Juni 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door patje, 25 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Inderdaad, ik kan ook nog net op het randje van juli komen. Al hoop ik van niet :rolleyes:

2. ster

ster Fanatiek lid

1 nov 2005
    1.549
    0
    0
    nee ik ook niet hoor, wil niet naar de 43 weken ofzo (hier schreef iemand over dat dit tegenwoordig ook kan als alles goed gaat :( ). Enne 30 juni is het weer volle maan!

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    cimbomlu inderdaad 38 wekend!Schiet nu echt op! En het is inderdaad juni! Ben benieuwd.!

Ga zo weer eens naar IKEA, en ga mijn gordijnen wegbrengen, had ze gistreen opgehaald heb ik ze 10cm te lang besteld.. Lekker dom, maar ja!
    Als het goed is zijn ze maandag uiterlijk dinsdag weer klaar!

IEdereen die op het punt staat te bevallen, succes!

4. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Hoi Meiden

Nou bij iemand heeft in ieder geval de volle maan gewerkt, (nee niet bij mij ;) ) een vriendin is gisterenavond nl bevallen van een zoontje. Ben dus benieuwd of er nog juni meiden van hier ook bevallen zijn.

Britt en Chaya gefeliciteerd met jullie zoons! :D Geniet van jullie kraamtijd.

Cimbomlu, fijn dat je mannetje weer thuis is, kun je tenminste rustig bevallen ;) Oja en ik loop ook op crocs, lopen heerlijk voor die opgezwollen voetjes ;) En succes vanmiddag bij de gyn

nachtvlinder, a,5 cm dat schiet al lekker op, hoop dat de rest ook zo ongemerkt gaat :)

Velobabe en manuela fijn dat de jullie een goede apk hadden!

Manulea, raar joh bij mij ligt ie precies andersom als bij jou en draait ie ook nog af en toe. Maar ik heb juist last van maagzuur als ie weer eens met z'n voeten links ligt (zoals vandaag :( ) Zo zie je maar bij iedereen weer anders...

Candijtje, oja tandarts, moet ik ook nog steeds een keer een afspraak voor maken... denk dat ik daaar maar mee wacht tot na de bevalling... Is het bij jou een beetje goed verlopen?

Anja, ik hoop dat deze bevalling wat beter voor je mag verlopen, wel fijn dat je in ieder geval je eigen gyn krijgt.

Oja en dat van die streep dat klopt bij mij in ieder geval ook niet. Ga niet zeggen of ik wel of geen streep heb want we houden het geslacht nog even geheim (voor meelezende vrienden) maar bij klopt het dus niet ;)

Heeft er verder iemand van jullie ook last van jeuk, zwangerschapsjeuk? Gek wordt ike r van. Is dus vorige week begonnen en dacht dus dat het van de antibiotica was die ik net had gekregen voor mijn blaasontsteking, maar ook met die andere antibiotica bleef ik (wel iets minder) jeuk houden. Nu heb ik afgelopen dinsdag de laatste tabletten ingenomen maar heb nu nog steeds jeuk. Aarch om gek van te worden mijn handen en voeten jeuken als een gek en ook op de rest mijn lichaam loop ik de hele dag te krabben. Er is verder niets te zien maar jeuken dat het doet :confused: Ga zo ook eerst maar even mentolpoeder/gel halen want dat schijnt wat te verlichten. Op internet vond ik dus dat dit dus een best veel voorkomend kwaaltje is aan het einde vd zwangerschap. Gelukkig stond er wel dat het na de bevalling weer over is... dus kom maar op met die beeb ;)

Nou ik ga even met mijn hondjes naar het bos want is nog zo'n lekker weer hier terwijl ze in het zuiden erg veelr egen voorspeld hadden ;)
    Tot straks.

5. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Jah ik weet ook niet wat het is dat ik geen trek heb meer in mijn avondeten..zelfs geen trek in de dingen die ik normaal niet kan laten staan..eergister had mijn vriend roti gehaald..had bijelkaar misschien vijf happen op. En rare is ook dat ik daarna ook geen honger krijg :(
    Stond daarnet weer op de weegschaal..weer een kilo eraf..ik weeg nu twee kilo minder dan voor mijn zwangerschap..niet erg..want van mij moet er nog twaalf kilo af.
    Bedenk me net ook..als ik weer ga werken in augustus zullen mijn collega's er wel raar van staan kijken dat ik dan zo slank ben..hihi ik wil die gezichten wel zien :evil:

Ja ik bel die VK gewoon en zie inderdaad wel.

