Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Zo hier zeker de laatste loodjes wat werk betreft. Vandaag t/m 12.30 en morgen ook en dan is het groot feest
    Vandaag wel verrast ik dacht ze doen vast niets maar mijn 2 naaste vr. collega's hebben een gebakje gehaald en 3 tijdschriften.
    Dit omdat de laatste dag met zijn 3tjes is voor mijn verlof. Toch errug leuk.

2. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Goede morgen meiden!

Ik lig nog steeds in mijn bed, omdat ik gister niet kon slapen. Poeh dat slapen is ook geen feestje meer. Eerst ging ik juist graag naar bed, vond ik heerlijk, maar nu zie ik er steeds tegen op. Kan niet meer heerlijk slapen, te veel last van mijn rug en buik, draaien kost echt te veel moeite. Op zo'n moment denk ik ook van nu mag ze wel komen, maar ja ze kan beter even een paar weken blijven zitten.
    Ik zou het weer heerlijk vinden als ik weer op mijn buik kan slapen 8)

Voor de rest geniet ik echt van der in mijn buik, ik vind het heerlijk als ze druk is :D

Zaterdag zijn we even in de stad geweest, hebben zo'n flessenpakket van Avent gehaald en een spenenopbergdoosje gehaald. Zo'n spenenopbergdoosje is echt superhandig, kan je aan de kinderwagen hangen en een speen in doen ipv dat je die in je tas moet doen en is ook erg hygiënisch. Weer een hebbedingetje :rolleyes:
    Was wel kapot na één keer de stad heen en weer, toen dacht ik ook van dat word wat maandag in de stad met koninginnendag.

Zondag zijn we wezen BBQ-en bij mijn broer en schoonzus. Was erg lekker, jammer dat ik snel vol zit :(
    Zooooooo toen we thuis waren om een uur of twaalf hoorde ik een knalletje, dacht aan een rotje. Maar dat bleek dus een schot. Want zag vlak daarna blauwe zwaailichten van een politiebusje mij ons achter op het veld, zo'n beetje 200m verder. Toen zag ik een man op zijn knieën zitten en vanaf het busje drie agenten met kogelvrije-vesten en getrokken wapens richting naar de man lopen en hielden hem aan. Leek net zo'n scène uit een film. Duurde daarne best lang voordat ze weg waren. Gingen ze ook het veld af met zaklampen. En heb wel vijf á zes politiewagens op en neer zien rijden. Was weer een heel bezienswaardigheid 8) Ben erg nieuwschierig :oops:

Koninginnedag zijn we naar de stad geweest met vrienden, heb het echt lang volgehouden al zeg ik het zelf. Mijn vriend kwam met het idee om naar huis te gaan, hihi lieverd hè.. Ik had wel last van mijn bekken en kon moeilijk lopen, maar had zo iets het lukt nog wel.. Ja ik ben ook erg eigewijs :oops:
    Heb lekker een grote zak spekjes gekocht en een heel schattig roze rompertje gekocht met de tekst "Ik ben een prinses"..hihi kon ik niet laten hangen.
    Voor het eerst in tijden had ik gister avond trek in Mc Donalds..lekker!..normaal vind ik er niets aan :D

Mijn vriend had gister ook van zo'n kraampje wat gegeten en nu voelt ie zich niet lekker en is aan de sch**t..lekker hoor als je aan het werk bent. Hoop dat het morgen over is :(

Vanavond naar verjaardag van een vriendin in der nieuwe huis, ben benieuwd hoe het is geworden. En ook even der nieuwe bank uittesten :p

Zo ik ga nu maar eens ontbijten..

Kussss..

3. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Hihi gaat nu echt spannend voor jullie worden!
    Zou er nog iemand Mei mama gaan worden ;) :)
    Of der rest allemaal netjes Juni!

4. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    En daarnet liep ik naar de keuken..oeioeioei..au voetjes! :( Dan merk je wel wat je hebt afgelopen van het weekend :) Hihi gaat ook wel weer over ;)

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Jee viona wat eng! EEn knalletje zegt ze haha. :(

Wat jammer dat je rot slaapt. Ik slaap op zich nog steeds best goed alleen word ik wel wakker als ik me omdraai... Lastig idd.

6. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja ik dacht daarvoor nog toen ik het hoorde van nou dat is denk geen pistoolschot..Hihi nu weet ik hoe det klinkt 8)
    Hoor het vaker zulke knalletjes..als die maar wel gewone rotjes zijn :p
    Gelukkig is het in een andere wijk.. Woon in een flat, daarachter is een brede sloot en dan heb een groot veld en dan heb je de ander wijk. Zo gezegt wonen wij in een goede wijk en dat is een minder goede wijk. Ze zijn wel bezig om die wijk te verbeteren met bijvoorbeeld oude flats weg te halen en koopwoningen neer te zetten. Maar ja..

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Zo, ben weer aan de kolf, dus dan is het tijd voor een berichtje! Kan tegenwoordig al kolven en toch met twee handen typen, haha....

@ Moon, jeetje die buik heeft het alweer begrepen bij jou! En nu op naar die toeter! Ik wil je zo in oktober vreselijk horen klagen over vocht vasthouden, slecht slapen, dik worden en wat dan ook! ;)

@ Chiesa
    Helemaal niet raar om te zeggen, jullie leven met je vader nu van dag op dag, dus deze wensen zijn heel normaal! Elke dag is er één en is er ook weer eentje dichter bij je bevalling!

@ Ky, dat had ik willen zien, jij met een nieuw jurkje, hoed op (oranje pruik...leuk!) op een kleedje! Maar ik begrijp je gevoel wel een beetje...maar dan andersom... Ik loop nu door de Prenatal om nog wat laatste spulletjes te kopen, zie je of van die buiken naar me kijken van, ach gut, gaat ze nu al kopen? Ze heeft nog helemaal geen buik! Of de verkoopsters vragen of het een cadeautje is....nou ja....want het is immers zo dat moeders altijd met kinderwagen in de Prenatal lopen........................zucht..........ik mis mijn buik soms wel hoor, dus geniet maar even van de aandacht, straks als je een keertje zonder je kindje de stad in gaat ziet niemand aan je dat je mama bent!

@ Bibi, gefeliciteerd nog met je hubbie, leuke dag om jarig te zijn....ik zou het wel leuk vinden, ben dol op oranjetompouchen!

@ Suske, Lekker zijn die marsijsjes hè? Ben he-le-maal verslaafd! Oh, moet me nu al gaan beheersen niet even naar de vrieser te lopen!

@ Nachtvlinder, wilde ik nog even reageren op dat feestje.... EEN LAPTOP VOOR EEN BABY? Koopt jouw man ook altijd cadeaus voor je/jullie die hij zelf ook wel handig vindt?

Oh, en Ky, nog even, wees maar blij dat ze niet alleen maar dat soort dingen kopen, ik heb een aantal knuffels al dubbel, met name de lelijke! En pakjes, helaas heeft niet iedereen mijn smaak, dus veel onhandige dingen van mensen die zelf geen kleintjes hebben gehad, lelijke kleurtjes van de mensen die mij eigenlijk niet kennen en er zijn nog steeds van die nozems die zeggen dat ze een zomerjurkje op de groei kopen, want Mirthe heeft dat nu toch nog niet aan in het ziekenhuis....ALSOF ZIJ DEZE ZOMER NOG IN MAAT 68 PAST? Ooohhhh......wat een miepjes...nee, geen mij maar een doos chocolaatjes, die kleertjes koop ik zelf wel! Haha....

And last but not least: @ Siken en eigenlijk aan iedereen:
    De verpleegkundige van Mirthe heeft vanmorgen de arts geadviseerd Mirthe zondagavond naar huis te laten gaan! De arts moest er nog wel even over nadenken, maar de verpleegkundige vond het onzin haar maandag pas naar huis te sturen...... Dussss....zeker maandag, maar waarschijnlijk gaan we over vijf nachtjes slapen eindelijk niet met z'n tweetjes, maar met ons drietjes het ziekenhuis uitlopen! Wauw, kan niet wachten! Morgen ga ik een nachtje op de kamer van Mirthe in het ziekenhuis slapen, kan ik een beetje wennen aan de geluiden die ze maakt, hoe vaak ze wakker wordt en zo kan ik ook nog eventuele vragen stellen. Het schijnt dat prematuurtjes andere geluiden maken dan gewoon op tijd geboren kindjes, dus vandaar de test-nacht! Voor mij is het alleen maar een manier om eens langer dan twee uurtjes dicht bij mijn kindje te zijn!

