Juni 2007 mama's

Discussion in 'Bevallingslijst forum' started by patje, Sep 25, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

Judith, jij ook al een zware nacht gehad. Hihi, wij kijken allemaal uit naar die tijd, terwijl we dan volgens mij wel anders piepen. Lijkt me grappig als we straks met zijn allen "klagen" over onze beebs die niet door slapen 's nachts, krampjes hebben etc. Lijkt nu voor mij nog zo ver weg!

Ik vind het heerlijk van je dat je ondanks al het "zware werk" toch nog zo positief kunt blijven. Van mij een pluim hoor!

Ik heb nu trouwens besloten om die mini-weetjes gewoon te negeren. Pas als ik het uitschreeuw van de pijn besteed ik er aandacht aan. Punt. Ik heb gelezen dat het zo nog wel wéken kan doorgaan en de vlos denk dat het later komt als de 40 weken, dus dan moet ik nog even.

Ik ben inderdaad ook benieuwd hoe het Siken vergaat...

En missen jullie Viona ook? Ik hoop dat ze snel weer op het forum is, want ik ben erg benieuwd hoe het met haar, met de beeb en haar nieuwe gezinnetje gaat.

2. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    hey meiden ik meld me ook weer ff

@ angela meid meid wat zit het je tegen!
    ik hoop dat je straks lekker van je beeb kan genieten.. en deze tijd ff kan vergeten!
    En bij het minste geringste aan de bel trekken.!
    Je bent al zo ongerust!

@judy lieve schat wat een gedoe ook he, ik heb ook gehoord dat het teoch best kan duren dat je in een ritme komt hoor!
    en voel je niet schuldig dat je soms zo kan denken. Dat hoort er allemaal bij! Je verwacht toch wat anders he dikke mega knuff van mij voor jou ;)

@ ky hihi jij weetjes het weer beter :)
    meid succes met je mini weetjes dan maar! ik ben blkij dat ik ze niet heb.. ik heb zelfs geen gerommel, alleen af en toe een harde buik :) dus ik mag nog in mijn handjes wrijven.

@ karin wat een verveldn nieuws dat je een kleintje verwacht, ik hoop dat het snel in orde is en je gewoon thuis kan bevallen!

Ik denk dat viona trouwens lekker aan het genieten is! ( ik wil ook !)

En al wat siken gehoord? sapannend hoor!
    haha Ik laat het judy gelijk weten als de kleine er is,ik wil jullie niet zo lang in spanning laten.. hahah lief mens ben ik ook he
    :^o
    alhoewel ik er van uit ga dat ik vet overtijd ga!

de kleine is weer lekker actief! hij schuift vooral veel met zijn dikke billen hahah ik viel ze niet maar ik zie ze wel! en das echt een grappig gezicht. Zo'n grote bol ter hoogte van mijn navel .. Zegt die man van mij

"AAAHH IT'S ALIVE" :confused:

hihi nou meiden tot over een paar bladzijdes ik ga me ogen sluiten ben bekaf..

van wat vraag je?

VAN HET NIKS DOEN ;)

3. Cindy1975

Cindy1975 Bekend lid

Oct 8, 2006
    551
    0
    0
    Nikita bedankt voor het antwoorden, dan weet ik wat ik kan verwachten.

Judy, je hebt ook gelijk dat ik het nu eigenlijk nog niet eens zo slecht heb en dat we straks met alle voedingen nog heel wat meer last zullen hebben van slapeloze nachten. Boodschap is overgekomen :p :p

Angel Eyes, heel veel succes morgen. Maar ik hoop dat het vocht nog genoeg is, zodat ze het niet hoeven in te leiden.

Siken, we zijn benieuwd!

Ky, gelukkig is het weer rustig!

Hier alles ok, TV meubel in elkaar, box staat sinds vandaag in de kamer en alles is schoon. Nu een kwestie van bij houden. Kortom wachten tot 37 weken en dan ...........mag het komen!

Zo nu lekker eten (de kilo's blijven komen hier hoor, ga er nu niets meer voor laten want het komt toch dan maar gewon lekker genieten en daarna maar weer op de rem).

Liefs Cindy

4. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Haha, dat heb zelfs ik! Dus misschien blijft dat nog wel een tijdje?

Ik ben vanwege een megacolon altijd verstopt, maar nu......jeetje, buikkramp en inderdaad steeds anar de wc en dan nog produceren ook! (of het is nog een ontzwangerkwaaltje, ik loop eigenlijk nog op dezelfde tijd als jullie natuurlijk...)

Ehm, Nachtvlinder, nog even een vraagje, die ik steeds vergeet te stellen.....waarom nachtvliinder met 2 keer een ii?

5. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    whahah weet ik het misschien toenertijd een typ foutje :(
    haha ik heb echt geen flauw idee hoor!
    maar jij mag me sally noemen! ;)

ps dat geld voor iedereen! :) 8)

6. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

Aug 31, 2006
    1,699
    0
    0
    Ik had al zo'n vermoeden, maar ja, je weet nooit, het kan zomaar iets betekenen.....;)

7. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Houden zo! Zorgen maken is niet goed voor jou en de kleine.

@ Suske, klaag maar lekker hoor. Ik heb ook zo'n hekel aan die muggen :evil:
    @ Lailae, wat vervelend dat je zo'n last hebt van die krampen. Ze zeggen dat het erbij hoort aan het einde van de zwangerschap. Ik heb er zelf nog niet zo heel veel van gemerkt.
    @ Cimbomlu, mijn enige ervaring met Griekenland was toen ik 15 jaar was. Ik ben toen naar Kreat geweest, maar dat was toen alleen maar strand en feesten. Heb niet zo opgelet hoe het daar zal zijn met een baby. Succes met uitzoeken.
    @ Shelde, dankjewel. Die groene Diaper Champ heb ik van de huishoudbeurs. Heb je nog een cadeautje voor je opa kunnen bedenken/kopen?
    @ Angela, heel veel sterkte meisje. (helemaal als ze je morgen gaan inleiden) Zet 'm op! Ik hoop dat alles goed komt.
    @ Remember, die Prenatal doos is toch leuk he?
    @ Ky, wat fijn dat het sinds vanmiddag weer wat beter met je gaat.
    @ Judith, knuffie voor jou. Ik hoop dat die kliene meid van jullie vannacht lekker doorslaapt.
    @ Nachtvlinder eh Sally, slaap lekker
    @ Cindy, Lekker gevoel he als alles gereed is?

Ik ben vandaag de hele dag bezig gewest om voor mijn ouders en schoonouders een mini fotoboekje te maken op de comuter. Jeetje, wat een karwei was dat zeg. MAAR het is af. Ik heb er allerlei foto's in gezet vanaf de test, de aankondiging, de buikengroei tot het eindresultaat van het kamertje. Ben benieuwd wanneer ik het ontvang en hoe het resultaat in het echt is. Nu ga ik even lekker gezellig met hubbie TV kijken en vroeg slapen.

Tot morgen.

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Ben ik nu de laatste en de eerste? :confused:

Zowaar geen nachtbrakers? Gelukkig maar.

Ik heb vannacht voor het eerst met voedingskussen in bed geslapen, maar moet zeggen dat ik daar niet lekkerder van geslapen heb.
    Vannacht toch maar weer zonder.

Het wordt een spannende dag voor Angela, ben benieuwd hoe het met haar gaat vandaag en hoe het inmiddels met Siken is.

Zouden Viona en Chanelle alweer thuis zijn? Die lekkere kwebbel mis ik ook wel wel hoor. Wie weet horen we snel weer van haar.

Ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het met Chaya is. Die was toch ook aan het rommelen met haar tweeling?

@ Lique, hoe was het vrijgezellenfeestje?
    @ Lailae, was het nog gezellig samen met hubbie in de bios?
    @ Shelde, gefeliciteerd met je opa, hij heeft mooi weer vandaag op zijn verjaardag

9. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    Ook goeiemorgen!
    Ja, jij bent de laatste en de eerst Bibi! Maar ik zie dat er 12 uur tussen je berichtjes zit, dus het valt mee ;)
    Heel spannend voor Angela, hoop dat alles goed gaat.
    En Viona heeft wrs nog helemaal geen zin achter de computer te duiken nu ze zo'n prachtige meid erbij heeft! ;)
    En Siken is ook al een tijdje stil geweest...
    Ze laten ons wel in spanning he!
    Heb gisteren 2 grote opbergdozen bij de Blokker gekocht. Want ik zag dat de baby voor de geboorte al zooooveel speelgoed, beren, boekjes, ed heeft, die moet ik toch maar een beetje opruimen, kan ie toch niet allemaal tegelijk mee spelen!
    Ik moest in de Blokker een trap op en af, nou, ik voelde me net een 80 jarige met reuma, dat is lastig, en dan nog eens die 2 opbergdozen in je armen... :( Maar goed, ik kan straks aan de slag!

10. karin35

karin35 Actief lid

Oct 3, 2006
    180
    0
    0
    kinderdagverblijfleidster
    ijmuiden
    Goeiemorgen allemaal,

@ bloem 79 en meerdere:
    Ik heb moet morgen om 9.00 het zieknehuis bellen om af te spreken voor een ctg en een consult bij de gynacoloog.
    En die ga ik inderdaad vragen of ik nog een echo krijg en als baby pukkie gegroeid is of ik dan inderdaad weer terug mag naar de verloskundige.
    Ik weet helemaal niks van het ziekenhuis, want pukkie(koosnaampje) is nog niet ingedaald en als de vliezen nu breken moest ik de verloskundige bellen maar ik heb geen idee hoe dat zit met het ziekenhuis.