En dank je wel over mijn buikje.
    Ik heb wel een flink aantal straie en nog wat huid over..ik maak me er nu nog niet zo druk over..maar hoop toch dat het allemaal een beetje wegtrekt 8)

Inderdaad laat de juni-baby's maar komen!

Fijn dat je APK weer goed was :D Kijken of je je volgende afspraak gaat halen ;)
    Ik was toen op dinsdag bij de VK geweest en de VK zei nog maak je geen zorgen dat je beeb dit weekend komt wanneer je vriend in Zuid-Frankrijk zit. En had op dinsdag weer een afspraak. Maar ja die vrijdag braken mijn vliezen 8) Maar je hoef je geen zorgen te gaan maken hoor ;)

6. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik had ook enorm last van jeuk en sinds de bevalling helemaal nergens meer last van :D Dus dat ziet er positief voor je uit :thumup:

Veel plezier in het bos met je hondjes!

7. babymei

babymei Actief lid

9 jan 2007
    273
    0
    0
    Administratief medewerker
    Noord Holland
    Hallo meiden,

Sorry voor het storen :rolleyes: Ben vanaf vandaag officeel ook een juni mama ;) wij hebben een klein eigenwijsje, die het veel te gezellig vind in me buik !

Maar hoop dat het niet al te lang mer gaat duren :oops:

Allemaal veel sterkte en success met de laatste loodjes!

knuf babymei (juni) :)

8. Judy77

Judy77 Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.699
    0
    0
    En ik maar denken dat ik dit keer niet zo heel lang niet online was geweest, weer 11 pagina's bij te lezen.....haha, ik zag al wat bevallingen, maar begin maar bij het begin!

@ Viona: fijn dat het zo goed gaat meid! De nachten ook nog een beetje te doen? Ik heb vanmorgen lekker een paar uurtjes met Mirthe naast me op bed geslapen, wat een geluk is dat hè....moeten alle andere juni-mama's ook maar snel kunnen ervaren!

En ja, ook ik eet minder! Nog steeds wel.... Ik snoep wel hoor, eet ook wel goed, maar voor de zwangerschap at ik echt mega veel, twee keer zoveel avondeten als Rinke en dan nog twee keer eerder mijn bord leeg.... Nu moet ik echt moeite doen mijn bord leeg te eten! En niet vergeten te ontbijten, anders bedenk ik mij (net als gister toen ik in de stad liep) om 2 uur dat ik nog moet eten....

Ach, alleen maar goed voor de kilo's inderdaad, als we maar gezond blijven toch? Ik heb ook last van mijn darmen, jij? Was door een darmafwijking altijd verstopt, maar nu stroomt het door, niet normaal!

@ Moon, wauw, wordt er al naar je gezwaaid? Goed teken meid! Denk nog veel aan je, ondanks dat ik je niet meer zoveel on topic zie.....deze kleine gaat helemaal goed komen, ik voel het aan mijn water (nee, niet mijn vruchtwater, hihi). Dus met de beeb alles goed, maar met jou? Nog last van uitdroging? Of gaat dat allemaal weer goed?

@ Cimbomlu, tja, ik ben toch al een beetje de slechte schoondochter, Rinke en ik zijn de enigen die altijd zeggen wat we van iets vinden, eerlijk. Zijn middelste broer praat overal omheen en is ook een beetje het mama's kindje, maar zegt achter haar rug dat ze het niet erg vinden dat ze helemaal naar het zuiden zijn verhuisd.....flauw hè! En zijn oudste broer is altijd druk, geen kids, dus oma is daar ook relaxter en niet zo opgefokt. Hij spreekt ook minder met haar af (willen wij ook wel, maar ja ze belt zelf) en dus is het wat verdraagzamer. Nou ja, dus ze vindt mij denk ik toch al de minst leuke schoondochter, dus ik kan best een beetje harder worden, haha... Heb al gezegd dat we de wagenwieg meenemen, maar hebben nog maar niet gezegd dat we echt vlak voor het eten komen en na het eten en kopje thee ook weer naar huis gaan. Geen Uuuuren daar zitten, man, mijn oren suizen helemaal als ik daar een avondje heb gezeten met dat hele gezin (enig kind hè, niets gewend, haha)

@ nachtvlinder, hé wauw, ontsluiting! Nou, dat is in ieder geval een mooi begin! Dat had ik na 48 uur weeën nog niet eens, haha.....zet m op meid!

