Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nachtvlinder: erg herkenbaar hoor. Pijn en scheetjes!
    Mijn darmen zijn echt bezig de laatste dagen.

2. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Candijtje: 36 weken, gefeliciteerd! \:D/

3. siken

siken Actief lid

12 sep 2006
    179
    0
    0
    Antwerpen
    Hello,dames

@All die me aangesproken hebben,bedankt voor aanmoediging....
    Ik begin nu echt moeilijk te doen en de kleine in mijn buik kent geen rust....mijn man zegt dat ze moe is om daar in mijn buik te zitten....dat denk ik ook hoor....die beweegt heel veel en ja die plaatst altijd haar voet tegen mijn navel en blijft maar duwen wat VEEL pijn doet....en die drukt met haar hoofd op mijn baarmoedermond....dat doet pijn,kan moeilijk zitten,als ik opsta na het zitten voel ik alsof ik al bevallen heb...mijn vagina doet pijn......
    Vanmorgen belde mijn moeder en vroeg of ik niet bevallen was,ze heeft rare droom gezien dus ze ging er van uit dat ik misschien al bevallen ben....mijn man en ik hopen nu echt dat ik dezer dagen beval,mijn man zegt altijd dat mijn moeder waarheid droomt dus het is echt te hopen....
    Mijn maag en slokdarm doet pijn van de zuur....en mijn harde buiken melden zich aan meer en meer waardoor ik duizelig word,zoals nu.....ik voel dat ik ga flauw vallen pfffffff
    BEN HET ZAT,die harde buiken

Tot straks

Kusjes

Siken

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Yes, 36 weken nog een weekje en het mag thuis geboren worden ;)

Thx Cimbomlu :)

5. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Effe snel berichtje van mij.

Viona: welkom thuis! Nog 1 dagje en dan mag ook jullie meisje naar huis :whistle: .

Siken: hele veel succes met hopelijk de laatste loodjes.

Vanaf zaterdag weer veel last van mijn bil (ischias). Ik las dat ik niet de enige ben, wie nog meer weet ik niet zo snel meer :oops: .
    Vooral 's avonds en 's nachts heb er het meeste last van, maar dat komt denk ik ook omdat je lichaam dan tot rust komt.

Vanmorgen uitgebreidt schoongemaakt (kamer, keuken, bijkeuken en wc). Heb gelijk ook maar even de combimagnetron en afzuigkap schoongemaakt.
    Heb net even boontjes gepunt, 1 portie voor vanavond en gelijk 1 voor in de vriezer (handig voor straks ;) ).
    Hoezo nesteldrang :) :)

Oja, vergeet ik helmaal te vertellen. Vrijdag nog maar eens achter de kinderwagen aangebeld, nou je raadt het nooit. Hij was gedeeltelijk binnen, alleen het onderstel. De bak etc. moet nog geleverd worden. Ik wordt er echt niet goed van :rolleyes: .
    Ik ben ook wel een beetje boos geworden. Hoe kan je nou een kinderwagen gedeeltelijk afleveren :(: .

6. @Siken succes nog even!

@nachtvlinder, de scheetjes zijn ook herkenbaar, ik moet de laatste paar dagen ook elke dag naar de wc soms 2x (voor een grote boodschap) normaal heb ik dat om de dag, hebben jullie dat ook?

Ohh ja de vluchtkoffer helemaal niet aangedacht, ik heb nog niks klaar staan, ja de maxi cosi, maar heel veel dingen kan ik toch pas op het laatste moment in de koffer doen, ga toch maar even een extra dagcreme halen en tandpasta en nieuwe pyjama voor in de tas, doe ik morgen wel even, dan heb ik in iedergeval wat klaar staan :oops:

7. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16

8. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Maagzuur :idea: gelukkig is het de laatste tijd weer ietsje minder. Ik probeer het uit te houden zonder middeltjes te gebruiken.

