Zo makkelijk gaat dat niet hoor, haha! Jep! Judith, wat geweldig om te lezen dat het zo goed gaat met Mirthe! Wie had dat gedacht? De eerste weken waren zo spannend en nu is ze al op "geboortegewicht". Heeft het duimen toch geholpen . Dan had ze toch echt toen geboren moeten worden... Echt een eigenwijsje he? Hihi, nu nog doorslapen! Oja, als dat lachje er is effe een foto maken he? Dan hebben wij ook weer iets om van te smelten. Ik heb het werken kunnen afbouwen en moet zeggen dat ik dat erg prettig vond. Als ik hierna weer zo gaan werken zou ik het ook willen opbouwen en niet direct weer 5 dagen werken. Hoe heb je dat eigenlijk geregeld met oppas/KDV? Patje, ik begrijp je niet... - Wie is Nick? - Hoe kun je een paprika jatten achter je buik? Hihihi, sorry, maar ik snap er helemaal niks van!
@Nachtvliinder: 38 weken! \/ @Anja: 36 weken! \/ Die banners kloppen niet altijd, merk ik nu. Vreemd. Maar goed, proficiat weer! Ben ik de eerste op de vroeg ochtend? Ik heb prachtig geslapen, ben maar een keer of 5 wakker geweest om te plassen, maar wel weer direkt in slaap gevallen. Heb over jullie allemaal gedroomd, we hadden elkaar op een terrasje ontmoet en zaten ipv via de computer gewoon daar met elkaar te kletsen. Maarre...niemand was er bevallen hoor, helaas. @Anja: hoe is het met je? Is de buurman weer koest? @Judy: wat een mooi moment, he, zo'n lach. Ik kan me idd ook voorstellen dat je weer zin hebt om langzaamaan te gaan beginnen met werken. Maar je laat vast niet je schoonmoeder dan oppassen...! @Patje: ja, leg eens uit hoe je een groene paprika achter je buik jat? Maar ik hoop toch dat de sla lekker wordt...! Schoonmaakster komt straks (goed geregeld he, ik heb de nesteldrang gewoon gedirigeerd!). Ik ga dan ff naar mn werk, koffie drinken en kijken of ze me nog niet missen...
Judith, nou Mirthe doet het echt goed zeg! Het perfecte gewicht toch! En kleine lachjes, heerlijk! Succes met het weer aan het werk gaan! Patje, paprika's jatten?! Waar gaat het naartoe met de zwangere wereld. Cimbomlu, ja je bent de eerste. He, niemand bevallen in je droom. Ook jammer! Nou, ik ben vroeg op vandaag. Vreselijk geslapen... zullen wel zenuwen zijn. Ik moet om 9 uur op sollicitatiegesprek. Geen idee wat ik kan verwachten en echt voorbereid ben ik dus niet. Daarna om 12 uur naar de VK. ben benieuwd. Ik wil nu wel echt zeker weten of de kleine ingedaald is, want de ene keer ligt ze vast, de week erna is ze wel iets ingedaald, maar nog niet veel. Ik laat het jullie weten!
Judy: Fijn dat het zo goed gaat met je kleine meid, en zo'n glimlach is natuurlijk super! Pff werken, kan me voorlopig nog even niet voorstellen dat ik daar straks al weer zin in heb . PatjeBleef die paprika achter je buik hangen of zo? Maar geniet in ieder geval maar van je sla Cimbolu, hmmm nesteldrang dirigeren dat is eigenlijknog wel het beste En veel plezier met koffieleuten op je werk Shelde, heel veel succes met je sollicitatie! En natuurlijk ook bij de VK. Kom vanmiddag nog wel even lezen hoe het gegaan is Chiesa: ik hoop dat je ook nog aan slapen toegekomen bent vanacht hahaha Nou ik moet zeggen dat ik redelijk geslapen heb, wel 5 keer eruit geweest om te plassen maar toch telkens weer vrij snel in slaap gevallen. Ga zo eerst even mijn paarden buiten zetten en dan maar een paar boodschapjes doen. Even kijk of ik die vochtafdrijvende brandnetelthee kan krijgen want mijn handen en voeten beginnen zeer te doen dus ben bang dat ik vocht ga vast houden Verder is hubbie altijd op donderdag thuis dus dat is wel gezellig. En ik ga denk ik de postbode uitschelden als ik 'm zie want mijn wij jonge ouders is dus nog niet binnen Oja er werd ook nog over de mollige juni beebs gesproken, die van mij werd gisteren bij de VK op 7 pond geschat als ie op de uitgerekende datum komt Verder denk ik dat ik maar eens de enveloppen ga schrijven want als ik dat zo lees loop ik daar een beetje mee achter Fijne dag allemaal!
