Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi hoi meiden,

Daar ben ik weer even. Onze computer wordt als het goed is gemaakt, maar ik kon weer even voor een paar uurtjes de laptop van een vriend lenen. Was zo ontzettend nieuwsgierig naar het verhaal van Viona. En van de rest natuurlijk ook wel....
    Ik begrijp dat ze vandaag wordt ingeleid, als het niet al spontaan is begonnen?! :(:
    Oh, spannend. Bij deze wens ik haar (en haar mannetje) nogmaals heel veel sterkte toe!

Dat programma heb ik ook gezien! Ja, en de draaipoging ging ontzettend goed.
    Schrok wel even van dit programma hoor. Die mensen hebben allemaal zoveel pijn (tenminste; zweet op het voorhoofd, een gegil van hier tot Tokio, trillen, vrouwen die het niet meer vol kunnen houden etc.), terwijl ze potdikkie een ruggeprik hebben gehad! Wat moeten wij, hier in Nederland, zonder ruggeprik, dan wel wel niet voelen? Slik.... Werd er een beetje bang van....

:idea: Moon: jeetje, wat weer een verhaal zeg. Het zit je echt niet mee. Ben zo blij te horen dat met de beeb (en inmiddels ook weer met jou) alles goed is. Sterkte met het aansterken meid.

:idea: Judy: ben het met alle dames hier eens. De eerste paar weken zijn het belangrijkst en dat heb je maar mooi geflikt meid! Voel je je er maar echt niet schuldig (of egoistisch) onder. Nergens voor nodig.

:idea: Nachtvliinder: Zo, jij hebt een leuke schoonmamma.... Heel irritant dit. Maar knap dat je je nog zo in hebt kunnen houden. Lijkt mij niet makkelijk en lijkt me voor je mannetje ook niet makkelijk. Sommige mensen begrijp je echt niet, maar is ook verspilde moeite om te willen begrijpen. Accepteren dat ze zo zijn (hoe moeilijk dat ook is, maar je kunt ze toch niet veranderen) en naast je neer leggen, lijkt me op dit moment het handigst meid! Je kunt je energie beter in andere dingen steken. Knuffie voor jou!

:idea: Lique: je woonkamer schilderen? Kijk je wel uit?

:idea: De rest: heb gelezen over allerlei klachten die beginnen te komen etc. Heel veel sterkte ermee.

2. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    :D :D Weer mijn eigen verhaal vergeten :D :D

Nou, met mij gaat het eigenlijk wel goed. Zo nu en dan wat buikpijn en misselijk, maar nog geen tekenen dat het zou kunnen gaan beginnen hoor....

Lees ook dat het op zoveel manieren kan beginnen, dat ik niet meer zo goed weet waar ik op moet letten.... Maar goed, zie vanzelf wel wanneer er echt iets (pijnlijks) gebeurt.

Heb mijn bed inmiddels wel goed opgemaakt om eventuele vlekken te voorkomen. Eerst een stuk zeil op het matras, dan een molton, dan een kraammatras en vervolgens een hoeslaken. Nu kraakt het, iedere keer dat ik me omdraai....Erg irritant! Toch maar even volhouden.

Update van mijn zus: Voor de mensen die het niet (meer) weten. Zij heeft net een miskraam gehad en moest wachten tot haar lichaam het zelf afstootte. Nou, dan heeft het wel gedaan, maar nu (vandaag) blijkt dat ze toch nog teveel weefsel in haar baarmoeder heeft zitten en teveel hormonen in haar bloed. Dus ze moet woensdag alsnog gecurateerd worden. Balen. Heeft wel een lange nasleep zo hoor....
    En vind het ook jammer :oops: :oops: dat dit nu allemaal gebeurt (in de laatste weken van mijn zwangerschap). Is misschien egoistisch (begrijp me niet verkeerd, snap het allemaal heel goed hoor), maar had me dit toch anders voorgesteld....
    ------------- Ander onderwerp ---------------

Oh meiden, het komt echt dichtbij nu he?

Vanaf a.s. vrijdag mag ik thuis bevallen en duurt het hooguit nog een paar weekjes. Vind het echt zo'n super vooruitzicht.... Moeilijk voor te stellen ook....
    Heb er zin in, want dat verlof vind ik maar niks. Verveel me (nog steeds)dood!

Nou, ga even verder speuren op internet (nu ik de kans heb). Kom zo nog even terug!

