01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof hoofdligging gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-071e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 12 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27) J 09-06-07 1e kindje Bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember (29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding 15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 16. Karin35 (36) ? 11-06-07 2e kindje 01-05-07 verlof hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 17. Cimbomlu (37) ? 12-06-07 1e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 18. Monique (30) ? 13-06-2007 2e kindje verlof na 25 april gew. onbekend bijz = thuis 19. Duveldraakje (24) M 13-06-2007 1e kindje verlof 3 mei gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling 20. Nachtvlinder (22) J 14-06-2007 1e kindje verlof n.v.t. gew. + 4.7 kilo hoofdligging, ligt al in de bekken bijz = ziekenhuisbevalling 21. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei hoofdligging gew + 20 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 22. Bloem79 (27) J 16-06-2007 1e kindje officieel verlof 06-05-2007 gew +7,5 kg hopelijk thuisbevalling 23. Laila (31) M 17-06-07 2e kindje verlof na 2 mei medische ziekenhuisbevalling 24. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007 gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling 25. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 26. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 27. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007 1e kindje 8 mei verlof gew +8 kilo thuis bevallen 28. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof hoofdligging en gedeeltelijk ingedaald gew + ? kg bijz= ziekenhuis bevalling wil bv geven 29. Cindy (31) ? 20-06-2007 1e kindje 10-05-07 verlof gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 30. Chaya (35) J J 20-06-2007 3e en 4e kindje gew + 12 kg kindje 1 ligt in hoofdligging en is ingedaald, kindje 2 ligt in stuit bijz=ziekenhuis bevalling 31. Dora (32) ? 24-06-07 1e kindje 17 mei verlof gew + 17 kg bijz = ziekenhuisbevalling 32. Anja (37) J 28-06-073e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 9 x meisjes 8 x jongens 16 x verrassing Bevallen 01. Judy77 (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2340 Mirthe is sinds 6 mei thuis!!! geeft borstvoeding
01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje 02. Patje (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof hoofdligging gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 13 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, al goed ingedaald gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging gew + 8,6 kg bijz = ziekenhuisbevalling borstvoeding 09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging 7 mei controle echo 10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-071e kindje verlof gew + 10 kg bijz = thuisbevalling 11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 12 kg bijz = thuisbevalling 12. Hester (27) J 09-06-07 1e kindje Bijz = ziekenhuisbevalling 13. Remember (29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 14. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding 15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 16. Karin35 (36) ? 11-06-07 2e kindje 01-05-07 verlof hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 17. Cimbomlu (37) ? 12-06-07 1e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit? 18. Monique (30) ? 13-06-2007 2e kindje verlof na 25 april gew. onbekend bijz = thuis 19. Duveldraakje (24) M 13-06-2007 1e kindje verlof 3 mei gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling 20. Nachtvlinder (22) J 14-06-2007 1e kindje verlof n.v.t. gew. + 4.7 kilo hoofdligging, ligt al in de bekken bijz = ziekenhuisbevalling 21. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei gew + 20 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 22. Bloem79 (27) J 16-06-2007 1e kindje officieel verlof 06-05-2007 gew +7,5 kg hopelijk thuisbevalling 23. Laila (31) M 17-06-07 2e kindje verlof na 2 mei medische ziekenhuisbevalling 24. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007 gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling 25. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen ondanks borstverkleining 26. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 27. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007 1e kindje 8 mei verlof gew +8 kilo thuis bevallen 28. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof hoofdligging en gedeeltelijk ingedaald gew + ? kg bijz= ziekenhuis bevalling wil bv geven 29. Cindy (31) ? 20-06-2007 1e kindje 10-05-07 verlof gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 30. Chaya (35) J J 20-06-2007 3e en 4e kindje gew + 12 kg kindje 1 ligt in hoofdligging en is ingedaald, kindje 2 ligt in stuit bijz=ziekenhuis bevalling 31. Dora (32) ? 24-06-07 1e kindje 17 mei verlof gew + 17 kg bijz = ziekenhuisbevalling 32. Anja (37) J 28-06-073e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 9 x meisjes 8 x jongens 16 x verrassing Bevallen 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2515 bijz: na vier weken ziekenhuis sinds 6 mei eindelijk thuis!!! geeft borstvoeding ============================================ Heb ook maar even de boel aangepast!
Nee dat willen we nu horen ! Bedankt voor de goede hoop! ](*,) Hahaha, muts in puin, navel zo groot als het meer van Loch Ness... Great! Hopen dat het snel hersteld... Ohhhh... Maar die foto van jullie 3-tjes, ahhh, die vingertjes! En dat lachje, zo gelukzalig... *traantje wegpinken* Geniet ervan! Jullie hebben het verdiend! (Morgen wel effe laten weten hoe de nacht is gegaan...)