Shelde: ik zal voor je duimen vandaag Ik heb vanmorgen iets verloren een slijmflubber. Zal dit de slijmprop zijn? Geen idee hoe groot die is want dit waren 2 stukjes op mijn toiletpapier ( ik kijk nog steeds) van ongeveer een cm denk ik. Weten jullie hoe de kurk eruit ziet? En ik had al ontbeten brood met ei had mijn man gemaakt maar ik heb alles er uitgespuugt. Doet ze anders nooit!? Net mijn zoon naar school gebracht en het gaat wel weer.
Judith; wat prachtig dat Mirthe begint te lachen! Inderdaad, zoals Ky al zegt, daar moet even een foto van gemaakt worden voor ons Echt fantastisch dat ze het zo goed doet en nu op geboortegewicht zit. Knap ook van jou dat je alweer denkt aan werken. Ik ben benieuwd hoe ik er tegen die tijd over denk maar het liefste had ik mijn baan helemaal opgezegd. Patje; ik snap het Nick verhaal ook niet.. : Enne je hoeft geen sorry te zeggen als je niet vaak online bent hoor. We vinden het natuurlijk leuk als je reageert en laat weten hoe het met je is, maar als je daar geen puf voor hebt is dat toch jouw zaak! Cimbomlu; jeetje wat heerlijk zeg een schoonmaakster! Ikke wil ook Shelde; heel veel succes met je sollicitatie en natuurlijk bij de vk. Zo ik heb het ook weer slim gedaan vandaag (not)... ik had vriendje beloofd dat ik hem naar zijn werk zou brengen als het regende want ik heb de auto zometeen nodig om naar de yoga te gaan. Nou is dat geen probleem natuurlijk, ware het niet dat vriendje om 8 uur moet beginnen... ik moet dus nog echt even wakker worden hihi.. Vandaag trouwens de laatste les van de yoga dus ik ben benieuwd hoe dat zal zijn.
Jaaa volgens mij ben jij ook officieel ontkurkt! En balen dat je moest overgeven zeg. Misschien toch teveel dat ei op de vroege ochtend. Doe maar lekker rustig aan (in zoverre dat mogelijk is)
ja zal het? Ik heb het idee dat het een enorme prop moet zijn. Ja ga ik doen toch maar de enveloppen vandaag ophalen. Mijn proefdruk wordt vandaag pas gemaakt. Maar als het zover is kunnen die kaartjes wel ff wachten, lekker rustig. Onze familie en beste vrienden krijgen het toch wel te horen. Maar ja het kan ook nog heel lang duren.
Ik hier even....was een beetje onduidelijk, Nick komt uit Maleisie en is getrouwd met een oud collega van me. Ze wonen in Maleisie, dus vandaar dat het heel vreemd was om hun te zien lopen zonder dat je weet dat ze hier zijn. Hahah, en die paprika, ik heb geen idee hoe die bij mij is blijven hangen... Maar ik ga een kropje sla halen voor vanavond. Nou, ik moet nu naar de HA, ik kom zo wel even terug om verslag uit te brengen.
Goedemorgen allemaal! Nog dames aan het puffen? @ spijkervrouwtje: die brandnetelthee, bij ons in de supermarkt zijn er 3 soorten... er staat op dat ze bloedzuiverend zijn? Zijn ze dan ook vochtafdrijvend? @all: mijn spruitje is ongeveer op 7,5 a 8 pond geschat (dochtertje was 3790) en deze zou ongeveer even groot zijn @shelde: veel suc6 met je gesprek! en bij de vk natuurlijk. Krijgen we verslag? @cimbomlu: Dat is best slim om een schoonmaaktser in te huren...ben jaloers op je.! Maar vandaag heb ik aardige poetsdrift, dat wat ik gister niet had heb ik nu dubbel geloof ik! Gisteravond zijn we nog redelijk actief geweest en de babykamer is nu helemaal klaar. Alles ligt klaar in de wieg, tot aan de kleertjes en kruiken aan toe! Goed he... Ook onze eigen slaapkamer is al zo goed als bevallingsklaar, nog even ramen wassen en in de hoekjes stofzuigen (manlief slaat dat op één of andere manier altijd over..)en wat administratie wegwerken en de beeb mag komen! Gister kregen we goed nieuws: we hebben ons huis verkocht! Is toch wel een geruststelling, dat we straks niet met een dubbele hypotheek zitten. Maar ja, een minpuntje is, dat we half juli gaan verhuizen...ongeveer 6 weken na de bevalling...hmmm. Oja, en ik moet dus nu echt actief ander werk gaan zoeken.. Wel erg spannend allemaal, we zullen echter wel een erg hectisch zomer krijgen! Maar zoals het nu lijkt, ben ik er helemaal klaar voor! Maar ja, mijn humeur veranderd nogwel eens...haha
