Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Bibi, gelukkig dat het weer wat beter gaat met je broertje. Was wel even schrikken zeg!

Cimbomlu, wat handig zo'n creative moeder. Ik zei net tegen Jop "misschien moeten we 10 extra kaartjes bestellen, dan kan ik ze wel naar de medecursisten sturen". Weet je wat hij zegt: "Ja anders bestellen we er 100 extra, dan kun je iedereen van je forum ook een sturen". Hij is ziek en humeurig, dus ik heb hem de mond gesnoerd.

Chiesa, doe mij ook maar C&A, Hema, H&M en V&D, daar is genoeg leuks te vinden! Sterkte met je vader, ik hoop dat het allemaal mee valt!

Ster, dat jij nu al mag bevallen van je Vlos! Je bent toch nog geen 37 weken?

Siken, ik hoop voor je dat het door zet! Maar dapper hoor dat je zelf bent gaan voelen, dat had ik niet gedurft!

Leeuwtje, ja ik hyve wel, maar als ik hier mijn hyve door geef is gelijk alle anoniemiteit er van af...

Candijtje, leuk dat je met je moeder naar de Vlos gaat. Is het haar 1e kleinkind of heeft ze er al meerdere rondlopen? (Of zou ik dat al moeten weten...)

Mijnimeel, van harte gefeliciteerd met je zoon Maurits!
    Wow, een superbevalling! Dat hoor je niet vaak! Ik hoop dat jullie snel naar huis kunnen!

Remember, lijkt me raar hoor om je bevallingsvideo terug te zien...

Laila, al die klusjes zijn er morgen ook nog hoor ;) , doe maar lekker rustig aan vandaag. Het is niet voor niks hemelvaart (kijk dat sloeg nergens op, maar klinkt wel als een goed excuus, hihi)

2. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Jeetje Mijnimeel gefeliciteerd!
    Ik zat laatst ook al aan je te denken!
    Gelukkig gaat het goed met jullie.
    Ik ben heel benieuwd naar je bevallingsverhaal!

Oh meiden wat spannend allemaal!

Dikke kus van Senna

3. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Mijnimeel, GEFELICITEERD!!!
    Ik hoop dat jullie mannetje snel naar huis mag!

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Dit wordt haar 3e kleinkind, beide broers hebben een zoon, eentje uit december 05, en eentjeuit februari 06.... Maar met een dochter is het toch anders zegt ze... hihi ;)

5. Niet meer actief

Ja dat hoor je vaker. Voor mijn schoonmoeder is het ook heel anders als voor mijn moeder, je hebt er toch een andere band mee. En als het nou ook nog eens een meisje zou worden Candijtje... Dat zou leuk zijn!

6. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

jaaa er zijn al 3 beebjes geboren!
    Mijnimeel Van harte met maurits. ennuh waar kan ik tekenen voor zo'n bevalling? :D

Mag hopen dat die van mij ook zo gaat.

Siken, dat je zelf gaat voelen joh.....? is dat niet link met infectie gevaar enzo? de Gyn wilde bij mij niet eens inwendig voelen omdat ze de boel niet wil verstoren daar. ze heeft met het echo apparaat gekeken of ik al ontsluiting heb.

maarre als het al zo lang rommelt bij jou moet je dan niet naar het ZH voor controle? misschien dat ze je simpel kunnen helpen, want als je echt zoveel harde buiken hebt enzo laten ze je heus niet een week doorlopen.

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Mijnimeel: Van harte gefeliciteerd met de geboorte van MAURITS !!

Goh, zag dat ik errug veel moet teruglezen, maar dit moest eerst even! Fijn dat het, ondanks een stuit, zo goed is gegaan! Hoe licht is Maurits? Leuke naam trouwens, zie je niet veel meer, maar lekker hollands....als hij nou later net zo'n leuke vent wordt als zijn naamgenoot de prins.....

Nummero 3,oh, wat gaan we hard! Bij de mei-mama's moeten er nog 10! En april is net pas klaar! Komen wij aan......op 17 mei al 3 juni-mama's!

8. Niet meer actief

Ja goed he? Ik zei net tegen Jop dat de derde juni-mama is bevallen. Ik weet niet of het een jaloerse of een zenuwachtige blik was die ik kreeg... Ik laat hem nog maar even genieten van zijn Spidermanfilm. Die arme jongen is harstikke ziek, vanacht koorts gehad enzo. Ik heb dus tegen de kleine gezegd dat ze nog even binnen moet blijven totdat papa weer beter is, anders kan hij niet voor ons zorgen, hihi.
    Maar verder wil ik best nummer 4 zijn hoor! Als Siken me niet voor is dan.

9. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

8 okt 2006
    551
    0
    0
    MIJNIMEEL, van harte gefeliciteerd meid! Fijn dat alles zo soepel verlopen is! Geniet samen lekker van jullie zoon!

@ All, eindelijk vandaag wat langer uit kunnen slapen. Was wel pas laat gaan slapen en om 2.30 uur klaar wakker. Maakte mij druk of we wel de juiste verzekeringen hadden en waar we die papieren allemaal hadden, bla bla. Lig ik dan van wakker en nu bijna 17.00 uur nog niet verder naar gekeken, dus da's lekker logisch....hahahaha.

Ook hier hebben we de hele dag weinig gedaan. Eerst lekker tot 11.00 uur op bed, beneden even ontbijten. Douchen en toen weer lekker nog even samen tot 14.00 in bed gelegen (maar niet zulke activiteiten als Siken hoor, haha!). En toen naar beneden en hier een film gekeken. Dejavous (schrijf je dat zo?) Was wel een goede film.

Ik ben benieuwd wie nummero 4 wordt? Ky of Siken of toch één van de anderen. En zooooo raar, ik dacht echt na de uitspraak van de gyn bij 20 weken dat ik de eerste zou zijn en nu zijn er gewoon al 3 voor mij. Ik hoop nog even 2 weken niets en daarna mag het echt komen van mij. Wil het zo graag bewonderen en vasthouden. En dan weten we eindelijk of het een jongen of een meisje wordt.

Doeiii, groetjes Cindy

10. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Zo, en nu even reageren....

@ Sandra, mooi dat de kratjes werken, maar twee boven elkaar :confused: ik zou er spontaan hoogtevrees van krijgen ;)
    Mirthe blijkt genoeg uit de borst te drinken, maar je, nu net een vreselijke dag en nacht gehad...zal wel regeldagen zijn, maar pfffffff ben gesloopt!

@ Cimbomlu: verlof, tot 3 september.....nou ja, tot 30 juli en vakantie tot 3 september......dat krijg je als je ineens 8 weken te vroeg bevalt, drie weken voor verlof.....

@ Ky, Jop mag me wel sms-en hoor, ik ben toch veel te nieuwsgierg en ik hoef niet meer te bevallen, dus geen risico dat ik net ook lig te puffen...hahaha....pb me maar, krijg je mijn nummer, als het een ideetje is....
    Enne wacht maar tot jij je kleine staat te verschonen 's nachts en de melk loopt langs je lijf, :) tieten zijn raar!
    Oh iedereen mag me sms-en trouwens, haa als opperjunimama ;) ik zit toch alleen maar te voeden, als ik teveel naar die cb dame luister :(

@ Velobabe:
    Die bink van jou zit ook vol goede ideëen! Maar ik had het voor de bevalling ook niet hoor, mocht 8/9 uur na de bevalling voor het eerst kolven, nou er kwam me toch een melk uit :confused: :confused: dusss, no worries...

En inderdaad die cb dame zoekt het maar uit! Ik probeer het nu nog wel, maar als het volgende week als ik alleen ben dikke ellende wordt is het snel voorbij!

@ Leeuwtje: Mooi zwanger hoor! En die foto van het zwemmen, krijg er zo zin in! Ziet er heerlijk uit!

Oh, ik stop even, de zon schijnt weer, dus ik ga even de hangmat in!

Bye bye

11. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    meiden benik ook weer ff !

als eerste [size=Groot] van harte gefeliciteerd met jullie zoon! geniet ervan en laat je lekker verwennen in je kraamtijd[/size]

jeahoeee de 3 juni beeb is er! :whistle:

Ik ben echt serieus heel erg moe ben gister naar de opa geweest van hubs en hij is zoooooooooo lief, en maar verhalen vertellen van voor de oorlog en hoe hij onder paard en wagen terecht kwam :( Maar dat verteld hij dan vol trots., Hij is ook zo blij met zijn achterkleinkind!

maar daarna was ik bekaf toen ik thuis kwam en heb even moeten dutten..
    en vandaag hetzelfde, ik ken mezelf nietterug zoveel slaap ik ( herkenbaar iemand?)
    Misschien dat het hele gedoe met Moeders ook wel dwars zit kan het gewoon niet loslaten... :(

harde buiken komen en gaan hier, niet dat ik er last van heb maar als ik mijn hand op mijn buik doe dan voel ik dat hij hard is.. Dus de patat heeft niet geholpen ;)

Nog 1 week en dan meldplicht hahah klinkt als muziek in de oren!

meiden ik hoop dat het met de rest goed gaat! ik kan echt niet terug lezen ben al bekaf nu ik getypt heb :confused: eerlijk waar.. ben zo duf als een konijn..

hubs heeft eten gemaakt dus dat gaan we dan maar ff bikkelen :p

ja hoe doen we dt gaan we elkaar sms-en als we gaan bevallen lijkt me wel leuk! ik wil jullie wel op de hoogte houden.. dussuuhhh ;)

kussie van een vermoeide nachtvliinder ( :-k die naam gaat al lang niet meer op voor mij )

12. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    De 3e 'juni' mama is bevallen lees ik!!
    Mijnimeel: van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie mannetje. Wat een verassing zeg!! Ben benieuwed naar het hele verhaal!!

