Vandaag het nieuws dat de kleine waarschijnlijk in stuit ligt. Krijg dinsdag en echo. Ging voor mijn hoge bloeddruk en dan krijg je dit nieuws. Bloeddruk was overigens goed. Nou maar wachten tot dinsdag! Gisteren naar pufclub geweest en ook het zelfde verhaal. 14 mei partneravond. & mei kan ik niet want dan heb ik voorlichtingsavond in het ziekenhuis. Britt
Hey meiden, Heb de laatste paar dagen niks gelezen hier... We hebben een paar heftige dagen achter de rug! Onze poes Misty heeft dus suikerziekte, elke dag zijn we met dr naar de dierenarts geweest om dr bloedwaarde te meten, en elke dag moeten we dr twee injecties insuline geven. Ze moet wel erg wennen aan de insuline, dus we houden haar de hele dag goed in de gaten. Al met al is er veel op ons afgekomen. Ik ben jullie niet vergeten hoor. en Manuela heeft me ook even gebeld met het goede nieuws over moon. dat maakte me wel blij! Maargoed ik lees morgen of vanavond zoveel mogelijk alles terug. Ben vanaaaf bij de VK geweest, bloeddruk 120/75, kleine is INGEDAALD! helemaal happy. hartslag was mnooi, groei goed en baarmoeder hoogte ook goed. allemaal fijne avond, en ik lees jullie snel weer.. mag ik ook op dat lijstje? 14. Angel Eyes(29) M 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 Verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding
Britt: Das niet zo fijn.... Jammer ook.... Hopen dat het dinsdag meevalt.... Maar het kan nu nog steeds draaien toch? En ze kunnen toch ook een poging doen om de beeb te draaien?
Ja hoop dat het toch vals alarm is. Draaien schijnt erg pijnlijk te zijn. Maar ja kan niet anders dan afwachten. Best irritant.. Britt
Ja ik heb het de laatste tijd ook wel een beetje moeilijk. Iedereen rookt bijna+ manlief ( buiten) dus met dit mooie weer bbq'en enzo mis ik het wel. Yeahhhhhhhhh ik heb verlof! Hier nog een baby die veel de hik heeft, gulzig typje Ky: mooie buik zeg, is echt gegroeid Moon: misselijk en ze hebben het alleen maar over eten en ijsjes hahaha Manuela : mooie foto van je buik, is dat nou je navel die eruit plopt? Ik heb normaal een hele diepe en die is nu niet meer zo diep. Ik heb mijn hemeltje kunnen verkopen. Nog ff aftellen voor je verlof. Britt.: mooi dat je bloeddruk omlaag is. Ze kunnen nog draaien misschien is er niets aan de hand Dat was het weer, trusten voor zo
He dames, wat een geklets hier zeg! Ben deze week niet echt veel online, want mijn mannetje is thuis, dus volgende week zal ik weer wat meer mee kletsen denk ik. Ik had vanavond ook weer yoga, volgende week partneravond en die week erna alweer de laatste les. Wat gaat de tijd toch weer snel zeg! Morgen gaan we een dagje naar mijn schoonzus en zwager, die zitten ergens in een huisje van centerparcs. Lekker een dagje luieren daar! Ik spreek jullie laterrrrrrrrrr. gr patje.
Hoi hoi, Daar ben ik weer! Wat is het rustig op het forum? Waar is iedereen? Zeker allemaal ijs aan het eten.... Of boven de wc door teveel ijs eten? Even een deelmomentje: onze hond (een hele lieve chocoladebruine labrador van 6 jaar) heeft dondersgoed door dat er iets gaat veranderen. Vanavond lag ze te slapen met haar koppie op mijn schoot/half op mijn buik, toen mijn kleine ineens begon te schoppen. Ze keek me toch raar op.... En begon toen mijn buik te likken.... Zo ontroerend.... geweldig toch? Ze is laatst trouwens de AH uitgezet. Net alsof zij ooit een vlieg iets aan zou doen.... (Bij ons mogen de honden binnen vastgelegd worden) Maar ja, ik stond dus bij de kassa en hoorde haar ineens blaffen (ze blaft echt NOOIT, alleen soms naar rolators en mensen op krukken) en naar nu blijkt.... mensen in uniform. Ze blafte namelijk naar de bewaker van de AH. Die mij, toen ik mijn hond losmaakte, vriendelijk doch dringend verzocht haar voortaan buiten vast te leggen, want hier schrokken de mensen van! Ja, leg dan maar eens uit dat ze nooit iets zou doen.... Haha, gewoon de AH uitgestuurd....
