Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik ben ook normaal geen huishoudtypje..maar nu kan alles niet snel genoeg gaan. Het moet ook allemaal nu en direct. Mijn vriend word echt helemaal gek van mij.. :oops:

2. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hallo meiden,

Wat is het toch weer een heerlijke weertje vandaag he?

:idea: Sandra:
    Wat een schoonmaakwoede! Jeetje zeg.... Rustig aan doen jij.

:idea: Moon:
    Maakt mij eigenlijk ook niet uit of het mei of juni wordt. Als het maar na de 37e week is, want dan kan ik lekker thuis bevallen! Ik geniet nog volop van mijn zwangerschap, maar wordt nu ook wel een beetje ongeduldig hoe die kleine eruit ziet en hoe het straks zal zijn met hem/haar.

:idea: Judy: Wat een geweldig nieuws zeg. Heerlijk! Kun je nu lekker de dagen af gaan tellen. Ook fijn dat je een nachtje bij haar mag slapen. En superknap hoor, dat je kunt typen met twee handen en kunt kolven tegelijkertijd. Hoe blijft dat apparaat dan op je borst? Hihi....

:idea: Viona:
    Jeetje, wat een verhaal van die knal zeg. Zou me dood schrikken.... Rustig aan doen vandaag he? Even weer bijkomen van gisteren....

:idea: Patje:
    Fijn dat je zo goed geslapen hebt! Jammer dat de ontspannings-en ademhalingstechnieken niet hebben gewerkt....

:idea: Chiesa:
    Fijn dat het weer wat beter met je vader gaat. Geniet van iedere dag!

:idea: Ky:
    Snap je gevoelens ten opzichte van je mams wel hoor. Vervelend dat je niet van haar op aan kan. Maar inderdaad, wie weet.... gaat dat nu veranderen.... Ga maar lekker genieten van jullie dagje en nachtje samen. Denk aan je!
    En wat betreft dat bezienswaardigheidsgevoel: ook erg herkenbaar. Net alsof nog nooit eerder iemand zwanger is geweest. Toch vind ik het wel heel leuk hoor, als mensen kijken. Ben trots op mijn buik en wat er in zit!

3. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Judy, geweldig dat jullie meisje mee mag. Hopenljk zondag ipv maandag. Spannend om morgen een nachtje bij haar te slapen, dat is wel weer speciaal, een nieuwe mijlpaal. Zullen we het maar niet te vaak over marsijsjes hebben. Ik las het woord en moest ook dwingen om te blijven zitten en niet naar de vriezer te lopen.

Knuffels Monique

4. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    @ judy JAHOEEEEEE weer lekker aftellen voor jou meid! en volgens mij doen alle juni mama's mee!
    fijn hoor dat je haar (waarschijnlijk) mee krijgt op zondag!

FEESSIEE!
    w.b.t die laptop hih is geen echte hahah maar zo'n baby lap-topje. met lichtjes en geluidjes en woordjes enzo! whahah ( is vanaf 9 mnd)
    maar vond het wel erggg lief van hem.. en ben ook zo trots als een pauw!

heerlijk he meiden die nestdrang, heb net weer een wasje opgehangen,en moet ff telkens ruiken hmmm heerlijk dat frisse weer aan de kleren!

WIE HAD HET OVER MARS IJSJES :evil:
    ( Judy zeker weer ) :)

whahaha ik moet ff snel naar de supermarkt!.!.!
    Toedels..

*pakt haar portomonee, en ziet dat ze helemaal blut is :sad:

5. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Nog even een update van mij.

:confused: Marsijsjes.... MMMM.... Waar haal ik die zo snel vandaan? :idea:
    Kan geen dag meer zonder ijs.... Maar haal meestal van dat heerlijke italiaanse ijs (voorkeur smaak: witte chocolade met noten, citroen, hazelnoot en alle andere smaken... ;) .). Oh, ga er zo maar weer even langs....

Voel de beeb redelijk vaak nu. Af en toe kan die kleine me toch pijn doen. Vooral in mijn zij of tegen mijn ribben....

