Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    @Moon,ik hoop en duim echt voor je,misschien ziet die dokter wel verkeerd,ik hoop echt voor je.....we hebben een kerstgeschenk van jou nodig...dus laten we allemaal hard duimen voor Moon tot onze vingers er afbreken...hahah
    @Judy,juhuuuuu onze kleine Mirthe is aan beter hand toe,wat ben ik toch blij voor jullie.....Ik wist het dat ze een vechtertje is..
    Hopelijk is ze volgende weekend al bij jullie thuis,dan kunnen jullie lekker knuffelen en haar vasthouden en haar horen andemen....ooo het is schitterend...
    Ik kan niet meer wachten tot mijn kleine geboren is,wil haar echt zien,voelen en vasthouden...
    Meisjes beelden jullie in,zo´n klein warme mensje in jullie armen,die zo wat heel voorzichtig beweegt,even oogjes opent en naar jullie kijkt en echt jullie hard nodig heeft,is het niet prachtig?
    Ooooooooooooooooo kan echt niet meer wachten en mijn man die wordt ook ongeduldig...

In verband met mijn pijn van gisteren,IK HEB DIE NOG STEEDS,HELE NACHT EN NU HELE DAG! Was even gaan winkelen en op de weg terug stopte ik en schrok me dood,het was ondragelijk,ik dacht zo van:"Oke,het is te warm buiten en je bent moe,je gaat nog niet bevallen en misschien hebben de meisjes van de forum wel gelijk dat het indaalingsween zijn,dus calm down"En daarna kwam het nog heviger terug en daarna dacht ik:" Oke,ik denk dat ik mijn man moet bellen..." En omdat het ook zo warm buiten is en ik was in directe zon voelde het beneden heel vochtig aan en ik dacht :" Sh´´t is het vruchtwater of gewoon zweet"?(sorry voor details) dus ik ben nu wel veilig thuis geraakt en geniet van mijn voedingskussen...

