Candijtje, mocht je het nog lezen: succes bij de tandarts morgen! Ik hoop dat hij je niet te ruw onder handen neemt. Manuela, slaap lekker en succes bij de Vlos morgen! Goed nieuws terugbrengen he! Lique, bij mij ook geen streep en een meisje, dus wie weet! Nou dames, ik ga plat! Tot morgen!
Britt, gefeliciteerd met Sven! Vervelend dat de bevalling zo zwaar is geweest, joh. Nu toch lekker genieten van je mannetje! Veel liefs, Cindy
Jeetje, ben even een middagje (en gedeeltelijk avondje) niet geweest en moet je zien zeg.... 10 bladzijden en 2 bevallingen verder (en niet eens van Linnepin en Hester)! De april-meilijst was niet zo lang, maar nu....? Allereerst: Chaya, van harte gefeliciteerd met Dylan en Brandon!!. Ook super dat de bevalling zo snel en goed is gegaan!! Geniet lekker van je kraamtijd meid!! Britt, ook jij van harte gefeliciteerd met Sven!!. Jammer dat de bevalling niet zo goed is gegaan!! Probeer toch lekker te genieten van je kraamtijd!! Ben benieuwd naar jullie hele verhalen: hoe het begon enzo.... En eh.... Nachtvliinder!! Jij heel veel succes morgen. 1,5 cm.... das een goed begin. Hou ons op de hoogte he? Misschien zat die slijmprop toch in dat rode slipje van je, hahaha.... Viona Fijn weer wat van je te horen en wat een mooi meisje hebben jullie gekregen zeg.... Ook fantastisch dat alles zo goed met jullie gaat en dat Chanelle haast niet huilt.... Super.... Cimbomlu Geniet lekker van je mannetje! Is ie al op Schiphol aangekomen? Voor de rest: sorry dat ik even niet reageer op jullie, maar MOET nu echt gaan slapen. Heb de hele middag in de stad rondgelopen (ja, ik weet het... niet verstandig) en ben nu doodmoe en heb ontzettend veel last van mijn rug. Ook tijdens het shoppen 2 oefenweeen gehad. Moest ze echt wegpuffen.... Haha, sta je daar in de winkel.... Maar goed, heb er een laptop en een digitale videocamera aan over gehouden! Nu dus even bijkomen! Kuzzies voor jullie en ben benieuwd wat ik morgen weer op het forum aantref!
Jaaa! Door de regen en het onweer naar huis gesjeesd. Hij zegt: waar zijn de ganzekuikentjes die achter je aan behoren te lopen? (hij vindt echt dat ik waggel als een gans...) 8)
Hihi wees maar gerust..als je bent bevallen is dat over.. Mijn vriend viel dat gelijk op toen ik was bevallen 8) Voelde me tijdens de zwangerschap ook een flinke waggel-eend
Nou dat vroeg slapen wordt hem ook niet vandaag... ik heb wel even geslapen maar ik werd steeds wakker van het maagzuur... bleegghhh.. Heb net een Rennie genomen en nu zakt het wel iets gelukkig.
Oh en de vroege afspraak bij de vk is omdat Michel om 8 uur moet beginnen op zijn werk, nu is hij dan iets te laat maar kan hij toch mee. Als ik een afspraak om bv 10.00 uur zou hebben, wordt dat toch een stuk lastiger.
@Manuela: toch nog geslapen? Suc6 straks bij de vlos! Hier nog eentje die niet kan slapen En ik heb geen maan gezien, dus ukkie is mooi blijven zitten Ben nu maar een beschuitje aan het eten. @Siken: 40 weken, of toch al mama...? @Shanna, @Shelde en @Rachel: 39 weken! @Lique: 38 weken! \/ \/ Vanmiddag controle bij de gyn. Alleen ff kijken of ukkie toch niet stiekum gedraaid is, maar dat kan ik al zeggen: nee. Ik voel t koppie nog altijd in mn bovenbuik. En ik wil bij Lidl snoepgoed kopen: ik zag dat ze een soort lollies hadden van spekkies en drop, ik ga er een aantal kopen voor mn neefjes als ze op kraamvisite komen. Hoewel zij ook beschuit met muisjes lusten hoor (en dan vooral de muisjes...)
1 JUNI LAAT DE ECHTE JUNI BABY´S MAAR KOMEN Cimbomlu, succes bij de gyn vanmiddag! Wat gaat de tijd dringen al je alle weken zo voorbij ziet komen he Spannend
Ja thanx cimbomlu, alweer 39 weken vandaag! Ja inderdaad 1 juni, nu komen de juni baby's ben benieuwd wie de eerste zal zijn. En over die streep over je buik, daar geloof ik echt niet in, ik had hem de eerste keer en ik kreeg een dochter en nu heb ik hem ook weer heel duidelijk en ik krijg nu een zoon
Bij de eerste had ik ook een streep, en we hebben een dochtertje gekregen. Trouwens, zij had ook een streep! Soms is tie nog zichtbaar op haar buik, zijn er meer dochtertjes die dat hebben?
