Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    @ Ky, nu al met die matrasbeschermer slapen? je bent er snel bij zeg.
    Ik heb besloten om dat nog even uit te stellen tot week 37. (na overleg met de VK)

@ Candijtje, jij bent GOED BEZIG! Maar niet teveel he?
    Volgens mij hebben wij op 14 mei de partner les met gym. Ben benieuwd of hubbie dan mee gaat. Zo'n 7 maanden geleden had hij nog een grote mond dat hij niet mee ging om daar te gaan zitten puffen. Ben er daarna niet meer over begonnen maar liet laatst wel weten dat die les er aan gaat komen. Hij reageerde toen niet meer afwijzend, dus ben benieuwd.
    Vaak hebben ze een grote mond, maar ondertussen.....

2. Niet meer actief

Candijtje, leuk dat je mannetje zo enthousiast is. Ja de papa's krijgen nu zo langzamerhand ook wel de kriebels, nu wij verlof hebben en de bevalling nu toch echt wel duidelijk dichterbij komt...
    Mijn bed staat al op kratjes, maar we gaan volgende week toch klossen halen (heeft ie voor niks 5 kratjes leeggezopen... Hihi). We lagen namelijk gisternacht te slapen en toen zijn we door zo'n kratje heen gezakt.
    Ons bed heeft namelijk 5 poten, ook nog eentje in het midden (Wehkamp kwaliteit) en opeens schrok ik wakker door een "KRAK" en zakte het midden van het bed een klein stukje naar beneden. Dus heb Jop wakker gemaakt en hij heeft toen midden in de nacht met een zaklantaarn de boel gefikst, terwijl mijn moeder op de kamer naast ons lag te slapen. Ik lag helemaal in een deuk. Vandaar toch maar klossen...

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jeetje Ky! door je bed heen gezakt (dat is mijn angst, heb namelijk ook zo'n goedkoop bed)! Ik ga nu zeker voor de klossen hoor!

Wat kletsen jullie toch veel zeg. Ik zit nu thuis en dan nog kan ik het niet bijhouden, ha ha!

Ga zometeen verplicht het huis uit. Want hij wordt bezichtigd voor verkoop. Ga maar lekker een ijsje halen dacht ik zo!

OJa : die vluchtkoffer wil ik ook steeds inpakken, maar kom er nog niet aan toe!

En gisteren voor 2e keer naar zwangerschapscursus. Ik vind het heel leuk en gelukkig niet zo'n getut. Partner hoeft pas in juni mee (hoop wel dat ik dat nog haal).

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Sjeetje, nog geen 24 uur niet online en nu al zes pagina's teruglezen? En dan hebben jullie nog niet eens allemáál verlof :confused:
    Gelukkig hoef ik nog maar vier dagen naar het ziekenhuis, kan ik daarna ook gewoon verlof vieren, maar dan met kind....in haar zorgdossier staat nu i.p. zondag naar huis.....in princiepe zeggen ze dus....maar dat princiepe wordt alleen "niet" als ze de komende dagen rare dingen gaat doen, nou ja, ze doet al drie weken geen rare dingen...

@ Shelde: Ik stond een keerte bij de H&M in de rij, draait een vrouw zich om, zegt tegen haar dochter, kijk een dikke buik! En begint aan mij te vragen hoe ver ik ben, wat de datum is en of ik al weet wat het wordt (ik zei vrolijk JA, dus zij verwachtte dat ik ook zou zeggen wat het zou worden, maar hield lekker mijn mond dicht) en hoe ik me voelde, blablablabla....en ik maar hopen dat die dame aan de kassa op zou schieten! Zucht. Mensen die ineens naar je glimlachen of hallo zeggen (nooit gezien!) raar hoor, alsof je een kermisattractie bent, of BN-er, want daar wordt ook altijd gewoon tegenaangekletst...

