Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hallo meiden,

eindelijk kan ik mij weer eens even melden.
    Ik zie dat er weer een paar juni mamma's bijgekomen zijn.
    Gefeliciteerd!

Ik moet toegeven dat ik ook wel een beetje angstig ben hoor :oops: .
    Ik voel wel dat er het een en ander in mijn buik gebeurd, door krampjes enzo terwijl ik normaal bijna nooit buikpijn had bij de menstruatie. Ik ga er maar vanuit dat dat erbij hoort, en dat is goed zo.
    Verder heb ik gelukkig niet zoveel last van kwaaltjes.
    Tja, mijn borsten worden zwaarder en af en toe een heeel klein beetje misselijk. En ik vind het helemaal niet erg.
    Ben er juist blij mee. gek he? het geeft mij juist een soort bevestiging.
    JOEHOE, we zijn zwanger!

Liefs,
    Bibi

2. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He dames,

Ik heb de HA gebeld en ik moet in de zevende week een afspraak maken. Mijn HA doet de bevalling zelf nog, dus ik ben benieuwd hoe de begeleiding en echo's enzo gaat.

Ik heb een andere neusspray gekregen, maar ik ben bang dat ik heel erg last van deze ga krijgen... Zo maar eens even proberen.
    Ik had er één met poeder, maar nu is het er weer ééntje met een echte spray. We zullen zien.
    Ik moet het er maar voor over hebben he! ;)

Ik heb ook echt nog geen tot weinig klachten. Mijn conditie kan ik het aan merken en een vermoeide onderrug na een hele dag werken. En ik heb iets stevigere borsten, maar verder niks.

De vorige keer had ik echt best veel kwaaltjes, maar nu helemaal niet, zo zie je maar dat iedere zwangerschap anders is.

Gaan jullie je nog moeders voor moeders aanmelden? Ik zit nog te twijfelen, het is wel voor een goed doel natuurlijk.....

gr patje.

3. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ha Patje,

Ik was gisteren vrij en besloot dus om maar even langs de HA te gaan.
    Dat was best leuk. Ik had mijn temp kaartje van FF meegenomen en op die manier had hij het nog nooit gezien. Hij gaf aan dat ik lekker mag genieten maar mij er wel van bewust moet zijn dat het nog maar erg pril is. Naast het genieten moet het verstand er wel voor blijven zorgen dat we met beide benen op de grond blijven staan. Trouwens, bij mijn manntje lukt dat wel. Die beseft het nog niet helemaal. Ik heb hem nu het boekje van Kluun gegeven. En het helpt, hihi. Hij praat er nu al meer over.
    De HA heeft mij de naam en adres gegeven van een VK waar hij goede verhalen over heeft gehoord, dus ik denk dat ik die van de week maar vast ga bellen. De afspraak kan maar vast staan toch?
    Wel vervelend voor je dat je nu een andere neusspray hebt gekregen. Ik hoop dat je er snel aan went.
    Ik mag ook een bepaalde zalm voor m'n eczeemplekje niet meer gebruiken.
    Maar net wat je zegt: we hebben het er voor over.
    Ik heb ook een foldertje meegenomen van Moeders voor Moeders en ga er inderdaad eens over nadenken om mee te doen....

Gr. Bibi

4. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Vanaf de zesde week kan dat geloof ik, ik heb hier alles nog liggen van mijn vorige zwangerschap, maar zover kwam ik toen niet. Ik zal het nog eens even doorlezen.

Dat boekje van Kluun is toch: Help ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt ofzo?
    Dat boekje krijgen we als cadeautje van vrienden van ons, maar ze hadden zich al versproken, dus tegen de tijd dat we het gaan vertellen gaan we naar hun toe en zeggen we: We komen ons cadeautje ophalen....
    Eens kijken of ze het gelijk snappen.

Mijn vriend heeft vandaag tegen hun gezegd dat we nog aan de klus moeten deze maand.......uh, je mag niet liegen he! ;)

5. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ja dat klopt. Hij is echt heel leuk. Wij houden eigenlijk helemaal niet van boeken lezen maar ik moet toegeven dat ik 'm in 1x uitgelezen heb.

Enne, dat je vriend zei dat jullie nog aan de klus moeten deze maand, daar is toch niets aan gelogen? ;) Just for fun, hihi

Wanneer gaan jullie het vertellen? eh, ik bedoel wanneer gaan jullie je kadootje ophalen?

Wij willen het proberen vol te houden tot 18 oktober.
    Hopelijk zijn we dan bij de VK geweest en dan is mijn moeder jarig. Leuk kadootje toch?

Groetjes,
    Bibi

6. Nou meiden ik heb vanochtend de verloskundige gebeld :D
    Ik mag al 18 oktober langs komen voor een intake gesprek, en een afspraak maken voor een echo :D

En hebben jullie al gebeld?

7. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Yep ik had gister al gebeld....
    en ik mag ook 18 oktober en daarna hebben ze Echospreekuur (ofzoiets) dus ze zei dat we dat mooi met elkaar konden combineren hihihihhi...
    Spannend he ?!

8. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Euhm. . .

Is er nog een plekkie vrij voor. . . mij?

:)

9. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Tuurlijk !

Welkom !

10. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Ff een vraagje...

Vanmorgen geklust...nou ja klussen hoef ik het niet meer te noemen, gewoon gevreeën hihihhihi
    Maar ik moet zeggen dat ik er niet echt van heb kunnen genieten....
    Ik was/ben als de dood dat er straks een bloeding komt...ik ga nu nog meer naar de WC dan eerst. Herkennen jullie dit, de "angst" om te klussen?

