Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Jammer dat MvM niet in het noorden komt. Ik kreeg mooi nee op mijn aanmelding. Jammer. Dus dames PLASSEN!

Ik on het niet laten en heb gisteren nog even de test gedaan die ik nog had liggen. En de tweede streep knalde zo'n beetje van de test af. Heerlijk! Vandaag gewoon weer mooi.

En nog steeds op zoek naar hetgene wat ik lekker vind. Ik wil graag datgene eten, wat ik het allerlekkerste vind, maar het is het gewoon allemaal niet! Ik hoop alleen dat het niet marsepein is ofzo.

Knuffels Monique

2. Waar woon jij Suske?
    Hier in Alkmaar komen ze ook niet helaas.

Ben vandaag bij de verloskundige geweest, alles doorgenomen en over mijn vorige zwangerschap gehad, en bevalling.
    Mijn bloeddruk werd ook opgemeten en die was goed, dinsdag ga ik bloed laten prikken en morgen kan ik bellen om een afspraak te maken voor een termijn echo, het is nu echt iets echter.

En alle NIEUWE welkom hier, het wordt al aardig druk hier :D

3. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    Jessey, Elfje1, Joann en Ciel ontzettend welkom hier, het wordt gezellig druk in het juni forum! :p :p

Voel me heerlijk, af en toe voel ik misselijkheid, borsten maar vaak ook niet. Dus af en toe wordt ik herinnert wat ik stiekum toch wel prettig vind, dan weet ik dat ik nog steeds zwanger ben!

Leuk zeg al die dozen die je mag aanvragen! Ik doe er 1 per week, dan heb ik de verrassingen wat meer verspreid dacht ik zo. Oja zijn het grote pakketten ?(anders zien mijn buren het natuurlijk en dat is nu nog niet de bedoelin :) :) ).

ZIjn er al meer mensen die het gaan vertellen? Ik denk dat ik braaf de 12 weken ga afwachten, alhoewel ik ben 10 november jarig en dat is misschien ook een mooi moment....

Mijnimeel: goed dat je weer wat meer kan genieten, komt goed :p
    En spijkervrouwtje fijn dat je weer beter bent! Voor iedereen : Lekker doorgenieten!

Oja gister had ik een naam bedacht: Rifka; maar mijn vriend vond dat een hondennaam ;)

4. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    He,
    die site wou ik net aan jullie sturen...
    echt handig gewoon alle links afgaan en bestellen maar hihi

Vandaag eigenlijk zo goed als nergens last van gehad...alleen moe moe en nog eens moe!
    ik werks smiddags en juist als ik moet beginnen komt die moeheid en dan val ik zowat in slaap...blij als ik pauze heb want met 1 bakkie kan ik er weer even tegen aan tot ik thuis ben :)

Hebben jullie ook een aantal dagen pijn in je buik gehad en nu niks meer...ben namelijk heel benieuwd want vind dat zo gek? voel me ineens minder zwanger... :( en heb namelijk niet echt last van kwaaltjes. Heel klein beetje (lees:heeeeeeeeeeel klein beetje) ongi buik en moe dan, en mijn (.)(.) beginnen ook een inniminie beetje gevoelig te worden...dus ja ik zou het wel fijn vinden als ik eens wat meer voelde ;)
    Maar ben een beetje onzeker of het wel normaal is dat ik nu niks meer voel....

iemand antwoord...please ;)

Alle nieuwe junie mams Proficiat en genieten maar!

5. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    @tweeling,
    Ook heb ik tot nu toe nagenoeg geen kwaaltjes. heb wel een paar dagen last gehad van wat krampjes / zeurderig gevoel in de onderbuik maar dat is de laatste 2 dagen eigenlijk ook afgenomen. Heb ook eigenlijk niet het idee dat ik zwanger ben maar dan kijk ik weer even naar de test van MvM, en die is echt positief.
    Morgen bel ik ook de verloskundige voor een 1e intake. Denk dat we dan helemaal naar die datum gaan toeleven...

Dussuh het is niet zo verwonderlijk dat je geen kwaaltjes hebt. Ook lees ik overal dat de kwaaltjes pas in week 6 beginnen... (even afkloppen maar...)