@ Bibi, ja gelukkig was allen het breken van de vliezen en de 68 uur erna "slecht nieuws" verder hebben we niets slechts meer gehoord, gelukkig! Mag zelfs vanaf dat ze thuis komt gelijk met haar naar buiten! Hopen dat het dit weer blijft!

Ik geloof dat de nesteldrang bij mij nu pas is begonnen...maar wel een rare nesteldrang, ik wil van alles doen, maar doe het gewoon niet! De tijd vliegt voorbij, aan het einde van de dag is de helft van mijn to do lijst niet af...... :(

@ Shanna, hopelijk slaap ik ook inderdaad een beetje vanavond, ben heel benieuwd, hou niet zo van het niet in mijn eigen bed slapen....maar wel lekker dat ik dan wat meer bij Mirthe ben!
    Enne, als je die kolfopzetstukken tussen shirt en bh stopt en ze zuigen zich goed vacuum, kan je voorzichtig typen met twee handen, zonder dat ze er weer af vallen..... :) je leert een hoop na korte tijd! Oh en bij jou gaat het niet fout hoor! Je zit lekker op termijn, voelt je goed, de kans dat er iets gebeurt is wel heeeeel erg klein! Lekker blijven genieten meid!

@ Viona, is het nu duidelijk wat er gebeurde bij je in de buurt? Lekker van die ongeregeldheden, had ik ook in mijn oude buurt, zit je toch even niet lekker op je bank.......

@ Suske, nou ja zeg :confused: ik ben net boodschappen wezen doen maar de marsijsjes vergeten :confused: kan ik weer terug!

@ Sally, heeeejjeeee, ik ben niet begonnen, volgens mij was het Suske! Ik ben alleen maar aangehaakt!

Maar tel maar mee ja, één nachtje samen met mijn meisje en dan nog drie zonder en dan gaat de vlag uit! En de telefoon uit de stekker en de deurbel af en de deur op slot....haha.... Moet de familie en vrienden even gaan mailen dat ze voorlopig even niet moeten bellen of langskomen. Eerst even een aantal dagen met ons drietjes.....zal je mijn schoonmoeder horen! Haha....

Je mag van mij wel een ijsje hoor, als je blut bent.... ;)

Oh, perenijsjes, die heb ik ook! Hebben we hier allemaal dezelfde smaak ofzo? Lachen!

@ Moon, AARDBEI!?!?!?!? Hmmmm.... heb net geluncht, flink geluncht, maar heb nu toch....zal ik.....eentje.......ooohhhwww.....

@ Ky, ik dacht ook veel teruglezen, maar het gaat eigenlijk alleen maar over ijsjes! Makkie! En meid, heb je het niet warm.........hahaha, ja helemaal gelijk! Ik kan geen vijf minuten in de zon liggen! Ook zonder buik!
    Balen van je 45 minuten typen....ik druk nu maar even op ctrl+c...

@ Nachtvlinder nog even, de kraam adviseerde, maar je hebt recht op meer kraamhulp volgens je verzekering toch? Gewoon een ander kraambureau bellen! Wat een miep! Jij kan er toch niets aan doen dat je een appartement bewoond waar een slaapbank het makkelijkst is? (kan die niet op bierkratjes als je m uitklapt? Ky heeft er nog wel een paar...;) )

ff tussen door stoppen, zo weer verder lezen.....denk dat ik maar even naar de super loop ;)

5. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    Hallo allemaal,

Heeft 1 van jullie ook zo'n bandenpijn? Ik heb echt een week niet kunnen lopen. Zo'n verstevigende band gekocht van Anita mode en daarmee waren de ergste randjes eraf. Maar nog steeds kon ik niet meer dan 5 meter lopen. Moest echt schuifelen van de bank naar de wc en 's nachts maar een po naast mijn bed :( Volgens de arts is dit normaal. Hoop dat het snel weer beter gaat. Maar dit is o.a. een reden waarom ik met 34 en niet met 36 weken met verlof ben gegaan. Jemig, wat een hel! Hoop dat het snel beter gaat......

