Cimbomlu, ik doe mee met de wedstrijd! Ik zet het nu gewoon op 25 kilo en dan reken ik verder vanaf hier! Shelde, bedankt voor je troostende woorden. Ik weet wel dat het vocht is, maar ik ben al dik en zo wordt mijn eigenbeeld er niet beter op. Hester, veel succes morgen. Ik hoop dat jullie je kleine ventje snel in jullie armen krijgen! Ik hoop dat iedereen weer wat beter slaapt vannacht. Zal wel ijdele hoop zijn. Die maagzuur is echt ellendig hoor. Val je in slaap na een heerlijke rennie, wordt je wakker is het er gewoon weer en dan weet ik niet of het van de honger is of van de zuur! Snurken jullie soms ook zo? Ik word er gewoon wakker van. Alsof ik dat nog niet genoeg word. Bloem, blauw bloed, spannend! Lailea, spannend! Ik ben benieuwd hoe lang het nu nog duurt bij jou. Cimbomlu, je maakt mij wel nieuwsgierig hoor! Ik vertrouw trouwens niets meer. Want als er ook maar 1iemad ontbreekt op het forum, denk ik dat zij bezig is! Boven ligt een boos mannetje! Hij gilt het uit. Ik ben nu dus even lekker aan het afkoelen. Kinderen leuk hoor, maar soms kunnen ze het bloed onder je nagels weghalen. Hij was wat te vroeg wakker en dan luistert hij zo slecht. Alles is nee en schoppen tijdens het verschonen, dus hupsa wegwezen en naar bed. Daar is hij het niet mee eens. Hij is bekaf, maar gilt als een klein zwijntje. Soms kun je dat dus beter zo laten, dan dat je je zlf heel erg druk gaat lopen maken. Ahh hij is uitgegilt. Knuffels Monique
@ lailae, fijn dat je bloeddruk wat omlaag gaat! Ik voel me nog steeds wel ok, ondanks dat ik nu sinds 5 weken met hypertensie / zw.vergiftiging zit en dat is wel balen, want ik heb al die tijd al bedrust Wel moe en mijn conditie is helemaal tot het nulpunt gedaald uiteraard, echt balen! Verder sterretjes zien / hoofdpijn en veel vocht... tja, de gebruikelijke dingen. Maar ik blijf er gelukkig nog steeds vrolijk bij! :-D 't Is allemaal voor een heel goed doel! @ all: thanks voor alle succes-wensen! Ik ga mijn best doen morgen :-D Dat er maar veel mooie juni-kindjes mogen volgen voor op ons juni-topic-lijstje.
@Hester: we hopen dat je heel snel de kleine gezond en wel in je armen mag sluiten! [-o< @Lailae: 5-6-7, dat zou wel leuk zijn! @Suske: hoe is het met je kleine zwijntje, weer een beetje rustig geworden? @Shelde, een keizersnee plannen ze bijna nooit na de 40e week, dan is de kans te groot dat beebje zichzelf al heeft aangekondigd...
Zeg dames, was eigenlijk wel nieuwsgierig... zijn er onder jullie die nog vrijen? Ik heb wel gehoord van vrouwen die de hele zwangerschap geen zin hebben.. Ik moet zeggen dat ik er nu niet echt veel zin meer in heb 't is allemaal zo ongemakkelijk enzo..