6. Babe

Babe Actief lid

20 aug 2006
    191
    0
    0
    Dag dames !

Allereerst alle nieuwe zwangeren welkom en gefeliciteerd ! Kwaaltjes heb ik ook bijna niet hoor.
    Ik ben nu 7 weken en het is echt heel anders dan in mijn eerste zwangerschap. Toen was ik al flink misselijk, nu af en toe eens een vlaag maar niets in vergelijking met dat.

@ Karin: Vanaf week 6 schijnt het HCG ineens erg toe te nemen en daar krijgen de meeste meiden klachten zoals misselijkheid van. Mijn borsten voel ik ook totaal niet. Lastig hé die onzekerheid. Nog even volhouden en dan mag je vol aan de kwaaltjes hihi..

7. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    dank je voor de antwoorden voel me al een stuk geruster dat jullie dat ok hebben....
    moet natuurlijk wel opletten met wat wen :) :)

wil natuurlijk ook weer niek kots misselijk zijn :-&

Groetjes

8. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Ik zou ook zo graag willen dat ik een teken had...stom eigenlijk want geen klachten is toch ook lekker!

En weet je wat erg is..heb ik geplast controleer ik wc papier maar niets geen bloed, en wat nog meer...ik controleer mijn tepels..maar nee nog steeds niet donker!

Volgens mij kun je jezelf goed maken.
    Eerst voel je alles als je niet zwanger bent..want ja je hebt alle symtomen en nu ben je zwanger en voel je niets....;)

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    idd karin dat heb ik dus ook maar ik heb wel een dun randje om mijn tepels en een heel lichte streep op mijn buik maar die moet ik zoekken :)

Maar straks klachen we over onze pijntjes... ;)

groetjes

10. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Hey Ster, die dozen krijg je volgens mij pas tegen de tijd dat je ongeveer 7 maanden zwanger bent. Dus ik denk niet dat je je dan zorgen hoeft te maken dat iemand erachter komt dat je zwanger bent door die doos ;)

11. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Hallo meiden,

Welkom aan alle nieuwe juni mama`s, gezellig dat jullie mee komen kletsen.
    Vanavond zijn we naar Peter (mijn vriend) zijn ouders geweest hier hebben we verteld dat ik zwanger ben (en Peter in verwachting is).
    Ze vonden het helemaal geweldig en moesten een beetje huilen.
    Wij hebben het nu onze ouders verteld, een bevriend stel en ik heb het tegen 1 collega verteld.
    Tegen de rest willen we het na de echo vertellen, hier heb ik wel ontzettend veel moeite mee.
    Verder zijn mijn borsten erg gevoelig en heb ik nog steeds een zeurderig ongi gevoel maar verder heb ik geen klagen.

Groetjes Senna

12. Clau

Clau Actief lid

8 okt 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Hai meiden!
    Alle nieuwe zwangeren: Welkom! Nounou, juni 2007 wordt een hele drukke maand. :p

Wel heerlijk om hier al je onzekerheden enzo te kunnen delen he? Jammer dat ik overdag op mijn werk niet kan kijken, ik kijk er echt naar uit om hier 's avonds even te lezen (en schrijven).

Bah, ik krijg toch echt de griep ben ik bang. Voel me steeds lammer. :(
    Opeens wordt mijn moeder wel bezorgd (anders ga je maar op tijd naar bed, meisje). :)

Dus die pakketten krijg je pas met 7 maanden? Ow, ik dacht ook al dat ik ze nog maar niet moest bestellen, anders wordt het vast bij de buren afgeleverd.

En ook ik ben heel blij met iedereen die meedoet aan MVM, zonder Pregnyl was ook ik niet zwanger geworden.
    Wij hebben vanavond zelf voor het eerst de flessen weggebracht (ik heb hier geen "verstopplekje" waar buren ze niet zien, dus ik breng ze liever zelf weg). Wel fijn dat het al donker was. :p

13. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    @all, voel me zwanger en had net bruine afscheiding. Ik ben dus nu helemaal in de stress. Dat wordt dus weer niet slapen vannacht. Ik tril gewoon helemaal. Het mag niet nog een keer mis gaan. :cry:

Ik woon trouwens bij Groningen in de buurt. Daar is zelfs geen afgiftepunt voor MvM.