Kuzz en knuffel voor jullie

3. Shanna: wat naar voor je zus. Is geen pretje. En jij wilt natuurlijk lekker onbezorgd zwanger zijn. Maar je verveelt je, ik heb nog wel wat klusjes hoor :)

4. leeuwtje77

14 mei 2007
    14
    0
    0
    Hallo
    Ik ben 29 en bijna 36 weken zwanger van mijn eerste!
    Het lijkt me leuk om tijdens mijn verlof een beetje contact te hebben met andere zwangeren.. wat iedereen bezig houdt.. welke pijntjes jullie hebben enz enz. Gezellig!
    Groetjes..

5. Leeuwtje welkom.
    Nou klets maar raak dat kan hier wel

Ik kan nu ook eindelijk foto's laten zien van de babykamer. Bijna klaar nog wat ophangen en afwerken. Voor de geintresseerde zie mijn album.

6. leeuwtje77

14 mei 2007
    14
    0
    0
    Hoi Lailae
    Wat een leuke babykamer zeg!
    Ik heb ook allemaal witte meubeltjes maar dan met een bruine muur en aqua spulletjes..
    Ik probeer ook eens even wat foto's in het album te zetten.. leuk tijdverdrijf dit haha. Huis is schoon, boodschappen zijn gedaan, babykamer is klaar, ziekenhuisrugzakje staat, voor als het nodig is, klaar dus we kunnen lanterfanten!

7. Ja ik ben benieuwd.
    Ik ben nog lang niet klaar maar ten eerste ik heb vandaag nergens zin in en ik moet vaak rusten.
    Ik mag zo mijn zoon al weer van school afhalen

Wij houden een lijst bij, heb je die gezien? Daar kan je al je gegevens invullen.

8. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hoi hoi Leeuwtje,

Welkom bij deze! Hier kun je zeker lekker meekletsen!

Bij deze de lijst die Lailae bedoelt. Als je die even quote, kun je jezelf toevoegen. De lijst staat op volgorde van uitgerekende datum!

01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje,hoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven
    02. Patje (28 )? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof hoofdligging gew + 10 kg thuisbevalling
    03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje
    04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging en ingedaald gew + 15 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven
    05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje
    06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, helemaal niet ingedaald! :cry: gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen
    07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling
    08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging en ingedaald gew + 11,4 kg bijz = ziekenhuisbevalling, Vliezen gebroken op 11 mei om 18.30 uur!!!! borstvoeding
    09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging 7 mei controle echo
    10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-071e kindje verlof gew + 10 kg, hoofdligging en ingedaald , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen
    11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 12 kg bijz = thuisbevalling
    12. Hester (27) J 09-06-07 1e kindje Bijz = ziekenhuisbevalling
    13. Remember (29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding
    14. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding
    15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling
    16. Karin35 (36) ? 11-06-07 2e kindje 01-05-07 verlof hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding
    17. Cimbomlu (37) ? 12-06-07 1e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit, dus ziekenhuisbevalling flesvoeding
    18. Monique (30) ? 13-06-2007 2e kindje verlof na 25 april gew. onbekend bijz = thuis
    19. Duveldraakje (24) M 13-06-2007 1e kindje verlof 3 mei gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling
    20. Nachtvlinder (22) J 14-06-2007 1e kindje verlof n.v.t. gew. + 5.6 kilo hoofdligging, nu geschat op 5 pond bijz = ziekenhuisbevalling, bv
    21. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei hoofdligging gew + 20 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven
    22. Bloem79 (27) J 16-06-2007 1e kindje officieel verlof 06-05-2007 gew +7,5 kg hopelijk thuisbevalling
    23. Laila (31) M 17-06-07 2e kindje verlof na 2 mei medische ziekenhuisbevalling
    24. Velobabe (29) ? 17-06-2007 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding
    25. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007 gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling
    26. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining
    27. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven
    28. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007 1e kindje 8 mei verlof gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven
    29. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof hoofdligging en gedeeltelijk ingedaald gew + ? kg bijz= ziekenhuis bevalling wil bv geven
    30. Cindy (31) ? 20-06-2007 1e kindje 10-05-07 verlof gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen
    31. Chaya (35) J J 20-06-2007 3e en 4e kindje gew + 12 kg kindje 1 in hoofdligging en ingedaald, kindje 2 in stuit bijz=ziekenhuis bevalling
    32. Dora (32) ? 24-06-07 1e kindje 17 mei verlof gew + 17 kg bijz = ziekenhuisbevalling
    33. Anja (37) J 28-06-073e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling

verwachting:
    9 x meisjes
    8 x jongens
    17 x verrassing

Bevallen
    01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2515 bijz: na vier weken ziekenhuis sinds 6 mei eindelijk thuis!!! geeft borstvoeding

9. leeuwtje77

14 mei 2007
    14
    0
    0
    Hoi Shanna en Lailae
    Snap helaas niet helemaal precies waar ik deze lijst kan vinden en invullen..
    Help!
    Wel leuk.. ga ik zeker invullen als jullie even vertellen hoe of wat..

10. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey leeuwtje welkom bij de club als je even je data's doorgeeft zet ik je er wel ff op ;)

sorry ben weer voorbarig!

hihi ff je uitgereknde datum er op zetten of je j/ m heb of het geheim is ;)

uuhh of je in het zh bevalt of in thuis
    pfooeeiii lastig zo ff uit je hoofd dreunen ;)

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hier even een upje van mij!

Eerst ff vraagje is viona nog niet bevallen! hihi ben zo nieuwsgierig!

nou was vanochtend om half 5 op mannetje moest zo wie zo werken, maar het hele gedoe met mijn schoonmoeder bleef maar door mijn hoofd spoken!
    ik kon er uiteindelijk niet meer van slapen.
    Heb net een heel gesprek gehad met mijn tante en we hebben ff 2 uur aan de tel gehangen!

Ze kan niet begrijpen dat sommigen mensen zo kortzichtig zijn, en andere mensen hun keuzes niet kunnen respecteren.
    * halleluja*

Ze vond het jammer dat ik geen fijne a.s. moederdag heb gehad. En ik ook niet had et me heel anders voorgesteld ook. Ben nu 35 weken en loop nu nog klappen te vangen van iemand die denkt dat ze heel wat is. Idd shanna ik moet er geen energie in steken. Maar als ik daar op visite ben vergt dat mens zo veel energie van me alleen maaar al door haar geklep!

maar ja ik doe maar wijs en hou me mond ;) hoe moeilijk dat ook is. En ik weet zeker dat ooit eens de bom zla gaan barsten, want ik blijf niet eeuwig buigen voor haar!

voor de rest mannentje komt zo thuis dus ga me ff opfrissen!

kus kus en hup viona zet hem op meid!

12. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Oh, nachtvliinder,

Wat kloten zeg....
    Nu echt even aan jezelf en die kleine gaan denken hoor en je niet druk maken om HAAR, dat heeft ze niet verdient....
    Het is lastig dat het je schoonmamma is. Hoe staat je hubbie er trouwens in? Kan hij het naast zich neer leggen? Jullie hebben er onderling toch geen ruzie over he?

Kuzz

13. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Leeuwtje, welkom! Ik ben de eervolle eerste juni-mama, die in april al is bevallen.....en hoop dat er na Viona nog niet al teveel mama's bij komen, want die beebjes moeten nog even blijven zitten! Dus klets lekker mee, maar nog even niet bevallen hoor ;)

@ All, voor ik het vergeet: Ik zie zo weinig nieuwe foto's de laatste tijd? Zijn er geen actieve buikfotomama's meer? Ik ben zo benieuwd hoe jullie groeien! Enne, Laila, niet onzeker zijn, dit is toch geweldig? Schoonmoeders zijn wezens die tact niet helemaal hebben uitgevonden, als het om schoondochters gaat! Die van mij heeft alleen zoons, dus snapt de hele vrouwelijke tijd van nu niet en maakt dus ook van dat soort opmerkingen....niets van aantrekken! Je bent enorm mooi nu!

Maar ehm nieuwe foto's dus!?!? Of zeg ik nu erg gevoelige dingen?

@ Nachtvlinder: *huggiieee* terug! Zeker om die maffe schoonmoeder van je, lees hierboven maar, ik begrijp je volkomen! Snap dat zij ook een mindere dag had vanwege haar zoon, maar dat geeft nog niet het recht om zo tegen jou te doen! Een kinderwagen geven is geen vrijbrief om alles maar te mogen weten, jeetje zeg, chantage....ik ben zelf niet de meest stille dus ik zou gezegd hebben "neem je kinderwagen dan maar weer mee, dacht dat je die voor de kleine had gekocht en niet voor mij of jezelf!" En dan beginnen over als je kindje overlijdt? In mijn ogen duidelijk geen verwerkt trauma van 29 jaar geleden, maar dat mag je niet op jou projecteren! Tjonge....nou ja, ga ik me ook nog druk maken, haha.....nog nog een *huggiieee* dan uit medeleven!