@Ky,btw ik voel het idd aankomen dat we naar Jordanie gaan verhuizen,mijn ouders weten nog totaal niks,mijn ma belde me op en die zei zo:" De 1ste august gaan we naar andere huis verhuizen en er zijn zo wat spullen die we niet nodig hebben,bv: jou kamer,kasten,boekenkasten,tapijten....neem die maar dan hoef je ze later niet kopen....´" en ik dacht zo in mijn hoofd:" Ik denk het niet of we iets hier gaan ooit kopen als mijn man geen bed voor zijn dochter niet wilt kopen dus we zullen zeker geen meubels voor ons zelf gaan kopen" het was even slikken,het was een grote brok in mijn keel....
    Ik hoop dat je toch daar in Surinamie leuk gaat vinden en zicht eenzaam gaat voelen...maar je kunt toch elk moment op bezoek komen of terug komen...
    Mijn man zei als ik daar niet leuk vind dan komen we hier terug...dus het is nooit te laat en er is altijd iets....ik zeg er zijn geen problemen,er zijn situaties,en in elke situatie heb je oplossing...mijn zwangerschapsfilosofie....
    Van de morgen met mijn man gesproken over bedje voor de kleintje....ik begon er zo :" Kan ik je iets vragen? Maar beloof dat je niet boos gaat worden,aub?"
    Die zei zo:" Ja vraagt het maar,maar ik beloof je niets" en ik dan zo:" Maar beloof me toch,want je gaat toch niet boos worden om wat ik je wil vragen!" En dan beloofde die me, en ik zei zo van :" Heb je wel al eens nagedacht waar onze kleine gaat slapen?" En die antwoordt zo:" Je wilt toch geen bed kopen?" Ik zei zo:" Ik vrees van wel,waar moet ze anders slapen? In de emmer,of in de keuken in de gootsteen....."(dat was een kwade grap van me om die gevoelige snaar te raken) en dan zei zo:" Ach ,ja ik ben het vergeten,we hebben laatste keer met jouw vrienden daarover gehad,ze vinden een badje onnodig en gewone emmer is oke,en geen luiertafel om kind te verschonen en ja,waarom ook een baddoek voor haar kopen,we gaan haar in de keuken in de gootsteen wassen en op de gasfornuis op kleine vuur afdrogen,zodat ze een mooi bruine kleur en lekkere korst krijgt,zoals een kip....sorry sorry ik ben het vergeten" En dan die zei zo heel gekwetst:"Stop,hou op met zulke dingen te zeggen,het is niet grappig..."Ik zei ´zo:" Maar dat was toch een goede idee van jou vrienden laaste keer,dat heks heeft wel ervaring met haar 4 spruiten" En die stond op en liep weg naar de keuken...
    Ik zei zo:" Ik denk niet dat je beseft wat een kind allemaal nodig heeft,heb je wel eens al nagedacht waar ze gaat slapen,zelfs je tijdens oorlog in jou land had een wieg...en jou dochter kan geen bed hebben in het land waar geen oorlog is"?
    En die was zo wat aan het zwijgen en met pc bezig...en dan zegt die tegen me:" Oke,oke,ik koop je wel een bed,geen zorgen maken aub" en ik zei zo van:" En waar zullen we haar kleertje leggen"? Onze kast is te klein voor ons twee en ik ga haar kleren niet in de zakken stekken ergens in het hoekske van het woonkamer"?! En dan was er stilte....
    En ik was zo blij maar nu zit ik te denken waar gaat die bed staan en waar zullen we haar kleertje leggen?
    En badje gaan we ook kopen...maar ik was naar wc gegaan...en men zegt dat je altijd leuke ideetjes krijgt als je lang op de wc pot zit...dus ik zie daar zo mijn wasmachine staan en ik denk zo:" Hier kan ik een badje plaatsen om haar te wassen het is evenhoog als commode en na het wassen kan mijn man daar een aankleedkussen plaatsen....onze badkamer is groot dus is het leuk,op de muur kan hij allerlei rekjes ophangen voor badspullen en cremes enz..."
    Dus al een probleempje opgelost...
    Nu maar een bad en aankleedkussen kopen.....
    Ik was vandaag gaan zien wat het allemaal kost....en heb voor me en kleintje borstvoedigkussen gekocht,voor haar wattenstaafjes,babyolie van nivea,sokjes en broekkousen(allemaal met korting,goede kwaliteit maar omdat het niet de seizoen is kocht ik sokjes die 6€ kostten ,kocht ik voor 1€,en broekkousen voor 2€ en normale prijs is 5€)leuk niet? Heb een voedigsfles gekocht,van nuby,maar dat is voor later,ik vond het gewoon leuk,het is zo anti-lek fles..voor kindjes die al zelf kunnen drinken...maar heel leuk...
    En ja,meisjes een afrader.Ik heb zo wat problemen met mijn borsten vind ze lelijk en niet standaard gevormd,baah wat haat ik toch mijn bosten,als je ze borsten mag noemen..dus ik zit zo wat met een probleem,ik wil dolgraag borstvoeding geven maar omdat mijn borsten niet zoals normale borsten zijn ,heb ik schrik dat het niet gaat lukken....en ja die zijn klein dan ook....heb ik borstvoedingschelpen gezien en ik dacht zo van:" Hey,misschien kan ik er wel iets meedoen en ik heb zo wat erover gelezen op de verpakking en ja vond wel overtuigend....en heb dus die wel gekocht voor 7,99€,kom zo thuis en probeer ze en vind ze totaal carbage...totaal onnodig dus ben wat beetje boos op me zelf.....
    Maar eigelijk heb ik ze nu aan en je kunt zien dat ze echt jou tepel naar buiten duwen en mijn " voormelk of colostrum" komt uit,ze zeiden dat het helpt om borst een mooi vorm te geven en tepel voor te bereiden voor de voeding en voorcomp melkklierenverstopping,pijnlijke tepels en opzwellen van borsten ect....ik voel ze wel klein beetje zitten maar als ik zo mijn borsten bekijk heb ik dan een mooi gevormde tepel maar als die schelp weg is dan is die tepel ook verdwenen...dus pech voor me...
    Ooooch wat heb ik toch terug veel getypt...
    Sorry.....
    @Allemaal sorry dat niet persoonlijk reageer,maar die pijn in mijn bekken laat het echt niet toe...

Kusjes kusjes

Siken

2. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Bibi, na al die verhalen bijlezen waarin echt vaak ijs werd genoemd kon ik gewoon niet meer wachten. Ik ben gewoonweg gek op ijs, dat lust ik elk moment van de dag wel. Erg vervelend dat je nog even moet shoppen voor de kleine maatjes! Denk er wel aan dat je wel bij elk broekje in ieder geval 1 shirtje hebt! En van 56 kun je best wat meer halen dan de voorgestelde (door de babyuitzetlijsten) 3 setjes hoor. Som spugen en kwijlen en poepen ze zoveel dat je wel drie keer per dag schone kleren aan moet doen, ben je er snel door! Ik kan ook best nog wel een paar weekjes wachten voor het geslacht. Dat zou ik helemaal niet erg vinden, het maakt ons ook helemaal niks uit. Maar toch ben ik nieuwsgierig, 40 weken nieuwsgierig zijn is dan best lang.

