20. Laila (31) M,17-06-07 2e kindje, verlof na 2 mei, medische ziekenhuisbevalling 21. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007, gew + 10 kg, bijz = medische ziekenhuisbevalling 22. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 23. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 24. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007, 1e kindje , 8 mei verlof, gew. +8 kilo, thuis bevallen 25. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof gewicht=? bijz= ziekenhuis bevalling 26. Cindy (31), ?, 20-06-2007, 1e kindje, 10-05-07 verlof,gew + 12 kg, hopelijk thuisbevallen 27. Chaya(35)J J20-06-20073e en 4e kindje gew +12kilo bijz=ziekenhuis bevalling 28. Anja (37) J 28-06-07 3e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 8 x meisjes 8 x jongens 13 x verrassing Bevallen 01. Judy77 (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr bijz: we streven naar thuiskomst voor moederdag!! En dat gaat lukken!geeft borstvoeding @ Ky, heb je er rekening mee gehouden dat Chaya 2 jongetjes krijgt? Ik kom dan echt op 8 jongetjes en 8 meisjes (met Mirthe erbij 9) @ Viona, drukke planning. Wel erg gezellig allemaal.