Ze zeggen dat maar 5% van de babies op de uitgerekende datum komt... @Bibi: hoe was het bij de tandarts? Geen enge dingen? Ik heb voor de kleine al een tandenborsteltje ik zag laatst zo'n leuke in de winkel... @Nachtvliinder: een X-box, ik zou niet weten hoe zoiets werkt, ben niet zo up-to-date, sorry! @Leeuwtje: da's leuk als mams komt, kom je de tijd tenminste een beetje door (ik heb hier niet zoveel te doen, hoewel ik pas net 2 dagen verlof heb...) @Lailae: ga maar snel kaartejs bestellen! Ik hoop dat je kleintje snel komt, dan zal je in ieder geval iets mobieler zijn zelf! Hihihi, zal meteen ff kijken!
Oh, kind wordt wakker.....melkfabriek Judy wordt geopend......tot zo meiden, als de kleine tenminste zin heeft om na de voeding nog even lekker te slapen!
Xbox360 klinkt wel aantrekkelijk maar wij hebben al een omgeb.xbox . Lijkt mij onzin om weer een nieuwere versie te kopen, kost weer centen.
hihi geef niet hoor ik vind het ook zonde hij staat hier alleen maar.. maar geef het door zou ik zeggen IK MOET DAT DING KWIJT hahaha
Zooooo, weer actief genoeg geweest voor vandaag Vanmorgen met manlief nog wat boodschapjes gedaan. Fietsen we naar huis staat voor de AH een camaraploeg en Nick uit GTST... haha... Nou in het eggie ziet er ook eng uit hoor Geen idee waar ze opnames voor aan het maken waren eigenlijk. Net de huiskamer gezogen maar das dan ook een heel karwei met zon dikke buik hoor ben blij dat ik weer zit Manlief verschoont de beessies kan ik ff bij tanken Tis heerlijk weer buiten zeg, zit lekker met de schuifpui open, zo af en toe een windje, hmm lekker! Juud, heb al gereageerd op het junimamatopic hoor, voel je je in iedergeval niet zo remy En wie word de 4e juni mama... ik zal het niet zijn
hey meiden, je kan wel merken dat iedereen met verlof is de bladzijdes zijn niet aan te slepen.... Zometeen om 14u moet ik weer naar het ZH ter controle. ben heel benieuwd hoe het er nu voor staat. zoals het de afgelopen keren ging verwacht ik weer te horen te krijgen dat alles nog steeds in orde is met beebje. maarja tis afwachten.
Zo, er ligt weer een verzadigd meisje in de box te slapen.... Zo flauw, overdag is ze zo rustig, lief, eten, slapen en af en toe even rondkijken... Maar 's nachts is ze een drama! Soms lig je net even een uurtje te slapen en ja hoor, is ze weer! En na het drinken ligt ze nog vreselijk te piepen en zuchten en huilen dat ze meer wil....blijkbaar een grotere maag 's nachts... Fijn dat jullie mij niet alleen hebben gelaten op het juni-mamatopic, maar ik blijf voorlopig ook nog wel even hier hoor....wat moet ik nou daar? Viona en Mijnimeel zijn nog aan het bijkomen van de bevalling en jullie moeten allemaal nog! Ben wel een beetje de outkast haha... @ Viona, die Nick is vanuitde ene hoek wel leuk om te zien, maar aan de andere kant ook weer helemaal niet hè... Baarn schijnt wel een leuke opnamelocatie te zijn, ze zijn er vaker. Het station wordt ook vaak gebruikt voor diverse series! Altijd leuk om bekende locaties te zien!
Hoe kunnen we jou nou alleen laten?! Eerst opjutten dat jij als opppermamajuni die topic moet starten haha. Idd die ander meiden zijn nog aan het bijkomen dus zullen er nog wel effe niet zijn... Komt alll goed
Vannacht niet veel geslapen. Pas na 1 uur in 'slaap' gevallen en tot een uur of 5 alleen maar liggen draaien. Ben nu niet erg fit. We hebben net nog extra kratjes gehaald en gaan ze er zo onder zetten. Dat gaat nog een heel karwei worden volgens mij. Maar met 12 kratjes (1 kratjes op elkaar) moet het bed wel stevig staan toch? Al iets gehoord van Siken?
Shelde: suc6 Judy: tuurlijk blijf je eerst maar heb je wel de eer gehad om 'm te openen Candijtje: leuk om Nick te zien. Ik had hem laatst bij spoorloos was het volgens mijn gezien en kijk nu anders tegen hem aan Angel eyes: en hoe was het? Ik heb gewoon weer 1,5 uur geslapen. En mijn boek is bijna uit. Mijn mannetje is een uurtje eerder thuis en we gaan zo sate'tje eten en naar de bios. Die begint om 18.30 gelukkig er was er ook 1 om 21.30 vonden we iets te laat en caribbean is nog niet in premiere jammer genoeg maar wel ff met zijn 2tje uhum 3tjes eruit
Hoi iedereen, Het is alweer even geleden dat ik me hier gemeld heb, maar ik probeer wel alles wat jullie schrijven, elke keer te lezen. Ook al is dat soms erg veel, haha. Het begint nu echt spannend te worden, he. Heel veel mensen zeggen tegen mij dat ik eerder dan 2 juni ga bevallen. Maar zelf ben ik ervan overtuigd dat ik pas met 41 of 42 weken ga bevallen. Hebben jullie dat ook? Ik kan me ook echt niet voorstellen dat het volgende week ineens zou beginnen of zo. Hoewel het van mij wel zou mogen, want ik begin het zat te worden. Dat komt door de pijn in mijn rug. Er zit in mijn onderrug een blokkade en die is nu niet weg te krijgen, omdat ik daarvoor eigenlijk op mijn buik moet liggen, maar ja dat is nu natuurlijk onmogelijk. Voordat ik die pijn in mijn rug had, vond ik het allemaal nog wel leuk. Had ik zoiets van, nou blijf maar lekker zitten, maar nu is dat een ander verhaal. Ik vind trouwens 05-06-07 ook wel een hele leuke datum om te bevallen. Is toch grappig? Nou, hier is dus nog niks aan de hand. Hebben jullie trouwens al last van voorweeen? x Linda