Manuela, goed zo de naam. Dat is toch een van de belangrijkste dingen. Dat lucht idd op!

Ky, ik had maar 2 vragen, hoe groot en ingedaald. En ik heb ze ook beide gesteld, maar het leek wel alsof ze helemaal geen zin meer had om te kijken, na haar besluit. Hartje was goed dus nu kan de gyn het lekker gaan uitzoeken. Ze wilde mij geen onnodig pijn doen door de indaling te controleren. Daar had de vorige geen moeite mee trouwens. Had een beetje raar gevoel erbij. Ik voel mij verder ook goed hoor, alleen van die vervelende steken en harde buiken, maar voor de rest goed.

Bibi, dat dubben hadden wij de vorige keer over de jongensnaam en toen was het ook nog een jongen. Dus.....

Simone, ik duim voor je. Het zal toch niet he. Ik hoop dat je morgen goed nieuws krijgt. Sterkte meid.

Manuela, ehhhh.. je hebt gelijk. Maar ik ben ook wel eens erg eigenwijs. Dan doen we het gewoon allemaal rustig aan afgesproken?

Fijne avond allemaal.

Knuffels Monique, die niks meer gaat doen vanavond

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    bibi; hoe was je perenijsje? ;) En was het gezellig met je schoonzusje?

cimbomlu; fijn dat die aambei weer aan het wegtrekken is... hopelijk laat hij zich niet meer zien! Bij ons is de AH ook de hele dag geopend maandag. Ik ga denk ik lekker niksen, genieten van het lange weekend. Ik trek het nu echt niet om met die drukte de stad in te gaan, dan ben ik liever lekker thuis hihi hoezo huismus!

Senna; leuk dat je weer even komt kletsen hier! Wij vergeten jou ook niet hoor ;) Fijn dat alles weer goed was! Enne ik moest tot 16.00 uur (oftewel tot 4 uur werken) volgende week ook nog 4 dagen tot 4 uur en dan heb ik echt verlof! Ik zie dat bibi je al op de lijst erbij heeft gezet, dus dat is ook weer opgelost.

Ky; hopelijk heb je heerlijk gegeten! En wat maakt het uit als mensen zien dat je je gulp naar binnen hebt gevouwen... leuk en aardig om allemaal nieuwe kleren te kopen tijdens je zwangerschap, maar het kost allemaal giga veel geld dus ik snap best dat je het zo oplost.

Viona; leuk hoor, dan is het dus ook qua naam eerlijk verdeeld ;) Hopelijk heb je idd je auto snel terug. Ik kan ook echt niet meer zonder mijn trouwe koekblikje! Wij gaan morgen ook lekker babyshoppen. We moeten nog een maxi cosi, easy base, babyfoon en wat kleine spulletjes hebben dus lekker op tijd naar de baby dump! Ik heb er zo'n zin in :D

Siken; jeetje zeg wat zal dat schrikken geweest zijn! Gelukkig is er niks aan de hand en ben je weer veilig thuis.
    Gelukkig draait je man/vriend wel een beetje bij wat betreft de spulletjes... want je hebt echt een hoop nodig hoor! Ik moet zeggen dat ik het erg vreemd vind dat hij er zo over denkt...
    Mag ik trouwens vragen wat je bedoelt met dat je borsten niet normaal zijn en dat je bang bent daardoor geen borstvoeding te kunnen geven?

Nou meiden, geniet lekker van het lange weekend, de zon en de oranje tompouchen ;)

Dikke knuff
    Manuela

4. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Suske, ik heb 2 megadozen ijs gekocht: cornetto's en sinassplitten. Baby moet maar wennen aan ijs, hoor...!
    @Siken, ook voor jezelf opkomen hoor. Jij wordt mama en dat is iets heel moois. Wel tactisch blijven, want het blijven mannen, en die komen van Mars, en wij van Venus! Hoe je borsten eruit zien, of welke maat ze hebben, maakt niks uit voor borstvoeding.
    @Manuela, niet teveel toumpoucen eten hoor (hoor mij, ik vertel net hoeveel dozen ijs ik heb gekocht)!;)
    Pas nu vind ik het een aangename temperatuur buiten, heb echt lopen zweten vandaag! Als dit zo doorzet, belooft het nog wat voor de zomer, pfoe!
    Ik heb vandaag geluncht met een goede vriend. Vertelde hem dat de baby in stuit ligt. "Ah" zei hij " die is dus net zo eigenwijs als z'n moeder !" :)

5. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Ik kom me ook weer ff melden.
    Ik lees ook dagelijks mee , maar vaak heb ik al pijn in mijn bekken voor ik helemaal heb bijgelezen en dan heb ik geen vut maar om te reageren :(

Wil nu toch minstens even Moon een hart onder de riem steken.....
    Heeeeeeel veel suc6 morgen en ik hoop echt op het beste,..... weet niet veel meer te zeggen nu, ben er helemaal door van me aprepo.

Siken... gelukkig dat alles nu weer rustig is en je gewoon veilig en rustig ben thuis gekomen, denk je wat meer aan jezelf!

Ky..... is je spinnetje al terecht? ;) Ik ben ook zo hoor, ik zou ook mijn voeten hooghouden, hahahaha

Hier is verder alles nog steeds het zelfde, ben lekker aan de pillen en doe het zo rustig mogelijk.
    vandaag ook alles overgedragen aan mijn invalster dus ben nu lekker vrij..........
    Toch wel uitgekeken naar mijn verlof.
    Officieel heb ik pas 7 mei verlof, maar door deze tulpvakantie heb ik dus een weekje eerder verlof..... :D

Heb ook mijn kraampakket gekregen gisteren, viel me best tegen.
    heb voorgaande jaren bij Agis gezeten en dat was wel wat.
    Nu bij ohra vond ik het 3x niks :(

Zat er net aan te denken mijn vluchttas eens in te pakken , just in case, maar ik heb vandaag ookal mijn videocamara terug gevraagt aan mijn zusje..... en nu durf ik niet mijn tas in te pakken ben bang dat ik "doom" op me afroep.
    Zal je namelijk net zien dat ik alles klaar zet dat het gaat rommelen.... raar he, ik weet het , ben ook zo nu en dan een rare... :)

Nou ga nu ff lekker met mijn zoon op bed een filmpje kijken, kleine meid slaapt al en manlief is nhaar een pokeravond, dus ff lekker knuffelen met zijn 2e :)

Fijne avond !

6. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Administratief medewerkster
    Amersfoort
    Moon... meen je niet joh! Ik duim voor je!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Helaas wel... ik ben echt angstig joh...
    Ik hoop dat die drol gewoon alles fout heeft *zucht*

8. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Ik kan me voorstellen dat je bang bent ja.. LAAT DIE DROL INDERDAAD ALLES FOUT HEBBEN! Laat Moon nou gewoon een keer geluk hebben....

Meis ik duim echt voor je!

9. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Moon, ook hier draaien de duimen overuren. Wat een kl*tenieuws!

Judy, ik hoop dat Mirthe volgende week ook naar huis mag! Kunnen jullie lekker de hele dag van haar genieten. :D

KY, wachten duurt lang he. Van mij mag ze ook komen! Ziet het er een beetje uit, het bed op kratjes? ;)

Cimbomlu, fijn dat je aambei minder is. ’s Ochtends beginnen met een glas lauw water werkt goed! Wij gaan niks bijzonders doen met Koninginnedag. M’n man moet volgens mij ook werken ook.

Senna, fijn dat het goed gaat!

Viona, allemaal leuke dingen! Veel plezier!

Siken, fijn dat jullie toch een bedje en badje nemen, heb je toch wel nodig hoor. En rustig aan doen hoor!

Remember, lekker hoor, dat je verlof begonnen is! En je vluchttas kan je best al klaar zetten! Ik ga het volgende week ook alvast maar doen!

Vandaag druk bezig geweest in de slaapkamer. De kledingkast uitgemest. Pfff, wat een werk zeg! Het is nu nog een grotere rommel, maar dat is altijd als ik opruim. :rolleyes: :)
    De laatste dagen heb ik bijna geen last van m’n bekken. Echt zo fijn! Ik hoop dat het zo blijft! De warmte is goed uit te houden. Lekker windje, heerlijk! M’n voeten worden wel wat dikker… Verder alles goed hier!

10. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik ook [-o< O:) [-o<

11. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Ik ga naar bed en proberen te slapen.
    Moet van8 eerst ook nog werken.
    Mannetje is op de bank in slaap gevallen dus die moet ik ook nog even naar boven krijgen.
    Tot later!
    Hopelijk met goed nieuws.