Oh en allemaal dank voor de steun met mijn BV/FV dillemma... Wij zijn er hier al wel uit hoor! Vannacht om twee uur werd Mirthe wakker, hebben we haar borstvoeding gegeven, een half uur liggen drinken en weer slapen....maar een uurtje later werd ze alweer wakker, dus toen maar flesje gegeven en bedacht dat dit het einde is....ze krijgt overduidelijk niet genoeg uit mijn borsten en het is veel te vermoeiend voor haar, hoe goed borstvoeding dan ook is, hiermee put ik haar alleen maar uit.....en mezelf ook. Morgen dus even met de dame van het cb overleggen hoe we dat het beste kunnen aanpakken. Hopelijk is het niet zo'n pro-bv typje en bergrijpt ze onze beslissing! Oh, wat zal het ons allemaal een rust geven, niet meer steeds kolven, niet meer dat gevecht met aanleggen...ze heeft in het ziekenhuis natuurlijk maar twee keer in 24 uur Bv gehad, verder flesje, dus tja, als ik nou gewoon op tijd was bevallen, was het vast allemaal beter gegaan....wie weet bij de tweede...ooit...

Vanmorgen heeft Mirthe een oogonderzoek gehad, nou, zelfs ik had liggen janken als ik het had moeten ondergaan. Vier keer druppels en haar oogjes en dan ook nog zo'n enge oogklem om de boel open te houden! Nou, mevrouw kreunde en piepte wat, maar huilen? Nee hoor, ik slaap gewoon verder als de dokter klaar is....zzzzzz.... wat een sterke meid toch! En dat gebaard door een mama die zelf nooit bv heeft gehad! ;)

Goh zeg, jullie allemaal aan de ongikrampen! Een kennis had dat ook al vroeg, maar die beviel met 42 weken.....zucht....dus het zegt niet altijd evenveel! Leef met jullie mee hoor! (zal als ik stop met bv ook wel snel ongi worden, haha, dus dan leef ik extra mee!) De laatste loodjes wegen het zwaarst, maar jeetje, wat krijg je er toch veel moois voor terug! Het is echt onreal als je je kleintje straks vast hebt, helemaal van jullie samen!

@ Ky, nog ff vraagje aan jou, al bij de dokter geweest?

x
    Juud

14. Niet meer actief

Nachtvlinder, wat een rotschoonmoeder heb jij zeg! Wat denkt ze wel niet! Pfff... Had ik ook echt niet getrokken...!

Manuela, heb ook NGC gekeken, maar we waren eigenlijk net te laat thuis. Dus we hebben heel lang gewacht en de herhaling om middernacht gekeken, hihi, wilde het gewoon niet missen! Ik heb geen moederdagcadeautje gekocht, want we hebben tot dit jaar nóóít moederdag gevierd. Kon ook niks bedenken en heb dat heel eerlijk tegen der gezegd. Ik weet dat ze geen bloemen wilde, want haar hele huis staat er al vol van. Chocola en wijn mag ze niet. Dus behalve een kaartje kon ik niks bedenken... Ach ja, ze krijgt een kleindochter binnenkort, moet voldoende zijn, haha!

Cimbomlu & Bibi, gehoorapparaat juist aan?! :confused: Neeeeee! Dat helpt ontspannen... Gatsie! :)

Chaya, wat spannend hoor! Wel een prettig teken dat jij mag beslissen wanneer het gaat gebeuren.

Laila, het is toch normaal dat je aankomt tijdens de zwangerschap?! Kom op zeg, je bent hoog zwanger! Het laatste waar je je nu druk om moet maken is je gewicht (zegt iemand die elke dag bijna huilend voor de spiegel staat en zich ernstig af vraagt of het ooit nog goed komt, maar dat terzijde)! Ik vind het niet kunnen dat mensen zo over zwangeren praten, de ene komt wat meer aan als de andere, sommigen dragen erg naar voren en anderen rond en dan heb je ook nog zwangeren die erg veel vocht vast houden. Het komt vast allemaal goed, en anders gaan we gezellig met zijn allen aan de slag! Toch?

Oh de verzekeringsman is er! Doei doei!

15. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Dit zijn even de dingen die je in moet vullen.
    Naam - leeftijd - j/m/? - uitgerekende datum - 1e kindje - hoofdligging/stuitligging - aangekomen kilo's - hoe ga je bevallen? thuis, ziekenhuis - borstvoeding/flesvoeding

Er zijn genoeg mensen die je even in het lijstje willen plaatsen hoor!

16. leeuwtje77

14 mei 2007
    14
    0
    0
    Hoi Judy, hoi Nachtvlinder,

@ nachtvlinder,
    heb een beetje je verhaal proberen te volgen.. wat een drama zeg! veel sterkte. Gelukkig snapt de rest van de wereld je wel..

Ik ben uitgerekend van een J op 13 juni, eerste kindje, verlof vanaf 2 mei, + 14 kg, thuisbevalling en borstvoeding.

@ Judy,
    Gefeliciteerd met je kleintje!
    Geweldig of niet?! Roze wolk?

17. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Nog steeds geen nieuws van Viona... ben echt benieuwd!

Chaya, laat de boys nog maar even binnen spelen. Ben benieuwd wanneer ze besluiten dat het genoeg is geweest! Of wanneer je hetzelf besluit.

Even een snelle vraag: Hoe hoog zijn de bedklossen? En moet je daar eerst voor bellen of kan je gewoon langs om ze op te halen?
    Wij willen ze morgen halen, alleen weet ik niet of het bed zo wel hoog genoeg is. Anders maar om kratjes...

18. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje,hoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven
    02. Patje (28 )? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof hoofdligging gew + 10 kg thuisbevalling
    03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje
    04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging en ingedaald gew + 15 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven
    05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje
    06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, helemaal niet ingedaald! :cry: gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen
    07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling
    08. Viona (22) M 05-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging en ingedaald gew + 11,4 kg bijz = ziekenhuisbevalling, Vliezen gebroken op 11 mei om 18.30 uur!!!! borstvoeding
    09. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging 7 mei controle echo
    10. Shanna2 (28 ) ? 08-06-071e kindje verlof gew + 10 kg, hoofdligging en ingedaald , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen
    11. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje 26-04-07 verlof hoofdligging, begonnen met indalen gew + 12 kg bijz = thuisbevalling
    12. Hester (27) J 09-06-07 1e kindje Bijz = ziekenhuisbevalling
    13. Remember (29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding
    14. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding
    15. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling
    16. Karin35 (36) ? 11-06-07 2e kindje 01-05-07 verlof hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding
    17. Cimbomlu (37) ? 12-06-07 1e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit, dus ziekenhuisbevalling flesvoeding
    18. Monique (30) ? 13-06-2007 2e kindje verlof na 25 april gew. onbekend bijz = thuis
    19. Duveldraakje (24) M 13-06-2007 1e kindje verlof 3 mei gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling
    20. Leeuwtje77 J 13-06-07 1e kindje verlof 2 mei +14 kilo thuisbevalling borstvoeding
    21. Nachtvlinder (22) J 14-06-2007 1e kindje verlof n.v.t. gew. + 5.6 kilo hoofdligging, nu geschat op 5 pond bijz = ziekenhuisbevalling, bv
    22. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei hoofdligging gew + 20 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven
    23. Bloem79 (27) J 16-06-2007 1e kindje officieel verlof 06-05-2007 gew +7,5 kg hopelijk thuisbevalling
    24. Laila (31) M 17-06-07 2e kindje verlof na 2 mei medische ziekenhuisbevalling
    25. Velobabe (29) ? 17-06-2007 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding
    26. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007 gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling
    27. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining
    28. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven
    29. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007 1e kindje 8 mei verlof gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven
    30. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof hoofdligging en gedeeltelijk ingedaald gew + ? kg bijz= ziekenhuis bevalling wil bv geven
    31. Cindy (31) ? 20-06-2007 1e kindje 10-05-07 verlof gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen
    32. Chaya (35) J J 20-06-2007 3e en 4e kindje gew + 12 kg kindje 1 in hoofdligging en ingedaald, kindje 2 in stuit bijz=ziekenhuis bevalling
    33. Dora (32) ? 24-06-07 1e kindje 17 mei verlof gew + 17 kg bijz = ziekenhuisbevalling
    34. Anja (37) J 28-06-073e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling

verwachting:
    9 x meisjes
    8 x jongens
    17 x verrassing

Bevallen
    01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe 08-04-07 1790 gr, nu 2515 bijz: na vier weken ziekenhuis sinds 6 mei eindelijk thuis!!! geeft borstvoeding[/quote]

----------------------------------------
    Bij deze bijgewerkt Leeuwtje 77!
    Je staat op nummer 20!

19. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Heb vanmiddag toevallig net een nieuwe gemaakt, zie album.

Leeuwtje: welkom hier!

Shelde: ik heb geen idee hoe hoog klossen zijn. Zal ze volgende week zelf ook even ophalen.

Ik heb vanmiddag mijn bed opgemaakt met het bedzeiltje erin, toch knisperd deze nog als ik me omdraai, iemand hier nog goede tips voor?
    Ik heb eerst een 1 pers. hoeslaken op matras gedaan, hierop zeiltje geplakt met tape, hierop weer een badhandoek, molton en hoeslaken.

Ik werd vanmiddag zomaar even emotioneel, had helemaal geen reden. Stom he!

20. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Oh, wat zielig voor die kleine meid zeg. Waarvoor moest ze dit dan? Is dat standaard?

Deel Deze Pagina