Knuffels Monique

14. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    OOh Suske... kun je niet je ha bellen ofzo? Kan me goed voorstellen dat je je erg zorgen maakt. Maar is het niet zo dat als je heftige krampen en rood bloed hebt, het verkeerd gaat? Ik lees vaker van vrouwen die wat bruin bloed verliezen en bij wie alles goed gaat. Ik ga voor je duimen dat alles goedkomt hoor!

@clau, bij mijn weten krijg je een bon thuis dat je het pakket kunt ophalen bij de desbetreffende winkel, dus niemand die ervan hoeft te weten.

Liefs
    Manuela

15. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    jippie! joehoe!

7 weken gehaald!

vind het zo fijn, weer een mijlpaal!

eigenlijk is het maar een cijfertje....maar toch!

hebben jullie dat ook?

liefs elfje

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    helemaal mee eens Elfje, ik kik ook zo op die cijfertjes :) Zal blij zijn als het zondag is want dan ben ik 6 weken klinkt toch net wat meer :D

De kwaaltjes beginnen hier al toe te nemen. Dus dames die ze niet hebben geniet er nog even van zou ik zeggen. Ik sta sochtends echt erg misselijk op en en heb vanmorgen al op mijn knieen bij de wc gezeten, er kwam (nog) niks maar braakneigingen genoeg :pale:

Verder liep ik gisteren na mijn bad even zonder BH rond en moest opeeens even rennen voor iets, moest mijn borsten gewoon vasthouden :confused: en ze zijn echt niet zo groot :) maar wel erg pijnlijk ;)

Ook zit ik hier nu al een kwartier met mijn bakje kwark voor mijn neus maar het wil nog niet echt. :(

Nou vanmorgen netjes in een bekertje geplast en in de koelkast gezet voor als vanmiddag MvM komt ;) Nu maar hopen op een vette 2e streep. Ik hoop dat mijn urine trouwens genoeg geconcetreerd is want ik moest altijd al 1 x eruit snachts maar sinds ik zwanger ben moet ik wel 2 tot 3 keer per nacht eruit om te plassen :confused: Laatste keer was dus om kwart voor 4 en heb toen bet om half 8 geplast, bijna 4 uurtjes opgehouden moet toch wel kunnen he :(:

17. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Hallo meiden. Ik meld me ook eindelijk maar eens.
    10 juni volgens mij uitgerekend. Maar ik durfde me nog niet echt te melden, ben toch wel bang dat het mis gaat, of niet echt is...haha zo'n onzin want ik eet alles wat los en vast zit :( en heb echt nog geen maanstonden gezien. :)

Ik ben dus nu bijna 7 weken en alleen mij lief en ik weten het. We wllen het met 8 weken aan mn ouders en schoonouders vertellen en ook mn broer moet het dan maar weten want zijn vrouw kan me dan mooi voorlichten. In het huis zwerft een tas met allemaal boeken en tijdschriften, verborgen voor iedereen. Mn moeder heeft nogweleens de neiging overal in te speuren dus mag ik die tas ook niet in de kamer laten liggen van manlief. Mijn schoonzus heeft er al 3 (kinderen :D ) dus die zal straks wel aan me zien dat ik zwanger ben. De rest niet denk ik. Ik zeg altijd al dat ik een hekel aan kinderen heb, we hebben paarden, hond en poezen, konijnen en wonen op een boerderij waar nog veel werk te verrichten valt. Niemand zal het dus verwachten. Maar ook onze tijdklok begon te tikken. Mijn lief zou het altijd al willen maar die begon er nooit meer over, ook niet tijdens de vakantie als ik wat hints gaf reageerde hij niet. Dus toen heb ik het zelf maar serieus aangedragen bij hem, hij was in de wolken. En geklust dat er werd...haha ... na 2 maanden stoppen met de pil was het dus raak.

