Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Cindy: heb vannacht ook absoluut niet geslapen. Ik voel me echt gammel. Veel woelen, viel om een uur of half 1 in slaap en was 3 uur weer wakker. Maar niks gedaan, ik dacht "als ik de computer aanzet, kan ik straks helemaal niet meer slapen". Vervolgens weer ff in slaap gevallen om om 7 uur klaarwakker te zijn. Waardeloos he!
    Ik heb trouwens wel eens bij iemand een trouwring afgezaagd, dat was nog behoorlijk zwaar om te doen (neeeee, niet prive, maar om professionele reden ;) ).
    Ik ben al tijden gestopt met zout in mn groente en aardappels, maar ook het zwellen heeft uiteindelijk mij niet overgeslagen. Ik vind het brood nu soms super-zout, kan je nagaan hoe je aan een smaak went!

@Chiesa: gelukkig heeft de keelpijn niet doorgezet.
    Nu nog de naam wijzigen? Oei, da's wel op de valreep :confused: ! Maarja, er zijn ook mensen die pas beslissen als ze de baby in de armen hebben. Soms overvalt mij ook wel eens de twijfel of we wel de juiste naam hebben gekozen. Bah, die twijfel overvalt me ook wel eens of we het allemaal wel aankunnen, de verantwoordelijkheid voor zo'n klein mensje.
    Nou, er is (gelukkig!) nu geen weg terug meer...

Straks komt de schoonmaakster. Ik heb maar met een vriendin voor de koffie afgesproken, zodat ik niet thuis zit als ze bezig is.
    Alle mensen die naar de VK moeten: suc6!

2. Shanna2

Shanna2 Bekend lid

13 mrt 2007
    520
    0
    0
    Hallo allemaal, daar ben ik weer!

Ik heb lang niet alles bij kunnen lezen, maar hoop dat ik het belangrijkste er snel tussendoor uit heb kunnen halen.

Ten eerste natuurlijk,

Viona,

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Jeetje,....

Wat beschrijf je dit mooi! Een echt moedertje....
    Weet niet of je je hele verhaal al op het forum gezet hebt, maar ben er zeer benieuwd naar....
    Hoop voor jullie dat het snel morgen is.

Mijnimeel,

Jij ook van harte gefeliciteerd met jullie zoon! Ook jeetje,....
    En dan zo`n stuitbevalling.... Lijkt me geen pretje. Ben benieuwd naar je hele verhaal....

Nou, met mij gaat het wel goed. Moest echt even afkicken van dit forum toen mijn computer crashte :D (had de neiging om overal achter een computer te kunnen gaan zitten of een computer te lenen), maar is toch wel gelukt. Stoppen met roken was moeilijker....
    Maar ben nu wel heel blij dat ik weer kan internetten! En mee kan doen op dit forum, om de laatste loodjes door te komen.

Zoals ik bij meerderen heb gelezen, is iedereen het echt zat aan het worden!
    :rolleyes: IK OOK :rolleyes: Zucht....

Die buik zit me gigantisch in de weg.... Kan niet eens mijn eigen veters meer strikken. Ben tussen de middag echt geen cent meer waard, ben afwezig, heb last van emoties waarvan ik het bestaan niet wist etc.

En het enige wat er door mijn kop spookt is:

Wanneer zal het gaan beginnen?
    En: Zal alles wel goed gaan?

Aaaaaah, wordt er soms echt gek van!

Maar goed, probeer me aan het idee vast te houden dat ik er nu nog maar even van moet genieten. En dat alles goed zal gaan en ik straks een prachtig kindje op de wereld ga zetten.

Zijn er in de afgelopen week nog andere bijzonderheden (behalve een paar bevallingen ;) dan) gebeurt? Kan iemand mij even op de hoogte stellen (gaat sneller dan alles nalezen denk ik).

Kuzz van Shanna

3. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Goeie morgen dames, nou hier ook weer iemand die om 3.00 uur naar de wc moest en dan daarna weeer niet in slaap kon komen. Heb tot minstens 5.00 uur wakker gelegen. :cry:
    Ik kon wel lekker liggen dus dat scheelde wel.
    Ik slaap geloof ik elke nacht een uurtje of 6 en dan is het gebeurd, of ik slaap in één stuk door ( zeldzaam) of ik slaap in stukjes die 6 uur.

Ben nu net uit bed en heb mijn gezicht maar eens even lekker verwend, ff schrubben en nu een maskertje erop..........heerlijk!

@cimbomlu, heerlijk dat er een schoonmaakster komt!

