nee hihi tweeling! volgens mij heb ik ook alleen nog die 3 gevonden... als iemand nog andere tips heeft.... liefs elfje
oh haha dacht dat er wel veel meer te halen viel idd kom maar op met meer van die kadoboxen... groetjes
hahahaha leuke he, die dozen! ik vind het alleen wel erg jammer, want je kan ze pas aanvragen als je 18 bent en ik kan wat extra spulletjes heel hard gebruiken omdat ik nog maar 17 ben! nog een maandje wachten en dan meld ik me aan voor iedere doos of box die er bestaat
He leuk idee die boxen ik denk dat ik die zo ook maar vast aan ga vragen, hebben Welkom elfje1. Knap hoor dat jullie al zo jong voor een kindje kiezen, ik was op die leeftijd nog met hele andere dingen bezig. Maar ja iedereen is anders he. Geniet ervan meid! Jessey ook welkom meid Hier nog steeds met vlagen misselijk en mijn borsten auw Maar goed het hoort erbij he. Ik hoorde van een andere zwangere dat de zwitsal zalf voor moeders goed schijnt te helpen tegen pijnlijke borsten, misschien die maar eens proberen Nou straks nog even lekker paardrijden (als ie tenminste niet meer hoest)en met mijn hondjes lopen. Hier schijnt de zon nl nog lekker, dus nog even profiteren maar.
Ik heb me ook al opgegeven voor alle dozen En elfje1 kun je niet je geboorte datum aanpassen daar kijken ze echt niet naar hoor. Moeten sommige van jullie betalen voor de kraamhulp, bij mijn verzekering is het voor 100% vergoed, bij mijn eerste zwangerschap moest ik helaas ook nog betalen.
En wat ik ook nog las over kraamhulp dat dat niet meer 8 uur per dag is maar 5 uur per dag, echt belachelijk gewoon
@Manuela, Ja grappig he, ze vertelde al dat ze bij jou was geweest. Ze had het steeds over je forummaatje... hahaha... Ook zei ze inderdaad over jou test die super goed uitsloeg. Nou vond ik dat met die van mij ook wel aangezien mijn testen die ik zelf gedaan had vorige week stukken minder was... Maargoed ze stelde toch voor om volgende week te beginnen en ik vind het prima. Op donderdag ja! Ze vond het erg grappig dat we elkaar op deze manier `kennen` Ik heb ook voor het boek gekozen, gaaf hoor en die krijg ik ook bij de 1e ronde flessen brengen mee! helemaal leuk dat eindpresentje. Zal straks mn test van MvM thuis wel ff fotograveren en in mn fotoalbum zetten. Ennuh we gaan het weekend het aan ouders en schoonouders vertellen! SPannend hoor @ alle nieuwkomers, van harte gefeliciteerd en babbel lekker mee in t forum, gezellig! Weinig tijd nu aangezien ik op mn werk zit.... Tot later!
ook ik word een juni moeder. Ik word helemaal gek van die pijnlijke borsten. en lijkt wel of mijn buikspieren de hele dag aan het inspannen zijn. gelukkig ben ik (nog) niet misselijk. Ik heb inmiddels ook alle dozen al aangevraagd. Veel sterkte allemaal de komende weken. Hopenlijk gaan de kwaaltjes snel weer over, om dan echt te gaan genieten van de zwangerschap.
Is dat niet dezelfde doos als vd etos? Op de site vd babydump kun ju hun boek aanvragen en dan krijg je meteen een kadootje erbij met een bon om ook daar nog ff een doo op te halen En heb even gesurfd op het forum... heb een hele overzichtelijke link gevonden: http://www.mybb.nl/ Joann welkom!
over half uurtje komt de mevrouw van Moeders voor Moeders....hadden niet gezegd dat ik ochtendurine moest bewaren, heb net geplast, hoop dat het dan wel goed is...nouja we zien het zo wel. Ben wel benieuwd hoe ze dat gaan doen met flessen ophalen, want ik ben niet van plan om ze voor de voordeur te zetten (zit direct aan de straat) dus hoop ik dat ze het kunnen ophalen op mijn vrije dag...... Gek hoor, als ik werk ben ik gewoon nog amari, als ik hier lees of straks die afspraak heb ben ik ineens moeder-to-be.....'t blijft wennen, maar ik vind het stiekem erg leuk zo geheimzinnig.... Mijn man begint er steeds meer aan te wennen, wenst zelfs mijn buik welterusten nu als we gaan slapen (heel ontroerend en heel lief!) Gelukkig nog niet misselijk, al heb ik soms geen zin in eten, en andere momenten weer enorm veel zin. Alleen nog steeds veel moe en hele zere borsten.. tot later, amari
@spijkervrouwtje: da's nog eens een handige link! die van logos, lijkt mij heel interessant! maar kan je pas na 3 maanden aanvragen... ik heb m opgeslagen bij mn favorieten! liefs elfje
ik ben ook in juni uitgeteld namelijk 18 juni leuk om van elkaar te weten hoe het gaat nou meiden tot schrijfs
Welkom Ciel, we zijn even ver. Leuk! Morgen kan ik eindelijk de verloskundige bellen en een afspraak maken, ben heel benieuwd wanneer ik op intake kan komen. Nog niet echt last van kwaaltjes hier (gelukkig) Ik even een foto maken van de test van moeders voor moeders voor in mn album, ga k`zo weer verder lezen
Jessey, Elfje1, Joann en Ciel.....WELKOM! Vanmiddag de mw. van MvM gehad. Ze belde vanmorgen en kon vanmiddag gelijk al langs komen. Ik moest wel even een beetje urine voor haar bewaren om de hoeveelheid HCG te testen. De test sloeg erg postief uit, dit had ze niet verwacht omdat ik nog maar net zwanger ben. Ik kan dus gelijk beginnen . Ze rekenende uit dat ik w.s. 16 juni ben uitgeteld, 3 dagen eerder dan mijn eigen berekening. Ik heb mijn banner dus even aangepast. Als kado heb ik gekozen voor het boek. Deze kreeg ik ook gelijk. Ik moet de flessen wegbrengen naar een afhaaldepot, omdat ze in mijn woonplaats de flessen niet komen ophalen. Hier laten ze dus geen kado's achter. Ook heb ik een serviesje gekregen en het 9 maanden magazine. Ik heb wel 1 nadeel, het ophaaldepot is in het gebouw naast mijn werk. Moet dus even bekijken hoe ik dit ongezien kan inleveren :-k. XXX
Ik heb 'm daar ook bij gezet Ik woon allen ongeveer 8 km vd paats het dichtste bij mij, maar misschien dat ik het tegen die tijd toch gewoon probeer
Hoi dames, Wat goed dat jullie allemaal meedoen met MvM. Gisteren heb ik me ook opgegeven, maar nog niks gehoord. We wachten het wel af. Tja, klaaltjes heb ik niet zoveel. Af en toe last van mijn borsten en ongilijkende krampen. Dat vind ik wel irri, vooral omdat ik dan meteen naar de wc ren om te kijken of alles nog wel goed 'zit'. Moet nog een beetje vertrouwen krijgen. Groetjes, Toontje PS: Overmorgen de VK bellen!
Toontje, Elfje 1, Joann, Ciel van harte gefeliciteerd en welkom bij de juni mamma's. Het wordt steeds drukker en gezelliger hier. Bahh.. nu weet ik weer niet wat ik wilde schrijven. Tot zo! Knuffels Monique
Jessy ook van harte gefeliciteerd en welkom! AHHHHHHHHH.......... ik ben echt net een vergiet! Ik weet het niet meer....