Gisteren de VK gebeld, ze had een drukke nacht gehad en belt me volgende week :confused: terug. Daar baal ik wel een beetje van. Je neemt alle moed bij alkaar om te bellen en dan dat. Ze zei trouwens dat ik nog genoeg tijd had dus ik zal wel pas een echo met 12 weken krijgen. Vind ik ook niet zo erg als je het dan maar zeker en duidelijk kunt zien wacht ik wel een tijdje langer...De intake zal wel eerder zijn, ze had het over allemaal formulieren, volgens mij vind ze dat zelf ook wel irri :)

Oh ja ik heb het boek gekocht van Zwanger van ouders van nu, ik vind het echt een gezellig boek, er staan lekker dingen in die je wil lezen, alles positief daar hou ik wel van.

Nou iedereen veel plezier met zn buik en hopelijk kunnen we elkaar lekker helpen door de leuke en moeilijke tijden (want ik ga ervanuit dat die ook nog wel komen).

PS: heerlijk zeg dat je nu tegen iemand, de hele wereld (haha die je niet kent) de waarheid mag vertellen.
    Ik geloof het nog steeds niet echt, mn boobs zijn wel super groot en pijnlijk (had al maatje D dus hoop dat ze zich inhouden).
    Spijkervrouwtje jij hebt dus ook paarden? leuk!

18. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH
    Goede morgen meiden,

Wat is er veel gepost die 2 dagen die ik weg ben geweest.
    Omdat er zo veel gepost is maak ik gewoon een algemeen berichtje

Mijn ma en pa vinden het geweldig. Het gedichtje vonden ze ook erg leuk. Ze vlogen mij meteen om mijn nek. Was best wel een beetje zenuwachtig, Mijn pa kwam pas om 17 uur thuis. Dus gaf ik mijn ma een kaartje met het losse gedicht erin. Ze maakte het open en zag eerst het gedicht niet. Dus mijn pa las de eerst zin:"Lieve oma" ehhhhhhhhh zei die OMA ? het is niet waar..... dus ja erg leuk dus. Wij hadden ook een fles Champagne meegenomen. Om er op te proosten.
    En het boek vond ze ook leuk. Heb een boek gegeven van "oma vertel eens"

Mijn schoonfamilie vind het ook gewildig dat er een 2de klien kind komt. Ja mijn zwager en schoonzus hebben al een kindje.

Soms heb ik nog wel van oei, over de miskraam.. Zag net een over de % hoeveel en na welke weeek het kan gebeuren enzo. Geef mij wel wat hoop dat het wel goed kan gaan. Weet even niet wie het had gepost. Wel grappig om te weten

Nou ben dus ook NOG niet misselijk. Wel erg moe.. moet s'middags wel even gaan liggen 1 uurtje of zo.

Heb ook wat doze aangevraagd, ben benieuwd van hoe en wat en wat er in zit. Maar ja die doze krijg je pas rond 7 maanden pas dus moeten we nog wel even wachten.

19. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Goedemorgen dames,

Nou ik vandaag de verloskundige bellen. Vanaf half 9 aan het proberen. Of ik krijg een bandje met de opbeltijden ( van hal9 tot half 10 ) of ze zijn in gesprek. Gèk wor dik er van. Maar ik probeer het nog ff tot half 10 en daarna moet ik naar mn werk maar wel balen hoor....

Laters!

20. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    goeie morgen,

zo weer ff bijgelezen..........
    maar heb een geheugen als een vergiet :(

iig voor de nieuwe juni-mama's WELKOM!

candijtje.....vervelend zeg als ze niet opnemen, ik hoop dat je ze nog te pakken heb gehad.

popje.....leuk he die reacties, mijn schoonzusje zei heel schattig....... "en nu moet ik huilen", moest ook ff slikken hoor ;)

en zoals de meeste hier ook al zieden, iedere week is weer een week, ik denk ook zo hoor, een 5 was mooier dan de 4 en nu heb ik straks een 7 ,
    de weken kruipen momenteel voorbij, maar ik weet ook uit ervaring dat het voorbij is voordat je het weet.

verder nog iedere morgen misselijk, moe nog niet echt, verder alles helemaal prima in orde, ben der lekker van aan het genieten, voor we het weten is de beeb weer bijna 1 ;)

Deel Deze Pagina