12. brussie

brussie Fanatiek lid

22 nov 2006
    1.927
    0
    0
    Amersfoort
    Probeer idd maar wat te slapen! Laat je zo snel mogelijk wat van je horen?

Sterkte!

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Shelde, op mijn to do lijstje staat ook het opruimen van mijn kledingkast. Heb mij er nog niet toe kunnen zetten. Misschien morgen?
    Goed voorbeeld doet goed volgen toch? Leker dat je minder last hebt van je bekken 8)

@ Remember, wat fijn dat je nu niet meer hoeft te werken. Kan je eindelijk echt je rust pakken. Fijne knuffelavond.

@ Cimbomlu, als het straks een warme zomer wordt dan ben je in ieder geval je zware buik kwijt en kan je lekker genieten van je kleine. Maar ik denk dat we na zo'n lange periode warmte nog wel een paar weken regen gaan krijgen (in juni ofzo)

@ Manuela, perenijsje was erg lekker, het was inderdaad gezellig met mijn schoonzusje. Lekker in de tuin Rummicub gespeeld en daarna heerlijk macaroni gegeten. Yummie!

@ Suske, dus volgens jouw theorie gaan we een meisje krijgen? Ben benieuwd of je gelijk gaat krijgen :)

@ Siken, wat heb je toch een lange verhalen meid. Maak je je niet te druk? Gelukkig krijg je in ieder geval je bedje en badje voor de kleine.

14. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik kan ook uuuren met haar in mijn armen zitten en kijken hoe ze ligt te slapen, echt het is zo heerlijk!

En daarom ga ik nu nog veel harder duimen voor Moon, meid, ik gun je ook zo graag zo'n kleintje! Rinke en Mirthe duimen ook voor je, reken maar! Succes morgen en probeer toch een beetje te slapen vannacht.....

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

hey meiden,

Ik sprak manuela gisteren en moet dus echt ff reageren!

Moon, ik schrok een beetje wat ze vertelde over jou. Ik zit hier mijn duimen kapot te draaien dat de dokter het verkeerd heeft gezien. dit moet gewoon goed gaan. Ik hoop het echt voor je meis! dikke knuffff.

ik heb weer niet zoveel gereageerd, onze poes is erg ziek. afgelopen dag naar de dierearts geweest. ze heeft suikerziekte en nu moeten we dr twee keer per dag injecteren met insuline. (zi topic in de lounge). Ik moet haar zo om 8uur weer prikken. heb mijn wekker moeten zetten ervoor. o zielig voor dat meissie.

met mij en beebje gaat het goed. we zijn samen de dagen aan het aftellen. We zijn wat babyuitzet betreft zo goed als compleet. en heb van de week twee pyjama's gehaald op de markt met knoopjes aan de voorkant (voor de borstvoeding)

iedereen fijne dagen, en geniet van het mooie weer! :)

16. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    Hi meiden,

Allereerst hoop ik dat Moon op dit moment goed nieuws te horen krijgt in het ziekenhuis! Ik duim echt voor jullie!

Hier gaat alles goed. Nog 1,5 week werken en dan met verlof.

Kraamzorg komt 11 mei kijken of ik alles in huis heb. Ben benieuwd....het meeste heb ik volgens mij wel.

Gisteren is mijn tweede neefje geboren! :p :p :p Hij heet Casper. De bevalling van mijn schoonzus is goed verlopen. Vandaag gelijk shoppen en dan vanmiddag hopelijk even langs (als ze er zin in hebben natuurlijk). Was echt helemaal emotioneel joh toen ik het hoorde.

Ik heb vrijdag 20 april weer een echo gehad en de uitslag van de baarmoedermond was goed, hij is nu 2 cm (hoort 4 tot 5 cm te zijn, maar was bij mij met de 20 weken echo maar 0,5 cm). Dus de gyn verwacht geen hele rare dingen meer. Het gewicht van de kleine werd geschat op 1750 gram (toch al bijna 2 kilo). Ook alle metingen kwamen overeen met de 31 weken van toen, dus dat is ook een fijne bevestiging.

Suske (moninque), wat grappig ik ben ook 11 september jarig! Is sinds 2001 wel een rare datum he? Ik krijg er vaak een opmerking over als het ter sprake komt.

Judy, fijn dat het zo goed gaat en hopelijk mag de kleine idd volgende week (of eerder natuurlijk) lekker met je mee naar huis.

Nou meiden die met verlof zijn, lekker genieten, uitrusten en kletsen hier op het forum. De andere meiden nog even de laatste werkloodjes en dan ook heerlijk genieten.

