Pak aan, komt ie...... * smet jouw kant op* Enne dat van die patatjes... toevallig hadden wij ook gisteren patat gegeten en ik had ook vannacht veel last... toeval :-k leeuwtje.... tis al niet wat he, wat er zo geschreven word hier cimbomlu.... als het even zou kunnen......
Hahaha, nou zoveel is het ook weer niet. Het zijn gewoon druppels... Je zou het kunnen opvangen, maar of dat nou echt helpt.
Viona, ik ken je niet maar van harte met je meisje!! Geniet ervan. Hallo allemaal Pfff.. wat een verhalen.. kan het bijna niet bijhouden.. ken iedereen ook nog niet zo goed.. maar goed, wel leuk om allemaal te lezen. Dus nu al 2 babietjes geboren.. de rest lekker nog even laten zitten hoor! Vandaag vriendin op bezoek gehad die een klein mannetje van 2 mnd heeft. Zo leuk, lekker lachen al en druk met armen en benen.. Kan me er nog niks bij voorstellen dat ik zelf straks ook zo'n hummel heb.. heerlijk! Gister bij vk geweest en alles was okay. Baby is al mooi ingedaald en ligt al vast in het bekken. Behoorlijk pijnlijk als'ie beweegt.. maar goed, nu aftellen maar.. Zal proberen om wat vaker per dag forum te gaan lezen anders ben ik echt het spoor bijster..
Nou, als het eens goed gaan stimuleren (heb nog een kolf staan van de vorige) dan zou het best wel eens kunnen lukken.
Dat is lief van je, Erica! We zijn al echt met z'n allen hyper aan het worden! @leeuwtje: dus alles gaat bij jou volgens het boekje: proficiat!
Hoi hoi, Daar ben ik weer! Alles is weer gelukt. Ik reageer even met een algemeen verhaaltje op iedereen... Van mijn nieuwe nichtje is alleen nog haar chineese naam bekend. Qi Wei Hou. Misschien dat we vanavond iets horen over de nederlandse naam, want ze hebben even snel een borrel ingelast. Ze hebben inderdaad een hele tijd moeten wachten op haar. Na alle tests en cursussen, hebben ze nog ruim anderhalf jaar moeten wachten... Alleen maar wachten.. Maar nu is het eindelijk zover! Moederen over mijn neefje (zoon van mijn zusje) is heerlijk, het is zo'n vrolijk ding. Echt ideaal, hoop dat mijne ook zo wordt, haha! Ben ook nog bij de VK geweest net, alles prima bloeddruk 120/80 , kindje is van het juiste formaat. Ze was alleen weer niet zeker van de ligging. En ze wilde ook even vruchtwater na laten kijken. Dus volgende week even een echo in het ziekenhuis! Morgen hoor ik wanneer ik heen kan. Lijkt me wel leu k om het zo even te bekijken...
Hier alles goed. Bij de vlos geweest en het gaat allemaal goed. Bloeddruk was weer goed en het kindje is al wat ingedaald. Fijne avond allemaal.