@chiesa, ik hoop ook niet dat het te warm wordt :) ,onze slaapkamer zit aan de zon kant en is nogal warm, en vooral nu het zo klammig buiten is, het koelt gewoon niet af, en dan daar zitten te persen..........maak me gek :whistle:
    Nu nog de naam veranderd. kun je er nog aan wennen? Ik ben nu al aan de namen gewend, ik zou geen andere naam meer kunnen bij de beeb kunnen bedenken geloof ik.

@ mijnimeel, gefeliciteerd met jullie zoon!

@shanna, kan je niet echt helpen met wat er allemaal gebeurd is, als je al 2 dagen niet online bent moet je al bijna 10 pagina's gaan doorspitten ;)
    Ik zit ook elke dag te denken, wat als het nu gaat beginnen, en ik ben ergens op visite, moet ik dan gelijk plat of mag ik wel eerst naar huis (kleine is niet ingedaald), heb ik alles klaar staan, kan ik het wel aan.....etc.
    Zal er wel bij horen die gedachtes.

Zo, nu ff mijn gezicht maskervij maken.

4. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0

Al die twijfels ja en idd er is gelukkig geen weg meer terug! We gaan ervoor hihi! :D

Jammer dat je ´s nachts ook niet goed kan slapen zeg. Lijkt me echt verschrikkelijk!

Je hebt groot gelijk dat je bij een vriendin lekker een bakkie gaat doen, moet er ook niet aan denken om dan thuis te zijn als zij zo tekeer gaat ;)

Ik heb zonet weer een uur geslapen trouwens, ben net wakker... Hoe ik het voor elkaar krijg?

Moet ook zeggen dat ik steeds naar de wc moet voor een grote boodschap :(: Waar dat vandaan komt haha 8-[

Loop vandaag ook weer erg mank door de pijn in mn heup, straks weer effe klagen bij de verloskundige.... :(

Enne shanna, fijn dat je computer weer gemaakt is en dat je ons weer kunt volgens...
    Ik kan je echt niet in het kort vertellen wat er allemaal gebeurt is want ik heb er zelf al zo´n moeite mee (zwangerschapsdementie :(: )

Ik hoop dat het iemand wel voor je lukt en anders toch echt gaan lezen of mee ouwehoeren vanaf hier haha ;)

ciao

5. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0

6. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    AL IEMAND BEVALLEN?

Ik ben weer terug.. was dezelfde dag weer opgenomen.
    Alles kwam er weer uit
    Mocht gisteren naar huis.
    Hopelijk gaat het nu goed.
    Ben heel zwak en kan nog niet op zijn.
    Ben bij mijn ouders in huis en sávonds wel gewoon bij mezelf.
    Kindje groeit heel goed!

7. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    JOEHOEEEE, DAT MOETEN WE HOREN!

8. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Suske, hoe was het bij de vlos?
    Cimbomlu, dank je wel voor de info over toxoplasmose. ben gelijk een stuk rustiger erover. Ze zijn nog geen week, dus zullen nog niks uitscheiden lijkt me. Morgen toch maar wel even bij de VK aankaarten.
    Velobabe, jij ook bedankt voor je berichtje. Ik heb ook geen idee of ik het al gehad heb. We hebben altijd een kat gehad vroeger, dus zou best kunnen...
    Chiesa, aan de frietjes, hihi. Vervelend die pijn! Hopen dat het snel weggaat! En nu de naam nog veranrt. Ik zat ook te denken, is dit DE naam wel. Maar ik heb al bijna 50 bedankjes gemaakt met de naam erop, dus ga het echt niet over doen! :)
    Siken, nog niet bevallen. We gingen er ongeveer allemaal vanuit dat je toch al wel bezig was. Sterkte de laatste dagen! Dat de kleine maar snel mag komen!
    Viona, wat super dat het zo goed gaat met jullie meiske!Morgen hebben jullie haar waarschijnlijk thuis. Heerlijk hoor!
    Moon, fijn om van je te horen. Lag gisteren nog aan je te denken... gelukkig gaat alles goed met de kleine, nu jij nog!

Volgens mij slaapt iedereen slechter. Ik heb ook weer veel lopen woelen. Ik kan het beste 's ochtends slapen als hubbie vroege dienst heeft. Arme hij, ik heb liever dat hij uit bed is dan erin. :oops: Hahaha.
    M'n trouwring heb ik trouwnes nog wel om. Maar afkrijgen gaat bijna niet.
    En m'n onderbenen worden weer dikker, dat worden olifantenpootjes van de week denk ik. ;)

Waar zien jullie eigenlijk het meeste tegen op bij de bevalling?

9. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    Ik hoop toch voor je dat jij eerder bevalt ;)

@ viona: goed gedaan meid! Het is idd niet makkelijk steeds naar het ziekenhuis, maar het eind is in zicht en dan zit je (net als ik nu) met een slapende kleine meid op je borst/buik te forummen.....haha....
    Geniet van haar thuiskomst morgen, niets is leuker dan Chanelle de hele dag vast te kunnen houden als jij dat wilt en voor het eerst in haar eigen bedje te kunnen leggen..... \:D/

Zo ik ga ff boodschappen doen, ze zeggen dat het vanmiddag gaat regenen.....het is hier in Amersfoort wel grijs.....en ik ben voor het eerst alleen, dus moet Mirthe mee boodschappen doen...

tot zo

10. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Vioan, Fijn dat Chanelle morgen mee naar huis mag! Kan me wel indenken hoor dat je haar steeds elke dag mist als je er niet bij bent.

Angela, fijn dat het goed gaat met beebje.... kan me ook wel voorstellend at om de dag naar het ziekenhuis je opbreekt, je zit toch in spanning van zal het goed gaan/zijn... Sterkte meid en hopelijk mag je snel bevallen!

Manuela, lekker aan jezelf denken hoor, laatste loodjes wegen het zwaarst he!

Ook ik had vanacht niet echt een lekkere nacht, misselijk van het maagzuur, dan weer warm met de dekens, zonder dekens weer te koud. Steeds maar draaien wat met zo`n dikke buik ook niet echt comfortabel gaat... Uiteindelijk wel weer in slaap gevallen maar vanmorgen na het plassen kwam al het maagzuur er weer uit. Bah vies om dat alleen over te geven, kokhalzen als er niets in je maag zit... Maar goed nu gaat het weer oke :)

ZO met manlief maar eens de weekboodschappen halen!

Toedeloe!

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Goedemorgen allemaal,

Ik denk inderdaad dat iedereen nu slechter kan slapen zo tegen het einde. Kunnen we alvast wennen als ik zo die verhalen van Judy lees.

Ik heb even vluchtig alles doorgenomen, dus ik hoop niet dat ik iemand vergeet:

Ik zag iig dat Viona weer thuis is: JIPPIE!!
    We hebben je gemist meid. Gelukkig gaat het goed met je en mag die kleine meid morgen lekker mee naar huis. :whistle:

@ Angela, wat fijn te lezen dat die kleine van jou het nog steeds prima doet in je buik. Al hoop ik voor je dat nu niet al te lang meer in spanning hoeft te zitten. En die opmerking over kleine buik krijg ik ook steeds te horen :(

@ Moon, tjonge, weer opnieuw opgenomen. Dacht gisteren nog aan je. "Hoe zou het met Moon zijn?" En jawel een berichtje. Ben blij te lezen dat de kleine goed groeit. Ik hoop dat jij ook snel opknapt zodat je nu eindelijk eens van je zwangerschap kunt gaan genieten. Dat heb je wel verdiend. :thumup:

@ Chiesa, ik ga vandaag ook mijn vluchtkoffer compleet maken. Was er wel al aan begonnen, maar hij is nog niet af :rolleyes:

@ Shanna, welcome back

@ Patje, tjonge, 4x kampioen \:D/ . Gefeliciteerd

@ lique, grappig zeg die gerechten.

@ Cindy, :cry: again

@ Cimbomlu, veel plezier met je vriendin. Lekker koffieleuten, gezellig hoor.

@ Shelde, je bent dus al helemaal klaar met je bedankjes, zijn ze mooi geworden? Heb je daar ook een foto van?

@ Ky, ik denk steeds dat de kleine later komt dan 02-06-07 en bedenk mij dan ook: "nouja, dan heb ik tenminste meer verlof en geld" hihi ;) Erg eigenlijk he? Maar ja, anders maak ik mij alleen maar druk dat ie dan misschien wel te groot of zwaar wordt. Kunnen we beter positief blijven toch?

En over dat mooie weer.... Dat heb ik gisteren nog gewenst, hihi

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Oh, zie dat ik er toch een paar vergeten ben :oops:

@ Suske, succes vandaag bij de VK
    @ Karin, heb je al gebeld?
    @ Siken, je bent er nog. Vervelend voor je dat het niet doorgezet heeft.
    @ Manuela, wat naar dat je niet lekker in je vel zit. Ik hoop dat je je snel wat beter voelt. En je moet doen waar jij je lekker bij voelt. Voel je niet schuldig als je er minder bent, maar weet dat wij er voor je zijn als je ff wilt spuien.

Liefs,
    Bibi

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik ben dus niet enige die het nog niet gedaan heeft hihi...

