Hello,allemaal... Mijnpeel gefeliciteerd,wat ben jij toch geluksvogel.... Ik zit nog steeds met 2 cm en mijn buik word heel rustig,wel harde buiken,maar geen ongi gevoel... Wat betreft zelf van onderen gaan voelen,het is oke,ik zit in de geneeskunde dus weet wel wat ik doe en btw als jij met je man gaat vrijen is er dan minder gevaar op infectie? Btw zijn ding stoot wel tegen jou baarmoedermond en zijn sperma blijft wel in jou vagina zitten,zelfs als je heel goed zich wast,wat wil je dan zeggen,wat sperma en zijn ding zijn dan steriel,gekookt en dan is er geen gevaar enz?Dus als het echt zo gevaarlijk zou zijn,zou onze dokters ons het allang afgeraden hebben,helemaal van het begin....trek conclusies.... En als je geen water verliest en slijmprop op zijn plaats is dan mag jij vrijen ect... Ik word een beetje beu....ben nogal snel geirriteerd,dus sorry als ik niet echt beleefd klonk... Voor de rest,meiden...voel ik gewoon dat ik de laatste zal zijn die bevalt.... Ik voel dat ik gewoon ergens in midden juni beval...pfff Alle sorry dat ik bijna op niks gereageerd heb,maar ik heb gewoon geen goesting om iets te typen,de meid in mijn buik gaat tekeer....beweegt te veel als ik zit Dikke kus en grote knuffel voor allemaal Laatste loodjes wegen het zwaarst....
Zoo patje, ik heb ook een hele morgen en middag geklaagd dat ik het zo benauwd/warm vond... Viona, wat fijn dat je weer thuis bent meid! En dat je je eigen weer met ons kan verzoenen hihi. Hoe is het nu met je en waarom mag chanelle dinsdag pas mee naar huis?
Nou siken, ik kan je niets anders wensen dan succes en hoop voor je dat het niet midden juni zal worden maar veeel eerder
Ja het gaat goed met me, de hechtingen doen nog wel een beetje pijn, maar is wel mee te leven. Ben nu wel de ritme van het ziekenhuis gewend en ben dus nu best moe. Ze moest eerst nog goed eten en dat doet ze nu twee dagen erg goed..en dat kijken ze altijd even aan. Ze houd der temperatuur ook goed omhoog..maar ja dat kijken ze ook het liefst even aan. Tja de dokter heeft het te zeggen. Ze ziet er fantastisch gezond uit , onze lieve kleine meid 8)
Dank je wel Chiesa Ik ben redelijk triest aan het worden,iedereen rond mij bevalt en niet alleen op de forum maar ook hier bij ons.... Mijn man is er juist komen kijken wat ik hier aan het doen was en ik zei dat er nog een vrouw bevallen is en ik nog steeds niet En die zei zo van:" Wat? Zijn die zoals konijnen?" Wanneer komen we aan de beurt,pffff"
@ viona, fijn dat je weer thuis bent en dat alles goed gaat! Nogmaals gefeliciteerd! Het onweerd hier trouwens nu dus ik hoop dat het zo lekker afkoeld............en nu lekker echt naar bed
Dank je wellllllllllll Ik hoop dat het ook wat afkoeld..want ik word ook gek van de warmte..zweet me rot
Ja ik weet dat het snel dinsdag is maar toch moet ik nog vaak traantjes laten bij de gedachten dat ze daar ligt..ik mis der enorm!
Hi Viona, Allereerst nogmaals gefeliciteerd natuurlijk! En ik kan het mij goed voorstellen dat het niet leuk is om je kleine meisje achter te moeten laten daar. Hoe vaak mag je nu naar het ziekenhuis toe? En geef je borstvoeding? Zo ja, hoop dat het een beetje goed op gang komt. Moet je zeker ook kolven? Succes meid! En ik hoop dat het heeeeeeeeeeeeeeel snel dinsdag wordt. Laten we morgen overslaan, ok? Groetjes Cindy
Hey meiden, Ik ben er ook weer eventjes... sorry dat ik jullie heb verwaarloosd maar voel me de laatste dagen behoorlijk klote. Viona, wat fijn dat je zo goed bent opgeknapt en lekker thuis bent. Kan me voorstellen dat je je meisje mist, maar het is gelukkig zo dinsdag! Iedereen een dikke knuffel en ik kom hopelijk snel weer even lekker bijkletsen.