ik hen er nu meer zin in dan vorige zwangerschap.,Maar gaat erg moeilijk en hij vind het eng ( door miskraam) Dus staat op een laag pitje. Maar wie weet geeft het wel een zetje
Oh Hester wat spannend, ik ga voor je duimen meid. Pietje, ik heb de laatste paar weken ook niet echt zin meer, de laatste keer dat wij het deden kreeg ik elke keer kramp in mijn been . Hier gaat het allemaal prima, ik ga morgen gezellig met mijn collega`s lunchen, hier heb ik zin in. Verder heb ik onderhand weinig zin meer om schoon te maken, de drang is er nu een beetje af (en alles is onderhand schoon en ik wil niet overdrijven). Kus van Senna
Hier nog eentje die de laatste weken erg heftig snurkt 's nachts, alleen wordt ik er zelf niet wakker van......maar mijn hubbie wel! Volgens mij heeft dat te maken met je slijmvlies en je ademhaling. Je sliemvlies is opgezetter in de zwangerschap en je ademhaling is nu sneller. Zal zo even googlen voor meer uitleg hierover. Heb vanmiddag heerlijk in het zonnetje onze fietsen schoongemaakt en gepoetst!! Waren ze echt aan toe. Dacht er ineens aan dat ik de kraamverzorgster echt niet op zo'n smerige fiets kon laten fietsen (als ze evt. boodschappie's gaat doen ofzo). Oja, heb weer achter de kinderwagen aangebeld. Nu komt ie (de andere helft) uiterlijk woensdag (volgende week!) bij de winkel binnen. Heb gezegd dat ik uiterlijk tot woensdag wacht en anders op zoek ga naar wat anders (overjarig model ofzo). Ik wordt hier namelijk echt niet goed van.
mijn hemel, als ik sommige hoor wat ze allemaal doen...als ik de trap op loop ben ik al bijna buiten adem.. Pfff word er al moe van als ik het lees.
Uit onderzoek blijkt dat 30% van de zwangere vrouwen ineens begint te snurken Bij zwangere vrouwen zou het snurken te wijten zijn aan een inkrimping van de bovenste luchtwegen en het zwellen van de slijmvliezen in je neus waardoor de luchtdoorgang kleiner wordt . Vrouwen die snurken tijdens de zwangerschap blijken vaak overigens een hogere bodymass index te hebben voor de zwangerschap. Hoe zwaarder je dus was voordat je zwanger werd en hoe meer gewicht je aankomt in de zwangerschap, hoe groter de kans is dat je last krijgt van snurken. Gelukkig gaat het weer over als de baby geboren is, maar tot die tijd is het wel zo prettig voor jezelf en je partner om het snurken zoveel mogelijk binnen de perken te houden. Slaap op je zij, in rugligging wordt het snurken erger omdat je zwaarder wordende lichaam op je luchtwegen drukt. De voorkeur heeft de linkerzijde. Zet het hoofdeinde van je bed iets omhoog. Heb je geen bedbodem die omhoog kan, leg dan een paar boeken onder je matras op zon manier dat je matras gelijkmatig iets oploopt. Gebruik geen alcohol, vermijd rookinademing en gebruik geen slaaptabletten. Nou een heel verhaal, maar alleen klopt bij mij het verhaal van het gewicht niet. Zat voor de zwangerschap op een gezond gewicht en ben nu (nog maar) 10 kilo aagkomen. Maar 1 troost......het gaat over
@Bibi Ook jammer zo op het laatst... Laten we het hier lekker gezellig houden @Lailae Zo kom je ineens bekenden tegen op het forum 05-06-07 @Remember 05-06-07 @Nachtvliinder Kun je niet beter een andere kleur ondergoed aandoen @Manuela Dat van die space shuttle kwam van mij , pikkerd Maar wat bedoel je met blauwe mensen? @Hester Ingeleid op 31 mei vanwege zwangerschapsvergifitiging. Ik duim voor je dat alles goed zal verlopen @Angel Eyes Lekker genieten met z'n 3en. Wij gaan nergens heen O @Cindy Hoe was het bij de VK? En 37 weken, dat had je eerst niet durven dromen 8) @Manuela79 Er schijnt anticonceptie te zijn die wel mag
Vanmorgen ben ik met mijn hubbie bij sm geweest. Heeft ze een oerlelijk lampje hangen in de woonkamer, zo'n stopcontact lampje van keramiek. Vraagt ze: Vinden jullie het mooi? Zegt mijn hubbie ja hoor... Ik zeg gelijk nee, afschuwelijk, maar als jij het mooi vindt best. Zegt ze nou, nou, ik heb nog wat voor jullie. Ze loopt de woonkamer uit, gaat naar boven en ik zeg tegen mijn hubbie: Zeg nou gewoon dat je het niks vindt, zegt 'ie ja voor ons is het niks, maar voor haar wel. Komt ze terug met zo'n zelfde lampje alleen met andere print 2 engeltjes met een honje en de tekst do not neglevt to do good and share what you have Nou kan ze geen engels, maar dan nog. Echt verschrikkelijk. Afgelopen weekend kwam ze op visite en had ze een klein knuffeltje meegenomen...een kameel Nu heb ik het voor de zekerheid bij de fabrikant nagevraagd, maar het is niet eens geschikt voor baby's ivm pluizen enz. Moest het even kwijt @Anja1969 Laat je niet gek maken door je buren! Dat zijn ze niet waard
@ velobabe: ze bedoelt het waarschijnlijk goed...maar ja, daar heb je niet zo veel aan he.. volgende keer gewoon weggeven als ze spullen voor een rommelmarkt komen vragen! en ehm... waarom moet nachtvlinder ander kleur ondergoed aan, heb ik iets gemist?