@ Linnepin, oooohh gebroken vliezen? Ik moet snel verder lezen, moet nog 10 pagina's, misschien zie ik dan wel dat je al verder bent?

@ Anja, arme Thijs, hopelijk wordt het snel beter, want een longontsteking nu het net mooi weer wordt....gedver!

@ Chaya: Hieperdepiep!!!!!! [/color]Leuk zeg! Dylan en Brandon, haha, mooie combinatie van namen ;) En zo te lezen een goede en mooie bevalling, gefeliciteerd meid!

Oh, het is me ook niet gegund, Mirthe wordt wakker....hmmm.... wie weet tot zo, ga ik weer verder lezen, gossie, pas op pagiina 552....nu weet ik nog niet wie er nog meer bevallen zijn!

9. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ja de nachten zijn goed te doen..ze wordt meestal om een uur of vier wakker en dan een uur of acht..
    Ja heerlijk he als je der even naast je kunt leggen..ik blijf altijd maar staren..hihi..
    Ja alle juni-mama's moeten dat maar snel ervaren..het is echt super!

Ik snoep nu ook wel..maar mijn avondeten gaat er echt niet helemaal in.
    Ik vergeet ook vaak te eten..meestal 'smiddags..dan heb ik ook meestal rond drie uur..o ja ik moet nog eten..
    Ik heb weinig nodig waarschijnlijk.

Nee ik heb niet echt last van mijn darmen..voel wel als ik snel eet of snel veel drink mijn darmen werken. Doet af en toe ook een beetje zeer.
    In het ziekenhuis vroegen ze of ik al naar het toilet was geweest..ik zei ja..maar was eigelijk nee..had daar nog helemaal niet aan gedacht :( Maar nog geen kwartier later moest ik wel..was niet echt de makkelijkste toiletbeurt 8)
    En ik vind tot nu toe het nog steeds niet fijn om naar het toilet te gaan..het doet nog steeds een beetje zeer.
    Denk dat mijn poepertje een opdonder heeft gehad met de bevalling :(

Sorrie voor dit verhaal in de morgen :oops:

10. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    Goedemorgen dames, alles nog rustig hier?
    Ik heb een lekkere nacht gehad, voor mijn gevoel was ik nog niet helemaal uitgeslapen vanochtend, maar ja...dochtertje moest toch naar de creche!
    Ben inmiddels al weer aardig aan de poets. Lijkt of het onbewust gaat, dat gepoets, hebben jullie dat ook? Terwijl ik vanmiddag op apegapen lig hoor, het is meestal van korte duur, die energiestoot!

Hihi bedenk me net dat het voor hetzelfde geld nog 4 weken kan duren ...kreunkreun... zit ik toch niet echt op te wachten! Terwijl ik ergens het gevoel heb dat dit kindje eerder komt..?!
    @babymei: wat mij betreft ben je welkom hoor! Voor jou zijn het echt de laatste loodjes! Succes ermee en klets lekker mee zolang je de "tijd " heb!

11. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @Viona: maakt toch niet uit, is de normaalste zaak van de wereld. Iedereen moet poepen! Ik weet nog bij de eerste, dat ik niet durfde te persen.. omdat het zeer deed. Maar ja, het gevolg was dat ik een mega verstopping kreeg, dus dat is ook geen oplossing. Roosvicee laxo heeft bij mij wel geholpen, heb het nu al weer in huis. Als is het alleen maar om het wat "makkelijker" te maken...

12. Viona

Viona Fanatiek lid

12 jan 2007
    1.122
    0
    0
    Hoogvliet
    Ik durf ook niet te persen..maar gelukkig als ik moet komt het vanzelf. Tijdens de zwangerschap had ik er veel moeite mee. Ik moest altijd persen en dan sprong er altijd een adertje.. :( Maar ja langzaam aan word alles weer zoals het was.

13. senna1979

senna1979 Fanatiek lid

3 feb 2006
    1.496
    0
    0
    verpleegkundige op een woongroep voor mensen met e
    Zuid Holland
    Goedemorgen meiden!