Nou, ik praat nog wel even door met mezelf.... Gisteren hebben we eindelijk de babykaartjes besteld. De tekening die het zusje van mijn mannetje (met het Syndroom van Down) heeft gemaakt is erg leuk geworden en staat op de voorkant. Zo leuk. : Hoeveel waren jullie trouwens kwijt voor jullie kaarten. Wij moesten 135,00 betalen voor 100 kaarten incl. envelopen (enkele kaart/ voorkant kleur / achterkant zwart-wit). : Ben zo benieuwd hoe de proefdruk eruit zal gaan zien!? Ook de babykamer is nu helemaal af. De gordijnen hangen, de kleertjes hangen allemaal gewassen in de kast, de plankjes aan de muur staan vol met knuffels, het ledikantje is opgemaakt, de wandelwagen is opgemaakt etc. Oh, ik kan wel uren in die kamer blijven rondlopen.... Wat een geweldig/overweldigend idee dat daar straks ons kleintje ligt.... Super!
Nog steeds niemand? Snap er niets van..... Nou, ga zo ook maar eens stoppen dan. Mijn manntje moet tot 23uur werken, dus die zal zo wel thuis komen. Tenminste iemand met wie ik kan kletsen.... Ky en Laila: Nog even over de zin in roken: heb ik ook last van! Boehoeh.... ben sinds vorig jaar januari gestopt, maar heb van de zomer af en toe weer een sigaretje gerookt. Toen ik zwanger bleek te zijn, ben ik natuurlijk weer gestopt. Maar, ik moet toegeven (sorry dames), dat ik heeeeel af en toe wel eens weer een paar trekjes heb genomen.... Zijn jullie nu boos? Patje: las trouwens net jouw eerste berichtjes op dit forum. Leuk om terug te lezen hoe het allemaal begon. Veel plezier morgen, lekker luieren jij! En voor de rest: Slaap lekker, een dikke kuzz en tot gauw!
Slaap lekker allemaal. Sorry dat ik niet actief aanwezig was. Ben vanavond met hubbie SERIEUS bezig geweest met het geboortekaartje. Kaartje uitzoeken, tekst uitzoeken etc. Vanmorgen heeft hubbie samen met een vriend het plankje boven de commode opgehangen. Het kamertje wordt steeds meer af. Ik heb wel al het bedje opgemaakt enzo maar moet eigenlijk alles eerst nog wassen. Dat ga ik binnenkort wel doen. Mou meiden, welterusten.