Liefs Cindy

17. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hallo lieve meiden,

.... Ik heb jullie toch verteld dat mijn zus al ongeveer twee jaar bezig is om zwanger te worden en laatst, als een wonder, tijdens het gesprek over kunstmatige inseminatie ineens zwanger bleek te zijn....
    Nou, slik, voel de tranen weer opkomen....
    Gisteren had ze haar eerste echo en toen bleek het kindje dood te zijn! Het had nu ongeveer 9 weken oud moeten zijn, maar bleek de grootte te hebben van een kindje van 6 weken. En het hartje klopte niet....
    Tja, wat een mooie dag had moeten worden, werd ineens een erge nachtmerrie.
    Haar mooie droom ineens weg....
    Oh, ik heb volgens mij nog nooit zo hard gehuild....
    Vind het zo vreselijk voor haar en had het haar zooooo gegund.....

Nu ik dit weer zo opschrijf, beetje wazig zicht door alle tranen, komt de werkelijkheid wederom weer hard aan! Oh, vind het zo erg.

Ik wilde er gisteren direct naartoe natuurlijk, maar dit werd me aan alle kanten afgeraden (ook door zuslief). Ik kon toch niets doen en er waren genoeg mensen om haar heen. Ik moest aan mezelf en mijn kleine denken....
    Ja, dat heb ik geweten. Jeetje, kreeg me toch ineens een harde buik (van alle stress). Ga er nu morgen naartoe....

Zo, zijn jullie weer op de hoogte van mijn verdriet van gisteren.
    Kom zo nog even terug. Ga even zuslief bellen!

Dikke kuzz

18. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Shanna, wat vreselijk sneu voor je zus. Het is voor iedereen moeilijk in zo'n situatie, maar zeker als je er erg veel moeite voor hebt moeten doen, zoals zij. En het is natuurlijk extra moeilijk dat haar zus (jij) wel een gezonde zwangerschap heeft.
    @Proficiat Cindy, met de geboorte van Casper! En fijn dat de echo goed was!
    @Angela, ik heb dat wel eens vaker gehoord, een poes met suikerziekte. Ja, dat is vervelend, dat je steeds een prik moet geven, maar het is letterlijk voor haar bestwil!

Baby is erg druk vanmorgen, ligt maar te bewegen. En nu ook nog eens flink de hik. Vlakbij in het flat ligt een andere baby te huilen, da's zeker om mij te laten wennen... :(
    Heb vanmorgen in alle vroegte nog wat koek en drank ingeslagen: broer met zijn gezin komen op Koninginnedag langs. Ze hebben nog wat babyspullen over, en die willen ze langsbrengen. 'k Ben benieuwd wat er allemaal bijzit. Het meeste hebben ze al eerder weggedaan (hun jongste is 3), dus ik was eigenlijk net iets te laat...;)

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Pfff Shanna, wat vreselijk! Na 2 jaar eindelijk in verwachting en dan dit. :(
    Heel veel sterkte voor haar gewenst!

Moon, weet jij al meer? Ik hoop zo dat je goed nieuws hebt!

20. Niet meer actief

Bibi, ik had er wel rekening mee gehouden dat Chaya 2 jongentjes krijgt en nu zie ik er inderdaad 8... Ik zal wel scheel gekeken hebben...

Siken, fijn dat het probleem van het badje en bedje nu is opgelost!

Monique, niet echt prettig dat die Vlos je niet echt "serieus" neemt. Tenminste, dat lijkt zo. Maar misschien was het ook onnodig om verder te kijken als de Gyn dat al gaat doen. En het hartje was goed en dat is volgens mij het belangrijkste. Die steken, komen die van het indalen? Die harde buiken hebben we volgens mij allemaal wel, tenminste, het liljkt alsof ik er een abonnement op heb. En het heeft bij mij niks te maken met te veel doen, want ik doe bijna niks op zo'n dag. Ik denk dat mijn buik gewoon lekker aan het "oefenen" is, hihi. Het allerbelangrijkste is dat jij je verder goed voelt, toch?

Remember lekker dat je ook verlof hebt! Vooral als je last hebt van je bekken. Bij mij werd de last een stuk minder toen ik stopte met werken. Nou ja, de last op zich niet, maar je kunt er beter mee om gaan. Geniet ervan! Oja ennu, Jop heeft gister de vluchttas klaargezet en ik ben nog steeds niet bevallen...

Deel Deze Pagina