Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Ik ken het gevoel helemaal... ben ook blij dat ik zondag ook 7 weken ben, klinkt weer wat meer! En weer wat minder kans dat het nog mis gaat....

Gisteravond voor het eerst mijn eten er uitgegooid, dus de kwaaltjes beginnen nu echt te komen!

Liefs Cath

2. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    ik zie dat we gelijk op gaan...... leuk
    en ik zag dat je al de 26e een echo krijgt fijn hoor zo snel, ik moet w88 tot 20 nov, maar ja voor dat ik het weet is die dag daar ;)

3. MaToRo

MaToRo Lid

9 okt 2006
    63
    0
    0
    docent
    Wageningen
    Nou, zodar ik uit bed ging speelde mijn maag al. Gisteravond moest Rory ook nog spuigen, dus toen ik helemaal mijn lol op. Maar goed. Verders doen mijn boobs een beetje zeer. Geen krampen meer in mijn buik. Gisteravond belde een mevrouw van MvM. Ze komt morgenmiddag langs. Toch weer spannend. Morgenochtend ook even de VK bellen voor een afspraak voor de intake en een verwijsbrief voor een echo.
    Maar ik ga weer verder. Kom straks nog wel even langs.

Groetjes,
    Toontje

4. karin06

karin06 Actief lid

5 dec 2005
    239
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal,

Ohh ben toch wel jaloers op iedereen met de kwaaltjes! Alhouwel volgens mij heb ik geluk!
    Maar ik voel dus echt helemaal niets, nog steeds niet.
    Het enigste wat ik heb is in de ochtend een vol gevoel en geen zin in eten. Maar misselijk kan ik niet zeggen.

IK kijk ook de weken voorbij;)
    Morgen 5 weken! Echt ik weet helemaal uit mijn hoofd hoe de komende weken eruit zien. Ik denk nu echt als ik iets afspreek met iemand..ohh dan ben ik al zo ver.

Begin ook langzaam aan steeds meer vertrouwen in mijn lichaan te krijgen. Was de eerste dagen ontzettend bang en onzekr maar dit begint gelukkig bij te draaien.

Liefs..Fleur

5. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Goedemorgen all!

Ik heb ook veel moeten bijlezen dus hou het idd ook maar even algemeen.

Ik ben morgen 7 weken en dit weekend gaan we het tegen mijn schoonvader vertellen, ben erg benieuwd hoe hij reageert.

Karin, ik geloof dat jij t was met het beetje bruine bloed, geen zorgen heel veel hebben dat gehad meiske. Kan van alles zijn en vaak onschuldiig.

Misschien heb je pas sex gehad met manlief en komt het daardoor?

7 weken bijna, idd weer een mijlpaal elfje, zo voel ik dat dus ook hoor.
    Dan op naar de 8, de kans dat het na de 8ste week nog op een MK eindigt is heel klein, helaas zijn er dan toch tot de 12de week andere enge dingen.
    Maar daar denken we maar niet aan!

Klachten heb ik ook niet overdreven en dat had ik 10 jaar gelee bij mijn meiske wel, jees wat was ik toen misselijk, echt de hele dag door tot de 16 e week.
    Nu alleen met vlagen misselijk en wel zere tetters, vooral snachts.

Ik heb ook zo iets van huh, zou t wel goed zijn dan?
    Maar elke zwangerschap is anders en ik heb er nog steeds een heel goed gevoel over.

Zijn jullie ook al zo nieuwsgierig naar wat het is/wordt?

Fijne dag all

6. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Remember en Katrien Duck...wij gaan allemaal tegelijk op ! :D
    Leuk zeg..
    Trouwens allemaal gefeliciteerd hoor dat was ik vergeten te melden.

Ik heb de eerste 2 weken op een roze wolk gezeten maar die wolk is nu groen ofzo :( ....ik zit er wel de hele dag aan te denken maar vind het nog steeds zo onwerkelijk en ben niet meer zo blij als dat ik toen was.

7. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Hi

Eens lekker uitgeslapen, gisteren wel bang geweest.
    Lag in bed en kreeg plots een zeer pijnlijke steek links onder, tranen kwamen in mn ogen van de pijn :cry:
    Ik dacht o nee, misschien is dit wel een teken dat het slecht gaat, en heb dat moment goed in mijn geheugen gegrift en op mijn buik gewreven.
    Ik hoop alleen als ik de eerste keer naar de gynae moet, dat ik dat moment van gisteren niet als herinnering aan ons kleintje moet houden ....
    Ik ging daarnet ook op mijn knieën zitten en voelde links onder in mijn buik dat iets in de weg zat, maar terug vlug opgestaan ...
    Raar eh, maar ik probeer positief te denken, zolang er geen bloed te zien is of zo.... Het rare is ook, ik ben in twee weken tijd 2 kg vermagerd, lukt mij anders nooit.

een goede dag toegewenst iedereen!
    flyke

8. flyke

flyke Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.580
    0
    0
    Sorry, ik vergat alle nieuwe moekes welkom te heten!
    Welkom bij de juni-club en proficiat met jullie zwangerschap!

Ik ben wel benieuwd wat het geslacht zou zijn ja, maar denk dat ik het niet op voorhand zal willen weten.
    Mijn man is ervan overtuigd dat het een meisje zal zijn.

Op het werk heb ik het momenteel ook niet meer zo moeilijk om het te verzwijgen. Mijn beste collega-vriendin weet het, en is veel gemakkelijker om dragen. Alleen hoop ik dat er niet meteen een verjaardagtraktaat aankomt, dan is het moeilijker.

groetjes
    flyke

9. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Goodmorning allemaal...

Nou bij mij blijven de kwaaltjes nog weg,
    als ik aan mijn boobs zit :oops: dan voelen ze een beetje gevoelig.

Dinsdag zat ik op mijn 5 weken,
    tel ze ook af kan namelijk niet wachten om het iedereen te vertellen.
    Ben benieuwd of ik het volhou tot na de echo (wk12),
    of na het intake gesprek (wk9) ;)

Ik vind het ook zo leuk om de zwangerschap van week tot week te bekijken,
    iedere week gebeurd er weer iets nieuws met jou of je beeb...echt geweldig.

Denk dat ik vanmiddag ook een uurtje ga liggen,
    ben namelijk zo moe als ik op mijn werk aankom.
    Misschien dat het iets helpt :-s

Na ik blijf alle nieuwe moeders maar feliciteren, er komen er iedere dag nieuwe bij...
    Dus bij deze proficiat en geniet er van :thumup:

Liefs

10. laure

laure Lid

18 okt 2006
    15
    0
    0
    vakleerkracht l.o.
    utrecht
    Ja, Ja weer een nieuwe juni moeder erbij!

Hallo allemaal ik ben laure, wat fijn om op deze site met jullie te kletsen, ik heb zo'n beetje alles gelezen en ik ben blij dat er al weer zoveel juni moeders zijn. Gefeliciteerd allemaal, net zoals jullie kan ik niet wachten tot we in week 12 ongeveer zitten, ik zou willen dat we in onze vingers konden knippen en hup deze periode is voorbij....
    Ik heb gelukkig nog geen klachten van misselijkheid of zo, wanneer komt dat?
    Nou geniet ervan tot snel, liefs laure

11. Etje

Etje Actief lid

13 okt 2006
    144
    0
    0
    Noord Brabant
    Ja! Eindelijk de juni mama's gevonden. Was even zoeken, maar ik heb jullie nu gevonden.
    Goed om te lezen dat ik niet de enige ben zonder klachten. Behalve mijn groeiende borsten. Al is dat eigenlijk ook geen klacht. Heb er geen last van. Ben benieuwd of ze nog komen. Ik vind het toch fijner om klachten te hebben, dan ben je echt zwanger. Maar goed, wat niet is, kan nog komen! Donderdag mijn eerste echo. Ik ben zo benieuwd. Je moet echt wel engelengeduld hebben zeg. Pfff. Tijd lijkt ineens langzamer te gaan.
    Zijn er juni mama's uit ZO Brabant?

12. jessey

jessey Actief lid

18 sep 2006
    293
    0
    0
    secretaresse
    nieuwegein
    Hallo allemaal, ik zit nu in de 5e week ( als ik het zo goed zeg) van mijn 1e zwangerschap.