Ze droeg rood ondergoed en ja, dan denk je elke keer Enne die spullen gaan voorlopig maar lekker naar zolder...
whahahahahah is mijn ondergoed in discussie nee heb nu wel een witte ondergoed aan hoor dames! vond het zo grappig toenik in mijn slippie keek! hier is mijn oog opgezwolle hahah alweer! en ga nu eten want heb hongerrrrrrrrrrrrr.. o over die sm ze bedoelt het goed hihi heb er ook zo eentje! en als het je echt niet aanstaat gewoon zeggen hoor! voor je het weet komt ze met alles aanzetten ( pff net als die van mij )
Cimbomlu, mijn zwijntje is uiteindelijk (na een dik half uur) rustig geworden en gaan slapen. Hij is nu net wakker. kon ik mooi even aan de teelfoon hangen met vriendinnetje die net een week geleden is bevallen. Pietje, vergeet het maar mooi. Gezellig met de maagzuur in bed vind ik nu echt al genoeg. Bloem, mijn arme mannetje wordt er ook wakker van. Ach dat is voor al die keren dat ik wakker van hem ben! Ehh.... dat gewichtverhaal klopt helaas wel bij mij! Anja, wat een vervelende zeikerd die buurman zeg. Heb je daar geen stickers voor om op je deur te plakken! Ik dacht al dat ik de enige was die bij sm aan iets anders dacht! Sm bedoelen het meestal wel goed. Tja gelukkig dat smaken verschillen. Die kameel kun je vast wel ergens met het lampje wegmoffelen, zodat je het zelf niet altijd ziet en je sm wel als ze toevallig langskomt! Straks nd vlos. Knuffels Monique
Ze bedoelt denk ik brandnetelthee van Zonnatura. Is gewoon bij de AH te koop. In het begin hielp het bij mij wel, maar de laatste weken niet meer. Ik vind het wel lekker om te drinken dus blijf dat ook gewoon doen. Baad het niet dan schaadt het niet Candijtje; hmm sauzijcenbroodjes.. dat is zeker erg lekker! En hier is het ook als ik slecht slaap/veel wakker ben, heeft Michel dat ook. Shanna; mooi dat alles weer goed was bij de vk! Shelde en Cimbomlu; bedankt voor de reacties over de pil Ik denk dat ik er toch aan moet geloven dat te gaan gebruiken, anders wordt het geen sex meer voorlopig bij ons. Zodra ik een condoom laat zien, stroomt het bloed eruit zeg maar Shelde; jij bent er maar druk mee zeg! Ik heb net als Pietje het idee dat als ik de trap ben opgelopen al helemaal afgepeigerd ben! Cimbomlu; hihi ik moest inderdaad ook 3 keer lezen voordat ik snapte wat Shanna met haar floef bedoelde, weer een nieuw woordje erbij En wat flauw dat je de datum niet wil zeggen hihi nee hoor, je hebt groot gelijk, maar wij zijn natuurlijk heeeeeel nieuwschierig! Ky; haha ja hier ook, er zit gewoon min. 15 kilo vocht in mijn voeten en enkels En succes bij de vk! Suske; balen dat je zo'n maagzuur hebt, helpt het niet als je wat vanillevla/ - yoghurt eet voor het slapen gaan? En inderdaad, die kindjes kunnen soms het bloed onder je nagels vandaan halen... Hester: spannend hoor, een mei of een juni