Hier gaat het niet goed. We werden eerst naar huis gestuurd met mooi nieuws. En later gebeld dat het goed mis is. De HCG waarde was 2x zo hoog als donderdag en is het echt buiten de baarmoeder. Morgen wordt m'n eileider weg gehaald (rechts) dus onze kansen zullen een heeeeeeeeel stuk naar beneden gaan. Gisteren hebben we besloten de komende jaren het niet meer te proberen. Want dan zal het met IVF moeten waarschijnlijk. Dus dat proces zien we nu echt niet zitten. We gaan een puppy er bij nemen en lekker genieten van een onbezorgd leven. Liefs
Meisje denk je wel om jezelf? Ga je niet groot houden nu hoor, anders krijg je dat straks dubbel en dwars terug! Wat een kutnieuws zeg, ik snap er niets van, helemaal niets.....oneerlijk verdeeld toch in het leven..... Een hele dikke knuffel van mij x
Nou ja, wat ik voor Moon schreef kan ik hier ook neerzetten, nou zeg...waarom zoveel ellende? Het is toch oneerlijk allemaal? Zoveel verdriet voor je een kindje vast kunt houden, of misschien zelfs helemaal nooit, bah! Sommige mensen die kinderen hebben snap je gewoon niet, die brengen de kleine om ieder wissewasje naar de oppas (uit ervaring, de kleine is net weer opgehaald) omdat ze even naar een winkel moeten (neem je kind dan toch gezellig mee...)... Juist die mensen die je het zo gunt, daarbij is zoveel verdriet! Shanna, sterkte, voor jou en je zus....
@ judy Ik snap er ook niks van juud! Vind het ook vreselijk oneerlijk... Net of het voor ons niet weg gelegd is mama en papa te worden. Doet echt mega veel pijn en veel vertrouwen op/in god heb ik ook niet meer. Zie er mega tegen op.. kon kiezen morgen ochtend om 8 uur een infuus voor m''n diabetes of straks al.. maar wil toch wel even lekker thuis slapen. Ik durf nu niet eens meer zwanger te raken na al deze sh*t. Zal echt een hele poos over heen moeten gaan. Want dit is wel de druppel. Zo sterk ben ik ook weer niet na alles. Denk je onbezorgd zwanger deze x en krijg je dit.
Hai Meiden, weer effe mijn verhaal......... Vanmorgen weer bloedverlies en nu zoveel dat ik dacht toch de VK maar te bellen. Samen besloten om toch aan te kijken hoe het vandaag verder zou ontwikkelen. Ze denkt dat ik een hele gevoelige baarmoedermond heb. Helaas nog twee keer bloedverlies, maar nu veel minder en met veel slijm (sorry voor details). Vk gaf aan om desnoods langs te komen om het hartje te luisteren. Maar ik voel de baby goed en heb er wel vertrouwen in dat hij nog goed zit. Toch wordt ik wel onzeker van dit bloedverlies de hele tijd. Ik hoop maar dat de beeb nog heel lang blijft zitten! Over de harde buiken vertelde ze dat het echt normaal is en dat het soms ook kan dat de baby van binnenuit aan het trappen is (waardoor je in rust zomaar een harde buik kan krijgen). Oke ik hoop dat het weer normaal wordt allemaal en ga nu even jullie verhalen bijlezen!
Sandra, het ziet er helemaal niet gek uit, het bed op kratjes. Niet heb ik opeens veel meer ruimte onder het bed, maar ik rol er zo makkelijk in en uit! Ik moet alleen oppassen dat ik mijn tenen niet stoot als ik om het bed heen loop... En wat fijn dat je veel minder last hebt van je bekken! Angela, wat vervelend dat je kat ziek is. Twee maal per dag injecteren met insuline? Dat moet je ook maar net kunnen! Maar je buikje groeit lekker op je banner! Leuk gedaan. Cindy, ook fijn om te horen dat het met jou goed gaat. En gefeliciteerd met je neefje Casper! Hoe komt het dat je baarmoedermond zo kort was? In ieder geval prettig dat ie nu weer wat langer is. Shanna, wat vervelend van je zus! Oh wat lijkt het me moeilijk om daarmee om te gaan als je zelf hoogzwanger bent en alles goed gaat. Hopelijk dat jaloezie geen kloof tussen jullie gaat maken. Erg moeilijk hoor! Sterkte, ook voor je zus! Moon, wat een vreselijk nieuws! Dat kan niet! Oh wat verschrikkelijk zeg! Ik huil hier met je mee! Heel erg veel sterkte toegewenst morgen en heel erg veel beterschap! Ik weet niet wat ik moet zeggen...
@ moon, wat vreselijk zeg, heel veel sterkte! @ shanna, wat erg voor je zus, eindelijk zwanger en dan dit rotnieuws. Jullie ook heel veel sterkte. Hier alles goed, zit heel ff binnen om een beetje af te koelen. Had ik al verteld dat mijn buuf bevallen was? Het is een jongetje, gijs, leuke naam. Het was een droom bevalling, die wil ik ook wel bestellen. Ze had de hele dag wat gevoeld, maar niks dreigends, tot ze het niet vertrouwde en toch maar ging bellen, toen de VK er was had ze al 9 centimeter ontsluiting en mocht snel persen, na ongv. 4 persween was ie er! AAAh dat wil ik ook, hihhhhihih. Ik wacht trouwens op slecht weer, want dan kan ik de kinderkamer eens schoonmaken, maar ja het blijft de hele week mooi. Zal ik er toch volgende week maar eens aan beginnen met dat mooie weer. Mijn mannetje is lekker de hele week vrij dus we kunnen lekker een beetje aanklooien. Nou een prettig weekend nog allemaal!
