nou ik ben super nieuwsgierig hoor. echo plaatsen he in je album succes morgen mijnimeel. hoe heet je trouwens echt?
Tot op heden had ik helemaal nergens last van. Nu weet ik niet of het komt omdat ik vrijdag zo laat naar bed ging, maar vanaf dit weekend heb ik ook last van moe zijn. Ik blijf gapen. Ik heb zelfs vlagen van liche misselijkheid ervaren. Gek, maar ik ben er nog blij mee ook. Helpt tegen de onzekerheid, hihi. Ik ga toch wer proberen om op iedereen persoonlijk te reageren: @ Angela, Ik heb ook een spastische darm en kon weinig naar de wc. Nu gaat het net als jij veel beter. Ik hoop alleen dat de dunne bij jou snel voorbij is, want dat is ook weer niet prettig. Wij hebben die DVD ook al gekeken, vond hem echt geweldig mooi. Net als jullie verzonnen naam, wouw! @ Spijkervrouwje, veel plezier gehad met paardrijden? @ Mijnimeel, ik ben ook onzeker hoor, check ook nog steeds of de niet arriveren. Enne.. geniet ervan morgen, ben benieuwd hoor. @ Elfje, wat vervelend dat je je zo gammel voelt. Ik hoop dat het hardlopen je geholpen heeft. @ Ster, leuke site is dat idd. @ Karin, denk je dat je tot de kerst je mond kan houden? Knap hoor. @ Velobabe, gefeliciteerd met je zwangerschap, kon ook niet anders met zo'n mooi tempkaartje he? Ik zal al op je te wachten. @ Ninetje, je eerste meegroei bh voor deze zwangerschap. Ik ben daar nog niet aan toe hoor. Heb nog steeds een bescheiden 80B. @ Cath, ben benieuwd naar je spulletjes..... @ Candijtje, wat leuk zeg dat je man ook meeschrijft. @ Babe, ik hoop echt dat het bij die ene keer bruinverlies blijft. @ Clau, bij mij was zondag ook hangdag @ Patje, ik kan mij voorstellen dat het vertellen bij jullie vrienden van vanavond lastiger is idd. Hoop dat het toch een leuke gezllige avond is. @ Suske, ja mannetje krijgt het nog zwaar met je zo te lezen, hihi @ Manuela, wat een enerverend weekend heb jij gehad zeg. Die DVD van een wonder van een nieuw leven kan je trouwens ook als kado uitkiezen bij moeders voor moeders, tipje? Ik hoop dat ik niemand vergeten ben
ik meld me voorzichtig.....weet nog niet hoe actief ik hier word ben volgens mij (en volgens van die rekenmethodes op internet)ruim 6 weken zwanger, maar het zou ook meer kunnen zijn, want ik kan me niet meer goed herinneren of ik de laatste keer echt ongesteld ben geweest, of dat het een bloeding was (achteraf gezien)...binnenkort maar de verloskundige bellen om het echt te gaan weten. heb niet veel problemen tot nu toe (alleen heel moe met vlagen, en last van mijn borsten) en ontzettend veel zin in koude-melk-pudding (eet ik anders nooit) 't is mijn eerste zwangerschap en het was echt direct raak (binnen vijf weken zwanger ... ! ) dus 't is nog wel even wennen, want ik had me ingesteld op een halfjaar-jaar wachten later misschien meer, lieve groet amari