Natuurlijk, ik heb je ertussen gezet 01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof,hoofdligging,gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging, 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-07 1e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27), J 09-06-07 1e kindje bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember(29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Angel Eyes(29) M 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 Verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding 15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 16.Cimbomlu (37) ? 12-06-071e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 17. Monique (30), ?, 13-06-2007, 2e kindje, verlof na 25 april, gew. onbekend, bijz = thuis 18. Duveldraakje (24), M , 13-06-2007, 1e kindje, verlof 3 mei, gew. onbekend, bijz =ziekenhuisbevalling 19. Nachtvlinder (22)J14-06-20071e kindje verlof n.v.t.gew. + 4.7 kilohoofdligging, ligt al in de bekken. bijz = ziekenhuisbevalling 20. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei, gew + 20 kg, bijz = thuis proberen te bevallen, wil BV geven 21. Bloem79 (27)J16-06-20071e kindje,officieel verlof 06-05-2007, laatste werkdag 26 april, gew +6 kg, thuisbevalling. 22. Laila (31) M,17-06-07 2e kindje, verlof na 2 mei, medische ziekenhuisbevalling 23. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007, gew + 10 kg, bijz = medische ziekenhuisbevalling 24. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 25. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 26. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007, 1e kindje , 8 mei verlof, gew. +8 kilo, thuis bevallen 27. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof gewicht=? bijz= ziekenhuis bevalling 28. Cindy (31), ?, 20-06-2007, 1e kindje, 10-05-07 verlof,gew + 12 kg, hopelijk thuisbevallen 29. Chaya(35)J J20-06-20073e en 4e kindje gew +12kilo bijz=ziekenhuis bevalling 30. Anja (37) J 28-06-07 3e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 10 x meisjes 8 x jongens 13 x verrassing Bevallen 01. Judy77 (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2340 bijz: zondag 6 mei mag ze naar huis!!!geeft borstvoeding
Goede avond meiden! Ohhhh jullie willen het echt niet weten maar om kwart over elf was ik klaar met mijn schoonmaak-actie.....eerst heb ik heel het huis gestoft..daarna heb ik de ventilator schoongemaakt (was erg vies, kwam gewoon zwart af)..en toen heb ik heel de koelkast schoongemaakt. Echt niets voor mij Had vanavond ook de Smaakpolitie gekeken, had toen zoiets ik moet eigelijk ook mijn koelkast schoonmaken (maar was echt niet zo vies als daar hoor [-X ), ik dacht eerst doe ik morgen wel en daarna zo van zal ik het nu doen...mmmmmmm...tja dat werd dus direct doen. Heb gewoon echt alles eruit gehaald en elk plankje en bakje eruit gehaald. Stuk voor stuk schoongemaakt en alles op datum gecontroleeerd. Te erg gewoon. Echt echt niets voor mij [-( Hihi mijn vriend moet er wel om lachen..hihi.. Het voelde ook nog goed ook toen ik het had gedaan Slaap lekker iedereen! Kussss.. (hihi Bibi je was me net voor met het lijstje )
Hihi...nu ben ik eindelijk eens een keer de eerste, liggen jullie allemaal nog in bed ofzo? Moon: Hoe is het met de misselijkheid? Heb je ondertussen al meer last van zwangerschapskwaaltjes? Ky: mooie banner Shelde: Eindelijk je 1e pufles gehad. 2 maanden verschil is inderdaad wel veel, volgens mij is het bij ons 3 weken tussen de 1e en de laatste. Manuela: nog 2 dagies, aftellen! Judy: heb je nu vannacht al bij Mirthe geslapen? Britt: wat balen zeg dat je kleintje nog in stuit ligt, hopelijk draait hij/zij nog even snel voor dinsdag. Angel eyes: sterkte met jullie poes. Shanna: wat een fijne gedachte dat je nu alles klaar hebt. Ik ben nu de laatste dingen aan het wassen. Straks weer naar de VK. Is het trouwens ook de gewoonte dat je je medecursisten van de zwangerschapsgym een kaartje stuurt?
Hoi Bloem, Jij was me alweer voor Ik ga ook naar de VK vandaag, heb er echt even zin in En ja dat wassen, daar ga ik volgende week maar eens een plan voor maken! Heb ook nog wat kleine spulletjes nodig. Kortom tijd voor een plan de campagne in mijn verlof Groetjes Ster
Ik doe het niet, maar dat komt omdat ik geen leuke hechte groep heb. Vele anderen wel, ik had er van te voren wel rekening mee gehouden want ik hoor het wel vaker dat het wel gebeurd. Veel plezier/succes bij de VK (Ster ook) @ Viona, als je nog meer van die nesteldranghormonen kwijt moet... je weet waar ik woon he? @ Cindy, vandaag gaan je slotjes er toch uit? Veel succes!