Dus heb morgen een hoop vragen !
    Ja en nu heeft iedereen om me heen zoiets van laat nog maar even zitten dan groeit het nog even en ik denk maar IK WIL JE ZO GRAAG ZIEN!

Dus hoop dat angel eyes vandaag mag bevallen en dat siken ook bezig is en dat het bij Ky doorzet, is echt geweldig als je voor het eerst je kindje in je armen krijgt ! en ik heb al een zoontje van nu 20 en halve maand.

Dus meiden zet hem op.!
    Maar Quinten wilde er niet uit, 12 dagen overtijd weinig vruchtwater dus ingeleid! Dus deze wil ik NU hihiii

groetjes karin

11. chiesa

chiesa Fanatiek lid

Mar 4, 2006
    2,533
    0
    0
    Goedemorgen dames,

Idd: De meeste dromen zijn bedrog :)

Angela, heel veel sterkte meid! [-o<

KArin, ik ben benieuwd hoe het je morgen vergaat na die ctg scan. Schrijf al je vragen maar op voordat je het vergeet! Ik loop ook altijd thuis nog te denken van: Ooh shit, dit moest ik nog vragen en dat moest ik nog vragen GRR hihi.

KY, gelukkig ia het weer een beetje rustig bij jou. Kun je kleine weeen wel negeren hihi?
    Heel veel sterkte he..

12. hi

Vrijdag was het gezellig. Eerst sateschotel en een italiaans ijsje en toen naar de bios. In een onwijs kleine zaal en rare mensen in de zaal maar een paar en om 18.30 uur dus wij kregen al de slappe lach van wat zal dit nou weer voor film zijn. Maar hij was echt onwijs lachen, wild hogs een aanrader.

Gisteren het eea in huis gedaan met man, met tegenzin. Maar achteraf zegt hij je had gelijk moest gebeuren. En 's avonds naar vrienden en daar weer gepokerd. Verslavend is het.

Wat zal de dag evt voor nieuws brengen?

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

May 25, 2006
    1,516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Tja, het is wel erg rustig....

Leuk dat je vrijdag zo'n gezellige avond hebt gehad. Heb je af en toe ook eens nodig toch?

14. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Karin, oef wat een tegenvaller. Succes morgen.

Angel Eyes, hoop dat alles goed gaat!

Bibi, vrijgezellenfeest was heel leuk en ik heb het tot 23.00 uur uitgehouden (toen nog naar huis rijden 1,5 uur). We hadden eerst 's middags een pleasure-party, allemaal speeltjes uitproberen en kopen.
    Daarna in de auto, op naar het erotisch dineren in Rotterdam. "Hele avond wordt je dan bediend door een jongen met ontbloot bovenlijf, allerlei gerechten in vorm van een lul natuurlijk. En hij zette iedere keer degene waar het om ging in het zonnetje haha! Was zeer geslaagd. Toen het eten enz voorbij was ben ik naar huis gegaan. De toko werd daarna een discotheek, maar dat zag ik niet echt meer zitten!
    Ga zo even mijn foto's bekijken, mocht ik nog wat leuks zien zal ik het in mijn album zetten haha!

Gisterenochtend ook nog even de gang en woonkamer afgemaakt. Moet nu alleen nog witten beneden en dan is echt alles klaar voor de schoonmaak, haha!

15. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Judy, zal wel wennen zijn als je man straks weer aan het werk is! Maar gaat vast goed komen! You can do it!

Bibi, ik heb voor m'n opa boerenjongens (rozijnen/krenten in drank) en wat te snoepen gekocht. M'n moeder wist het ook niet. :( Wel gaaf die groene kleur op de diaper champ! Wij moeten er nog steeds 1 kopen. Denk dat ik maar eens op moet schieten!

Remember, dat was een leuke doos van prenatal! Anders dan die ik had!

Karin, succes morgen met jullie Pukkie. ;)

Lailae, klinkt gezellig!

Lique, lachen zo'n vrijgezellenfeest!

Ik heb vannacht redelijk geslapen, maar ben eigenlijk nog moe. Net nog een uurtje op bed gelegen. Beetje last van m'n buik. Weet niet of het iets met de zwangerschap te maken heeft. Straks naar de verjaardag van m'n opa. Lekker zitten en niks doen! ;)

16. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Bibi
    Lekker blijven posten, dat doen wij ook.
    En je fotoalbum wordt vast heel mooi.

@Lailae
    Bij mij wordt de kleine al heel druk als we thuis film kijken, daarom gaan we maar niet naar de bios... Blijft jullie kleintje gewoon rustig?

@Cimbomlu
    Gelukkig ben je wel heelhuids van de trap gekomen.
    Al een beetje opgeruimder nu?

