Goeiemorgen meiden, Voel me gelukkig niet ziek meer, allen nu wel weer misselijk, maar dat heb ik er wel voor over. Het meeste moeite heb ik nog met sochtends mijn ontbijt klaarmaken en mijn brood smeren bleh moet er dan niet teveel aan denken dat ik het ook nog die dag moet opeten want wordt dan echt niet goed Fijn joh al die mooie postitieve testen van MvM! Hoop zo dat die van mij ook goed is morgen,ben er toch wel een beetje zenuwachtig voor hoor Goed trouwens dat hier zo veel meiden meedoen, vindt het een fijn idee dat anderen daardoor misschien ook zwanger kunnen raken!. Wrdt bij julie allemaal de flessen opgehaald? Bij mij doen ze dat nl niet had de informatrice al gezegd, woon te ver in het buitengebied. Ik moet ze zelf gaan wegbrengen maar dat heb ik er wel voor over, is maar 10 min rijden en meestal kom ik er iedere week wel voorbij. Nou ik moet na mijn werk. Lees vanmiddag wel bij, hoef vandaag nl maar een half dagje dus dat is wel lekker!
@ Linnepin; ik weet niet hoeveel mensen je helpt door met MvM mee te doen, maar mij hebben jullie in ieder geval wel geholpen. Zonder Pregnyl was ik vast nog niet op dit forum te vinden geweest.... Dus iedereen die plast: Bedankt namens de toekomstige mamma's Ik kan zelf helaas niet meedoen, want ik woon 'iets' te noordelijk in het land... Maar daar baal ik behoorlijk van! Liefs Cath
morganmiddag komt bij mij de mevrouw van mvm dus ik hoop dat ik mee kan doen wat zijn een beetje de criteria weet iemand dat? nou ja ik hoop in ieder geval dat ik kan helpen
Een positive test is natuurlijk het belangrijkste Daarnaast worden er vragen gesteld over je bloes, of je transfusies gehad hebt, hiv of AIDS besmet bent.... of je in de tijd dat er BSE was in engeland verbleef... van dat soort zaken.... Maar het eerste is het belangrijkste hoor! *gaat gauw weer verder werken*
Hihi, ze was dus bij mij, voordat ze naar jou ging! Ze mocht geen persoonlijke info doorgeven maar doordat ze vertelde naar Baarn te gaan en omdat diegene op haar voicemail stond eerder die dag, weet ik dat ze naar jou ging Ze was alleen vergeten te zeggen dat ik ochtendurine moest opvangen. Dus dat heb ik niet gedaan. Ze zei, we gaan het gewoon proberen maar schrik niet als ie vaag of zelfs negatief is, dan doen we morgenochtend gewoon nog een test. Dus ik (om half 9 savonds) naar de wc, zij de test gedaan en ik heb niet lang in spanning hoeven zitten..... de teststreep was nog donkerder dan de controlestreep! Ik begin dus morgen al, althans morgen komen ze de eerste lading flessen brengen met het boek waar ik voor heb gekozen. Ik vind het erg fijn om hieraan mee te kunnen doen. Het is inderdaad maar een kleine moeite en wie weet, al help je er maar 1 vrouw mee om zwanger te worden! Dat is toch geweldig @Toontje; van harte welkom hier! @all; wanneer gaan jullie op je werk vertellen dat je zwanger bent? En hebben jullie al zaken mbt kraamzorg en opvang geregeld? Liefs Manuela
Hallo meiden vanochtend positief getest en uitgerekend wanneer ik zou moeten bevallen ik moet 18 juni 2007 bevallen. Raak in de 1e ronde ben dolgelukkig en me vriendje ook xx jessey
Goeiemorgen, Maak me toch een beetje zorgen! Bijne iedereen van jullie heeft wel wat symptomen...nou ik helemaal niets. Niet misselijk, geen grotere of pijnlijke borsten...niets! Soms beetje krampen in de buik maar verder nergens last van. Zal toch wel allemaal goed zijn he?