14. Hester

Hester Niet meer actief

Siken ik dacht ook dat je al bezig was, nog een beetje geduld hebben en succes met je laatste loodjes!

Ook hier gaat het slapen minder, vooral vanwege maagzuur...
    Wat nemen jullie hiertegen?

Mag je bijvoorbeeld antagel EN rennies nemen, weet iemand dit?

15. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi Ladies,

Ik ben er ook weer eens na een lange tijd!
    Wat een verhalen allemaal, leuk om alles terug te lezen!

Hier alles goed,we zitten op 35 weken en alles gaat best goed. Net genezen van de griep (dat was een zwaar drama) ben toen 3 kilo verloren maar inmiddels weer up en running!
    Ik kijk onwijs uit naar de geboorte van onze zoon , hihi wat klinkt dat gaaf en nu het zo dichtbij komt voelt het wel weer wat eng -zou hij helemaal gezond zijn, zou alles goed gaan en ook de bevalling begint me af en toe wat schik in te boezemen. Probeer er ook niet teveel over te lezen want ik merk dat ik daardoor toch nog wat zenuwachtiger word!

Ik moet woensdag weer naar de VK en verder zijn er niet zo veel bijzonderheden. Het slapen gaat wat minder lekker :cry: , lang slapen lukt i.e.g. niet meer en ik ben snel moe dat wel. De buik zit lekker in de weg en groeit opeens heel hard. Verder 18 kilo aangekomen :confused: dus da's best veel maar dat was alleen maar goed tijdens de griep want ik had reserves

Nou en verder hoop ik dat ik niet zo heel lang meer op het ventje hoef te wachten, hoe eerder hoe beter in mijn ogen ;)

xxx
    Dora

16. Dora

Dora Bekend lid

25 apr 2006
    762
    0
    0
    Hoi, ik heb er ook zo'n last van! niet normaal. Ik gebruik Malox, Rennie en Gaviscon door elkaar heen.. soms met melk en vla omdat ik gek word van de pijn. ... je mag ze allemaal gebruiken maar tegelijk met elkaar weet ik eigenlijk niet,...maar ik had zo'n pijn, dan wil je wel ... :oops: :cry:

17. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    ja hoor je mag gewoon rennies nemen!
    en werkt l niet bij jou?

thank god datik geen last van maagzuur heb!
    ik heb niks gelezen erg he !

hier gaat alles wat minder, kheb zo'n last van mijn heup gwrichten o.i.d.
    als ik me draai kraakt het en doet hetpijn!
    zitten staan lopen of bukkn dan ga ik dood van de pijn. ( wonderbaarlijk dat ik er nog ben)

ben zo moe kan ech hele dagen slapen, de wc ga ik ook steeds vaker opzoekn, en dan die scheetjes die ik laat :-# herknbaar iemand?

pff haha ben het nu echt zat en dan ben ik geneens 37 weken hahah

18. Hi

Viona: welkom mama. Nogmaals van harte gefeliciteerd met jullie mooie meid. Hoeveel weegt ze en hoelang? Hoe was de bevalling? Volgens mij toch nog snel, niet?
    Rust nog goed uit!

Siken: jeetje ik dacht dat je al bevallen was

Moon: meid het zit je niet mee. Maar gelukkig doet de kleine het goed! Daar doe je het toch voor, sterkte

Ky: staat de tijd op jouw pc verkeerd?

Over vluchtkoffer, ik heb er alleen maar een voedingsbh in en camera. Ik moet wel wat meer erin gaan doen. Ik had vorige week bij Nekerman een bestelling gedaan voor pyjama en nachthemd, maar is blijkbaar niet goed gedaan. Maar ff gemaild en anders maar in jurkje. Het wordt toch weer mooi weer

Ook al zwel ik straks weer meer op. Toch lekker dat het weer mooi weer wordt. Vrijdag en zaterdag een verjaardag en is het altijd lekker om in de tuin te zitten en wie weet krijg ik weer iets meer energie!

Net bij de fysio geweest en alles pijnlijk maar ze zegt ook je hoeft ook niet veel te doen maar lekker uitrusten. Aangezien ik zei dat ik het zat ben en ook niets meer kan

Woensdag wel weer benieuwd bij de gyn. hoe het met de bloeddruk is.

19. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    ow over dast opzwellen gister zgt vriendlief ineens..

zo je gezicht is dik joh!

bohhh kon hem op dat moment wel ff schieten

haah mannen !

20. nachtvliinder

20 sep 2006
    2.823
    0
    0
    schiedam
    hmm zie dat ik ook ernstig last heb van typ dyslectie hmmm