Ach meid, dat is nu eenmaal de keerzijde van bevallen, haha....kan je straks met Jop vast veel om lachen, doen wij ook! En mijn navel was waarschijnlijk voor de zwangerschap al zo, maar ja, het is weer even wennen, het lijkt nu heel erg, groot contrast natuurlijk! En die muts, die trekt wel bij! Maar niet teveel hoop ik, want dat scheelt "later" weer bij nummero duo...........ooit! Ik ga afsluiten, slaap lekker ondanks de beurse buik, ik ben er morgen zeker weer! Kus
nachtvliinder; mijn gevoel zegt me, al vanaf het begin van de zwangerschap dat ik een weekje eerder zal bevallen. Al hoopt Michel van niet want ik ben op vaderdag uitgerekend en dat zou natuurlijk ook geweldig zijn! lailae; lekker dat je bed al op klossen staat, hoef je daar geen zorgen meer om te maken. En hopelijk wil het allemaal snel vlotten met het raam! Suske; balen dat je van die harde buiken had.. gelukkig bleek het alleen maar diarree te zijn. En onnozel ben je zeker niet! Je weet maar nooit hoe het loopt toch. Judy; gefeliciteerd met de thuiskomst van jullie prachtige dochter! Wat een geweldige foto van jullie drietjes, ik kreeg er tranen van in mijn ogen! En wat stel je ons toch weer geweldige zaken in het vooruitzicht (echoput en meer van Loch Ness ) Siken; wat een geweldig cadeau van jullie vrienden! Cindy; lekker hoor dat je ook bijna verlof hebt! Ik vind het nog steeds een raar idee. Qua naam zijn wij er sinds kort helemaal uit. Wij hadden ook steeds dat ik en michel een andere voorkeur hadden. Het is dus ook uiteindelijk een hele andere naam geworden dan die we op het lijstje hadden staan. Hopelijk komen jullie er saampjes uit, en zoals Ky al zei, wellicht heb je als het geboren is zoiets van ja! Dat is echt een .... Patje; ik heb helemaal geen voetbal gezien, dat kijk ik nooit. Wat betreft slapen en pijn.. ja hier ook last van, alleen niet van mijn buik. Ik heb steeds erg veel pijn bij mijn liezen, en het is alleen in bed. Ik kan me ook haast niet omdraaien zonder au au au te roepen. Ky; ik heb dat wel gelezen hoor, dat je muts helemaal opzwelt. Door alle extra bloedtoevoer die kant op, zwelt het op en wordt het wat paarsig. mamavantim; van harte welkom hier! Karin35; leuk dat je er weer bent en zoals je ziet is het lijstje al aangepast en sta je erbij. Hier gaat alles prima! Vanochtend voelde ik me niet echt lekker, beetje weeig, kreeg wat hoofdpijn maar na een paracetamol kon ik er weer tegen. Lekker aan het rommelen geweest in huis en de eerste babywas gedaan en gestreken. Ik moet mezelf wel dwingen om me in te houden en niet alles tegelijk te willen want ik heb de komende weken helemaal vrij om dat soort dingen te doen. Ik wil ook de vluchttas gaan klaarzetten al vind ik dat ook weer erg onhandig omdat ik van veel dingen maar 1 heb en als je dagelijks gebruikt kun je dat weer niet in de tas doen... Morgen ga ik denk ik lekker een cake bakken en om 4 uur komt de dame van de kraamzorg voor het intakegesprek. Ik ben erg benieuwd hoe dat zal gaan en hoeveel uur ik krijg ed. Allemaal een dikke kus!
Jullie waren beiden met het lijstje bezig Ohja en volgens mij heb ik ook mijn eerste oefenwee gehad gisteren... flinke krampen en harde buik, best hevig en ik moest even tegen de deurpost aanleunen om het te laten zakken.. Daarna ging het weer prima en de kleine is lekker actief.
