01. Siken (21) M 01-06-07 1e kindje,hoofdligging en ingedaald gew +15 kg bijz = ziekenhuisbevalling,wil borstvoeding geven 02. Patje (28 )? 02-06-07 1e kindje 21-04-07 verlof hoofdligging gew + 10 kg thuisbevalling 03. Linnepin (?) J 02-06-07 2e kindje 04. Bibi78 (28 ) ? 02-06-07 1e kindje 23-04-07 verlof hoofdligging en ingedaald gew + 15 kg bijz = kraamhotel bevalling wil BV geven 05. Britt1 (28 ) ? 03-06-07 1e kindje 06. Ky84 (22) M 03-06-07 1e kindje verlof hoofdligging, helemaal ingedaald! Nu geschat op 6 pond gew + 18 kg bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 07. Chiesa (29) M 05-06-07 1e kindje 20-04-07 verlof hoofdligging Gew. + 10 kg bijz= ZKH bevalling 08. Elfje (29) M 06-06-07 25-04-07 verlof stuitligging 7 mei controle echo 09. Shanna2 (28 ) ? 08-06-071e kindje verlof gew + 10 kg, hoofdligging en ingedaald , bijz = thuisbevalling wil borstvoeding proberen 10. Shelde (24) M 08-06-07 1e kindje verlof ingedaalt, vast in bekken gew + 13,5 kg bijz = thuisbevalling wil BV geven 11. Hester (27) J 09-06-07 1e kindje Bijz = ziekenhuisbevalling 12. Remember (29) M 10-06-07 3e Kindje 27-04-07 Verlof gew -4 kg hoofdligging thuisbevalling borstvoeding 13. Angel Eyes(29) ? 10-06-07 1e Kindje 27-04-07 verlof gew +8,5 kg hoofdligging ziekenhuisbevalling borstvoeding 14. Brussie (33) J 11-06-07 2e kindje 27-04-7 verlof thuisbevalling 15. Karin35 (36) ? 11-06-07 2e kindje 01-05-07 verlof hoofdligging gew + 15 kg bijz = thuisbevalling? borstvoeding 16. Cimbomlu (37) ? 12-06-07 1e kindje na 16 mei verlof bijz = stuit, dus ziekenhuisbevalling flesvoeding 17. Monique (Suske) (30) ? 13-06-2007 2e kindje verlof na 25 april gew. onbekend bijz = thuis 18. Duveldraakje (24) M 13-06-2007 1e kindje verlof 3 mei gew. onbekend bijz =ziekenhuisbevalling 19. Leeuwtje77 J 13-06-07 1e kindje verlof 2 mei +14 kilo thuisbevalling borstvoeding 20. Nachtvlinder (22) J 14-06-2007 1e kindje verlof n.v.t. gew. + 5.6 kilo hoofdligging, nu geschat op 5 pond bijz = ziekenhuisbevalling, bv 21. Angelique(lique80) (26) ? 15-06-07 1e kindje verlof na 2 mei hoofdligging gew + 20 kg bijz = thuis proberen te bevallen wil BV geven 22. Bloem79 (27) J 16-06-2007 1e kindje officieel verlof 06-05-2007 gew +7,5 kg hopelijk thuisbevalling 23. Laila (31) M 17-06-07 2e kindje verlof na 2 mei medische ziekenhuisbevalling 24. Velobabe (29) ? 17-06-2007 1e kindje gewicht +8 kg ingedaald thuisbevalling borstvoeding 25. Marion68 (39) ? 17-06-07 2e kindje officieel verlof 14-05-2007 gew + 10 kg bijz = medische ziekenhuisbevalling 26. Manuela79 (27) ? 17-06-07 1e kindje verlof na 4 mei hoofdligging gew + 18 kg bijz = thuisbevalling bv proberen ondanks borstverkleining 27. Senna1979 (27) ? 06-05-07 verlof gew + 10 kg bijz= thuisbevalling wil BV geven 28. Candijtje (28 ) ? 18-06-2007 1e kindje 8 mei verlof gew +8 kilo thuis bevallen wil BV geven 29. Ster (31) ? 19-06-2007 1e kindje 8-05-07verlof hoofdligging en gedeeltelijk ingedaald gew + ? kg bijz= ziekenhuis bevalling wil bv geven 30. Cindy (31) ? 20-06-2007 1e kindje 10-05-07 verlof gew + 12 kg hopelijk thuisbevallen 31. Chaya (35) J J 20-06-2007 3e en 4e kindje gew + 12 kg kindje 1 in hoofdligging en ingedaald, kindje 2 in stuit bijz=ziekenhuis bevalling 32. Dora (32) ? 24-06-07 1e kindje 17 mei verlof gew + 17 kg bijz = ziekenhuisbevalling 33. Anja (37) J 28-06-073e kindje verlof n.v.t. gew + 12 kg bijz = ziekenhuisbevalling verwachting: 9 x meisjes 8 x jongens 17 x verrassing Bevallen 01. Judith (Judy77) (29) 1e kindje 03-06-07 Mirthe Geb: 08-04-07 1790 gr, nu 2515 bijz: na vier weken ziekenhuis sinds 6 mei eindelijk thuis!!! geeft borstvoeding 02. Viona (22) 1e kindje 05-06-07 Chanelle Lucia Geb: 14-05-07 3085 gr bijz: borstvoeding