01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof,hoofdligging,gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging, 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-07 1e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27), J 09-06-07 1e kindje bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember(29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 Verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding 15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 16.Cimbomlu (37) ? 12-06-071e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 17. Monique (30), ?, 13-06-2007, 2e kindje, verlof na 25 april, gew. onbekend, bijz = thuis 18. Duveldraakje (24), M , 13-06-2007, 1e kindje, verlof 3 mei, gew. onbekend, bijz =ziekenhuisbevalling 19. Nachtvlinder (22)J14-06-20071e kindje verlof n.v.t.gew. + 4.7 kilohoofdligging, ligt al in de bekken. bijz = ziekenhuisbevalling 20. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei, gew + 20 kg, bijz = thuis proberen te bevallen, wil BV geven 21. Bloem79 (27)J16-06-20071e kindje,officieel verlof 06-05-2007, laatste werkdag 26 april, gew +6 kg, thuisbevalling. 22. Laila (31) M,17-06-07 2e kindje, verlof na 2 mei, medische ziekenhuisbevalling 23. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007, gew + 10 kg, bijz = medische ziekenhuisbevalling 24. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 25. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 26. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007, 1e kindje , 8 mei verlof, gew. +8 kilo, thuis bevallen 27. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof gewicht=? bijz= ziekenhuis bevalling 28. Cindy (31), ?, 20-06-2007, 1e kindje, 10-05-07 verlof,gew + 12 kg, hopelijk thuisbevallen 29. Chaya(35)J J20-06-20073e en 4e kindje gew +12kilo bijz=ziekenhuis bevalling 30. Anja (37) J 28-06-07 3e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 9 x meisjes 8 x jongens 14 x verrassing Bevallen 01. Judy77 (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2340 bijz: zondag 6 mei mag ze naar huis!!!geeft borstvoeding ================================================== Even de gegevens van Angel Eyes aangepast, waren niet helemaal juist :-$
Goeiemorgen dames, Je kunt wel merken dat er steeds meer verlof krijgen met al dat geschrijf hihi... Heerlijk he! Ik was afgelopen maandag ook naar mn nieuwe verloskundige geweest en alles was ook goed gelukkig. Mijn babytje is ook ingedaald en mn tensie was 120/70, lijkt wel jou verhaal angela haha. Ik vroeg of de baby goed groeide en ze zei dat dit zeker het geval is. Ze zei wel dat het geen grote baby zal worden... `gewoon` een 6/6,5 pondje.... Goed genoeg toch, makkelijker met baren misschien hihi. (hoop ik [-o< ) Judy, wat fijn dat mirthe naar huis mag. Wat een blijdschap Angela, jij trouwens sterkte met je poes he. Shanna, je hond de AH uitgezet hahah. Dat is toch wat! Was ze beledigt hihi Brit, ik hoop dat je kleine nog uit zichzelf zal draaien [-o< Oja, als ik aan mn familie en vrienden vertel dat de baby ingedaald is krijg ik meteen te horen dat de baby dus eerder zal komen?! Is het dan vroeg met 35 weken dat de baby is ingedaald? Ik heb werkelijk geen idee, wie wel? groetjes
Chiesa: volgens mij hoeft dat niet wat ik begrepen had van de VK! Shanna: wat een mooie buikfoto en een schitterende baby kamer! Ik krijg de kriebels, ga volgende week echt eens beginnen aan babyspullen neerzetten en babykamer maken! Oja leuke site voor babyspullen (wel erg duur) http://www.wallaboo.nl Doeg!