kindje... wat zal het worden? Ik hoop dat alles voorspoedig zal verlopen. Pietje; wij vrijen bijna niet meer... heb er geen zin in, en in begin durfde mannetje niet. Van de week geprobeerd, maar walvissensex roept meer lachbuien op dan iets anders Bloem; jeetje wat een gedoe zeg met die kinderwagen... ik hoop voor je dat hij snel binnenkomt, en anders idd iets anders zoeken en je geld terugvragen. Velobabe; hihi ja sorry, ik ben schuldig, maar vond het zo'n leuke metafoor! En met blauwe mensen bedoel ik dus de belastingdienst. Normaal heb ik het altijd over die blauwe f*ckers, maar nu we een hoop centjes hebben gekregen kan ik dat niet maken he Jeetje wat erg zeg, van die knuffel... maar goed dat je het hebt nagevraagd! En smaken verschillen idd, maar was het lampje voor jullie bedoeld? Ik heb bijv. helemaal niks met Nijntje en niet met Jip en Janneke. Nooit leuk gevonden. Maar ja, ik zal vast cadeautjes krijgen hiervan en als de kleine het maar mooi vindt, ik moet er maar aan wennen ben ik bang Anja; spannend hoor, ben benieuwd wat de gyn morgen te zeggen heeft. En wat een gedoe met die buren zeg... sommige mensen zijn echt niks gewend. Beetje jammer hoor, dat ze zo reageren. Dan moeten ze lekker in een hutje op de hei gaan wonen als ze zo snel last hebben van andere mensen. Nachtvliinder; haha ja dat is waar wij over roddelen als jij er niet bent, welke kleur ondergoed jij aan hebt Zo, mannetje en ik zijn de stad ingeweest, nog wat lakentjes ed voor de frummel gekocht. Hele leuke cadeautjes voor de Dano (de beeb van Angela) voor als we op visite gaan. Ik kan natuurlijk niet zeggen wat, want dadelijk leest ze mee Maar ja, wie weet komen zijn wel eerst op visite bij ons, aangezien het goed kan zijn dat ik binnenkort beval en zij er nog niet aan toe zijn geweest om ons op de koffie te hebben. Alle postzegels zitten ook op de geboortekaartjes dus nu kan de baby echt komen hihi.
Suske, lijkt me ook wel vermoeiend om nog een kindje rond te hebben lopen zo op het eind! Hester, heel veel succes morgen! You can do it girl!!! Bloem, is toch belachelijk van je kinderwagen! Pfff Zo heel hoog is dat toch niet? Ik heb de laatste keren rond de 130/75 en er is niks van gezegd. En laat de buurman maar lekker doen! En inderdaad als de baby huilt, lekker aan hun kant laten huilen. (maar ik hoop niet dat je een huilbaby krijgt hoor!) Velobabe, ze bedoelt het goed, maar ja Ik kan zowiezo weinig van mn SM hebben op het moment. Misschien jij ook? Sally, ja wat er wel niet besproken wordt hier. Ik heb niet meer binnen gezeemd. Had er geen zin meer in (en ik moest rustig aan doen van Shanna ). Vanavond weer gym... vandaag gaat het over de persweeen. Eindelijk iets waar ik iets aan heb. Het schoot maar niet op. Maar ja, dat heb je als je niet in een goede groep zit... Ik ga zo lekker burritos maken.