Tevens moet ik zeggen dat ik nog steeds weinig klachten heb maar ik was vanmorgen vroeg op (omstreeks 07:00 uur) daarna nog ff achter de PC gezeten en daarna toch maar weer het bedje in gedoken...maarre ik ben nog steeds moe.
    Wat me ook op viel is dat ik soms helemaal geen last meer heb van mijn borsten, nu heb ik ze ff in een BH gepropt en dan voel ik ze weer? Maar goed zal er allemaal wel bijhoren.
    In mei had ik niet echt van mijn zwangerschap kunnen genieten omdat ik voorhooftholte- EN oorontsteking had dusss ik heb dus niet echt vergelijkings materiaal.
    Wel dat gevoel in mijn onderbuik, maar dat was in Mei constand en telkens op dezelfde plek. Nu is het minder, maar wel zeurderig en wisselt van links naar rechts? Errug apart allemaal...

Hoe voelen jullie je vandaag ?

11. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Ik voel mij vandaag heel erg goed.
    Ik heb helemaal nergens last van. Al weet ik nu niet of ik daar nou blij mee moet zijn of niet, als je begrijpt wat ik bedoel.
    Misschien komt dat wel omdat ik jarig ben vandaag, jippie!

De angst bij het vrijen kan ik gelukkig ook wel een beetje van mij afzetten. Ik heb inmiddels al zoveel gelezen en gehoord dat het ECHT geen kwaad kan , dat ik er nu ook in probeer te geloven.

Het valt mij wel op dat ik nu al een week lang om 5.00 uur 's ochtends al wakker ben. Mmmm, zou dat een soort voorbereiding zijn? Lijkt mij wel erg vroeg daarvoor.

Ik zie dat Ninnetje zich ook bij ons heeft gevoegd.
    Welkom!, was je mannetje toch niet te laat. OF je had gewoon een heel geduldig ei :)

12. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Mijn eitje was 2,5 dagen later dan voorgaande rondes.

Vrijdag op zaterdag issie ergens gesprongen en zaterdag aaf rond 18.00 hebben we flink geklust.

Angst bij t vrijen zal ik ook gaan krijgen want woensdag hebben we flink geklust en nu had ik gister dus posi test en een partij buikpijn! Nu nog, lijkt op ovulatie buikpijn.

Maak me daar best zorgen om maar goed t hoort er bij zeggen ze!

dat en een beetje zere tetters is bij mij het enige waar ik *last* van heb

Kan niet wachten tot de test duidelijker is hoor!
    In mijn album staan ze nu alle2 en je ziet duidelijk verschil. . . toch?

13. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    He Bibi: HAPPY BIRTHDAY !

@ Ninetje, ik zie idd verschil. Ik heb ook foto's gemaakt maarre hmmmmmmm kan ze nog niet op de PC zetten, moet ff wachten tot mijn broertje thuis is (woont dicht bij mij in de buurt) die heeft er verstand van hihihhihi

Dan kun je mijn testen zien hihihhihi

Leuk he!

14. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    He juni mama's!
    Wat leuk!
    Onwijs gefeliciteerd en een super zwangerschap gewenst!

15. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    Nou dames, ik mag me hier ook aanmelden!
    Net pril 4 weken zwanger. Ik vind het zo spannend!
    Ga zo m'n manntje het boekje van Kluun cadeau geven. :D
    Hij weet al wel dat ik waarschijnlijk zwanger ben.
    Het is echt onwerkelijk allemaal! Ik heb verder nergens last van. Maar wat niet is kan nog komen! :)

En Bibi, gefeliciteerd met je verjaardag!

16. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    He dames die erbij zijn gekomen, Gefeliciteerd!

Wij gaan het denk ik pas vertellen als ik weet dat alles goed is.

Mijn ouders weten het al wel, maar dat komt omdat mijn vader slecht nieuws had gekregen en ik hun dit nieuws wel gunde die dag.
    Verder weet niemand het nog. Wel moeilijk hoor! Al vind ik het niet zo moeilijk als de eerstse keer dat ik zwanger was.
    We proberen het iig nog een paar weken geheim te houden, of dat lukt dat zien we wel.

@ ninetje, je ziet idd een duidelijk verschil, dat had ik ook. Zondag heel erg vaag en maandag stond er gelijk een dikke plus.

Ik moet trouwens nog ff naar de hA om wat formulieren te halen voor moeder voor moeders. Ik dacht dat ik alles had bewaard, maar we hebben een nieuw bed en alles lag in het nachtkastje en die heb ik toen eens radicaal opgeruimd.....

Nou ja, de dokter zit hier om de hoek zowat dus ik wandel wel een keer langs met de hond.

Ik heb ook nog steeds geen andere klachten, alhoewel ik wel met eten honger heb, maar als ik aan het eten ben zit ik voor mijn gevoel zo vol!
    Dat had ik de vorige keer ook.

gr patje.

17. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
  18. elfje

elfje Fanatiek lid

11 mrt 2006
    1.964
    0
    0
    ooh ja, silla...
    ik las over jou feestjes "probleem"..
    dat heb ik vanavond ook al!
    ik en geen wijntje: valt op! (gelukkig ben ik 2 jaar geleden gestopt met roken)...

heeft iemand nog tips, of smoesjes voor vanavond, waarom ik aan de spa rood sta?

liefs elfje

19. Welkom alle nieuwe, gefeliciteerd met jullie zwangerschap!

Misschien ben jij de bob dan kan je niet drinken!

20. Silla

Silla VIP lid

31 jan 2006
    11.064
    0
    0
    Noord - Holland
    Hoi Elfje,

Welkom ! En gefeliciteerd...
    Tja wat Rachel zegt is ook een goeie, je bent gewoon de BOB!

Deel Deze Pagina