Hallo allemaal, Zo ik heb nu pas tijd om me ook bij de junimama's te melden. Ik wist eigenlijk vorige week al dat het raak was, maar toen was ik nog niet eens overtijd, dus ik heb dinsdag nog een test gedaan en die was overduidelijk positief. Dus, hier ben ik. Ik hoop dat het met ons allemaal goed blijft gaan, want ik moet zeggen dat ik daar best wel een beetje bang voor ben, dat het alsnog misgaat ofzo. Ook al zegt mijn lichaam dat het goed zit. Verder heb ik nog geen kwaaltjes. Alleen een klein beetje misselijk af en toe, maar niet zo heel erg. Hopelijk blijft het zo en kan ik op en top genieten. Dit zal namelijk mijn eerste en laatste zwangerschap mijn. Ik ben namelijk met een vrouw getrouwd. We hebben samen al een kind. Ze heet Tess en zij is gedragen door m'n partner. Dus nu, na 1,5 jaar, was ik aan de beurt. Ik vind het wel helemaal geweldig, moet ik zeggen. En ik wil echt van elk moment genieten. Doen jullie dat ook maar. Groetjes, Linda
Welkom bij de juni mama's! En natuurlijk van harte gefeliciteerd met je zwangerschap, hoop dat je een mooie zwangerschap zult hebben, en dat geld voor iedereen natuurlijk! Ik ben ook af en toe een klein beetje misselijk, en zit sneller vol met eten, dus eet nu minder en wat meer verdeeld over de dag.
Hi Linda, Van harte meid! Tja die angst...blijft moeilijk he! Leuk zeg, om zo allebei een kind te mogen dragen! Veel succes de komende maanden!
Ja, het is inderdaad wel apart om zo allebei aan de beurt te komen, zeg maar. Ik ben natuurlijk toen bij de bevalling geweest. En ik moet zeggen dat ik daardoor juist minder bang ben. Het is echt ongelofelijk hoeveel oerkrachten er in een vrouw zitten, tijdens dat persen. Tja het is misschien nog een beetje vroeg om al over de bevalling te beginnen, maar ik wilde even laten weten dat ik door die ervaring er juist minder tegenop zie. Hebben jullie trouwens ook al een klein bollinkje boven je schaambeen. Ik wel, dus nu maar hopen dat ik niet, net als mijn moeder, 20 kilo aankom tijdens de zwangerschap, haha. Lijkt me trouwens wel geweldig om straks mijn dikke buik lekker te showen met een leuke felle buikband ofzo. Zie het al helemaal zitten. X Linda
Hi Linda, Toch denk ik dat bevallen en kijken twee verschillende ervaringen zijn. Ik heb 6 uur met persdrang gelegen waar ik niets mee mocht omdat er te weinig ontsluiting was, dat was geen pretje... Hoop toch wel dat deze iets vlotter komt! haha
Ik hoop me volgende week hier ook te kunnen melden! Heb vanmorgen getest en 2x een licht 2e streepje... Over een paar dagen nog eens testen en ik hoop dat die ook positief is!
Zo... het begint al aardig vol te lopen met juni-mammies! Gefeliciteerd allemaal en een goede zwangerschap toegewenst! Groetjes van een mei-mammie!
HALLOOOOOO June - mommy's ! Ik meld me ook aan hihihhihihi Kan nog niet helemaal genieten maarre...ik ben zwanger (due date: 5 juni)!
Gefeliciteerd dames, ik hoop ook dat alles goed blijft gaan bij ons allemaal. Ik ben ook wel een beetje bang, maar mijn gevoel zegt dat het wel goed zit. Ik heb ook al echt een buikje, niet dat ik mijn broek niet meer dicht krijg, maar mijn darmen zijn geloof ik helemaal naar boven geduwd ofzo. Ik heb normaal toch wel een aardig plat buikje......... We hebben er gister even een foto van gemaakt, ik zal als ik een keer meer tijd heb op mijn pc zetten, en dan ook ff in mijn album.
Ik heb al een klein buikje niet echt noemenswaardig, ben van mezelf slank, heb geen buik, dus zie je het eerder, had ik ook bij de zwangerschap van mijn dochter. Wanneer gaan jullie de verloskundige bellen?
Hi there, Mijn buik is ook opgezet hoor, en ik heb wel al een buik van mezelf maar ik zie wel het verschil al? Gek he... Ik heb de vlos al gebeld...dit ivm met ons werk, dan moet ik er optijd bij zijn...
Ik ga denk ik straks ook alvast de vk bellen. Nu staat hun agenda nog niet zo vol en kunnen we misschien nog kiezen. Groetjes, Linda
Bij onze vk is het altijd in de ochtend tussen 9 en 10 spreekuur ook om afspraken te maken, denk dat ik morgen ochtend even bel.
Zeg ladies, Ff vraagje tussendoor... VOELEN JULLIE IETS? Ikke helemaal niets, een beetje een drukkend gevoel aan de linkerkant van mijn onderbuik (wat een beetje door loopt via mijn zij naar de linkergedeelte van mijn onderrug) en zeer pijnlijke borsten...THAT'S IT?! Ik wil geen pijntjes voelen in mijn onderbuik(c.q rug) dan wordt ik weer helemaal nerveus en ben ik bang dat het (weer) fout gaat... Pffffffffff eindelijk zwanger maar nog zo onzeker!
Het was voor mij de eerste ronde meteen raak, en ik ben ook nog nooit eerder zwanger geweest. Dus ik kan me goed voorstellen dat je, als je al een MK hebt gehad, nog banger bent als je wat voelt. Maar om je vraag te beantwoorden. Ik voel echt helemaal niks. Af en toe een klein krampje, maar ik voel wel dat ik niet meer ongesteld ga worden in ieder geval. daar was ik nog even bang voor, maar nu niet meer. Maar toch blijft het zooooo spannend. X Linda
Kan me voorstellen dat je bang bent, ga heel hard voor je duimen dat het goed gaat hoor! Ik voel een zeurderig gevoel in mijn onderrug en buik, beetje ongesteldheid gevoel, dat heb ik sinds vorige week maandag. Verder eigenlijk niet veel.
Rachel82, Ik ben "blij" dat jij dat gevoel ook hebt, mss hoort het er gewoon bij...maar maak ik me weer zorgen om niets! Ik voel het ook pas vanaf vandaag echt zeg maar, ik had het ook al een tijdje maar ja toen ging ik er gewoon vanuit dat ik ongi zou worden. Het vreemde is gewoon de eerste keer "voelde ik me gewoon zwanger" en nu voel ik gewoon niets, elke keer wanneer ik "geniet" denk ik weer....ohhhhhhhhhh Dear God...wedden dat ik weer te vroeg gejuigd heb! Maar ja we moeten maar positief blijven denken....
Ja gek gevoel he, maar we zijn toch echt zwanger Meid ik hoop dat je positief kunt blijven, en dat je lekker kunt genieten!