@Karin
    Hopelijk krijg je morgen goed nieuws.
    Niet vergeten ons op de hoogte te houden hoor.

@Lique80
    Dat feestje heb je toch nog even mooi meegepikt.

@Shelde
    Op een gezellig verjaardagsfeestje bij je Opa.

WAAR IS KY GEBLEVEN :( EN SIKEN :(:

Vandaag zijn we druk bezig geweest. We hebben de Quinny in elkaar gezet, alvast wat kleertjes gewassen en de nachtkastjes gedemonteerd. Morgen, 21 mei, gaan we eerst om 09.20 naar het ziekenhuis. Dan horen we of mijn hubbie met fysiotherapie mag beginnen en hoe het verder moet de komende tijd en om 12.15 naar de VK. Dan krijgen we o.a het beladvies...

17. Niet meer actief

Karin, heb je alles al op een lijstje genoteerd? Of heb je niet zoals ik last van zwangerschapsdementie. Ik móet echt alles noteren, anders vergeet ik het te vragen... Hopen dat ze met duidelijke antwoorden komen. Nog effe geduld meid. Pukkie komt vanzelf (of niet, maar daar kunnen we helaas niks aan doen). Ik denk dat we bijna allemaal hier denken van laat maar komen.

Chiesa, ik doe erg mijn best de mini-weetjes te negeren. Zolang ik maar bezig blijf valt het wel mee. Vooral 's avonds heb ik er veel last van. Ik heb nu de hele week 's avonds volgepland met vriendinnen, dus hoop dat ik zo de komende weken wel door kom, hihi.

Laila, leuk dat je nog een leuke avond met je man hebt gehad, voordat de kleine er is... Jop wilde laatst opeens de hele tijd uit eten onder het mom van "nu kan het nog". Helaas hebben veel restaurants van die harde stoelen :( . Hoe ging het trouwens in de bios, wel goed stil kunnen zitten?

Lique, klinkt spannend zo'n erotische dag. Hihihi!

Sandra, veel plezier vandaag!

Velobabe, HIER BEN IK! Er is niks aan de hand hoor, hihi. Veel plezier morgen bij de Vlos!
    Zo ik kan mijn bril af zetten bij je bericht, haha!

Hier verder niet veel nieuws. Jop is pizza aan het halen, hmmm! Verder beetje aan het opruimen en zo, maar tempo is echt minimaal. Pfff... Heb geen zin. Hoe leuk het zwanger zijn ook kan zijn, ik ben er wel uit dat het echt niet mijn hobby is en bij een eventuele tweede kindje moet ik echt goed bedenken of ik het wel aan kan als ik er nog één heb lopen. Ik wist niet dat het zo'n enorme aanslag op je lichaam had. Dat alles zo zwaar en zo pijnlijk zou worden. Ik zit er zelfs aan te denken om een rollator bij de bouwmarkt te kopen! Ik wil wel van alles, maar mijn lichaam roept steeds "NEE". Natuurlijk kan ik ook wel genieten van dat getrappel en gehik van de kleine en het is onbeschrijfelijk hoe enorm je van die kleine gaat houden, terwijl ze er niet is. Ik wil die baby meer dan wat dan ook, maar alles doet me pijn. Sorry dames, dit floepte er zomaar uit...

18. Niet meer actief

Oh Jippie! 38 weken \:D/

19. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

Jul 11, 2006
    2,272
    0
    0
    @Ky
    Gefeliciteerd, 38 weken :whistle:
    Volhouden hoor. Voor je het weet mis je je buik.
    P.S.:
    Wij zijn vandaag 36 weken :whistle:

20. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

May 13, 2006
    1,554
    0
    0
    @Velobabe: proficiat met 36 weken :whistle: ! En suc6 morgen bij de vk
    @Ky: en jij met 38 weken :whistle: ! Ben je nog eens een keer bij de huisarts langsgeweest voor je migraine? Of heb je er helemaal geen last meer van? Jij hebt ook steeds een andere banner, is dat nou de pot met goud waar de baby naast zit...:rolleyes:? Ik hou het maar bij m'n kinderwagentje tussen de tulpen...

Heb alle melkflesjes schoongemaakt vandaag. En de magnetronsterilisator uitgeprobeerd. 't Werkt goed. Er stond alleen dat je fopspenen met ringen er niet in kunt doen, enig idee welke dat zijn: fopspenen met ringen? Ik in ieder geval niet. Misschien weet de kraamzorg het tzt wel. Ik heb de fopspenen uit het Difrax-starterspakket er in ieder geval gewoon ingedaan en er is niks gesmolten.
    Hier begint het opeens te plenzen, zeg, en de zon scheen zo vrolijk. :cry:
    Nouja, beter overdag zon en 's avonds regen dan andersom!

Share This Page