@Viona & mannetje: wat een prachtig meiske, ik word helemaal week als ik dat zie! Hoop dat jullie snel met zn drietjes thuis zijn! @Remember: fijn dat je weer goedgekeurd bent! Had net de opeennalaatste gymles. Deden wat oefeningen in de stoel. We hebben het ook over de kraamperiode gehad. 't Was dus meer kletsen dan iets doen Weet niet of ik volgende week nog ga, maar als ik dan Ky hoor over een luiertas en een tijdschrift, hm, ik denk er nog ff over na... Ze vertelden over stuwing (dat je dan idd Pamela Anderson wordt) en met-water-spoelen-van-onderen-tijdens-het plassen. Over die kokosnoot heb ik (gelukkig!) niks gehoord, Shelde... k Heb reuze dorst, dus ga wat water drinken. Vandaag een fles Royal Club Grapefruit gekocht, en die was zo lekker, die is al bijna op . maarja, daar zit wel veel suiker in.
Ik heb net ook de laatste yoga les gehad, was weer veel praten, en een paar oefeningen op de stoel. De kleine was vreselijk druk, dus kon mijn aandacht er niet echt bij houden. Ook wij waren uitgelopen, wel 25 minuten, de volgende groep zat al met smart te wachten. We waren bijna compleet, er was één vrouwtje niet want die was aan het bevallen. Ze heeft het lang volgehouden, ze was zwanger van een tweeling en was deze week 38 weken geloof ik. Ze is ingeleid, want ze trok het niet meer, elke nacht moest ze overgeven. Volgens mij gaat bijna iedereen van de groep elkaar kaartjes sturen, maar daar doe ik niet aan mee. Ik doe alleen de lerares, omdat we al aan de 200 kaartjes zitten. @ viona en man: Wat een mooi meisje zeg! Ik hoop dat jullie snel naar huis mogen met z'n drieen. @ kye, ik zal de kleine ook maar eens even goed toespreken, misschien dat het helpt, zoniet dan is hij/zij net zo eigenwijs als mijn neefjes.
Hello,dames Even snel een berichtje typen... Viona en haar man,jullie dochtertje is echt een schatje,echt mooi....proficiaat...ennne ze ziet helemaal gezond uit en niet geel... Ik was aan het glimlachen toen ik haar zag,zo schattig en zo puur en onschuldig....ik blijf voor jullie duimen dat alles goed met moeder en dochter komt.... Enne hier,meisjes,ik denk dat het echt gaat doorzetten.....hele nacht en hele dag ongi pijnen,in de morgen was ik met tranen in mijn ogen wakker geworden,dacht zo van ,"aub kom in de komende dagen uit,aub",mijn man was heel ongerust omdat ik echt slecht en slap uitzag....kon zelfs niet van links naar rechts draaien ....zoveel pijn en mijn onderrug...pffff lastig...heb gewoon tot 10uur in bed gelegen en geen vin verroerd..mijn man heeft voor me heerlijk onbijtje klaargemaakt....en mijn schaambeen......ooooooooh dat is een ander verhaal....het is helse pijn.... De kleine is gedraaid met haar voeten naar links,was wel met haar voeten naar rechts....en ze duwt met haar kop tegen mijn baarmoedermond...voel echt dat ze eruit wilt komen..... Ik blijf wel wat lopen....met die ongipijn is het niet makkelijk en die haaaaaaaaaarde buiken...die worden pijnlijker en pijnlijker.... Ik dacht zo van :" Wist ik maar of ik misschien al 2 cm ontsluiting heb...." Meisjes,allemaal heel erg bedankt voor duimen en voor jullie lieve reacties en berichtjes,doet me wel goed,hoor Echt bedankt.... Dikke kusjes Siken p.s.sorry,heel erg sorry dat ik niet alles heb kunnen lezen....en dat ik niet op alles gereageerd heb,maar kan moeilijk zitten...eigelijk beweeg ik met veel moeite...en die pijnen zijn ondraaglijk en nog steeds geen nacht goed doorgeslapen,het is al bijna 4 nachten aan een stuk dat ik niet geslapen heb....heb gewoon tranen in mijn ogen van niet slapen HEEL ERG SORRY VOOR MIJN GEZAAG EN GEZEUR,maar het moest er wel uitkomen... KUSJES KUSJES.....