meiden wat een geklets weer hihi ff snel wat er in is blijven hangen! @ judith fijn dat je het toch nog even probeert! al vind ik het een hele verstandige keuze dat als het een ge-sodemieter blijf je lekker fv geeft! Jij moet je er goed bij voelen! ennuuuh dat was het * ashamed* ernstig he.. verder ook niks te vertellen alleen dat ik patatjes heb gegeten enik geen krampen heb ik wil oooookkkkk! hihii
Als eerste... Viona en man; van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje!! Hopelijk zijn ze snel thuis en opgeknapt! Bibi; wat een naar bericht zeg. Veel beterschap voor hem. Lique; gefeliciteerd met Qi! Leeuwtje; van harte welkom hier, en ja het is een drukte van jewelste hier, helemaal omdat we (bijna) allemaal verlof hebben hihi Nachtvliinder; we schelen maar een dagje (en een paar jaar )! Ik ben volgende week (woensdag) jarig namelijk! Shanna; hopelijk heb je snel weer een goed werkende pc! All; wat een prachtige buiken zie ik weer voorbij komen zeg! En allemaal goede apk's ook. Helemaal super! Hier alles prima, gisteren de badkamer helemaal uitgesopt en was daarna behoorlijk brak, ik heb dan ook niet veel puf meer om achter de pc te kruipen. Die staat overigens op zolder en dan blijf ik liever op de bank liggen dan die 2 trappen weer op te moeten Gisteren weer een beetje laat gaan slapen (ik moest en zou de herhaling van TI kijken...) Maar ik dacht, ach, ik kan toch lekker in bed blijven liggen de hele dag... nou mooi niet. Ik heb nog niet goed mijn ogen open en de deurbel ging. Dus ik snel in mijn badjas naar beneden, staat er een dame van in de 80. Zegt ze, ja ik ben Jehova's Getuige en mag ik deze boekjes bij u achter laten? Ehm nou nee... (Ik hoop niet dat ik iemand nu beledig hiermee, maar ik ben zelf JG geweest vandaar). Schiet vervolgens de kat langs me heen naar buiten toe! Ik dacht oohnee, ik heb mijn ogen nog niet goed open, sta in mijn nakie in mij badjas, sleutels lagen binnen... Gelukkig luisterde de kat meteen toen ik haar riep! Die had volgens mij wel in de gaten dat ik niet in the mood was voor grapjes Verder lekker een verwendagje gehouden, maskertje, douchen, epileren, scheren etc. Daarna nog een beetje in huis gerommeld en toen kwam mijn mannetje alweer thuis Zo meteen Desperate Housewives kijken (heerlijk he KY, zo'n box!) en morgen gaan we dikke buikfoto's maken bij de v&d. Iedereen een fijne avond en tot snel! Kussss
hallo allemaal VIONA! Van harte met jullie dochter. Waar blijven de foto's Ik heb weinig gelezen afgelopen dagen. ga echt niet alle pagina's teruglezen. sorry jullie schrijven ook zoooooooooo veel Ik loop zoals jullie weten nu in het ziekenhuis, vanwege te weinig vruchtwater. Moet 2x per week langskomen om aan de CTG te liggen. Zo ook vandaag weer. met beebje is alles goed, ligt zelfs ietsje voor op groei. alleen het vruchtware was niet meer geworden. ze verwachten dat ik de 40 weken niet zal halen. ze denken de kleine wel eerder te moeten halen, maar proberen het te rekken tot 38 a 39 weken. Ze houden die kleine extra goed in de gaten, want het kan zijn dat de placenta het af laat weten en dan zullen ze me direct inleiden. vooralsnog geen reden toe....... kleine ligt al helemaal vast in het bekken, en die laatste fase van indalen was niet echt prettig. voelde me een beetje grieperig en had flinke steken! maar nu gaat het gelukkig beter. iedereen nogmaals veel succes met de laatste loodjes! en we zijn zooo dichtbij meiden, bijna moeder....
Hello, Even kort,vandaag bij gyne geweest en ik heb 1,5cm ontsluiting en wat weeen sinds 2dagen en die zei dat mijn baarmoedermond heel zacht is en dat onsluiting goed op gang zal komen in de volgende dagen,dus wie weet misschien ben ik de volgende....Kruis mijn vingers....ik wil al snel bevallen,ik hou gewoon niet meer vol....te moeilijk voor me en mijn harde buiken snijden mijn zuurstif af en mijn hart begint harder te kloppen en ik word heeeeel rood....en voel me warm,mijn gezicht brandt....dus ik heb zulke contracties al voor paar dagen.....kan moeilijk zitten en slaap helemaal niet,mijn bloeddruk was vandaag 151/75.....dus het is te hopen dat ik in de volgende dagen beval..... Wat ben ik blij voor Viona en haar vriend.... GEFELICITEERD HIP HIP OERAA HIP HIP OERAA Dikke kus Siken