Judy, wat geweldig dat ze thuis is! En wat een schatje is het toch! Mooie foto's! Hopelijk is ze het snel gewend thuis! Genieten jullie maar lekker van Mirthe! Ky, leuk dat papa pakket! En wat heb jij geslapen zeg! Dat lukt mij echt niet! Lique80, alvast gefeliciteerd met je verjaardag! Leuk al die bonnen! Kan je vast goed gebruiken! Je bent lekker verwend! Siken, wat geweldig dat je toch een babykamertje hebt! MamavanTim, welkom bij de junimama's! Nachtvlinder, er gebeurd nu van alles in je lichaam he!? Bij alles denk je, zou het beginnen? Lailae, Succes met alle klusjes! Suske, ik herken het van de harde buiken, vandaag ook een tijd gehad. Onze lichamen zijn hard bezig! Sterkte met je schoonmoeder! Cindy, hier bewoog de kleine ook steeds minder, maar dit weekend is ze toch druk aan het bewegen. De hele tijd een kont tegen m'n ribben aan enzo. Haha. Maar ik voel ook geen schopjes meer hoor, alleen grote bewegingen. Wij hebben al een tijdje DE naam. We zijn alleen nog bezig over een 2e naam... dat wil niet lukken. Manuela, succes met je cake en de kraamzorg! Zo ik ben weer bijgelezen. Ik slaap 's nachts ook slecht. Wordt zowiezo 2x wakker om naar de wc te gaan en vaak ook van het maagzuur. Auw auw. En 's ochtends heb ik last van m'n handen. Ik wordt wakker van slapende handen en pijn dat het doet. En elke keer als ik weer in slaap val, wordt ik daarna weer wakker van die handen. :S Maar verder gaat het goed hoor! Vandaag ook veel harde buiken achter elkaar gehad en de kleine is erg druk. Dit weekend lekker geknutseld, heerlijk! Ik ben ook druk bezig met de bedankjes. Ik vind ze erg leuk worden! Ik ga maar eens richting bed. Morgen met m'n broertje naar de Bebe Jou winkel (vrijdag ging niet door), ik hoop dat ze wat leuks hebben! Truste meiden!
Goedemorgen meiden, Gefeliciteerd judy, en wat een prachtige foto`s! Ky, ik heb ook dat papa pakket gekocht, ik had bedacht om dit met vaderdag te geven, nog bedankt voor de tip. Lique, gefeliciteerd met je verjaardag! Vandaag is mijn eerste officiele verlofdag, ik moet nog erg aan het idee wennen. Ik moet echt nog zo ongelofelijk veel doen in huis maar daar ga ik rustig aan beginnen. Fijne dag allemaal! Kus van Senna
Zo senna, je 1e verlofdag en dan toch al zo vroeg op het forum hihi. Geniet ervan meid! Judith, echt heerlijk dat mirthe thuis is. Ik ben ook benieuwd hoe de nacht gegaan is... Volgens mij gaat dat vanzelf op rolletjes he. Mama van tim, welkom bij de juni mama´s. Lique, vandaag ben je echt jarig. Gefeliciteerd! Ik heb net de dr gebeld met de mededeling dat ik een schimmelinfectie heb aan mn muts. Ik ga er echt niet langer mee lopen dus het recept word naar de apotheek gefaxt. MOrgen moet ik ook naar de verloskundige en dan vraag ik of ze daar ook mn urine willen na kijken op leukocyten en als dat niets is heb ik zeker een blaasontsteking uit gesloten toch! NU ga ik douchen want tussen 10.00-11.00 komt de kraamzorg voor een intake. En ik wil nog het een en ander doen. Jeetje wat een weer he, maar ja we hadden wel een beetje regen nodig he. Eeh we? Bedoel de grond ed hihi Ooh ja waar ik benieuwd naar ben: WIE heeft er OOK al striemen op de buik? IK DUS HE sinds deze week denk ik... Ik heb ze gisteren ontdekt toen ik een spiegel pakte om de onderkant van mn buik te bekijken omdat ik die nooit meer zie hihi. (en mn muts haha ) Ook kleine striemen op mn bovenbeen GRR
Shelde; die cake gaat hem niet worden vandaag hihi ik heb niet alles in huis en Michel heeft de auto mee naar het werk omdat het regent Hopelijk heb je vannacht wat beter geslapen. Dat maagzuur en pijn in je handen is niet fijn! Veel plezier vandaag in de beb jou winkel! Ik ben trouwens erg benieuwd naar je bedankjes, wat voor iets ben je aan het maken? Senna; gek is dat he, vandaag is ook mijn officiele eerste verlofdag, voelt zo raar aan! Chiesa; balen dat je een schimmelinfectie hebt, maar met een kuurtje is het meestal snel verholpen. Hopelijk bij jou ook. Ik ben benieuwd hoe je intake met de kraamzorg is. En striemen.. nee gelukkig hier geen last van maar wat niet is kan nog komen dus ik ga er vanuit dat het nog komt. Zo ik heb aardig goed geslapen vannacht, wel wat vroeg weer wakker maar ach, dat is niet zo erg. Dan doe ik vanmiddag nog wel even een tukje. Ik ga even lekker een ontbijtje maken en dan kom ik straks hier weer even koekeloeren! Liefs Manuela
Ha die Chiesa, Goed he dat ik al zo vroeg op ben maar vandaag wordt onze droger geleverd dus ik ben nog niet echt uitgeslapen. De oude had het begeven dus er moest nog even een nieuwe komen. Balen dat je een schimmelinfectie hebt, heb je veel last van jeuk? Ik heb nog geen striemen op mijn buik maar wat er niet is kan nog komen . Kus van Senna
Lique van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Judy wat fijn dat Mirthe weer thuis is en het gezin compleet is Genietse! Senna en Manuela: raar gevoel he om verlof te hebben! Voor mij is het vanaf nu ook officieel ingegaan! Lekker genieten hoor! Chiesa: wat balen van die infectie! Wat voor klachten had je? Sterkte En heb geen striemen, maar die Linae Negra wordt wel steeds duidelijker, dit vind ik wel mooi om te zien! All: vandaag moet ik naar de mondhygieniste voor tandvleesbehandeling etc. Bah, ik heb er geen zin in, want dat is altijd zo gevoelig in mijn mond. Maarja ik doe het toch maar, want na de bevalling staat mijn hoofd er waarschijnlijk helemaal niet naar! Heb een tegek weekend gehad en van alles gedaan (veel gewandeld) en had totaal geen bloedverlies of iets dergelijks! Heb er nu helemaal het vertrouwen weer in dat de baby nog een tijdje bij mij gaat blijven! Tot later!