Ik heb alleen verschrikkelijke pijn in me nek, want na het werken (dus als ik thuis ben) dorrtrekt aan de hele achterkant van me lichaam.

voor de rest geen klachten. is alleen ff wennen dat je niet zomaar alles klakkeloos kunt eten. hahaah

13 november krijg ik met 9 weken de 1e termijn echo (spannend) en 23 november intake bij de verloskundige.

13. kleine Jantje

kleine Jantje Actief lid

13 okt 2006
    154
    0
    0
    Ik heb alleen zere Boobs, mn tepels.
    Verder was ik gisteren echt de hele dag zoooooo moe.
    Vandaag valt het wel mee maar ik zei gisteren wel tegen mn lief dat ik dnek dat ik volgende week achter mijn bureau in slaap kan vallen ben ik bang voor.
    Als ik dan ook lees dat jullie even een tukje gaan doen...ik moet hier gewoon werken hoor (haha..of internetten :( ) ben ik echt jaloers.

En ik slaap ook zooooo slecht, kwordt gewoon om 3 uur wakker en ga pas om 11 uur naar bed (ja dat is te laat denk ik maar ja mn beesten willen ook nog aandacht als ik thuiskom van mn werk en er is nog een hoop werk te doen hier op de boerderie)

Ik vind het echt heerlijk om hier te babbelen.

Die site met info over de baby is erg mooi (volgens mij van Flyke)
    Maar weet iemand ook hoeveel vruchtwater er in week 8 rond je foetus aanwezig is. De maat is dan ca. 1 cm geloof ik maar het kan toch zijn dat je broek al niet lekker meer gaat zitten. Is er dan zoveel water aanwezig?

Welkon nieuwe mamma's!

14. patje

patje Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.923
    0
    0
    overijssel
    Hoi dames,

Alle nieuwe zwangeren maar weer gefeliciteerd!

Ik ben vandaag eindelijk eens niet misselijk, ik heb nog niet hoeven te spugen, maar ik voelde me elke dag wel beroerd. Heel vervelend!
    Ik ben nu alleen maar moe en lusteloos, heb echt nergens zin in, ik moet zoveel maar doe niks.

Gister stond mijn buuf op de stoep met zoon en vriend, ze is weer zwanger! Hihih gniffel gniffel, ik kan haast niet wachten om het hun ook te vertellen.
    Ik had al wel het idee dat ze zwanger was, ze had van die rare smoesjes overal over #-o
    Volgens mij krijgen we hier een babyboom in het dorp ;) .

Ik hoor eigenlijk bij de mei-mama's thuis, want ik moest gewoon vanaf mijn laatste menstr tellen, maar omdat ik wist dat mijn ei een week later was, was ik er vanuit gegaan dat ik dan ook een week minder lang zwanger was, ik hoorde dat als er meer dan 4 dagen groeiachterstand is dat ze dan je uitgerekende datum bij gaan stellen, nou dat gaat dus wel gebeuren denk ik. Ik blijf er dus ook maar bij dat ik nu 7 weken ben en nog geen 8 weken.
    We horen het 3 nov wel.

15. Katrien Duck

Katrien Duck Fanatiek lid

15 sep 2006
    1.683
    0
    0
    Hallo allemaal!

Na een slechte start vanmorgen lijkt het hier nu toch redelijk goed te gaan... misselijkheid valt mee zolang ik maar heel veel kleine beetjes eet! Dus doen we dat maar braaf. :)

Omdat ik aan het werk ben kan ik niet echt inhoudelijk op iedereen reageren, is echt niet bij te houden... ;)

Maareh... Remember en Kleine Jantje, erg leuk inderdaad dat we op dezelfde dag uitgerekend zijn! Zag het vanmorgen al toen Remember en ik vrijwel tegelijk een stukje plaatsten! Ik heb trouwens op 26 oktober al een echo omdat ik met hormonen zwanger ben geworden. Echt zoooo spannend, over een weekje is het achter de rug, en weten we of het er goed uit ziet! En natuurlijk hoeveel het er zijn.... ;)

Liefs Cath

16. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Etje en Klein Jantje Laure, Jessey welkom hier ;)
    (hop dat ik niemand vergeten ben :oops: )
    Etje ik kom ook uit ZO Brabant ;)

Klein Jantje, jep hier ook paarden, (2 stuks, oude pony van 27 en mijn paard van 10) verder is het hier ook zowat een boerderie :) (kippen, honden, katten, paarden en een paar schapen ;) )