Ten eerste van harte gefeliciteerd VIONA met je dochtertje en je man ook natuurlijk. Jeetje Siken, spannend hoor nu al ontsluiting, ik hoop voor je dat het snel doorzet. Ik ben wel erg blij om te lezen dat er meer meiden zijn met nesteldrang, ik heb vandaag met mijn vriendin de hele bovenboel gesopt en gedweild, eindelijk er moest steeds weer geschilderd en geschuurd worden en nu is dat eindelijk allemaal klaar, jaja dat heb je als je vorig jaar verhuisd bent en er nog zoveel moest gebeuren. Nu nog gordijnen voor ons zoontje en voor onze slaapkamer en dan is eindelijk ons huis helemaal klaar. Maar van mij mag de kleine wel komen hoor, niet omdat ik het zat ben maar omdat ik heel nieuwsgierig ben of het nou een broertje of een zusje wordt. @ Judy het cb is altijd pro bv, ik moet zeggen dat ik mijn zzontje bijna een jaar bv heb gegeven, en het is een heel intiem gebeuren met je kindje. Denk eraan dat je regeldagen hebt, dat wil zeggen dat je kindje of een groeispurt heeft of dat je bv van samenstelling veranderd, dit kan betekenen dat mirthe in plaats van om de 3 uur wel ieder uur kan komen voor een voeding. Gewoon geven hoor dit gaat snel weer over en dan kan je weer normaal voeden zoals je gewend bent. Dit komt voor bij ongeveer 10 dagen, 5/6 weken en rond de drie/vier maanden. Dit weet ik goed na ervaring maar ook ben ik 7en half jaar kraamverzorgster geweest en nu werk ik al bijna 9 jaar op een kinderdagverblijf, ik hoop dat je er wat mee kan. Als het echt niet meer gaat en het je veel te veel uitput dan moet je gewoon STOPPEN en flesvoeding geven, dat is net zo goed! groetjes karin
Lieve Viona, gefeliciteerd met jullie dochter! Ik hoop dat alles goed met jullie gaat en ik ben heel erg benieuwd naar jullie foto`s . Siken, jeetje wat spannend, ik hoop dat de gyn gelijk heeft en dat de ontsluiting goed op gang gaat komen. Ik ga voor je duimen. Angela, gelukkig gaat het goed met de kleine en groeit deze goed. Succes met de laatste loodjes. Ook ik heb net als meer van jullie last van nesteldrang, ik ben ook druk aan het soppen. Ik moet ook nog zo ontzettend veel doen in huis en dit benauwd mij wel eens. Nu maar hopen dat de kleine nog even blijft zitten (nog een paar weekjes, niet langer ). Verder gaat het hier goed, ik vermaak mij gelukkig prima! Kus van Senna
Siken wat spannend! Ik ben benieuwd of jij de volgende bent/wordt. Je staat wel als eerste op het lijstje Veel succes!
Angel eyes.... fijn dat de kleine het nog goed heeft en daardoor voorloopt op de groei, wel stuk minder dat je vruchtwater niet is toegenomen. Nu maar gewoon hopen dat het zo ff blijft tot dat ze "mag" komen. Manuela... zal je net zien.... denk je uit te slapen word je aan alle kanten gestoordt ](*,) .Helaas maar al te bekend ermee . Wel fijn dat je nog wat van je dag heb gemaakt, lekker zo tuttelen he. lique.... wel leuk dat je nog een extra echo krijgt toch?.... ik krijg er morgen ook nog één om de ligging te checken... Leeuwtje77....... kom lekker wat vaker langs, is heel gesellie. En wat fijn dat alles bij jou zo mooi via de regels gaat, lijkt me heerlijk zo volop te kunnen genieten, zonder steeds te moeten "klagen" over kwalen Siken.... oooooh wat spannend, hoop voor je dat het snel mag doorzetten. Ik weet niet meer wie het vroeg, maar er vroeg iemand wanneer ik bij de neuroloog terecht kan..... Nou geen idee de HA gaat het eerst helemaal bespreken met de neurooloog, ik hoor het pas maandag Hier gaat het gerommel verder, das echt balen want kan niet lekker ontspannen zitten of liggen. Normaal lig ik nu al op bed maar kan mijn houding niet vinden... En ik ga er eigenlijk helemaal vanuit dat ik weer de 42 wkn ga halen mdat de andere twee het ook zolang hebben volgehouden, dus het idee dat ik hier nog 6 wkn last van kan hebben is niet echt opbeurend zeg maar.... Maar ja wat kan ik doen... idd niks, uitzingen maar die hap