:(: Kan het niet helpen, maar kan af en toe ook ineens doodsbang worden dat het (toch) niet goed gaat. Hebben jullie dat ook? Er kan nog zoveel fout gaan....
    En als ik die kleine dan even niet voel, dan maak ik hem/haar wakker en als ik dan nog geen reactie krijg, raak ik echt in paniek....
    Of dan denk ik.... Stel dat het hartje stopt met kloppen.... Stel dat het geen adem meer kan halen.... Pfff, word er soms echt gek van. Weet dat ik niet zo moet denken hoor en misschien worden de angsten ook wel sterker na wat er gebeurt is bij mijn zus, maar toch....
    Hoort dit bij het moederschap? :(:

Zoals ik al zei, ik geniet (ook) nog volop van de zwangerschap, maar soms zou ik willen dat hij/zij er al was. Ben zo benieuwd hoe hij/zij eruit zal zien? Hoe het straks met hem of haar zal zijn? En ben zelfs benieuwd hoe de bevalling zal bevallen?
    Raar idee ook dat het hoe dan ook over 7 1/2 week (dan zit ik op 42 weken) allemaal bekend zal zijn....

Nu nog maar even genieten, van het weer en mijn kleine in mijn buik.

Kuzz en knuffel voor jullie

6. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Geld lenen Nachtvliinder? Haha...

7. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    whahahah shanna! ;) kom je lekker hier heen halen we een hele doos bij de supermarkt *kwijl*

Maar ik heb het ook hoor die angsten!
    idd als ik hem niet voel! maar gelukkig heb ik dat niet meer voel hem echt zo vaak! pff soms mag het wel wat rustiger denk ik dan ..
    Het is ook nooit goed he ;)

Maar probeer nog te genieten van je laatste daagjes en schrijf het maar lekekr van je af meid! hoort allemaal bij het moederschap.. ZO had ik ook de kolder in me kop om te denken dat ik meer van mijn poesje zou houden dan van mijn kindje.. stom he die kronkels in je hoofd soms! :rolleyes:

ik heb trouwens wel lekker peren ijsjes in de vriezer liggen.. IEMAND ?

O:)

8. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hmm lekker hoor perenijsje *giegel*

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet

OHHHHHHHH PERENIJSJES! Zijn mijn lievelingsijsjes....ohhhhh ik moet ze hebben!
    (maar ga echt niet helemaal naar de supermarkt lopen [-X ..volgende keer niet vergeten te halen met boodschappen doen 8) )

10. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Ik wil er wel een, of twee of alles wat je over hebt hoor....

Nachtvliinder: ben blij dat jij af en toe ook van die rare kronkels hebt....
    tis nie niks, moeder worden....

11. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    nou idd shanna! komt ineens veel bij kijken.. had nooit gedacht dat ik ooit zo zou denken..
    Klinkt stom maar dacht eerst wel ow dat doen we wel ff..
    maar vind het heerlijk al die moedergevoelens erbij!
    me vriend lacht me uit haha hoe ik af en toe denk hoor!

ennuuh heb een hele doos perenijsjes liggen kom je 8) :p

12. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    viona jij ook! je woont toch dichtbij hihi ik zie je wel verschijnen ;)

13. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ohhhh heerlijk, wou dat mijn auto al gemaakt was ;)

14. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    he verdorie! net nu!
    ik bewaaar het wel voor je! hmm hapt maar nog een keer in der ijsje!

HELLPP IK KAN ZE NIET LATEN LIGGEN! *Schaam*

15. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Hihi afblijven! Ik heb nog wel andere waterijsjes liggen, alleen niet zo lekker als perenijsjes 8)

16. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Nachtvliinder, IK KOM ERAAN!

Of zal ik toch eerst even langs de italiaan rijden? Hmmmm..... Moeilijke keus.....

Ja, sorry, heb meer zin in citroen....

17. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    whahah ernstig hoor meiden!

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ judy

Oooh wat fijn dat ze bijna naar huis mag!
    Dan kan je heerlijk genieten van haar.

Mmm ja buikje is al weer opgestaan ;)
    Echt al weer BIG...

@ sally

Snoepkont!
    :oops: hier ligt een hele vriesla vol met peren-aardbeien-sinaasappel ijsjes en raketjes :) 8)
    Lekker!

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam

hihi die peren en aarbeien heb ik ook.hmmmm maar die raketjes! ik kom eraan hoor!
    hihi o jammie zal ik weer ene pakken of zzal ik ff wachten hihi :rolleyes:

ben wel erg misselijk, niet van de ijsjes hihi maar gewoon van mezelf hahaha.. heb het al sinds gister avond heb zelfs alwwer lopen spugen...bahbah

nou ijsje dan om af te koelen ;)

20. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Balen dat je zo lang misselijk blijft.
    Ik heb er geen last van *klop* *klop*

Hmz die sinaasappel is niet lekker.. dacht hey nieuw! even proberen maar vind ze smerig.

Deel Deze Pagina