He he eindelijk is het juni! Voor de zwangeren onder ons een spannende maand!

Chaya gefeliciteerd met je twee knullen, ik ben blij dat het allemaal goed is gegaan.

Nachtvlinder, veel succes vandaag!

Linnepin, hoe is het nu met je meid?

Babymei, welkom hoor, ik moet je zeggen dat het hier errug gezellig is!

Ik ben vanmorgen weer voor de wekelijkse apk controle geweest, mijn bloeddruk was aan de hoge kant (onderdruk 90) maar de huisarts maakt zich geen zorgen aangezien mijn urine prima was.
    De baby is nog steeds niet ingedaald, ik moet waarschijnlijk vandaag ff een echo laten maken om te kijken of hier een reden voor is.
    Ik wordt over ongeveer een half uur teruggebeld.
    Verder was alles prima, de huisarts denkt dat het geboortegewicht gemiddeld is (dat is een ruim begrip).

Kus van Senna

14. Suske

Suske Actief lid

6 sep 2006
    386
    0
    0
    Goedemorgen allemaal,

Ik heb snel wat blz gelezen. Maar krijg straks visite dus helaas heb ik niet alles kunnen lezen. Wel .....

Chaya, van harte gefeliciteerd met jullie zoontjes! Geweldig twee lekkere kereltjes! Geniet er lekker van!

Britt, Van harte gefeliciteerd met jullie mannetje Sven! Ik heb je verhaal nog niet gelezen, maar wel begrepen dat de bevalling niet fijn ging. Ik hoop dat je snel weer wat beter voelt en lekker kunt genieten van je mannetje!

Viona, ik ben blij om te horen dat het goed gaat! Poepen durfde ik eerst ook niet. Helaas moet je gewoon er wel aan geloven en het wordt echt beter hoor! Succes met de poep!

Babymei, welkom bij ons. Ik hoop dat we je snel kunnen feliciteren!

Simone, fijn dat alles goed gaat met de beeb. Ik heb niet meegekregen hoe het nu met jou gaat? Dus hoe gaat ie?

Linnepin, ben benieuwd!

Anja, beterschap voor Thijs!

Iedereen succes vandaag!

HET IS JUNI! Hehe.

Oja met mijzelf gaat het gewoon verder. Lopen, fietsen, etc. wil dus niet meer. Heb wel redelijk geslapen. Verder is het helemaal rustig. Dus stilte voor de storm?

Knuffels Monique

15. Niet meer actief

Goedemorgen allemaal!

Wat heb ik geslapen zeg! Helaas maar van 4u-10:30u, maar wel héél diep. Ik heb behoorlijk liggen ronken, zelfs zo erg dat Jop het heeft opgenomen op de video :( , flauw zeg! Ik heb trouwens gedroomd dat ik op de kermis was en nergens in wilde ivm mijn zwangerschap. Alleen dacht mijn omgeving daar anders over; die baby ging immers toch niet meer komen :( .

Zo eens kijken of de vollemaan nog wat heeft opgebracht en wie die ene baby extra heeft gekregen... Oja en het is juni! Jippie!

Mocht Siken nog niet bevallen zijn dan is zij de eerst die de 40 weken grens heeft gepasseerd! Grappig zeg!

Manuela, 7 pond, das netjes zeg! Ben blij dat de kleine weer "in positie" is gaan liggen.

Candijtje, hoe ging het bij de tandarts? Kun je nog praten?

Nachtvlinder, ik ben nieuwsgierig!

Anja, wat lijkt het mij moeilijk als mijn ukkie ziek is! Maar gelukkig heeft ie lekker geslapen, dat scheelt al een hele boel.

Spijkervrouwtje, ik heb al last van zwangerschapsjeuk sinds de vierde maand! Er heb er echt wel eens om zitten janken zo erg, maar gek genoeg went het een beetje. Er is inderdaad niks te zien, mijn huid ziet er prima uit, maar de jeuk, pfff!

Viona, die huid heeft volgens mij tijd nodig, maar zal uiteindelijk (grootendeels) wel wegtrekken. En de striae worden straks witte wormpjes, waardoor ze minder zichtbaar zijn. Dus volgend jaar loop jij lekker te pronken in je bikini hoor 8) .

Babymei, wat vervelend voor je dat je kleine er nog niet uit wil! Weet je al of ze binnenkort gaan "ingrijpen"? Maareh, juni-mama's zijn ook heel gezellig ;) . Wat mij betreft ben je hier ook van harte welkom! :D Succes nog even!