Moon: wat erg zeg, heb er geen woorden voor, meid hele dikke knuffel! Shanna: heel erg voor je zus, het is niet eerlijk he? Patje: dankje, heb er toch wel een goed gevoel over. Volgens mij zit de beeb nog wel goed. All: Heel goed weekend enne ik denk dat ik snap hoe het voelt als de baby de hik heeft, na uitleg van...(ben het even kwijt) merkte ik het ook op, grappig hoor!
Groot gelijk dat je vandaag even thuis blijft slapen! Jij en Marco hebben elkaar nodig en anders lig je maar een beetje alleen in dat ziekenhuis, nee lekker samen blijven hoor! En tja, snappen zullen we het nooit. Ik kan me niet voorstellen dat het iets te maken heeft met weggelegd zijn om ouders te worden, want nogmaals, bij sommige mensen zou ik het snappen en die hebben meerdere kids, maar bij jullie....... en tja, dat je twijfelt aan je geloof, ook dat snap ik, ik vraag me al jaren af welke overwegingen er gemaakt worden dat iemand wel of geen kinderen kan maken/baren....toch? Als je nog een luisterend oor nodig hebt, weet dan dat je bij me terecht kan, misschien ook wel lekker een minder dichtbij betrokken persoontje... Sterkte morgen, ik zal aan je (jullie, ook Marco natuurlijk) denken!
Oh Moon, nee toch! Wat is dit oneerlijk! Zit met tranen in m'n ogen te vloeken achter de PC. Heel veel sterkte morgen! Ik zal aan je denken! Een dikke knuffel voor jou en Marco!
Ster, ik hoop ook dat je kleintje nog even blijft zitten! Wel vervelend steeds bloedverlies! Patje, waar heeft je buuf die bevalling besteld? Zo wil ik het ook! Ik heb vandaag ontzettend veel harde buiken gehad. Het kan niet zijn omdat ik druk bezig was, want ik zat in de tuin te lezen. Ik moest van manlief morgen maar een briefje maken met telefoonnummers die gebeld moeten worden en wanneer hij moet bellen. Hahaha. Hebben jullie trouwens ook meer last van slijmverlies?
**Moon..Ik kreeg gelijk tranen in mijn ogen toen ik het las. Heel veel sterkte jullie samen! Hele hele dikke knuffel!
Jeetje wat een narigheid allemaal zeg @ Ster, wat is dat toch weer schrikken, kan mij voorstellen dat je er wat onzeker van wordt. Ik hoop met je mee dat die kleine nog lekker een tijdje blijft zitten @ Shanna, wat een kl#@te nieuws zeg. Heel veel sterkte en dikke knuf. @ Moon, waarom is het jou/jullie nou niet gegund? Ik weet niet wat ik zeggen moet, ben daar nooit zo goed in. Ik sluit me graag aan bij de woorden van Judy. Ook voor jou dikke knuff. @ Angela, wat zielig voor je poes. Er komt nu voor jullie ook veel extra zorg bij kijken. Ik ben ook nog op zoek naar nieuwe handige nachtkleding die er ook nog een beetje leuk uitzien, maar op de markt heb ik nog niet gekeken. Nog maar eens ff doen. Gelukkig is er ook nog positief nieuws: @ Cimbomlu, zou fijn zijn als er nog wat leuke spulletjes bijzitten die je nog niet hebt. Scheelt toch weer. @ Cindy, gefeliciteerd met je neefje Casper en fijn dat alles goed was bij de gyn. @ Patje, waar is die intekenlijst om zo'n bevalling te bestellen? Tot nu toe heb ik steeds heel goed geslapen, maar vannacht was ik ook de klos. Heb tot zeker 04.00 uur zo goed als wakker gelegen. Kon maar niet in diepe slaap komen. En ik had daarbij ook nog eens een soort van kramp vlak boven mijn schaambot. Vroeg mij gelijk af of die kleine nu toch gaat indalen? Na verloop van tijd toch in slaap gevallen, maar was om 08.45 alweer wakker. Ben nog een uurtje blijven liggen om wat rust te pakken, maar op een gegeven moment weet je niet meer hoe je liggen moet. Ik kon vanmorgen ook maar moeizaam op gang komen. Pas vanmiddag rond een uur of 16.00 kwam ik lekker in mijn ritme. Heb er gelijk maar gebruik van gemaakt. Ramen gelapt en beneden alles weer helemaal stofvrij gemaakt. Geeft toch wel weer een lekker gevoel. Ik denk dat ik nu boven nog maar even aan de slag ga.
Oh, moon dat meen je niet, wat een ellende zeg! Heel veel sterkte met dit alles! Misschien een domme vraag, maar moet je eileider eruit omdat de zwangerschap buiten baarmoederlijk was? all, goed weekend en goede koninginnedag! En voor degene die nog een paar dagen moeten werken tot het verlof, nog even doorzetten, we zijn we bijna! Ik moet er nog maar 2, heerlijk! DAn maar hopen dat de poetswoede toeslaat, kan geen kwaad hier in huis.
Zullen we maar met z'n allen zo'n bevalling bestellen? Misschien krijgen we groepskorting! Ik heb ook veel last van afscheiding, maar dat heb ik eigenlijk de hele zwangerschap al wel. Wel met vlagen moet ik zeggen hoor. Ik ga zo maar eens mijn bedje opzoeken, vanmorgen was ik klaar wakker omdat de buren op vakantie gingen en die hadden de auto om 5.00 al stationair lopen........ikke dus wakker en om 7.30 viel ik pas weer in slaap geloof ik. En om 9.00 zaten die rothonden aan de overkant van het kanaal weer eens de hele tijd te blaffen! gggrrr.............. Ik hoop dat ik vannacht weer iets beter slaap. Weltrusten allemaal.