ja lach me maar uit. kijk uit hoor bij hoogzwangere vrouwen.. die moet je niet uitlachen dan gaan ze huilen ik heb trouwens ook geen kokosnoot tussen mijn benen, en de mijne is ook volledig ingedaald helemaal vast in het bekken. heb wel af en toe het gevoel alsof iemand daarbinnen zit te porren ofzo. tsja gek gevoel iig. geen pijn meer gelukkig. Ik ga echt geen geboortekaartjes sturen naar de zwangerschapscursus. poeh hey ik zoek mijn vrienden zelf uit wil ze niet opgedrongen krijgen. naar eentje stuur ik wel een kaartje maarjka die ken ik ook al 20 jaar trouwens, ik heb vandaag onze site weer geupdate, en heb al een hoop vriendinnen erbij gezet die ook zwanger zijn. echt zooo grappig. niet normaal meer zoveel er zwanger zijn. en dan staan er twee nog niet eens op omdat ik niet weet wanneer ze zijn uitgerekend, en het zijn ook niet echt vriendinnen zeg maar. kijk maar eens op onze site, ennuh laat meteen ff een berichie achter http://members.chello.nl/a.brand7
Nou meiden, net even alles weer bijgelezen. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben: @ Judy, fijn om te lezen dat Mirthe helemaal "goedgekeurd" is en sterkte met je uiteindelijke beslissing. Gaat het al een beetje beter? Ik hoop het voor je. Maak jezelf niet gek hoor. @ Remember, wat vevelend dat je je niet lekker kunt ontspannen. Je gaaft zelf aan dat je je al instelt op nog 6 weken, nou dan kan het alleen maar meevallen toch? @ Leeuwtje, nog van harte welkom bij de juni mama's. (had ik volgens mij nog niet gedaan, of toch wel? ik weet het niet meer ) Eigenlijk had ik heel graag naar borstvoedingscursus gewild, maar deze was helaas al vol toen ik me ging aanmelden. Wij hebben geen apart wiegje, maar evt. kan de kleine de eerste dagen in de bak van de Bugaboo slapen bij ons op de kamer. @ Lailae, oh ja, die tip van het aankleedkussen had ik idd ook al eerder gehoord. Misschien dat die nog toegepast gaat worden, weet het echt nog niet @ Suske, fijn dat je ook weer "apk-goedgekeurd" bent En wat zijn die uitspraken van die kleintjes toch grappig haha @ Lique, leuk dat je nog een extra echo krijgt. Je bent trouwens nog druk in de weer zeg met je huis, ppppffff. @ Manuela, lekker zeg zo'n verwendagje. Kan je tegenwoordig ook al buikfoto's laten maken bij de V&D ? ben benieuwd hoe ze geworden zijn. Show je ze in je album? @ Angel eyes, fijn dat alles nog steeds goed gaat met je kleintje ondanks dat het vruchtwater niet meer is geworden @ Siken, zet 'm op meid! spannend hoor. @ Karin, lekker dat je huis nu (bijna) helemaal klaar is. @ Senna, lekker idee als je huis schoon is, maar let ook op jezelf hoor. @ Cindy, jij was vroeg wakker zeg vanmorgen . Hoe was het bij de VK? @ Cimbomlu, ging het vanavond nog een beetje bij zwangerschapsgym icm je harde buiken? Wat een moeilijke keuze moet je trouwens maken. Sterkte @ Ster, weet je al of je thuis of in het ziekenhuis wil bevallen (ivm met je woning op 4 hoog) ? @ Shelde, wat een schattige kittens zeg. Enne kokosnoot? Gelukkig nog niets van gemerkt. @ Patje, vanavond laatste yoga les gehad. Als jij nu niet relaxed bent, vooral na zo'n heerlijke relax dag @ Nachtvlinder, was het nog gezellig bij opa van hubbie? @ Anja, wat fijn dat Coen nu helemaal zindelijk is. Hele zorg minder lijkt mij. @ Marion, leuk dat je ook weer even langswipt, was toch alweer een tijdje geleden toch? Fijn dat alles goed was bij de gyn @ Chiesa, fijn dat bij jou ook alles goed was bij de VK. En 7 pond is toch gemiddeld? @ Ky, jouw kleine nu ook ingedaald, yahoe! @ Velobabe, het valt mij op dat wij niet de enige zijn die "ongezond" hebben gegeten hihi. Jullie patatjes, Ky chinees en ik pizza ohoh. @ Chaya, spannend !