Hallo! Vannacht bij Mirthe geslapen, wat een prachtig kindje toch! Eerst de voeding van 8 uur gedaan, zoals elke avond. Raar toen Rinke naar huis ging en ik niet! Maar had ik wel mooi eindelijk eens de tijd (gedwongen rust...haha) mijn dagboekje bij te werken, die we bijhouden sinds we weten dat ons kindje een meisje zou worden. Is gewoon een schriftje waarin we vertellen wat ons bezig houdt enzo....kan ze later teruglezen! Toen ik daarmee klaar was, was het tijd voor de voeding van 23.30 uur (in het ziekenhuis voeden ze op tijd, niet op verzoek). Ze moet 55 drinken, maar dronk maar 25 en wilde echt niet meer.... Nou ja, haar maar in bed gelegd, allebei slapen, wel zien wanneer ze de rest zou willen....en dat viel me mee. Eigenlijk moest ze om 5 uur, maar om 4 uur was ze wakker. Niet huilen, gewoon wakker! Dus lekker gedronken, 60 cc! Gelijk weer terug in bed gelegd, zodat we allebei nog even konden slapen en dat hebben we dan ook tot een uur of zeven gedaan! Raar om nu weer thuis te zijn, zonder Mirthe...Maar ja, nog drie nachtjes, nog 5 bezoeken dat we zonder haar weg moeten en dan....mag ze mee! Joepie! @ Moon, borstvoeding proeven? Gedver, ik heb die behoefte nog niet gehad, het ruikt ook niet echt melkachtig ofzo, ik vind het eigenlijk een beetje naar zweet ruiken dus dat ga ik mooi niet proeven! @ Bibi, ooh, je had het mogen aanpassen hoor! Maar lief dat je aan mij dacht! @ Shelde, in mijn groep scheelde het ook een maand tussen mij als eerste op 3 juni (maar dat werd wel iets langer dan een maand ) en de laatste op 1 juli.... dat vond ik al veel, zeker voor de nagym. Moet jij wachten tot die laatste een keer bevallen is en dan nog nagym? Daar heb je dan ook weinig aan! Ik zou klagen...... @ Ky, wel handig zo'n cursusleider die vooruit denkt, weet je snel wat de volgende oefening gaat worden Maar snap je frustraties.... Ik heb de ademhaling uiteindelijk uit een boekje gelezen.....komt allemaal goed. Maar persen van anus naar vagina? Geen seconde mee bezig geweest, het is gewoon een oerkracht, je denkt echt niet na hoe je perst, ALS HET ER MAAR UIT KOMT! En de VK geeft wel goede aanwijzingen.... @ Ky en Lailae en Shanna.....wij zijn nu vier jaar geleden gestopt met roken. Soms denk ik "oh ja, ik heb gerookt!" soms denk ik "oh ja, ik rook niet meer"... Na het stoppen is mijn astma toegenomen, dus ik kan er echt niet meer tegen, vind het ook niet lekker meer... Maar die bekende sigaret na het eten? Volgens mij is dat een link die in mijn hersenen vast zit. Ik vind het niet lekker meer, maar denk daar nog wel vaak aan hoe lekker het was! Raar toch? @ Lailae: Mirthe had in mijn buik ook vaak de hik.....en nu nog steeds! Net zo'n knijpbeestje, piep, piep....schattig, maar volgens mij best vermoeiend voor zo'n kleintje! @ Shanna, ach wat een schat die hond....mooi merk ook, die zijn zo mooi en lief! Ik zou ook blaffen tegen de bewaker als ik hond was! Haha... Enne, in jezelf praten.....we reageren vanzelf wel hoor, alleen iets trager blijkbaar......... Wij hebben de drukker gebruikt die ook de producten voor mijn werk drukt. Ik ben zijn contactpersoon, heb inmiddels een leuke band met ze opgebouwd. Hebben ook onze trouwkaart gedrukt. Als cadeau mochten we voor 50 euro kaartjes laten drukken...de enveloppen waren ongeveer 20 euro, de postzegels het duurst. De tegel (zie album) was te zwaar voor 1 postzegel, dus 120 keer 88 cent, dus zo'n 100 euro....in totaal dus 170 euro.... Ben benieuwd naar de tekening, wel inscannen na de bevalling hoor! @ Viona, je mag ook wel even bij mij langskomen hoor, mocht je nog eens te snel klaar zijn, haha..... Nou, volgens mij ben ik weer helemaal bij! Ga ik nu maar weer eens boodschapjes doen en dit keer NIET DE IJSJES vergeten! Oh, Shanna, mooie foto's! Allemaal succes met de laatste loodjes werken, ik zag dat er veel met verlof kan de komende dagen! Kus, Juud @ Britt, ik duim mee voor loos alarm of een goede draaipoging die niet al te pijnlijk is!