Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ben de 5e uitgerekend! Heb ik mn banner vast niet goed ingevuld... niet zo handig haha

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Spulletjes van Barbie, K3, vaak zijn ze ook veel blijer met een paar dingetjes van een euro dan een groot cadeau wat heel veel geld kost.
    Qua cadeaubon zou ik een bon van Prenatal halen, of iets van een VVV bon (Iris cheque) die zijn in zoveel winkels te besteden.

Candijtje; heerlijk joh, dat het bij jullie ook gestort is!

3. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Chiesa; hoe gaat het nu met je?

4. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Gut ja, lekker op tijd dan he ;) Handig he met die stickertjes, hoppa zo een nieuwe derover heen en je ziet er niets van :)

Gut, en een kadootje voor een meisje van 2, euhm, puzzel of een boekje ofzo? Of net wat Manuela zegt iets van barbie of K3....

Kadobonnen van de Hema zijn ook altijd handig, elk dorp of stad zit wel een hema in dacht ik zo....

Ook bij mij zei de verloskundige dat het eerder een 8 ponder zou worden dan een 7 ponder... ben reuze benieuwd....

5. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Gedouched, en -tataaa- klaarwakker. Dacht ik al. Wat heb ik nou weer voor raar slaap-waakritme :(

@Ky: een bon van Bart Smit? Maar zoals Manuela zegt, die kids zijn vaak blijer met een frutseltje van een euro dan met een duur kado!

We krijgen trouwens allemaal wel grote beebs, nietwaar? Nouja, bijna iedereen...
    En iedereen al kaartjes klaar, leuk he!
    Gisteren kreeg ik plots hartkloppingen, die had ik nog niet gehad. Ik zat gewoon ( :rolleyes: ) niks te doen. Hoort dat ook bij de zwangerschap? Was vast van de stress.
    Mijn schoonzus mailt en belt nu elke dag, want die is ook zooooo nieuwsgierig naar de datum. En ze vermeldde er vast bij dat dit weekend hun heel goed uit zou komen...

6. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Gaat wel oke hoor... Thanx voor asking ;)

Ky, een bon van de hema lijkt mij altijd goed, of van de H & M ofzo?

Bibi, ik moest vandaag ook terug naar de drukkerij om de 2e proefdruk te bekijken.
    Zijn ze het vergeten :confused: Zegt ie: heb je nog even :(: Ik zeg nog heeeeel even, ben over 6 dagen uitgerekend maar het ken ook morgen zijn pff!

Gelukkig is het een straat verderop en zou hij het zo snel mogelijk in de bus gooien. Lekker handig hooor!

Even iets anders, maar ik ben zo bang om tijdens de weeen in paniek te raken ofzo. Echt heel gek maar ik weet nog dat ik van vorig jaar toen ik die miskraam kreeg ook een beetje paniekerig werd en dat ik steeds bijna flauwviel :confused:
    Mijn vriendin zegt dat ik het wel aankan en dat je genoeg adrenaline aanmaak etc, maar dat gevoel van paniek kan ik niet uit mn hoofd krijgen GRR.

7. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    zo, de computer wilde vanmiddag ff niet, en als hunkie thuis komt is t altijd ff druk met eten en de hond naar t bos, dus had weer heel wat bij te lezen!

Fijn dat de apk's weer goed waren, wordt volgens mij spannend bij een aantal!
    las bij iemand weet ff niet meer waar, dat de vk had gezegd dat ze moest rekenen op later, zeker bij eerste, dit zei ze vrijdag tegen mij ook, zeker omdat t nog niet was ingedaald! naja, stel me er alvast maar op in, valt t ook nie zo tegen! Volgens mij willen we allemaal te graag!

shelde, volgens mij blinkt jouw huis je tegemoetm, zeker als de zon schijnt! knap hoor, ik kan t opzich nog wel hoor, maar heb er steeds niet zon zin in, doe wel dingen in huis hoor, maar ramen zemen ben ik ook heel slecht in!

hahahahaha, hoor iedereen lekker over vakantie, belasting geld, lekker he, belasting is al op bij ons :oops: maarja dat heb je met ander huis he, je lijft aan de gang!

vanmiddag vluchtkoffer een begin mee gemaakt, wat hebben jullie hier allemaal in, denk steeds dat t maar zo weinig is wat ik erin heb? en alls manlief naderhand wat bij moet halen weet ik niet of dit goed komt :rolleyes:
    vriendin van mij werkt op de kraam en daar moest een man ondergoed en toillettas voor vrouw halen, kwam die aan met 2 strings en lege! toillettas, had door de spanning de spullen eruit gehaald vond dat ie zo vol zat.

Hoop voor de nachtbrakers dat ze goede nacht gaan hebben! anders moeten we morgen ochtend alweer zoveel lezen ;)

liefs

8. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Chiesa: ik denk niet eens zo gek dat je je daar zorgen om maakt. Je hebt vorig jaar bij de miskraam zeg je, ook paniek gehad. Nu zegt men dat een miskraam pijnlijker is dan een gewone bevalling, en het was een andere emotie ook.
    De vlos is getraind om vrouwen rustig te praten als ze in paniek raken. Als je je op je ademhaling concentreert, en probeert alle ander gevoelens uit te zetten, kom je een heel eind.