Wees niet bang hoor Karin. De een heeft nou eenmaal wel symptomen en de ander niet... ik hoop voor je dat het zo blijft en je volgende week niet in innige omarming met het emaille ligt iedere ochtend Ik hoor wel vaker dat het pas in de 6e of 7e week begint.... Bij mij beginnen sinds gisteren mijn borsten wat zeer te doen en net sinds een kwartiertje ben ik me toch misselijk ale:
Hier nog iemand die niks van de bekende zwangerschapsverschijnselen heeft en toch echt zwanger is (heb namelijk al 3 testen gedaan en vet positief). Soms overvalt me wel eens een weeig gevoel, net alsof ik misselijk ga worden, maar dit zet dan niet door. Ook hebben veel zwangeren last van obstipatie. Nou normaal kan ik erg moeilijk naar het toilet, maar vanaf de afeglopen dagen ga ik elke dag. Ik ga ervan uit dat de bekende verschijnselen binnen 2 weken alsnog komen. Dus als je het zo bekijkt, geniet er nog van ! XXX
MMM...gelukkig toch niet de enige. Eigenlijk moeten we niet klagen maar als je een symtoom hebt of meer dan besef je het denk ik wat meer. Maar goed, wat niet is kan altijd nogkomen...
Nou meiden wees gerust ik kreeg ook pas kwaaltjes met 6 weken, zoals moe, en pijnlijke tepels en af en toe misselijk, daarvoor helemaal niks. Ik heb nog geen kraamopvang ofzo geregeld, ga ik pas doen als ik de 12 weken voorbij ben, en op mijn werk vertel ik het ook pas met 12 weken, wel weten twee naaste collegas dat ik zwanger ben.
Nou Karin. Ik geloof inderdaad dat we nu nog even goed moeten genieten wat we nu allemaal nog kunnen doen en erg belangrijk, kunnen....ETEN!
Hoi hoi, alle nieuwe mammies welkom en gefeliciteerd! Nou ik voe me vandaag kei goed...snap er niks van...eerst was ik misselijk pijn in mijn buik(van die steken etc.) en nu helemaal niks wel gek. Nou lijkt t net of ik niet meer zwanger ben omdat ik die pijn als zwanger ging beschouwen, maar zal toch wel goed zijn he? Lees dat bij jullie mvm langskomt of al geweest is, bij mij zouden ze contact opnemen dus ik wacht rustig af. liefs
Gefeliciteerd allemaal! Ik ben ook in juni uitgerekend. Ik weet alleen niet precies wanneer, dat hebben ze nog niet verteld, ik heb het zelf uitgerekend dus vandaar mijn zwangerschapsbanner! Ik begin nu echt van mijn zwangerschap te genieten. Wat een heerlijk gevoel zo'n kleine in je buik. (behalve natuurlijk alle zwangerschapskwaaltjes!) hahaha Liefs Christa
hee meiden, hoe is het met iedereen? met mij redelijk, nogsteeds flinke ochtendmisselijkheid... en enorm moe! ik tel de dagen af naar mijn echo van volgende week dinsdag.... ik heb trouwens opgegeven voor echt alle gratis babydozen! hahaha ik denk kom maar op met die kadootjes! ik had de smaak te pakken na dat leuke besteksetje van MvM... er wordt trouwens geadviseerd om al in je 9e week kraamhulp ed te regelen. ik krijg de helft van de eigen bijdrage vergoedt (nu moet ik geloof ik nog 1,75 per uur betalen). je geeft je dan automatisch ook op voor je kraampakket, wat je vanaf week 34 krijgt! fijne dag allemaal! liefs elfje
he elfje vraagje heb me ook bij 3 kadopakketten aangemeld...maar kan er niet meer vinden dan..prenetal-kruidvat-etos? Heb jij nog andere wil me ook plat gooien met die verwennerijen Groetjes