Senna, geniet van je verlof! Chiesa, Ik heb al vanaf het begin striemen. En niet zon beetje ook! Ik denk dat ik er zowiezo gevoelig voor ben. Heb ze ook op mn heupen (maar die zijn niet meer zo rood), borsten en binnenkant van mn bovenbenen. Ik had gehoopt dat het allemaal onder mn navel zou blijven, maar helaas. En smeren helpt ook niet. Ik hoop dat het een beetje weg trekt, want een bikini ziet er niet uit zo! Manuela, Ik ben doosjes/tasjes aan het maken. Op de voorkant staat de naam van de kleine en er komen snoephartjes in. Ik zal binnenkort een foto maken. Het is wel een werk moet ik zeggen, maar ik heb de tijs. Ster, succes bij de mondhygiëniste. Je tandvlees is nu waarschijnlijk nog gevoeliger (en sneller ontstoken tijdens een zwangerschap). Linea Negra heb ik alleen op mn schaambot. Hij kruipt niet verder omhoog. Vandaag beter geslapen. Niet wakker geworden van maagzuur! Handen blijven slapen helaas. En laat het maar lekker even regenen hoor! Hoef ik niet meer te sproeien.
Ster en Senna, mijn klachten zijn alleen een beetje jeuk/branderig gevoel bij het afvegen meer niet maar ik dacht ik blijf er niet mee lopen hoor... Vanmiddag ken ik mn recept gelukkig ophalen. Tja, ik hoop ook maar dat de striemen onder mn navel blijven en anders heb ik helaas dikke pech Die donkere streep op mn buik is echt errug donker. Mooi is anders hoor ster haha. Jee shelde, ik wilde ook nog bedankjes maken/kopen en ben het in alle drukte vergeten man! Hmm, ik ga effe denken of ik het nog ga doen en of ik er tijd voor heb... Ben benieuwd hoe het er strax van jou uitziet
Wat een geklets hier, gezellig! Het is te veel om nu nog op alles te reageren. Hier gaat het allemaal redelijk goed. Ik vind het nu wel zwaar worden, heb veel last van harde buiken, soms om niets. Afgelopen week ook wat voorweeën gehad. Woensdag weer naar de gyn. en krijg ik een groeiecho, omdat hij denkt dat het wel een heel groot kind wordt. Ben ook geprikt op suiker, maar daar is niets uitgekomen gelukkig! Volgens de gyn. ga ik de 40 weken deze keer niet redden. We wachten maar af. Net nog 1 keertje een leiding geschilderd in de babykamer en alles is nu gelukkig klaar. BIj mijn vorige zwangerschap mocht ik na 33 weken niets meer doen, alleen naar het toilet. Zelfs niet stoffen of zo. Daarom wilde ik alles voor die tijd klaar hebben. De enveloppen voor de kaartjes zijn geschreven, 'k ben echt klaar nu. Ik heb een oogontsteking opgelopen, besmet door mijn zoontje Coen. Die had het vorige week en nu ik. Hij heeft oogdruppels gekregen, maar ik krijg niks van de ha. De druppels en zalfjes die er zijn, worden opgenomen in de bloedbaan en kunnen tijdens de laatste 3 maanden van de zwangerschap schade aan je baby aanrichten. Alleen als het veel erger wordt, wil hij ernog eens over nadenken, maar gezien de zwangerschap krijg ik vooralsnog niets. Echt irritant, 'smorgens zit mijn rechteroog dichtgeplakt met troep. Maar beter dit dan iets wat gevaarlijk kan zijn voor de kleine. Groeten voor iedereen. Anja