Enne....die ijsjes van jullie JUMMIE! Helaas mag ik door de zw. suiker geen ijsjes....Anders had ik er zeker 1 genomen. Eet smakelijk :)

6. Niet meer actief

Judith, dat je niet alles op je to do lijstje af krijgt zegt alleen maar dat je er niet zo veel op moet zetten! Je zit in je kraamtijd meis! Verwacht niet te veel van jezelf en doe rustig aan. Vanaf zondag heb je de kleine thuis en dan krijg je het hartstikke druk. Profiteer dan nu nog even van de rust... Veel plezier vanavond in het ZH, ik ben benieuwd hoe je de nacht door komt. Morgen volledig verslag?

Mijnimeel, nee hier geen last van bandenpijn gelukkig. Ik heb het rond de 20 weken een keer gehad. Ik wist niet hoe ik moest zitten/staan/liggen, verschrikkelijk! Heel erg veel sterkte ermee!

Zo we hebben net mijn buik opgemeten: 107 cm! De laatste keer was met 30 weken en toen was ie 98 cm, dus 9 cm erbij in 5 weken. Heb gelijk maar weer even nieuwe buikfoto's gemaakt.

Hmmmz, ik heb honger! Wij gaan zo lekker pizza halen bij de pizzeria waar ik bij 6 jaar heb gewerkt. Ik ben daar in februari gestopt door de zwangerschap. Ik werkte er puur voor de gezelligheid 1 avond per week, naast mijn andere baan, maar doordat ik niet meer goed kon staan en lopen moest ik ermee kappen. Toch miste ik het niet, ik had het druk genoeg! Wel jammer van de zwangerschapsverlof, als ik het door had kunnen zetten dan had ik nu wat centjes extra gehad... Ach, geld is ook niet alles. Nu eerst tijd voor een raketje. Knuffel!

7. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    @ judy

Haha snoeperd!

Maar meiden jullie zijn echt wel erg met die ijsjes ;) 8) :)

8. Niet meer actief

Oh ik zag net een groepje schilders achter het huis een sigaretje roken. Op zulke momenten heb ik het er toch wel moeilijk mee hoor...

9. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    Lyssandra..... welkom en jij ook natuurlijk nog gefeliciteerdt met je zwangerschap..... op naar de laatste lootjes.
    Blijf je gesellie mee kletsen.......

Nachtvlinder...... wil er niks over zeggen omdat je zei hou er maar over op, maar ik zou toch terug bellen of opzoek gaan naar een ander bureau.
    Maar idd iig overleggen met je VK. Sterkte ermee.

Judy...... spannie zeg jullie mogen aftellen over max 5 dagen is jullie kleine lekker thuis. Gefeliciteerdt!

Over ijsjes en taxi gesproken....
    Is toch erg,.... had me mannetje al net boodschappen gedaan , heb ik hem net na al jullie verhalen weer terug gestuurt, hij is nu een paar pakken taxi en perenijsjes aan het halen :eek:
    Ik ben echt erg, gelukkig kon ie er wel om lachen.

Hier was gisteren mijn bezoek aan de VK weer helemaal goed, kleine is goed gegroeit, BD weer netjes en de ligging is ook nog perfect.

De auto moest ook voor zijn APK....... :confused:
    Altijd weer billenknijpen is dat.
    "Gelukkig" zijn we er met 130 euro vanaf gekomen........ ben zoooooo blij.

Onze meid was 3 dagen bij oma van mans zijde en onze knul was 2 dagen bij oma van mijn kant, dus we hebben een heerlijk rustig lang weekend gehad :D
    Alleen helemaaaaaaal niks in huis gedaan hahahaha, wat natuurlijk wel de planning was :(

Vandaag gebeld door kraambureau , was met 20 minuutjes allemaal besproken.
    We krijgen gewoon de 44 uur en als de VK vind dat ik meer uur nodig heb ivm mijn BI passen ze dat gelijk aan.