Scheetjes :idea: valt mee

Harde buiken :idea: steeds meer last van

Nesteldrang :idea: helaas nog steeds niet

Vluchtkoffer :idea: alleen nog make-up + reiniging

Bleh, ik heb ff nergens zin in. Hubbie is net naar zijn werk.
    Ik verveel me terwijl ik zat dingen weet om te doen. Kan mij er gewoon niet toe zetten :(

9. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Ja, wisten we dat maar! Een samenvatting van de tijd dat je computer gecrasht is, is dat we allemaal van alles voelen, maar dat er niks gebeurt... ;)

Wat een ramp he. Ik heb net een tukkie gedaan, maar dat is ook niet alles

@Chiesa: hoe was het bij de vlos?

@Dora: ik ben blij dat je weer hersteld bent!

Moon, vind het jammer dat je zoveel last van je zwangerschap hebt, maar ben reuze blij dat de kleine zich daar niks van aantrekt! :D

Ehm, alles ? :confused: Weeen, persweeen, hechten, etc...

Hihihi, vroeg geleerd, is oud gedaan ...

Welkom in het land-van-de-slechte-slapers... ;)
    En, Hester, volgens mij werkt op dit moment gewoon niks tegen maagzuur. Ja, misschien rechtop slapen...

Blijven we dan toch Hollanders...? 8)

Ik zeg maar steeds dat de kleine de windjes laat en niet ik ... ;)

Hahaha, dit zijn wel 2 essentiele dingen, maar zo'n extra nachthemd is zo slecht nog niet...!

Lekker nog ff mama plagen...!

Tsjongejonge. En ik lees in het topic van mensen mbt de vraag "wat zou je anders doen bij een tweede?" dat ze zeggen: de volgende keer niet meer zo absurd veel schoonmaken van tevoren...
    Enne...zou die kinderwagen er wel zijn voordat de kleine kan lopen... ;) ?

Is t toch ergens goed voor, he, zo'n forum!

Zo, ben geloof ik weer bij :oops:
    Straks naar een vergadering van mn werk, hoe heb ik het kunnen verzinnen :confused:
    Koffieleuten was gezellig. Vriendin heeft een dochtertje van 1 jaar, dus ik kon vast wennen aan hoe het over 1 jaar is. Nou, dat bestaat zo ongeveer uit oprapen-wat-de-kleine-op-de-grond-gooit.
    Hier is het zonnetje gaan schijnen.
    Groetjes!

10. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Hihihi, zo vul ik in mn eentje een hele pagina! :)

11. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    gardo?

bij mij hetzelfde verhaal, alles binnen behalve onderstel en voeenzak. Doordat ik 100 keer bleef bellen deden ze net alsof het nderstel binnen was, maar ik weet zeker dat ik een showmodel heb gekregen, want de voetenzak is nu, twee weken later nog niet binnen, tenminste ze hebben nog niet gebeld...

12. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hihi, gezellig hoor

13. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Jeetje Judy, nog steeds niet?
    Schandalig !

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Wat een gedoe met die kinderwagens zeg, ben blij dat wij een showroommodel hebben! Hij staat al klaar voor gebruik, alleen de bandjes moet manlief even een keer meenemen naar het tankstation.

15. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Die van ons staat ook al te pronken in het halletje :)
    Zo´n leuk gezicht. Ik hoop dat de rest dat ook snel mag meemaken

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Ik kan niet wachten tot ik er mee de straat op kan met de kleine erin!

17. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Patje, jij hebt toch ook een hond?
    Bij de Juli-mama´s was er iemand die al de straat opging met haar kinderwagen toen ze de hond ging uitlaten. Onder het mom van `de hond moet ook wennen` hihi. Ideetje?

18. mijn kinderwagen staat nog in de doos. Zou niet weten waar ik 'm neer moet zetten maar ik mag toch de 1e week nog niet wandelen.

Yeahhhh, net geboortekaartjes eindelijk besteld. Ik ben benieuwd naar proefdruk. Ik ga de adressen met de hand op etiketten schrijven ik ben bang dat als ik de enveloppen van de week krijg dat ik fouten ga maken.

Dus zo goed als alles geregeld, ben er klaar voor.

Op school ook, nog eventjes zeker. Ik nou nog 4 weken, nee dat meen je niet. Nou volgens mij komt het eerder hoor. Nou ik hoop het!

19. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Hallo hallo,
    Ben weer terug van mijn weekendje weg enne niet meer bij te houden hoor wat jullie allemaal geschreven hebben ;)

Wat ik in ieder geval gezien heb= dat nummer 3 bevallen is:
    Mijnimeel (32) 1e kindje 12-06-07Maurits Ernest Leonard Geb: 15-05-07 bijz. 4 weken te vroeg + stuitbevalling.

Mijnimeel : van harte gefeliciteerd met je zoon!! En wat geweldig dat de bevalling zo makkelijk en goed ging, heerlijk. Ga maar lekker genieten en we horen de verhalen verder wel!

Met mij alles goed, morgen worden de klossen geleverd en zucht ik moet ook nog steeds mijn vluchtkoffer in orde maken! Voel me erg goed en denk dat de kleine nog wel eventjes blijft zitten! Ga nu snel alles proberen te lezen!

20. Velobabe

Velobabe Fanatiek lid

11 jul 2006
    2.272
    0
    0
    @Viona
    Hoi mamsie ;)
    Fijn dat je weer thuis bent. Ze hebben je daar wel lang gehouden zeg, of was dit een keus van je zelf om bij de :baby: te kunnen zijn?
    Nog 1 nachtje slapen en dan mag Chanelle ook lekker in haar eigen wiegje slapen :p

@Siken
    Probeer te blijven genieten :idea:

@Patje
    Jij kunt zeker ook niet wachten tot je weer fanatiek kan gaan sporten :idea:

@Chiesa
    Snoeperd :-&
    En hooikoorts, alleen maar lastig zeggen ze dan, NOT,
    het is gewoon super irritant!
    Wil je trouwens verklappen welke naam het niet is geworden?

@Manuela
    Tijdelijk dipje...hopelijk voel je je snel weer happy :)

@Cimbomlu, je schreef Ja, dat wordt puffen voor ons met dit mooie weer... Misschien wel letterlijk voor sommigen van ons :)

@Cindy
    Heb je de kinderwagen al in elkaar gezet?
    Anders zou je dat kunnen doen als je niet kunt slapen :rolleyes:

@Shanna
    Wekom terug!

@Simone
    Zorg goed voor jezelf. Fijn dat je ouders er voor je zijn.

@Shelde
    Hoe was het bij de VK?

@Judy77
    Hoe was het om samen met Mirthe boodschappen te doen?

@Bibi78 en Chiesa
    Jullie hebben zo te lezen geen haast met het inpakken van de vluchtkoffer...
    @Bibi
    Ga wat doen :)

@Nachtvlinder
    Wat een lieverd, jouw mannetje [-(

@Candijtje
    Gefeliciteerd, je bent een dagje na mij uitgerekend.
    Veel succes morgen bij de VK.
    @Bloem, je schreef:
    Oja, vergeet ik helmaal te vertellen. Vrijdag nog maar eens achter de kinderwagen aangebeld, nou je raadt het nooit. Hij was gedeeltelijk binnen, alleen het onderstel. De bak etc. moet nog geleverd worden. Ik wordt er echt niet goed van. Ik ben ook wel een beetje boos geworden. Hoe kan je nou een kinderwagen gedeeltelijk afleveren?
    -Ik had niet een beetje boos geworden maar echt boos!
    Dit kan toch niet! Komen ze hem nu gratis en compleet thuisbezorgen?

@Shelde
    Waar wij het meeste tegenop zien?
    Eh, geen idee. We zien het wel als het zover is.

Update van Velobabe

Vanmorgen ben ik eerst voor de tweede keer met mijn hubbie naar het ziekenhuis geweest. Ook deze arts raadde een operatie af. Dat doen ze eigenlijk niet meer omdat er vaak veel complicaties zijn. Velobink mag nu wel de mitella af en morgen krijgt hij voor het eerst fysiotherapie. Hij mag dan heel langzaam zijn arm weer gaan belasten en over 6 weken, op 2 juli, moet hij dan nog een keer op controle komen in het ziekenhuis. Nog steeds afwachten dus ](*,)

We zijn vanmorgen ook naar de VK geweest. Gelukkig zijn de kleine en ik weer APK goedgekeurd. Mijn bloeddruk was 120/80 en de hartslag van ons biebke 140-145 bpm. We hebben trouwens het beladvies meegekregen :)

Deel Deze Pagina