Mijn hemel wat een geklets weer! Ik ga effe teruglezen... Ik moet wel zo naar de fysio, dus weet niet hoe ver ik kom... Bibi, nog van harte gefeleiciteerd met je hubbie! Wat grappig dat hij op koninginnedag jarig is, altijd feest! Hebben jullie nog wat bijzonders gedaan met zijn verjaardag? Monique, de drukte in de stad viel mij erg mee deze keer! We konden overal gewoon rustig lopen. Alleen de terrasjes waren overvol. Aleen de terugweg ging minder. We gingen met de bus (net gemist natuurlijk), na een half uur wachten in de bus gestapt (pfff, warm!), maar de bus moest omrijden. Vervolgens stonden we drie groene lichten voor een stoplicht (ggrrr!, want ik moest plassen). Toen we eindelijk aan de beurt waren ging de brug open, dus moesten we daarop wachten. Toen de brug eindelijk open ging reed de bus nog niet, dus ik liep naar voren en wat zag ik; FANFARE! Verdomme! Moesten we wachten totdat alle fanfare en alle koetsen en de hele mikmak voorbij waren, toen ging de brug weer open en daarna moesten we nog wachten op het stoplicht. UIteindelijk hebben we er 1 uur en 25 minuten over gedaan om thuis te komen, in plaats van de 20 minuten die het normaal gesproken duurt. En toen kon ik bijna niet meer naar huis toe lopen omdat mijn blaas op knappen stond. Gelukkig was Jop in een vrolijke bui en daardoor kon ik er wel om lachen... Ik vind trouwens de opmerking "kind, heb je het niet warm met die dikke buik?" erg grappig, want IEDEREEN heeft het toch warm met dit weer? Die buik maakt het echt niet warmer voor me, er zit geen verwarmingselement in... Of hebben jullie het wel warmer? Chiesa, we twijfelen nu of we wel een tweede naam willen geven. Zolang we geen naam vinden waarbij we allebei iets hebben van "Ja, dat is het" dan doen we het niet. We houden onze ogen open, maar ik denk niet dat het wat wordt. Al vond ik Chenoa (witte duif) toch best wel leuk... Mocht de kleine geboren worden en ze lijkt op een indiaantje, dan bestaat de kans... Gaan jullie iets doen met de naam van je vader? Patje, fijn dat je alsnog een goede nachtrust gehad hebt. Steun van je mannetje kan je ook lekker doen ontspannen. Misschien vanavond een stapje verder en een heerlijk uitgebreide massage? En 90cm voor je bed is inderdaad erg hoog! Dan moet je haast hekjes aan de zijkant plaatsen voor het geval je eruit donderd, gevaarlijk hoor! Hihi. Ster, lekker buikje zeg! Ik moet maar weer eens een nieuwe laten maken... Nachtvlinder, wat een zo'n verassingsfeestje! Heb je nog leuke dingetje gekregen? Viona, dat slapen wordt inderdaad steeds moeilijker... Maar... Nog 5 weken! Moon, ik hoop dat ik een meimama word! Met moederdag mag ze komen van me, want dan ben ik precies 37 weken en mag is dus thuis bevallen... Gatsie de huistelefoon gaat en ik heb geen zin om op te nemen... Nu heb ik echt een heel irritant homo-achtig huppeldeuntje erop gezet... Hmmmz. O o o ik moet naar de fysio! Ik kijk zo wel weer verder... Pagina 392...
Ik heb nog heel wat te lezen, maar alvast hier een berichtje. Heeft iedereen hier trouwens last van ijsverslaving, dat viel me als eerste op. ik heb er momenteel nog geen last van. Ben wel verslaafd aan de Taksi en van die rijstepaptoetjes =P~ Liefs, Duveldraakje
Ik ben ook erg verslaafd aan de Taxi geweest en als iemand het in huis heeft, dan drink ik ook het hele pak leeg
Ik ken het gevoel. Van het weekend nog een heel pak bij mn zus leeggezopen. Het moet nu ook echt constant in huis zijn, anders ben ik echt niet te genieten.
Bahbah... m'n autootje moest voor APK. Wordt ik net gebeld, er moet een nieuwe uitlaat onder en voor mijn bejaarde Toyotaatje gaat dat zonder BTW al ruim 500 euro kosten. Zoveel heb ik niet eens hoeven betalen voor m'n karretje (OK, is ook alleen maar omdat het van een oudtante afkwam). Dus ik mag hem weer komen ophalen en de rest van de APK doen ze als hij gemaakt is. *zucht* Verder lekker geshopt met m'n moeder. Kwam m'n oma nog tegen, die was helemaal blij dat ze me zag. En dat ik er zo goed uit zie. Vrijdag ga ik met m'n broertje naar een soort 'dump' winkeltje van BebeJou. Het is van de ouders van een vriend van hem en ze hebben daar dingen waar een foutje inzit enzo. Ben benieuwd of ik nog voor iets kan slagen. Heb eigenlijk niks nodig, alleen een boxkleed en een lakentje zou wel leuk zijn. Allemaal veel ijsplezier! Ik heb eigenlijk wel zin in Italiaans ijs! YUM!
Oh ja meiden... als je flesvoeding gaat geven... een tip. De voeding van Kruidvat eigen merk is zo goed als hetzelfde als die van Nutricia. Nutricia heeft een rechtzaak aangespannen, omdat de voedingsstoffen enz te veel overeen zouden komen, maar dat hebben ze verloren. En het scheelt toch een paar euro! Wilde het even laten weten.
Erg hè! Hihihi.. **Shelde..Dat soort dingen komen altijd wanneer het totaal niet uitkomt. Hoop dat je nog wat kan vinden vrijdag.
Ik ben toen naar de kwit fit gegaan voor een uitlaat. Een stuk goedkoper. Moon wat lees ik nu! Gefeliciteerd meis, wat een goed nieuws. Meiden ik dacht ga nog even kijken en dan boodschappen doen. Nu heb ik zin om ijsjes te kopen! Britt
hmm heerlijk heb net gegeten! maar dat wou niet blijven zitten! Nu heeft vriendlief een perenijsje voor me gepakt.. en moet je eerlijk bekenen....Ik leef helemaal op hihi *schaam*
Oh had ik zo'n verhaal, nu alles weg! Kan wel janken! Was 45 minuten bezig... Boehoehoe! Voor jullie vast een opluchting... Nou ja ik had in ieder geval hele lieve dingen tegen iedereen gezegd...
Ik was net weg toen je dit schreef, anders had ik er wel 1 bij je langsgebracht. Reed er toch langs. Heb er nog een aantal in de vriezer liggen hahaha
Nee maak het even erger ....tsss Zo voor me neus langs Heb inmiddels wel drie van die hele goedkope ijsjes op...die jij zelf moet invriezen.
NOG een ijsje? Jij gaat vandaag echt helemaal uit je bol he? hihi \/ @ Duveldraakje, verslaving aan Taksi en rijstepaptoetjes heb ik nog niet ontdekt. Zou dat bij mij ook nog komen? :-s @ Shanna, ben je nog bij de italiaan geweest? =P~ @ Shelde, balen van die APK zeg, kost altijd zo veel geld :x Hopelijk kan je vrijdag nog leuke inkopen doen @ Moon, die sinaasappel vind ik ook niet lekker, bleh. :-#
Ik ben al lang aan de taksi geslagen! De blauwe dan (tropical). En die rijstepaptoetjes, hmmmm, met wat basterdsuiker en een klein beetje kaneel... Héérlijk! Ga direct Jop bellen, want hij rijd zo langs de winkel...