hoi aan alle nieuwe toekomstige moekes, proficiat! Bij mij gisterenavond tegenvaller, had vrienden uitgenodigd, kreeg ik plots migraine, durfde geen medicatie nemen, wat later moeten overgeven waarop mijn vrienden om 22u vertrokken, omdat ze wilden dat ik zou gaan slapen.....en dan van 22 tot 10 u geslapen. Mijn vrienden vroegen in de vooravond al, hoe ist het met de baby? Ah, met de baby van mijn zus, vroeg ik? Goed hoor. Nee, met jullie baby? Waarop ik meedeelde dat ik inderdaad zwanger ben. Ze zeiden dat ze dit elk moment hadden verwacht, en ook omdat ze gezien hadden dat ik geen aperitief en wijn dronk .... Verder heb ik pijnlijke borsten en moet heel veel pufjes laten, ik heb het gevoel dat mijn eten net onder mijn keel zit, en elk moment boven kan komen Ik heb dit wel liever nu, 's avonds, want zou te veel opvallen overdag op het werk, slaapwel! flyke
Goedemorgen allemaal! Ik kreeg helemaal geen berichtjes meer in mijn mailbox dat er post zou zijn...dus druk druk druk maar nu toch maar weer eens naar het forum gesurfd! Laatste keer stond ie op 23 pagina's....ik had wat te lezen dus....pfff Jeetje...ik vind het echt rot voor Silla....dit gun je niemand... Voor de nieuwe zwangeren onder ons: GEFELICITEERD! Mijn knulletje wordt van de week 5 jaar dus hadden we gisteren familie over (Zuid Holland en Limburg, en wij wonen in Overijssel dus vandaar op zondag vieren). Dus wij hadden een druk weekend.... Heb zaterdag gewoon positiekleding moeten kopen want kreeg nog maar 1 broek dicht...kan natuurlijk niet de hele week in dezelfde broek lopen he! Mijn mannetje roept altijd dat we een tweeling krijgen....zit niet in de familie dus zie het niet gebeuren...maar hij weet t zeker....pffff hahaha... Vorige week een ochtend goed beroerd geweest van brandend maagzuur en dus een brandende keel maar verder nergens last van.... De 26e mag ik naar de GYN. Gisteren, vijf jaar geleden, was ik uitgerekend van Max....wat wordt mijn kereltje toch groot! Zucht....Heb wat foto's van zijn feessie geplaatst. Tot snel weer dames!
Goeiemorgen meiden, althans laat dat goeie er bij mij maar even af Heb last vd griep ben ik bang. Gisteravond kwam het ineens opzetten (terwijl we bezoek hadden) erg fijn Zere keel, hoofdpijn, overal spierpijn, koud en rillerig, snotverkouden en veel druk op mijn oren. Ik kan me lol dus op Heb alle bijsluiters van de medicijnen al gehad maar niks mag ik nu innemen Heb net met mijn mannetje overlegd (die was al naar zijn werk) en die zei ook blijf nou gewoon thuis je bent wel zwanger namelijk. Ben normaal niet zo snel thuis te houden maar vandaag voel ik me wel echt kl*te dus denk dat ik er maar aan toegeef. Kan om 8 uur mijn werk ff bellen en dan hup mijn bed weer in. Had vanmorgen ook lichte verhoging dus hoop wel dat het niet echt doorzet naar een fikse griep... Hoi Bibi heb helaas gisteren ook al niet kunnen paardrijden want mijn paard bleek erg te hoesten, dus ben al bang dat hij me aangestoken heeft Mijnimeel veel plezier bij de gyn vandaag, ben benieuwd hoeveel beebs ze ontdekken Nou ik ga mijn bed in doei.
ff snel voordat ik naar mijn werk : Angela, veel succes vandaag bij je nieuwe baan! Mijnimeel, veel plezier vandaag met je echo @ Amari, Welkom op de roze wolk @ Flyke, wat vervelend van die migraine @ Poohbeer, nog gefeliciteerd met je kleine knulletje. @ Spijkervrouwtje, beterschap meissie. Tot later allemaal!