Nou, dat is weer een pagina vol, ik ga nu nog even verder shoppen, nu moet ineens alles wel echt echt echt klaar zijn op dat kamertje boven! Joepie!

Dikke zoen en sterkte met de vochtophopingen, warmte, maar geniet!

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Woon je toevallig in die flats bij tussenwater?

9. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja ik vind het ook erg spannend wanneer het zover zou komen..maar het beste is natuurlijk allemaal juni-mama worden ;)

10. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja ik woon in tussenwater

11. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Waar woon jij dan? Want jij woont in de omgeving van rotterdam..

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Haha, ik heb eerst op de Lokkertsemolenweg gewoont, en nu woon ik in Poortugaal

13. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Viona, vervelend dat slapen. Ik heb het ook, maar dan niet door pijn ofzo... ik kan gewoon niet in slaap komen en ben 's ochtends rond 7 uur klaarwakker (blijf altijd liggen en draai netzolang tot ik weer een beetje in slaap val)

Moon, van mij mag ze in mei komen hoor! Mei en juni vind ik allebei 2 mooie maanden om te bevallen (en straks voor verjaardagen).

Judy, wat geweldig dat Mirthe zondag of maandag naar huis mag! Echt super! :D

Eens kijken hoe het straks in de stad gaat met lopen. Ik snap niet dat ik ineens geen last meer van m'n bekken heb met lopen/huishouden enz.
    De kleine is vrij rustig de hele tijd. Schopjes voel ik al helemaal niet meer, alleen grotere bewegingen.
    De schoonmaakwoede heeft hier ook wel toegeslagen. Gisteren kwamen we uit de bios, ben ik gelijk de vriezer gaan schoonmaken. :rolleyes: Vraag niet hoe ik erbij kwam, maar ja. Oh en we kunnen weer eten aan de eettafel! Doen we nooit, maar het kan weer, hij is zo goed als leeg.
    Ik had de ramen boven gezeemd (binnen en buiten), nou, ik kan het wel weer gaan doen. Mannetje heeft buiten lopen zagen en schuren en alles zit eronder. :evil: Ik zal hem dit weekend maar eens aan het werk zetten. ;)

Krijgen jullie vragen/opmerkingen van vreemden? Ik heb nog niet 1x gehad dat iemand iets over m'n zwangerschap heeft gezegd ofzo. Ze kijken wel naar m'n buik, maar that's it. 8)

14. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik heb eerst op de Ribes in Poortugaal gewoont en woon nu op de Lokkertsemolenweg

Waar woon je in P'gaal?

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam

Joepie !!

Wat een goed nieuws toch iedere keer weer.
    Gefeliciteerd Judy.

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Haha dat is grappig, precies andersom.

Stuur je ff een PB.

(Zie deze topic: http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=43871)

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Shelde, volgens mij hebben wij hetzelfde to do lijstje :D .
    Alleen jij loopt steeds ff op mij voor ;) . Iedere keer lees ik wat jij hebt gedaan en dan denk ik: oh ja, dat wou ik ook nog doen. Alleen heb ik die nesteldrang nog niet helemaal helaas. Maar denk dat ik volgende week mijn vriezer ga doen. Ben mij nu gaan concentreren op het klaarzetten van de vluchtkoffer. Vandaag/morgen even nieuwe nachtkleding kopen.

18. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Haha, grappig is dat Bibi!
    Ik ga van de week ook m'n vluchttas klaarzetten. Heb vorige week bij V&D een leuk Pooh nachthemd gekocht.
    Ik ben helemaal geen huishoud typje... maar als het eenmaal netjes is, heerlijk! :D

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Dat gevoel ken ik dan weer wel. Als het eenmaal gedaan is 8)

20. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Viona, thanks ;)

Share This Page