Lailae; volgens mij hoeft dat niet een hele grote prop te zijn hoor. Maar ja, ik ben geen expert Patje; jaja, geen idee hoe die paprika is blijven hangen Pietje; gefeliciteerd met de verkoop van jullie huis! Maar wel een hoop drukte zo met de pasgeboren baby strakjes zeg! Brandnetelthee werkt idd vochtafdrijvend. Dit staat op de site van Zonnatura bij veelgestelde vragen. 5. Welke Kruidentheeën van Zonnatura werken vochtafdrijvend? De kruidenthee Brandnetel, Venkel en Ideaal Gewicht hebben vochtafdrijvende eigenschappen. Kruidenthee voor een Ideaal Gewicht werkt tevens laxerend. 6. Mag ik kruidenthee drinken tijdens mijn zwangerschap? Ja, natuurlijk. Er zijn echter een aantal kruidentheeën die vanwege hun werking niet geschikt zijn om te drinken tijdens de zwangerschap: Ideaal Gewicht Natuurlijke Stoelgang Maandbalans Luchtwegen
hahah shittttttttt was de telefoon al aan t pakken hahah is het gelukt met het rukken whahahah goeie! gister kon ik niet meer op msn dus de pret was voor mij gelijk verdwenen! Ky hoe is sims seizoenen? Vind het spel ook vet verslavend, alleen omdat ik de code's uit me hoofd weet is hij nu saai geworden hihi dus ze liggen hier en ik w8 even tot ik weer echt zin heb.. Heb wel sims levensverhalen ook cool~moet je allemaal doelen vervullen! 8) JAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa 38 weken! Time flies girls ik ga me ff omkleden heb om 10:20 apktje en dan reageer ik op iedereen die weer eens te veel heeft gekletst! o judy lachjes willen we zeker ziennnnnnnn
Joepie, 36 weken gelukkig! Afgelopen nacht lekker in de weer geweest. Thijs heeft het weer vreselijk benauwd gehad en ik moet dus eerst om 10 uur bij de HA zijn voor hem, dan door naar Noordwijk waar ik hem uiterlijk 11 uur bij m'n schoonmoeder moet afleveren, omdat ik om 12 uur bij de gyn. moet zijn. Cimbomlu: De buurman heeft zich koest gehouden. Mijn man kwam hem gisteren tegen toen ie uit zijn werk kwam, maar er kon geen groet vanaf. Nou ja, dan niet. Ky, ik ben ook gek op de sims maar ik vind de uitbreidingen erg duur. Verder doe ik nu veel Zoo tycoon (dierentuinen ontwerpen en rendabel maken, dit gaat gepaard met opdrachten) en Westward, een ontdekkingsreis door het wilde westen. Judith: fijn dat het zo goed gaat met Mirthe. Leuk he, die eerste lachjes. Dat vertederd je toch helemaal? Ik neem aan dat de fysio gaat kijken hoe de motorische ontwikkeling gaat? Vanmorgen om 7 uur opgestaan en Coen is weer lekker naar school. Heerlijk rustig zo! Weer het normale ritme. Coen verkent momenteel heel erg zijn grenzen, dus je moet continu opletten en bijsturen. SOms met zoete broodjes, soms met wat hardere hand en straf. Nou, tot vanmiddag, zal proberen even een update te geven. Anja
MEIDEN, MIJN VLIEZEN ZIJN GEBROKEN..... Ik had net mijn boterhammetje zitten eten op de bank en ik kreeg weer een harde buik. Gisteren had ik er ook al heel veel gehad. Dus ik besloot om de tijd die er tussen zat even bij te gaan houden. Dus ik loop naar de keuken om meteen mijn ontbijtbordje op te ruimen en ik verlies een hele hoop vocht. Ik dacht eerst dat ik in mijn broek stond te piesen, maar het was echt vruchtwater, want er zaten van die vlokken in. Dat is gewoon die huidsmeer van de baby waarschijnlijk. O, ik vind het wel spannend hoor. Ik heb nog geen echte weeen, alleen een soort menstruatiekrampjes. Ik ga proberen jullie op de hoogte te houden van de ontwikkelingen, maar misschien lig ik over een uur wel heftig te puffen, haha. Tot later. x Linda
Angela, succes met je sollicitatie gesprek en strax bij de verloskundige maar dat zal wel goed zijn hoor! Patje, nu begrijp ik je verhaal ook Leuk hoor! Spijkervrouowtje, ik heb vannacht heerlijk geslapen. En ook over de dikke/mollige baby´s gesproken weet ik nog dat ik een paar weken geleden zei dat de mijne tussen de 7 a 8 pond werd geschat en dat velen zoiets hadden van: Dat is toch normaal! Maar toch ook nog door anderen wel als mollig gezien worden.?! Vanaf morgen zijn de aankomende baby´s echte juni baby´s Zoooo leuk he!
AAAhhhhhh, spannend Linnepin. Ik wou net ff snel bijlezen en zie nu gelijk groot nieuws! Jammer dat ik vandaag zo weinig tijd heb om alles te volgen..... Veel succes in ieder geval meid. Zou het een mei of juni baby worden?