Goedemorgen, Jeetje, Poohbeer wat vervelend dat jij je broeken niet meer past, heb je een beetje leuke broeken kunnen vinden? Flyke, ben jij je migraine en misselijkheid een beetje kwijt? Amari, welkom hier, gefeliciteerd met je zwangerschap, en zo lekker snel al! Mijnimeel, veel succes bij je echo, ik ben benieuwd! Angel Eyes, ik vind het echt een super mooie naar en leuk dat deze uit jullie namen voortkomt. Beterschap spijkervrouwtje, verstandig dat je thuis blijft dan kun je lekker uitrusten en duurt de griep waarschijnlijk minder lang. Ik heb net het laboratorium voor vruchtbaarheidsonderzoek afgebeld, hier zou mijn vriend zijn sperma onderzocht worden (hier zag hij al zo tegenop) maar het hoeft niet meer . Ik heb de gyn ingelicht en heb 13 november een echo maar zal ik nu ook mijn huisarts (is tevens "verloskundige") moeten inlichten? Ik twijfel. Mijn borsten doen erg zeer en ik heb veel trek in koffie terwijl ik normaal altijd thee drink 8) . Groetjes Senna
Goedemorgen all! @patje, leuk samen zwanger zijn! Hoe reageerde je andere vriendin? @suske, ik ben ook een heuse broekengluurder geworden, wat klinkt dat perves als je niet weet waar het overgaat Gelukkig ben ik ondertussen wel aan de krampjes gewend en is het niet meer de hele dag door, vaak alleen in de aaf en s nachts erg last van de darmen. @Manueel, wat balen dat er dan zo gereageerd wordt he? dat snap je toch niet, mensen die hoe dan ook de aandacht niet willen delen, ronduit bah! Maar goed meiske, jij en je lieffie krijgen een heerlijk wondertje en daar went ze maar aan, klaar! Probeer je er niet te veel van aan te trekken,lieffie,kus! @Angeleyes, succes op je nieuwe werk en met je zere darmen meis! Mooie naam trouwens! Heel apart en met veel waarde, wij hebben de meisjes naam ook al bedacht, al voordat we zwanger waren Maar hoe noemen jullie een kereltje dan? @mijnimeel, de trek is bij mij heel verschillend, dan weer moet ik niks en zo eet ik anderhalf bord aaf eten leeg, erg wisselvallig dus. ben benieuwd naar je echo meis! Spannend @babe, dat gapen komt nij ook bekend voor hoor en de vlagen misselijkheid en daar blij mee zijn ook,haha, dan weet je zeker dat er hormonen bijkomen he? Ik heb t nu in vergelijking met mijn de zwangerschap van mijn dochter Gioya, haast niet maar zoals ik al eerder vermelde, toen had ik ook geen zere tetters en nu wel. @amari, van harte en welkom! @flyke, ik hoop dat je je alweer wat beter voelt meis! @Poohbeer, leuke fotos en wat gaat de tijd toch snel he? Mijn meiske wordt alweer 10 als deze beep geboren wordt, niet bewust voor gekozen hoor, is uit een eerdere relatie maar ze is er zoooooooo blij mee. @spijkervrouwke, beterschap! @senna, het is altijd verstandig de ha in te lichten. Ivm met het voorschrijven van evt medicatie. Niet teveel koffie gaan nuttigen hoor @all, ik heb net mijn eerste plasje in de MvM flessen gedaan, de jongeman die ze bezorgt is zon heerlijk vlotte kerel met zon lekker haags accent! Mooi meegenomen, nietwaar?