Siken: wat spannend zeg! Ik duim voor jullie dat het gauw doorzet. Maar om nou zelf van onderen te gaan voelen :confused: . Is dat wel verstandig?

Viona en man: wat een mooie dochter hebben jullie, echt een poppie!

Shelde: wat een schattige katjes. Waarom moet jij er trouwens op passen?

Ster: lekker een weekendje weg! Geniet ervan.

Hier weinig nieuws eigenlijk.
    Heb vannacht weer eens heerlijk geslapen. Ik lig trouwens nu met het voedingskussen ('de slang' volgens mijn hubbie) in bed. Zo hebben mijn benen iets meer steun en rust.
    Verder zo af en toe nog ongie pijnen en harde buiken.
    XXX

13. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Nou, het moet niet hoor. Maar de buurvrouw moet overdag werken en die vind het wel fijn als er een oogje in het zeil gehouden wordt.
    Zowiezo loopt mama-poes hier regelmatig binnen en heeft hier ook gelogeerd, dus het is vertrouwd hier.
    En ik vind het HELEMAAL niet erg hoor. Kijk dan wat een schatjes:

14. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    wat een scheetijes!

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik ben ook echt benieuwd wie de volgende gaat zijn!
    Morgen ben ik 37 weken en zou de kleine dus mogen komen officieel.
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik het toch wel een beetje eng vind hoor. :( :oops: Gewoon hoe het je leven gaat veranderen enzo.
    Tuurlijk weet je dat van te voren, maar het is nu zo dichtbij! Zoooo spannend!

Zijn jullie op tegen de bevalling? Ik niet echt.
    Maar ik hoop heel erg dat de weeen meer pijn doen dan dat het zo'n zeurgevoel is. Daar kan ik zo slecht tegen!
    En ik hoop eigenlijk dat eerst de vliezen breken, dan weet je waar je aan toe bent! :)

16. Kirby

Kirby Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.175
    0
    0
    Roeselare
    Sorry dat ik ff kom inbreken maareuh:

Mijnimeel en hub! Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje!

17. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ja nou ja, misschien ben ik wat brutaal om me zo aan te bieden als sms-post, maar ja, nogmaals, twee van jullie liggen nog heerlijk in kraambed en de rest staat op het punt van.....

Dus tja, ik ben eigenlijk altijd wel "bereikbaar", heb verlof tot 3 september, nou dan zijn jullie allemaal al lang en breed bevallen haha...

Dus als iemand liever sms-t na een bevalling dan op het forum te verschijnen, pb me dan maar even krijg je mijn nummer, zet ik de boel op topic....ideetje?

18. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Goh ben hier inmiddels al een tijdje niet geweest, maar dat de eerste al bevallen zijn! Gefeliciteerd allen, en ik hoop dat alles goed gaat!? Goh, die van ons moet echt nog even blijven zitten hoor, kheb nog zoveel te doen...! Zijn jullie ook zo vreselijk actief? Ik heb het graag druk, ben echt een bezig bijtje, zeg maar. Maar ja, dat wil nu allemaal niet meer zo goed... Mijn geest wil wel maar mijn lichaam niet meer zo.. zijn er meer met dit probleem en wat doe je eraan? Eraan toegeven ligt ook niet echt in mijn aard...

19. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Ik vind het een goed idee Judy! Ik weet niet in hoeverre iedereen behoefte heeft om te smsen. Maar we zijn hier allemaal zo benieuwd hoe het iedereen vergaat!
    Ik stuur je zo een PM. :D

20. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Jeetje, vanmorgen nog gepost en nu al weer heel veel blz om bij te lezen!

Mijnimeel, van harte gefeliciteerd met Maurits! :D

Fijn dat het goed met jullie gaat!

Zo, ik heb gezegt dat ik een afspraak had met een dokter op hemelvaartsdag! Maar dat was dus een foutje :( Mijn tante was mis, ik zeg nog tegen dr dat het een feestdag is en dat de dokter dan echt niet komt hoor, maar ze bleef maar volhouden dus ik dacht dan zal het wel... pff.

Maandag komt de dokter echt!

Doeii

Deel Deze Pagina