even een vraagje. ot voor kort had ik weinig eetlust. maar begin nu af en toe te bunkeren als een poeh..... Hebben jullie dat ook? Komt dat omdat die kleine nu gezakt is en de maag weer wat ruimte heeft ofzo? tegenover ons huis zit een warme turkse bakker. die maakt turkse pizza's waar je je vingers bij opeet. ik heb er deze week al 4 op haha ze kosten geen drol, en zijn zooooo lekker. vandaag hele berg poffertjes klaar gemaakt, heb ook 2 repen chocolade in huis die de nacht niet gaan redden. en als we langs een Mac rijden MOET ik een MC Flurry M&M's hebben hahaha nu pas komt die onbedwingbare drang...
Hi dames, Ben na een vroege start nog even bed ingedoken vanmorgen tot 09.30. Bij de VK geweest en ons kleintje zit ook al vast in de bekken Gelukkig heb ik niet zo veel krampen als Ky gehad, alleen erge menstruatiekrampen. Bloeddruk en hartslag kleintje ook goed, dus deze APK weer doorstaan . Ky, gefeliciteerd dat jouw kleine ook ingedaald is. Laat maar komen toch? Enneh, 11.45 wakker gebeld worden..........ben jaloers! Ik ga het morgen proberen, als ik weer wakker ben, wat eten en hup terug het warme nest in. Wie weet? Hope so, wordt andes gek als ik dit blijf houden. En idd raar dat de kleintjes niet mee mogen op de terugkomdag, juist dat is leuk dat je van iedereen kunt zien wat ze hebben gekregen en de kleintjes te bewonderen. Strange..... Lailae, mooie buik hoor! Siken, spannend! Als het echt doorzet, succes meid! Je kunt het! Leeuwtje, wij hebben een wieg geleend die we de eerste periode in onze kamer hebben staan. Overdag ook hier gewoon in de reiswieg van de kinderwagen. (gingen net kijken of de wagen eigenlijk wel in de auto past. Slim he? Niet op gelet, maar als we de zijwillen er af halen dan past het. Shelde, hebben jullie hier op gelet. Jullie hebben ook de Easywalker toch? Het is namelijk best nog een heel pakket als ie opgevouwen is (iig in de wandelwagen stand dus de fase na de reiswieg, als je begrijpt wat ik bedoel.....) Lique, sterkte vrijdag. Viona en vriend, wat een plaatje zeg! Hoop dat ze snel naar huis mag! Remember, ook ingedaald! En prima bloeddruk toch nog steeds? Angel Eyes, apart he dat wij gewoon zo volledig kindje in ons buik hebben? Hoe gaat het verder met je? Nog steeds goede controles? Hope so! Hebben jullie het ook dat het soms gewoon pijn doet als die kleine trapt/beweegt? Ik heb echt soms zoiets van, doe eens rustig! Maar ja, vind het heerlijk om de bevestiging te hebben dat de kleine nog lekker aanwezig is in de buik. Verder ben ik vaak duizelig de laatste dagen. Ik heb dit gevraagd aan de VK (dacht aan lage bloeddruk maar die was OK). En het komt door het afnemen van de longcapaciteit en hierdoor gaan sommige zwangere vrouwen anders ademen (een ander soort van hyperventileren) en worden ze duizelig en kunnen ze flauwvallen. Hoop het niet! Hier hebben we een hoekje vrij gemaakt in de huiskamer voor de box, maar hij staat nog niet. Gister dus samen met moeders de hele keuken schoongemaakt, dus de smaakpolitie kan komen Verder de komende dagen geen plannen, dus lekker chillen. Heerlijk! Misschien morgen naar Babypark ofzo, die is geloof ik open. Ik heb alleen niets meer nodig volgens mij Nou ja we zien wel. Lieve meiden, fijne avond nog en voor die gene die gaan bevallen: SUC6. Liefs Cindy