Hey meiden ! Wat een verhalen weer ! @Flyke: Ik hoop dat je migraine snel over is. Ik had het vorige week met een virale infectie erbij. Geen pretje kan ik je wel vertellen, zeker omdat je er niets bij in mag nemen. Alleen als je er koorts bij krijgt is het beter een paracetamol te nemen. @ Poohbeer: Ik heb vandaag toevallig ook mijn positie spijkerbroek uit de kast gevist. Die zit gewoon veel comfortabeler nu ook al zit hij nog wat ruim. Ik dacht, ik heb hem toch liggen dus waarom zou ik in een te strake spijkerbroek gaan zitten hier ? @ Amari: Heel hartelijk gefeliciteerd ! @ Spijkervrouwtje: Beterschap ! @ Mijnimeel: Veel plezier ! @ Senna 1979: Fijn gevoel lijkt me om af te kunnen bellen ! Ik voel me vandaag niet optimaal. Mijn zoontje heeft vorige week de BMR en Menninkokken prik gehad. Hij is daar nu ziek van, echt heel zielig. Hij is flink verkouden en heeft mij aangestoken. We zijn nu dus samen een beetje zielig. Het bruinverlies is nu echt minimaal. Ik hoop dat het zo blijft. Tijdens mijn eerste zwangerschap reageerde ik heel anders. Ik heb echt weken in de stress gezeten terwijl veel mensen en de verloskundige vertelden dat het vaak voorkomt en dat het niet erg is zolang het oud bloed zonder krampen blijft. Omdat ik weet dat het er een beetje bij hoort bij mij en ik een prachtige zoon heb weet ik dat het niets ernstigs hoeft te zijn. Maar ik ga nu wel iedere keer naar de wc om te controleren....dus zo stoer ben ik nu ook weer niet ! Morgen komt moeder voor moeders, dan krijg ik weer een test, toch fijn
Goedemorgen allemaal Spijkervrouwtje lekker rustig aan doen hoor! Als ik me ziek zou voelen zou ik me ook ziek melden, nu lekker aan jezelf en de beeb denken. Mijmeel wat spannend, ben zo benieuwd joh! Ga trouwens ook even bij de etos kijken naar die mooie dvd! Ik heb de fertiliteitsarts gebeld en 6 november krijg ik de eerste echo! Daarna nog 1 en als het dan goed is verwijzing naar 1e lijn. Heb sinds gisteren een drukkend gevoel in mijn linkerlies.... dacht meteen aan een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Voel het nu nog, maar ja moet mezelf niet zo gek maken natuurlijk! Doei doei
Bij een buitenbaarmoederlijke zwangerschap heb je erge krampen en bloedverlies. Dus dat zal het niet zijn. Het is waarschijnlijk een van je banden die een beetje aan het trekken is. Het is hetzelfde gevoel als je nu ineens hard niest, misschien ken je dat ?
dankje babe! Maak me meteen ontzettend ongerust! Het is wel maar aan 1 kant trouwens, komt vast goed. Oja volgens de arts mag ik gewoon in verwarmd therapiebad mijn oudjes begeleiden tijdens het werk, is geen risico op miskraam. Nogmaals jij ook sterkte babe!
Goedemorgen dames, Belde ik net naar de verloskundigepraktijk blijkt het dat je tussen half 9 en half 10 kan bellen voor afspraken... Nou dat schiet ook niet op zeg... Van de week maar weer bellen op het juiste tijdstip, alleen niet moren of woensdag want dan heb ik een vroege dienst... lijkt me niet zo handig om van mijn werk te bellen ivm mede collegas enzo Nu ga ik me maar inschrijven voor MvM... Fijne dag allemaal!
@ Ster: Graag gedaan hoor, krampen en trekken hoort erbij vooral in het begin voel je dat. Ik kan me voorstellen dat je je ongerust maakt. Was het maar een weekje of 10 verder hé ! @ Candijtje: Lastig dat je maar op bepaalde tijden kan bellen. Dat schiet niet op.
Ik heb net nog even een testje gedaan, ik kan het maar moeilijk geloven, en deze was hartstikke positief! Ik heb de huisarts gebeld (dit ook omdat ik vitamine b12 spuit), ook heb ik mij ingeschreven bij moeders voor moeders (voor de meiden van het topic vruchtbaarheidsbehandelingen). Ik voel mij eigen helemaal gelukkig! Groetjes Senna
fijn he! Senna dat de test positief blijft Ik wil mij ook gaan inschrijven bij moeders voor moeders. Hoe heb jij dit aangepakt? Gewoon in telefoonboek gekeken ofzo? Via google-en kwam ik er niet uit in ieder geval.