Verder geen nieuws , ga ff me wasje ophangen en dan zal me mannetje wel thuis zijn met mijn ijsjes :)

10. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    **Judy..Nee ik weet nog niet wat het was met die politie..ik ga zo even de krant van hier napluizen. Morgen verslag van de nacht hè?! Ben erg benieuwd hoe het ging :D

Hihi en ja hoor ik heb perenijsjes in huis :D :D Eentje heb ik al op :p

Heb ook een heerlijke (hoop ik) ananas gehaald :D Maandag hadden ze bij zo'n kraam in de stad van die verse ananas in bakjes...hmmmmmmmmmmmm! :D :D

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Toch maar wel naar de winkel gegaan om te halen? hihi

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Jahhh saampies met mijn moeder..hihi..

Ze hebben trouwens bij AH schattige dingen voor de beeb! Mijn moeder heeft enkele dingetjes gekocht 8)

Ik heb net nog een nieuwe ID bij de gemeente aangevraagd en een Nijntje speelding voor de Maxi-Cosi :p Kon niet laten..

13. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    o Ky niet aan denken hoor!< ik weet het heb ook gerookt alleen heb ik nooit meer de neiging gehad om een sigarettje te pakken! ( thank god)

NEEM EEN IJSJE! :p

@ judy doe jij lekker rustig aan meid laat die nesteldrang lekker gaan hihi nisk aan te doen haah en dat van die kolven haha ik zie het al voor me!
    Ja en we gaan idd nu helemaal los op de pc /laptop nu er wat mensen die verlof hebben.. haha moet je nagaan als dalijk iedereen met verlof is!

@ mijnimeel nee heb geen last van bandenppijn, maar gewoon harde buiken.. wel ff rusten dan hoor als je bandenpijn voelt!

@ remember als ik dat met mijn mannetje zou doen hahah hij zou me hard uitlachen..
    Hij zou zeggen ga lekekr zelf ;)
    wel leuk dat hij er zelf ook om kon lachen!

hmm zal ik ijssie nemen? :p

14. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Jullie zijn echt erg hoor ;)
    Ik heb mij voorgenomen om na het eten pas een ijsje te eten (als toetje)

Moet ook wel, want ik heb al een paar wokkels op, stukkie chocolade een aantal vruchtensnoepjes, veeeeeel te veel in ieder geval. Door die wokkels ben ik nu bijna misselijk. Maar het helpt wel om te stoppen met snaaien en dus even geen ijsje te nemen.

15. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    [quote="Bibi78@
    Volgens mij hebben wij op 14 mei de partner les met gym. Ben benieuwd of hubbie dan mee gaat. Zo'n 7 maanden geleden had hij nog een grote mond dat hij niet mee ging om daar te gaan zitten puffen. Ben er daarna niet meer over begonnen maar liet laatst wel weten dat die les er aan gaat komen. Hij reageerde toen niet meer afwijzend, dus ben benieuwd.
    Vaak hebben ze een grote mond, maar ondertussen.....[/quote]

He das toevallig, wij ook! Volgens mij zijn we ook tegelijk begonnen he!

16. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja volgens mij ook, want toen vroeg ik mij nog af of we niet heel toevallig bij elkaar in dezelfde groep zitten. Maar jij blijkt toch een eindje van mij af te wonen haha

17. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Heerlijk die ananas! :D :D

18. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Mag je dat dan gewoon hebben tijdens de zwangerschap?

19. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Bibi: inderdaad we wonen wel een eindje rijden bij elkaar vandaan. Is wel toevallig hoor!

Doos van de kruidvat stelt niet zoveel voor, maar altijd leuk om te krijgen.

Nou ik heb ook perenijsjes gekocht hoor! Het was het laatste doosje \:D/ . Ik heb er in 1 uur al 2 op :confused: .

Is bij jullie de beeb ook zo actief? Ook heeft hij regelmatig de hik, nu toevallig ook (zou toch niet van de perenijsjes komen)?

20. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja ik zou niet weten waarom niet... :(

Deel Deze Pagina