Dank je welllll..Ik mag zo vaak als ik wil..morgen ga ik drie keer voeding geven. Ja ik geef borstvoeding..geef ook de borst als ik er ben en de rest kolf ik af..het is heel goed op gang..kolf genoeg voor een hele voeding..en gister had ik genoeg voor twee voedingen Ja ene kant wil ik morgen wel overslaan..aan de andere kant wil ik die dag ook niet missen om van haar te genieten
Het gevoel dat je krijgt van je kleine als je aan der/ hem denkt is zo diep, is zo intens, het is echt enorm..Echt dit zou ik nooit willen missen. Ik heb ook constant het gevoel in mijn buik dat je hebt dat je iemand mist waar je enorm veel van houd..van die vlinders..heel raar gevoel.. Vanaf het eerste moment was ik gelijk enorm verliefd op de kleine en hield ik al direct superveel van der Dat was waarschijnlijk daarvoor al, in mijn buik, maar nu is het gevoel echt enorm
Ik ben blij dat jij weer thuis bent en ik hoop ook dat dinsdag heeeeel snel komt! Het wisselt bij mij van kant, maar het is echt irritant (en dit rijmt toevallig ook nog 8) ) Ja, dat wordt puffen voor ons met dit mooie weer
Lique, ziet er "lekker" uit hoor, dat eten ! Angela, wat fijn dat ze jullie zo goed in de gaten houden. Ik hoop dat het allemaal snel over is. Sandra, ik weet niet precies hoe dat zit met jonge katjes. Ik snap dat je je druk maakt, anders gewoon effe de Vlos bellen morgen. Ik ben in de vierde maand lekker sushi gaan eten zonder erbij na te denken dat daar rauwe vis in zat, duh! Daarna voelde ik me zo ontzettend stom! Monique, veel plezier bij de Vlos morgen, en gewoon op je strepen gaan staan hoor! Voelen zal ze! Oh en mijn trouwring past niet eens meer om mijn pink... Ik kan ook geen vuist meer maken, zo dik zijn mijn vingers geworden. Krijg geen potje meer open, hihi. Het begon inderdaad bij die vorige warmteperiode. Mijn horloge heb ik ook al wéken niet gedragen. Chiesa, eind volgende week mooi weer? Jippie! Patje, gefeliciteerd met wederom een kampioenschap! Viona, wat fijn dat je weer thuis bent, we misten je al. En nogmaals van harte gefeliciteerd met je prachtige dochter, wat een poppetje zeg! Je wil niet weten hoe hyper we hier met zijn allen het hele weekend achter de pc hebben gehangen dat weekend, haha! Ik had eigenlijk verwacht dat je Chanelle al dagen geleden mee naar huis kon nemen... Maar heeft ze nog steeds last van die infectie? Hebben jullie enig idee waar dat vandaan komt? Ik kan me voorstellen dat je haar mist, nog twee nachies meid! Hier in ieder geval een dikke knuffel!
Hi, Ik zit weer eens beneden. Werd om 2.17 wakker en ben daarna niet meer in slaap gevallen dus dacht "ik ga er maar weer uit". Balen, maar ja. Gelukkig heb ik niet de stress dat mijn wekker over een paar uur weer gaat. Wel merk ik dat ik al bang word dat ik weer niet kan slapen, dat is ook niet goed, want dan lukt het juist niet. Oooh lekker als het mooi weer wordt, is toch wel een stuk gezelliger dan als het regent enzo. Alleen idd niet zulk mooi weer dat we allemaal opzwellen. Tot nu lijkt het mee te vallen bij mij het vocht vast houden. Kan ringen, horloge en teenring nog steeds om. Is wel wat voor mij om mijn teenring te vergeten en dat ie er af geknipt moet worden (ring dan he niet mijn teen ) Zo te lezen hebben sommige van jullie er al veel last van. Begreep dat het zou helpen om minder zout te eten en veel te drinken, maar dat weten jullie vast ook. Viona, fijn dat je zo vaak mag gaan als je wilt en dat de borstvoeding zo goed op gang is gekomen! Nou ga nog even verder kijken en dan toch maar weer in bed liggen, wie weet val ik toch in slaap. Tot morgen! Groetjes Cindy
Ja, dat wordt puffen voor ons met dit mooie weer [/quote] Met dat ik het schreef dacht ik ook niet aan puffen straks hihi. Maar ja, ook beter dan regen etc want daar word ik ook niet vrolijker van Cindy, jij heb weer zitten nachtbraken [-X Ik heb daar gelukkig geen last van maar ik kan me voorstellen dat je daar een beetje gammel van word en maar denkt en hoop dat je genoeg energie overhoud voor de bevalling toch?! Ik voelde gister wat keelpijn opkomen en dacht ook meteen: ooh nee he als ik maar niet ziek word! =D> Maar hier geen keelpijn meer! Waar ik wel last van heb is mn hooikoorts BAH! Vond het wel meevallen met dit weer maar nu nies ik me eigen al weer gek en bloedneuzen joh! Ooh ja, echt weer wat voor mn vriend en ik hoor. We hebben gisteren besloten om de naam van de baby toch maar t veranderen pff... Echt op het laatste nippertje Het wordt toch maar de naam die mijn vriend het 1e opnoemde toen we net wisten dat ik zwanger was.... Hij kon niet wennen aan de naam die ik wilde (ook een kennies van een kennis blabla had die naam) en omdat hij zo´n liefie is heb ik gisteren besloten om zijn zin te geven haha. Hij zeurde er niet over ofzo maar toen we het geboorte kaartje samen stelde zag ik dat hij niet enthousiast was zoals het wezen moet. Ik vind zijn gekozen naam wel leuk maar ik houd liever van namen met 2 lettergrepen en dit zijn er 3. We hebben van te voren besproken dat we voor bestaande namen zouden kiezen en geen aparte naam omdat we die al beiden zelf hebben hihi. En iedereen maar denken dat er een moeilijke naam aan zit te komen... =; niet dus haha. Nou ja dit moest ik effe kwijt op de vroege morgen! Tot straks maar weer...