Zo ik ben weer terug van de vk. Alles was goed. bloeddruk 130/80 en ze verwacht de kleine met een geboortegewicht van +/- 7 pond. Slapen ging wel vannacht. Ik ben om kwart voor 2 maar weer naar bed gegaan. Wel flink gedroomd over mijn vliezen die braken, slijmprop die ik verloor etc. De reden van mijn maagzuur weet ik nu trouwens ook, want die kleine lag met het rugje links en met de billen tegen mijn maag aan. Vannacht is de beeb weer gedraaid en ligt weer met de rug rechts (zoals bijna al die weken). Maagzuur is daardoor dus ook weer compleet verdwenen gelukkig. En inderdaad Chiesa! Laat de juni baby's maar komen
Het is JUNI......onze maand dames!!! Radna: succes bij VK! Candijtje: succes bij de tandarts! Manuela: hoe was het bij de VK? Wat leuk dat je mannetje op deze manier met je mee kan naar de VK. Mijne is alleen bij de echo meegweest. Bij de co is mijn moeder een paar keer meegeweest en mijn vriendin een keertje. anja: hoe is het nu met je zoontje, heb je vannacht een beetje kunnen slapen? Cimbomlu: Wat doe jij zo vroeg uit je bed, je hoort naast je hubbie te liggen! Succes vanmiddag bij de Gyn. (vandaag dus geen bevalling voor jou ). Vannacht heerlijk geslapen, eindelijk . Was erg benieuwd of de volle maan nog zijn werk heeft gedaan. Vast wel bij iemand, maar of dat iemand van ons is....even afwachten dus nog. Had gehoopt al wat van Siken, Linda of Hester gehoord te hebben.
@Viona Nou ja, mooi meegenomen dat je geen zin had om te snoepen! Ik schrik wel een beetje dat je nu geen trek hebt in het avondeten. Ik heb heel de zwangerschap al niet echt honger, eet veel minder dan normaal (en ik at al minder dan de meeste mensen) dus ik hoop juist dat de honger straks weer terug komt Vreemd dat de VK helemaal niks meer heeft laten horen trouwens, maar je belt gewoon voor een afspraak en dan zie je vanzelf hoe ze reageert enne je buikie ziet er goed uit @Anja1969 Je hebt heel wat meegemaakt met je bevalling. Ik duim voor je dat het deze keer ''volgens het boekje'' mag gaan. @Shelde Fijn toch zo'n sm Heb gisteren zlef de ramen maar weer eens binnen en buiten de ramen gelapt, gaat het 's avonds toch stortregenen, niet normaal meer. Gelukkig stond de regen niet op de ramen @Britt1 Gefeliciteerd met je zoontje Sven! Jammer dat de bevalling zo zwaar was. Ik zou zeggen laat je maar lekker in de watten leggen door de kraamverzorgster @Pietje77 50% kans dat het klopt @Candijtje Hoe is het gegaan bij de tandarts. Kort maar krachtig, geen details svp... @Manuela79 Fijn dat alles goed is Cimbomlu Succes bij de VK! EN INDERDAAD HET IS JUNI! Gisteren bij de VK geweest en alles gaat nog steeds goed. Mijn bloeddruk was ok. De kleine is nog steeds lekker actief. Niet verder ingedaald, maar ver genoeg (dat wisten we vorige keer al). Volgende week donderdag, 7 juni, hebben we de volgende controle
Jij ook al?! Hier dezelfde dromen. Velobabe, mooi dat je APK weer goed was! Cimbomlu, succes bij de gyn! En inderdaad, vandaag 39 weken. Ik hoop zo dat er vandaag iets begint. Gisteren alles op bed weer even goed vast gezet en gelijk het kraammatrasje er ook op gelegd. Manlief heeft het voorgevoel dat ik naar het ziekenhuis moet voor de bevalling. Hmmm... Mij maakt het op zich niet zo heel veel uit, als ik m'n kleine meisje maar gezond en wel bij me heb!
nou meiden ben nog niet bevallen Ga nu naar het Zh toe! ik lees zo strakkies wel even terug! HAAAASSSTTTTTTT hihi kom maar op juni baby's! we wachten met smart op jullie! Dikke kus en cimbolu! veel plezier met mannetje~! en jij bent ook al een waggelende eend nou hier nog een hoor! en langzaam dat ik loop hihihi nou doeggies tot dalijk! hoop ik
Manuela: Fijn dat alles goed was bij de vk. Hier hebben we een goede nacht gehad, gelukkig. Gistermiddag heb ik hem z'n eerste lading antibiotica gegeven. Hij was het zo zat, hij lag elke keer op de bank en had echt geen zin om te spelen of te eten. Om 6 uur in bed gelegd en om kwart over 6 sliep ie. Om 8 uur weer wakker en tot half 9 beneden geweest. Beker limonade en een stroopwafel gingen er wel in. Daarna weer naar bed en om half 11 weer wakker. Had toen 38.5 maar wilde eigenlijk gelijk weer in z'n bed. We hebben hem de hele nacht niet gehoord en ligt nu nog lekker te slapen. Ik laat hem maar, dan kan ie even een beetje inhalen van gisternacht. Coen is naar school, dus is het lekker rustig in huis. groeten, Anja
Bloem; fijn dat je zo goed hebt geslapen vannacht! Velobabe; fijn dat bij jou ook alles weer goed was. 7 juni hebben wij ook de volgende afspraak, we lopen echt gelijk op Shelde; ja die dromen.. blijkt wel weer hoe erg we ermee bezig zijn! En 39 weken alweer! Sally; tot strakjes! Anja; hopelijk helpen de medicijnen, al is slapen idd het beste medicijn. Ik hoop dat je mannetje snel opknapt! Ik ben idd ook erg benieuwd naar de "rommelende" meiden!
Britt van harte gefeliciteerd met Sven, genietse van hem!! Wat vervelend zo'n bevalling, hopelijk kan je het snel verwerken. JOEPIE HET IS JUNI! Dit wordt onze maand (of toch niet? ik kan nog uitlopen naar juli geloof ik). Iedereen succes met APK bij de VK!