9. radna

radna Bekend lid

3 dec 2005
    623
    0
    0
    kapster
    chiesa, ohh wat balen van de kaartjes, wat slordig ook van ze, hoop dat ze nog optijd zijn, heb je wel al de enveloppe. Mijn vriend werkt bij drukkerij dus das makkelijk met kaartjes.

ky, bij de kwantum hebben ze veel k3 spulletjes enzo, en bij zeeman was ik vanmiddag even en daar haden ze veel prinssesen spulletjes, vinden meisjes van 2 wel leuk, en indd bon van H&M is denk altijd leuk!

10. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Hoi Radna, Ky heeft een aantal pagina´s terug een mooie lijst voor een vluchtkoffer gemaakt.

Moet je effe terug lezen... Ik weet het.. het zijn veel pagina´s maar misschien is de zoekfunctie ook wat.

succes

11. Niet meer actief

Manuela, is ze niet te jong voor iets van K3? Nou ja, ik ga wel effe een speelgoedwinkel naar binnen en vraag het daar wel. Een boekje of zo lijkt mij ook wel wat... Ik denk dat ik eerder de bon bij H&M of Hema haal als bij de Prenatal, want de Prenatal is zo duur. Die Irischeque is ook wel een goed idee... Ach, ik kijk wat het beste op de route ligt morgen zodat ik zo min mogelijk hoef te lopen... hihi.

Chiesa, de bevalling gaat echt wel goed komen joh. Gewoon lekker rustig blijven en naar je lichaam luisteren...

Ik ben ook benieuwd hoe zwaar de beebs worden, misschien wordt juni wel de dikke-baby-maand!

12. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Aah lief van je... Had ik nog nooit gehoord dat een miskraam andere pijn is.. Moet me daar maar op concentreren ;)

13. chiesa

chiesa Fanatiek lid

4 mrt 2006
    2.533
    0
    0
    Ik heb gelukkig al wel de enveloppen, ook al geschreven dus dat scheelt!
    Ik kreeg er gewoon een lamme hand van pff hihi. ;)

14. Candijtje

Candijtje Fanatiek lid

19 jul 2006
    2.841
    0
    36
    Hahaha, juni - dikke - baby - maand.... Zoals het er nu voorstaat wat ik her en der lees zou dat zo maar kunnen... Ach van die lekkere spekbabys is ook niets mis mee *LoL*

Jeetje, Chiesa die drukkerij mag wel opschieten met je kaartje ja, stel dat het eerder komt.... Gelukkig is het om dehoek bijna he!

Ik ga mn mannetje vergezellen en dan zo lekker een rukkie doen!

Tot morgen dames!

15. Niet meer actief

Kijk, dat klinkt natuurlijk veel beter als wat ik zei... Ik ben het helemaal met Cimbomlu eens!

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Candijtje; jij ook al zo'n grote beeb :confused: ik moet vrijdag naar de vk, zal eens vragen wat zij denkt...

Chiesa; gelukkig gaat het (naar omstandigheden) goed met je. Als je een keer wil praten dan ben ik er iig voor je. Ik weet hoe het is, ik ben ook mijn vader verloren. PB me maar als je daar behoefte aan hebt, want ik kan me voorstellen dat dit niet de juiste plek ervoor is.
    Enne proefdruk vergeten? Lekker handig van ze zeg! Bij ons is de proefdruk trouwens via de mail gegaan. Wat de paniek tijdens de bevalling betreft, dat heb ik ook hoor... maar dat gebeurt niet vaak en als je goed naar je vk luistert en je op je ademhaling concentreert, komt het vast goed!

Radna; via de zoekfunctie vind je idd ook veel hits over de inhoud van de vluchttas. Maar hier is de mijne. Ik heb allerlei tips van anderen erin verwerkt waarvan ik dacht, ohja dat is ook wel handig!

Baby:

* 3 rompertjes (maat 50/56)
    * 3 pakjes/setjes (maat 50/56)
    * 2 mutsjes
    * 2 paar sokjes
    * Lodger
    * Maxi cosi

Mama:
    * Ponsplaatje/ID papieren/verzekeringspapieren
    * Deo
    * Tandpasta met tandenborstel
    * Haarborstel
    * Elastiekjes
    * Lippenbalsem
    * Shampoo/douchegel
    * Make-up remover/wattenschijfjes
    * Ondergoed
    * 2 paar sokken
    * Ochtendjas
    * 2 pyjama’s
    * Schone (gemakkelijke) kleding
    * Rietjes
    * Sloffen
    * Voedingsbh
    * Trainingsbroek (voor naar huis)
    * Shirt (voor naar huis)
    * Sportschoenen
    * Lenzenspullen
    * Dextro Energy
    * Wat eten zoals sultana’s/crackers
    * AA drink, sapje en flesje water
    * Tijschriften/boekjes
    * Klein geld

Papa:
    * Telefoonlijst
    * Telefoon + oplader
    * Eten/drinken
    * Camera (+ extra batterijen)
    * Wat te lezen/afleiding
    * Ondergoed/sokken

Ky; volgens mij houden alle meisjes van K3, ik zag trouwens ook bij de blokker vandaag een fairy tale pyjama, zo'n roze "jurkje" met van die ombind vlindervleugeltjes. Heb alleen niet naar de prijs gekeken. In de winkel weten ze het vast ook wel idd.

17. Niet meer actief

18. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    Neehoor, Ky, jij zei het iets eenvoudiger, maar het kwam op hetzelfde neer ;)

:confused: :confused: :confused:

19. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    He, jij zag m ook al, Ky!

20. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145