Oh, met dat ik mijn laaste berichtje plaats zijn er alweer verhaaltjes van jullie bij gekomen. Klopt alles nu nog wel? Nou ja, ik heb iig mijn best gedaan. O Vanmiddag bij de VK geweest en alles was nog steeds goed gelukkig. Ook is nu mijn urine gecontroleerd en er zat geen suiker en eiwit in. Daarna samen met hubbie naar een babywinkel geweest en daar hebben we samen een hele schattige kleertjes gekocht: shirtje en spijkerbroekje van Esprit (jaja, nog niet eens geboren en nu al merkkleding ), schattig oranje jasje en een lief pyama'tje. Vanavond mijn ouders opgehaald van zestienhoven en lekker pizza gegeten. Daarna heeft hubbie ze naar Amsterdam gebracht waar hun auto stond voordat ze op vakantie gingen. Nu gaan ze een paar uurtjes slapen en vannacht naar Zwitserland naar mijn broertje. Kreeg net een berichtje dat alles gelukkig weer beter gaat met hem. Ben wel opgelucht. Eigenlijk wil ik nu nog even op de laatste berichtjes reageren, maar hubbie is alweer bijna een uur thuis en wil ook graag nog even achter de PC, dus...... tot later allemaal
Anja, bedankt voor de uitleg. Hoef er dus niet voor thuis te zijn. Ik wacht het rustig af. Ky, nee geen zelfde achternaam, haha! Maar zelfde namen gaat ook niet door hoor! Hoor wel welke ze hebben, als ze er zeker van willen zijn dat we niet dezelfde naam hebben. Viona en mannetje. Wat een scheetje zeg! Hoop voor jullie dat ze snel mee naar huis mag! Het is echt een plaatje. Siken heel veel succes, hoop voor je dat het niet te lang meer gaat duren! Cindy bedankt!
Siken, ik hoop voor je dat het door zet, ik duim voor je! Angela, sorry dat ik er om moest lachen, ik wilde je niet aan het huilen maken. Ik zal niks meer zeggen. :-# Over dat bunkeren, ehm... Het is nu tien voor twee 's nachts en ik zit met een bord nasi voor mijn neus... Dus nee, geen last van Ik ben er trouwens uit wat ik met de geboortekaartjes en de cursusgroep doe. Ik stuur alleen de "leidster" een geboortekaartje en verder iedereen die mij een kaartje stuurt stuur ik een felicitatiekaartje terug. Probleem opgelost. Bibi, jeetje je hebt écht op iedereen gereageerd! Sportief hoor! Cindy, wat een supergoeie APK! En ook ingedaald \/ . De reden waarom de baby niet mee mag naar de terugkomdag is dat ze graag met ons de bevallingen wil bespreken en dat wil niet echt als er tien baby's liggen te huilen... Wel jammer, want had het erg leuk gevonden, vooral omdat er twee in verwachting zijn van een 2-ling.
@Siken, zet m op he! We duimen voor je! [-o< @AngelEyes: prachtige site hebben jullie! Wij hebben ook zo'n Chicco kinderstoel, alleen andere kleurtjes. Enne...wij zijn ook van een andere voetbalclub @AngelEyes & Ky: Ik heb de laatste tijd ook zo'n trek. Ik eet niet zoveel boterhammen, maar ben blij dat ik niet veel snoep in huis heb @Cindy: ja, die bewegingen bevestigen dat ons kleintje het nog prima naar zijn of haar zin heeft! Ik sprak gisteren op de gym een dame die de 1e in stuit had en de 2e, nu, lag goed om. Zij zei dat het voor de moeder het prettigst is als de kleine in stuit ligt, omdat je de schoppen dan niet zo hard tegen je bovenbuik/ribben voelt. Nouja, heb ik tenminste nog een voordeel van de stuitligging @Bibi: Esprit kleding... Maar wel ontzettend schattig he, al die kleine maatjes! Fijn dat het iets beter gaat met je broer, en ook fijn dat je ouders er nu heen kunnen gaan. @Lique: mogen ze helemaal een nieuwe voornaam geven aan hun adoptiekindje als ze hier in Nederland ingeschreven wordt? Of moet er toch iets blijven van de Chinese naam? @Ky: ik heb nog helemaal geen geboortekaartjes :-$ Ik wil een foto maken van de baby en die dan tzt versturen naar her en der. Mijn moeder heeft wel een leuk kraamkadootje gemaakt, voor iedereen die langskomt, ze gaat er de naam bij verven (het is nog een verrassing wat ze precies in elkaar gefrutseld heeft!) Nou, zoals jullie zien was ik weer vroeg wakker, maar net als Cindy gisteren ga ik toch nog ff mn bed weer in om te kijken of Klaas Vaak nog wat zand komt langsbrengen...