Senna, moet je een echo laten maken? Ben erg benieuwd...

16. bloem79

bloem79 Actief lid

16 okt 2006
    406
    0
    16
    Senna: Weet je al meer over een evt. echo?
    Bij mijn schoonzus was de beeb ook nog niet ingedaald met 37 wkn, zij heeft ook een echo gehad om te kijken of haar bekken niet te smal zou zijn. Bij haar was gelukkig alles goed.

Babymei: welkom hier! Hoop voor je dat het niet zolang meer duurt. Zijn er nog meer mei-moeders die nog niet bevallen zijn?

17. Goedesmorgens,

Nou hier geen volle maan gezien maar zwarte lucht met onweer. Ik ben gisteren lekker in bad gegaan. Dit mag volgens mij alleen niet meer als je vruchtwater gebroken is. Gisteren en vandaag nog steeds kleine flubbertjes slijm. 3 x grote boodschap dus ik zal wel leeg zijn, wel irritant krijg je kramp denk je zal het beginnen nee hoor!

Anja: jeetje wat heb jij een rot ervaring gehad met bevallen. Goed dat ze je zo goed begeleiden

Wat betreft chinese kalender bij klopt die wel

Viona: wat een droppie zeg, en je buik is al bijna weg!

Pietje: met hoeveel weken is je eerste geboren?

Senna: is wel beter om een echo te krijgen, verder gelukkig alles ok

Zo dat was het weer tot zo

Lique: ik hoop dat dat niet klopt met de streep hahaha dan wordt het alsnog een jongen ipv meisje wat 5x gezegd is. Bij mijn zoon had ik ook een streep. Zie album hij is er duidelijk. Maar het is een pigmentkwestie

Shanna: dat is voldaan shoppen met 2 speeltjes naar huis

manuela: mooi dat apk in orde was

Velobabe: APK ook goed, mooi

Nachtvlinder : suc7 in het zh

Anja: mooi dat die kleine de nacht heeft doorgetrokken , rust is ook belangrijk

Babymei: welkom bij de juni mama's

18. cimbomlu

cimbomlu Fanatiek lid

13 mei 2006
    1.554
    0
    0
    @Spijkervrouwtje: nog ff volhouden en dan is de jeuk voorbij ! Ze zeggen dat mentholpoeder verlicht.

@Anja: gelukkig heb jullie vannacht een goede nacht gehad, beterschap met je zoontje!

@All: laten we nu afspreken dat we gewoon juni-baby's krijgen (ook babymei!)

@Ky: Ik heb het geronk van mijn mannetje wel eens als belsignaal op mijn mobiel opgenomen, vond ie ook niet echt leuk... ;)

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar ik heb geen streep op mn buik en weet ook niet wat het wordt, dus het antwoord moet ik je nog even schuldig blijven!

En nu gaan we opeens twijfelen over de 2e naam als we een zoon krijgen (de roepnaam staat vast, en voor een meid is het helemaal geen probleem). Heb maar een polletje opgestart:
    http://www.zwangerschapspagina.nl/viewtopic.php?t=47875
    naar het voorbeeld van Anja.
    Helpen jullie mee?

19. pietje77

pietje77 Actief lid

7 nov 2006
    497
    0
    0
    horeca medewerker
    Ruinerwold
    @lailae: mijn dochtertje is met 40 weken en 4 dagen geboren.
    Alles is hier nog wel rustig hoor, maar voor mijn gevoel ben ik er eerder klaar voor...maar ja...dat kan dus ook vies tegenvallen.
    Bij de eerste had ik een gevoel dat het een jongen zou worden..tja... mijn moedergevoel was toch niet zo precies, want het werd gewoon een meisje.
    Ik durf dus nu geen uitspraken meer te doen...

20. Niet meer actief

Cimbomlu, mijn ex-partner (van jááááren geleden) die snurkte zo vreselijk hard, dat ik op een gegeven moment gewoon niet meer kon slapen als hij er niet was. Ik was er zo gewend aan geraakt!
    Ik heb trouwens mee gedaan aan je poll. Wij hebben besloten om geen tweede naam te geven, aangezien we er niet uit kwamen. En de eerste naam is leuk genoeg, hihi!

Deel Deze Pagina