Karin, niet onzeker zijn meis, de belangrijkste symptomen heb je , een positieve test en je bent niet ongi ;)
    Ik ben nl al de hele dag misselijk en kan je zeggen dat dat ook geen pretje is hoor :rolleyes:

Patje fijn dat je een dagje niet misselijk was! Gezellie samen met de buuf zwangeren :D

Ben benieuwd zometeen komt als het goed is MvM, ze zou er al om 14.00 uur zijn... zou ze de weg kwijt zijn :rolleyes: :)
    Oh ze belt net ze was een beetje laat ze komt eraan ;)

17. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Nou de vrouw van MvM is al weer weg, ik heb een mooie positieve test maar mag toch niet mee doen :(
    Heb nl 2,5 jaar geleden een hernia operatie gehad dus mag ik niet doneren. Blijft raar hoor want een jaar na de operatie mocht ikw el gewoon weer bloed/plasma geven, dus daar is het niet gevaarlijk voor maar in urine wel :rolleyes:

Nou ja heb mijn best gedaan ;)
    hier nog even de test: :D

18. Ohh wat jammer dat je niet mee mocht doen, wel raar hoor.

Ik heb vandaag gebeld en mag 3 november komen voor mijn eerste echo, echt spannend hoop dat alles goed is.

19. Bibi78

Bibi78 Fanatiek lid

25 mei 2006
    1.516
    0
    0
    omgeving Rotterdam
    Hallo allemaal,

pppffff eindelijk weer helemaal bijgelezen. Ben gelijk moe.
    Wat hebben jullie weer wat afgekletst zeg, en wat zijn er weer een hoop juni-mammies bijgekomen. Van Harte gefeliciteerd allemaal.

Dinsdagmiddag hebben we onze eerste echo gehad. Wouw, wat is dat geweldig zeg. We hebben zelfs het hartje zien kloppen.
    Officieel zou ik al op 9 weken zitten als je rekent vanaf de eerste dag menstruatie. Zelf was ik ervan overtuigd dat ik dinsdag op 7 weken en 3 dagen zou zijn omdat ik mijn temp had bijgehouden. En ja hoor, precies !
    Ik had gelijk, op de dag af haha.

's Avonds zijn wij direct naar mijn schoonouders gegaan. Ik had twee hele lieve kleine mini sokjes ingepakt met een mooie kaart. Ze konden het niet geloven. Daar kwamen de traantjes hoor.

Gisteren was mijn moeder jarig. Het was al een verrassing dat mijn man en ik allebei vrij waren en overdag konden langskomen. Maar nadat mijn vader en broertje hun kadootjes hadden gegeven was het helemaal feest. Ik had voor haar een rompertje van Lief! ingepakt en ook een mooi kaartje erbij gedaan. Uiteindelijk maakte mijn vader de kaart open en mijn moeder het pakje. Ze waren zo beduusd, het kwartje viel eigenlijk pas toen mijn broertje zei: "volgens mij mag ik jullie feliciteren". Daarna volgde wel 10 keer de vraag "Is het echt? Is het echt waar?". Mijn moeders verjaardag kon niet meer stuk.

Wat is het toch geweldig die reacties. Ik voel me nu ook wel opgelucht nu ik het verteld heb. Het voelt veel echter. Ook voor mijn man. Die begint het nu ook steeds meer te beseffen.
    Qua klachten heb ik nog steeds geen last. Al moet ik toegeven dat ik sinds het weekend wel meer moe ben, maar dat is dan het enige.
    Gelukkig hebben we het hartje zien kloppen, dus dat stelt mij wel gerust.
    Ik was namelijk ook erg onzeker net als alle andere meiden die niets voelen. Maar heb vertrouwen!.

Liefs,
    Bibi

20. mijnimeel

mijnimeel Fanatiek lid

10 nov 2005
    2.343
    0
    0
    Directeur
    In de buurt van Den
    @ Spijkervrouwtje: joh, nooit geweten dat je dan niet mag doneren. Wel vreemd eigenlijk.
    @nieuwe moms: welkom hier!
    @ rest: vanochtend voor het eerst kotsmisselijk opgestaan...BAH (voor mij iig het bewijs dat mijn "kofieboontje" niet gestopt is met groeien)

Deel Deze Pagina