Viona en Mr. Viona: Wat een mooie meid zeg!!!! Ik hoop dat ze snel naar huis mag! Cimbomlu: Hier is het ook meer kletsen dan oefeningen. En dan vooral ademhaling... En iedereen is minstens een maand minder ver dan mij, dus het schiet niet echt op (en ze zijn zo ontwetend) Patje: Groot gelijk dat je de gymdames geen kaartje stuurt. Doe ik ook niet hoor! Siken: SPannend! Ik hoop dat jullie kleinetje snel komt! Angela: Ik eet ook weer meer hoor! En ik neem gewoon nog lekker alles wat ik wil. Na de bevalling ga ik wel weer letten op m'n gewicht. Cindy: Wij hebben ook de Easywalker. (Easywalker Sky) Opgevouwen vind ik hem vrij klein. Volgens hubbie past hij in de auto. We hebben een gastank achterin liggen, dus hebben juist eropgelet dat hij opgeklapt niet te groot was. Maar de wielen moeten er bij ons ook af volgens mij. Maar dat is makkelijk in en uit te klikken. Bibi: Ik heb bijna allemaal merkkleding. Maar niet nieuw gekocht. Ik ben helemaal niet van de merken, maar Esprit en Mexx hebben zulke leuke dingetjes! Ky: Hahaha, 's nachts aan de nasi. Ik heb vannacht doorgeslapen! Niet naar de WC en niet wakker van maagzuur! Hiephoi! Ik ga douchen en de buurkatjes ophalen.
Viona en vriend, wat een schatje jullie chanelle! Wens viona maar sterkte van mij en hoop dat jullie kleine meid snel gezond weer naar huis mag! Ik vind er op de foto niet zo geel hoor. Mijn verloskundige vertelde dat 6/6,5 pond gemiddeld is en dat schatte ze de baby een paar weken geleden. Maar omdat de baby waarschijnlijk een groeispurt maakt is ie een hoop gegroeit waardoor zij waarschijnlijk gewoon lekker mollig bedoelt ook gezien mijn lichaamsbouw. Ben klein van stuk hihi. Over merkkledeing: ben er ook helemaal gek van maar vind het toch een beetje zonde omdat ze er zo uit gegroeit zijn! Ik heb mijn zus echt een stop teken moeten geven hahahhaa. Ze bleef en bleef maar merkkleding kopen ralph lauren, diesel etc NEE, doe mij maar tijdelijk de hema ofzo. Niet prijzig erg leuke kleding Word een lekkere zomerbaby dus weinig aantrekken denk ik... Zo, ik ga nu naar mn vader want het gaat de laatste dagen weer erg slecht met hem! Heb zo een gesprek met de dokter op hemelvaartsdag, dat zegt wel wat he. @, een prettige dag!
@Shelde: fijn dat je lekker hebt geslapen, dat is toch echt af en toe nodig, nietwaar! @Chiesa: sterkte met t gesprek bij de dokter, met je vader, laat je het weten? Heb nog een uurtje geslapen, Klaas Vaak had nog wat korreltjes over... Ben nu een filmpje aan het kijken (Lorenzo's Oil). Ga straks ff naar mn ouders denk ik. Prettige dag allemaal!
Dank je dames! Enne... een vraagje of er weer meer gegeten word? NOU, IK wel hoor hahaha. Heb echt steeds honger en geef er eerlijk gezegt ook aan toe en dat deed ik eerder niet! Gister bij de VK NIETS aangekomen haha Heerlijk, ik eet nog effe door